AndroidHealthClinic

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Volgens mij zijn die pro hormonen allemaal geldklopperij!
Ik heb met mijn trainingspartner de 'Methyl 1 Testosterone' en de zogezegd zwaardere 'Boladrol' uitgeprobeerd zonder het beloofde resultaat, we zijn wel wat kracht bij gekomen maar niet in compensatie met de kosten die we hebben gemaakt van die kuren (120 eur), nakuren (60euro)en leverkuren (20euro)!

Kan iemand mssn iets anders voorstellen of een tip geven?
alvast bedankt

PH's zijn geen wondermiddel. Als alle andere factoren voor groei niet op orde zijn zul je er weinig aan hebben. Ik zit zelf nu in de 3e week van een epistane kuur en ben in die tijd van 108,7 naar 14,3 kilo gegaan.

PH's zijn geen wondermiddel. Als alle andere factoren voor groei niet op orde zijn zul je er weinig aan hebben. Ik zit zelf nu in de 3e week van een epistane kuur en ben in die tijd van 108,7 naar 14,3 kilo gegaan.

Dan ben je al flink afgevallen, wist niet dat het zo´n vaart liep bij je :D

Inderdaad, sommigen vergeten echt dat als voeding en training niet 100% on point zijn, een PH-kuur echt weinig gaat doen. Ik merk zelf dat veel mensen in de sportschool AAS (te) vaak zien als een excuus om slecht te eten of te trainen.

Ik heb op forums gelezen, in mijn zoektocht naar info over ph, dat je beter het echte spul gebruikt omdat het soms goedkoper is en minder schadelijk voor de lever?! Iemand ervaring hiermee? Grtz

Ik heb op forums gelezen, in mijn zoektocht naar info over ph, dat je beter het echte spul gebruikt omdat het soms goedkoper is en minder schadelijk voor de lever?! Iemand ervaring hiermee? Grtz

De meeste injecteerbare steroïden zijn inderdaad een stuk minder belastend voor de lever dan orale steroïden.

Injects>Orals over het algemeen bij AAS. Er zijn echter ook non-methylated PH's zoals 11-OXO en P-Stanz, deze belasten de lever niet zo omdat ze niet gemethyleerd zijn. Het effect dat je er van kan verwachten is echter ook minder.

Zijn er betrouwbare sites waar je ph/as kan bestellen?

Waar ik ook een vraag over heb is het veel voorkomende onderwerp 'gyno'! Wanneer krijg je dit? Na tebeel kuren of slecht produkt? Kunnen beginners daar ook last van krijgen?

Zijn er betrouwbare sites waar je ph/as kan bestellen?

Waar ik ook een vraag over heb is het veel voorkomende onderwerp 'gyno'! Wanneer krijg je dit? Na tebeel kuren of slecht produkt? Kunnen beginners daar ook last van krijgen?
Je kan ook beginnen met vreten ;)
En heel veel jaartjes trainingservaring opdoen.
Daarna met supplementen gaan spelen.
Daarna pas aan de PH'tjes ;)

Tot over 5a10 jaar

Laatst bewerkt:
Over 10 jaar is hij 40, dat schiet lekker op dan.

Ik wil jullie toch even mededelen dat ik al 8 jaar train en ik begon als 61kg!
Het is het eerste jaar dat ik iets anders probeer dan gainers en crea en was niet onder de indruk van de phs die me serieus geld hebben gekost. Ik heb me lid gemaakt van deze site om hopelijk wat antwoorden te krijgen van personen in hetzelfde 'vak' met kennis en ervaring, niet om semi uitgelachen te worden!
Toch bedankt aan de pers die mijn vragen serieus hebben beantwoord.
Btw ja ik probeer 3x per week 2uur te trainen en eet in het eerste uur na de gym. Pasta, rijst, bruin brood, eiwitten, zalm ect, ecta en om de 3 uur iets eten en voor het slapengaan een shake, enz enz
Ik wissel mijn programmas en spiergroepen geregeld af en train onder de lueze 'no pain no gain'...
Toch bedankt jonges

Manne, heb hier nog wat spullen staan omdat PH kuur niet is doorgegaan.. lang over getwijfeld en omdat ik er niet 200% voor kon gaan toch geannuleerd.. de ph's zelf heb ik niet dus daar moet je niet voor pm'en, wel wat zaken zoals: (alles ongebruikt, ongeopend): pot taurine primaforce 500gr, pot perfect cycle liver support 90caps (AX), potje supercissus rx 120caps, potje TST powercell ax, .. pm me maar anders zwier ik het in de 'te koop' sectie of marktplaats/kapaza ofzo..

hebben jullie ervaring met 'extreme trenbomb' van alpha labs. Het lijkt me een beetje fake crap, maar wil niet bevooroordeelt zijn. Is dit daadwerkelijk tren?

Wat is op dit moment het sterkste pro-hormoon qua gains?

En dit is allemaal in pil vorm of?, moet er ook nagekuurt worden?

Hoe zit het nou met nakuren? de een zegt wel doen, de ander zegt; niet nodig...

Wel doen.

kheb het niet gedaan en ben eigelijk blij toe, niks geen problemen ondervonden

Terug
Naar boven