MuscleMeat

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Ik zit nu al volle bak dit topic door te lezen, maar die door de bomen het bos niet meer joh.
Ik zou graag een cycle willen doen, en wat vetpercentage verliezen en toch nog wat schone massa aan wil komen, ik weet dat PH niet ideaal zijn etc. Ik heb zowiezo nog vol potje nolva liggen, dus das het probleem niet.
Volgens mij is Epistane, het beste om te gebruiken als je schone massa aan wil komen toch?, een maatje van me wil gewoon massa aankomen en dacht zelf aan superdrol. Lijkt dat jullie goede keuzes?

Ben bekend met hormonen en sides etc, heb vorig jaar Test E + Dbol kuur gedaan. Maar zou epistane en die superdol goede keuzes zijn, voor de doelen die wij voor ogen hebben?

Ik zit nu al volle bak dit topic door te lezen, maar die door de bomen het bos niet meer joh.
Ik zou graag een cycle willen doen, en wat vetpercentage verliezen en toch nog wat schone massa aan wil komen, ik weet dat PH niet ideaal zijn etc. Ik heb zowiezo nog vol potje nolva liggen, dus das het probleem niet.
Volgens mij is Epistane, het beste om te gebruiken als je schone massa aan wil komen toch?, een maatje van me wil gewoon massa aankomen en dacht zelf aan superdrol. Lijkt dat jullie goede keuzes?

Ben bekend met hormonen en sides etc, heb vorig jaar Test E + Dbol kuur gedaan. Maar zou epistane en die superdol goede keuzes zijn, voor de doelen die wij voor ogen hebben?
Zou gewoon nog een keer de test + dboll doen.

ik vond het erg tegenvallen achteraf, moet gezegd worden dat ik het niet vol houden kon om zoveel eiwitten/khd te eten.. dan schijnt het effect veel heftiger te zijn.

In het voorjaar begin ik weer een echte kuur, wil nu alleen ff lean mass opbouwe en proberen wat % te verliezen. Daar is epistane toch goed voor?

Gaat je alleen maar tegenvallen bro. Als je eenmaal echte juice hebt gehad lach je om de gains van PHs.

Epi vind ik hoogstens interessant voor massa behoud in de cut, en helpt je ook nog wat droger te worden. Gains..? Not so much.

Gaat je alleen maar tegenvallen bro. Als je eenmaal echte juice hebt gehad lach je om de gains van PHs.

Epi vind ik hoogstens interessant voor massa behoud in de cut, en helpt je ook nog wat droger te worden. Gains..? Not so much.
toch heb ik meerdere logs gelezen waarvan er 3 tot 4 kilo gegained werd...

Als ik er iets droger van zou worden en het helpt in de cut, zou ik al blij zijn. Ik ga bewust niet weer naar aas grijpen bv winstrol, var o.i.d. Want als je aas gebruikt en je doet dezelfde voor de tweede keer dan reageer je er minder op. Twijfel om in het voorjaar test e + winny of test e + dbol vandaar. Maar als epistane helpt om beetje droger te worden, kan ik het overwegen om te gebruiken. Liever echte juice, maar vanwege de reden hierboven, toch maar s ph proberen

H-drol geeft je ook wel goeie droge massa en een flinke kracht boost.

Gains on epi zijn prima. Mensen die er niet op gainen hebben zich niet goed ingelezen in PH's. Heb goed gegained op epi zonder vetmassa aan te komen. Door 11-OXO toe te voegen aan de cycle ben ik zelfs in vetpercentage omlaag gegaan op een dieet van 5k+ calorieen per dag. Ik ben van 108,7 maar 115,9kg gegaan trouwens. Schat het vetverlies tijdens de kuur op zo'n 3%.

http://www.predatornutrition.com/optmising_prohormones.cfm

heb het hele topic doorgenomen maar zit nog met een vraag. Waar gaat jullei voorkeur naar uit, p-mag of hdrol? Voor zover ik hier lees en ook op andere sites is het vrij vergelijkbaar. Welke zou de meeste gains opleveren, en welke de meeste kans op acne?

Ik kan me vergissen, maar volgens mij is P-mag zo goed als niet meer te krijgen ( net als alle PH's van CEL ). Als het je eerste cycle is zou ik voor Hdrol of epistane/havoc gaan. Als je de epi op 40mg of Hdrol 75mg gaat zitten zullen de sides wel meevallen, die beginnen pas echt te spelen als je met doseringen van 100mg epi of 125mg Hdrol gaat zitten. epi rustig opbouwen van 10 naar 30 mg in de 1e week. Hdrol beginnen met 50mg in de 1e week.

heb het hele topic doorgenomen maar zit nog met een vraag. Waar gaat jullei voorkeur naar uit, p-mag of hdrol? Voor zover ik hier lees en ook op andere sites is het vrij vergelijkbaar. Welke zou de meeste gains opleveren, en welke de meeste kans op acne?

Het CEL assortiment is inderdaad, zoals de eerwaardige Papanilala (hoe kom je in godsnaam aan die naam?:P) zei uitverkocht. Ik zou gaan voor H-drol op 100 mg, voor 5 weken. Nakuren met 20,20,10 nolva, wat taurine on hand voor backpumps en je bent good-to-go.
Eet tijdens je prohormonen kuurtje altijd 300-500 kcal. BOVEN je onderhoud, en voeg daar dan bijv. 20% aan toe om te bulken. Om optimaal gebruik te maken van de verhoogde eiwitsynthese en de verminderde vetopslag ga je je onderhoud dus 300-500 kcal. hoger leggen.
Voor een recomp zie http://anabolicminds.com/forum/steroids/154753-but-i-want.html

Succes!

Het is alweer een tijdje terug dat ik op DBB gepost heb. Heb een lange tijd niet meer getraind, doordat ik mijn motivatie verloren was. Echter ben ik na de zomer weer opnieuw begonnen met trainen en dit gaat momenteel wel weer lekker!:)

Ben sinds deze week weer uit nieuwsgierigheid gaan kijken naar de ontwikkeling van PH's en de DS. Dit heb ik een aantal jaren terug ook altijd met veel interesse gevolgd. In het verleden heb ik ook wel eens Bold 200 gepakt, maar dit was echt een super milde PH en zette niet al te veel zoden aan de dijk.

Nu ik me dus weer wat beter in heb gelezen (zowel dit topic, als op verschillende andere fora) en het viel me op dat iedereen toch wel positief is over H-drol. Dit heeft bij mij toch wel wat interesse los gemaakt en nu ben ik aan het overwegen om dit product in het voorjaar (rond mei) te pakken.

Nu ben ik eens gaan kijken hoeveel deze DS nou kost als je hier een kuur van volgt. Kwam uiteindelijk rond de 130/140 pond uit wat ong. E160,- is.
Hetgeen wat ik dan wil bestellen:
- 2potjes H-drol van CEL
- Cycle assist van CEL
- PCT assist van CEL

Het plan is dan om de H-drol 6 weken te nemen.
Week 1: 50mg ED
Week 2-6: 75mg ED

Nu viel me op dat sommige hier zeggen dat producten van CEL uit uitverkocht zijn, echter op cheapuksupplements krijg ik alleen bij cycle assist de melding dat deze momenteel niet leverbaar is. Dus ik neem aan dat de H-drol wel verkrijgbaar is.

Verder zag ik ook dat menigeen aangeeft dat supplementen als cycle assist (liver support) niet nodig zijn of dat deze het best gebruikt kunnen worden tijdens de PCT.

Zou het misschien beter zijn om Nolva te nemen als PCT en cycle assist en PCT assist te laten voor wat het is? Nolva moet ik wel aan kunnen komen denk ik, dus dat is geen probleem.

Ik zou graag horen hoe de ervaringen met H-drol zijn en hoe jullie de cycle vorm zouden geven.

Verder zal ik de komende weken/maanden de tijd nemen om me nog verder te verdiepen in PHs/Ds

Op dit moment een bestelling uitstaan bij Powermyself (CEL), ik zou als je perse (blijft altijd een hekel punt) PCT wilt hebben gewoon nolva nemen en die cycleassist en pct assist erbuiten laten. Het maakt je kleine cycle onnodig duur met een minimale meerwaarde. Voor dat geld kan je met test al een meer dan behoorlijke kuur aanschaffen waar je meer winsten boekt lijkt me.

Ok, bedankt voor je snelle reactie.
Dan regel ik er tegen die tijd nog ff Nolva bij.
Dan ziet mijn cycle er zo uit:
cycle H-drol:
Week 1: 50 mg ED
Week 2-6: 75mg ED

PCT met Nolva:
Week 1-2: 20mg ED
Week 3-4: 10mg ED

Misschien dat ik tegen die tijd ook nog wel een potje ZMA er bij haal ter ondersteuning bij de PCT.

Ja precies en wat mariadistel for the old liver kom je al een end en scheelt het nodige :)

---------- Post toegevoegd Mon 12 Dec 2011 om 19:10 ----------

Ja precies en wat mariadistel for the old liver kom je al een end en scheelt het nodige :)

Overigens was bij Powermyself ook alles van CEl gewoon op voorraad blijkbaar

Waar kan je het beste nolva verkrijgen ? en wat vinden jullie de beste merk voor H-drol en nolva ?

Weet niet of je Nolva zo op het internet kunt kopen.
Zelf verwacht ik het wel te kunnen krijgen via personen uit mijn prive omgeving.

H-drol van CEL vond ik top..
Heb het wel over de oude dan:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven