Fitness Seller

Sticky Het grote Prohormonen Topic

De nolva komt er natuurlijk ook bij;) Ik laat wel ff weten wat mijn ervaringen zijn met die site. De kosten waren uiteindelijk dus voor 33g (incl. verzendkosten) E75,-, dus vergeleken met andere aanbieders is het een stuk goedkoper!:) Je kan daar ook betalen met Paypal, dus dat is ook wel makkelijk. Echter is het nu dus even afwachten of mijn bestelling daadwerkelijk aankomt om te kijken of het een betrouwbare site is.

Misschien dat ik naast de nolva ook nog het product Lean Xtreme pak, maar daar moet ik nog ff over nadenken.

De nolva komt er natuurlijk ook bij;) Ik laat wel ff weten wat mijn ervaringen zijn met die site. De kosten waren uiteindelijk dus voor 33g (incl. verzendkosten) E75,-, dus vergeleken met andere aanbieders is het een stuk goedkoper!:) Je kan daar ook betalen met Paypal, dus dat is ook wel makkelijk. Echter is het nu dus even afwachten of mijn bestelling daadwerkelijk aankomt om te kijken of het een betrouwbare site is.

Misschien dat ik naast de nolva ook nog het product Lean Xtreme pak, maar daar moet ik nog ff over nadenken.

Tsja, meningen zijn er vaak over verdeeld. Ik heb er ook wel eens geld aan uitgegeven, maar merkte niet echt een significant verschil. IMO is nolva, creatine (en eventueel DAA) en een goed dieet alles wat je nodig hebt voor je PCT. Op tunedsports bevelen ze ook nog eens Erase en een ander product aan. Pure geldklopperij, of echt zijn geld waard? Reguliere AAS gebruikers gebruiken die shit ook niet, waardoor een PCT al snel neerkomt op 150 euro (!).

Even een paar vragen. Ik ben gewoon wat aan het lezen over pro hormonen (niet van plan om zelf iets te gaan doen ofzo hoor) en zie dat er voor pct eigenlijk 2 wegen bestaan.

- Mensen die nakuren met de aanbevolen pct die ze je proberen aan te smeren voor 30-40 euro
- Mensen die nakuren met nolva

Nu heb ik eens gekeken naar de inhoud van zo'n pre-fab pct doosje.
Kwa ingrediënten zit daar vaak een hoge hoeveelheid maca in en wat maria distel...en (Trans) Resveratrol

nu vroeg ik mij af A...is het dan wel de moeite waard om dat spul aan te schaffen als je al pro hormonen neemt, want maca en maria distel kun je ook elders verkrijgen voor minder geld. Gaat het dan puur om de Trans Resveratrol in de pct?

en B, hoe werkzaam is het dan / wat is en doet resveratrol??

Is een pct met gewoon creatine hoog doseren en bv tribulus en maria distel niet afdoende dan? Of zeggen jullie toch nolva?
of verschilt dit weer per pro hormoon? zou je anders nakuren bij epistane dan bij m-drol? ik noem maar iets..

Als PCT wordt voor de meeste prohormonen een SERM (nolva of chlomid) aangeraden.
Deze middelen hebben zich al bewezen en daardoor weer je zeker dat alles goed zal herstellen. De OTC pct middelen zijn vaak een aantal bij elkaar gegooide kruiden waarvan het maar de vraag is of deze wel de gewenste werking hebben.

Echter schijn je niet bij elk middel een SERM nodig te hebben, dit is dan afhankelijk van de mate waarin het middel aromatiseerd en hoe erg het je eigen testosteron productie onderdrukt. Je zal dus moeten kijken naar de eigenschappen van het middel om te bepalen welke PCT nodig is.
Stel je doet een 11-oxo kuur op een lage dosis voor 6 weken, dan schijnt dit middel weinig invloed te hebben om je hormonale huishouding. In dit geval zou je kunnen besluiten om zo'n legaal PCT product te nemen die je gewoon op internet kan kopen.

Kijk voor info anders ff op deze site: http://tunedsports.com/

Laatst bewerkt:
ja daarom die pct cycles zijn gewoon veredelde kruidenpotjes wat je net zo goed bij de tuinen kunt halen lijkt mij zo..

en middelen als tribulus en maca zijn voor zover ik weet nog altijd omstreden mbt testosteron verhogende eigenschappen (nog altijd niet bewezen).

Duidelijk dus, je nakuur (wel of geen nolv/clomid) hangt af van het soort pro hormoon, en de mate waarin het aromatiseerd...
Zou je dan eerder met deze middelen nakuren bij PH's met dubbele methyl esthers of zie ik dit verkeerd?

Eh weet niet of dat nog een invloed heeft op de pct.
Als ik het goed heb dan worden methyl esthers alleen aan een ph toegevoegd, zodat de werkzame stof de lever kan passeren. Het blijft dus nog steeds afhangen van de ph (en zijn eigenschappen) die je gebruikt. Toch zijn de ph's met een methyl esther vaak een stuk potenter dan de non-methyl ph's en onderdrukken doorgaans de eigen test. aanmaak.

Denk eigenlijk dat er maar weinig ph's zijn waar je geen serm hoeft te gebruiken als pct.

okay thx voor de info, ik ga me er nog eens verder in verdiepen!

Ik ben van plan over 2 weken te gaan beginnen met een Epistane cycle.
Dit zal mijn eerste PH Cycle worden na 2 jaar serieus trainen.
Ik zit te denken aan:
Week 1: 30mg e/d
Week 2: 40mg e/d
Week 3: 40mg e/d
Week 4: 40mg e/d
Week 5: 50mg e/d
Week 6: 50mg e/d

Nu lees ik dat nolva word aangeraden als PCT, echter heb ik geen connecties om hier aan te komen, voldoen andere PCT's ook?

Ik heb epi gedaan zonder nolva. de ene is voor de ander is tegen. Volgens mij stellen die pct van hun website weinig voor.

Leuk spul. 3 kilo gepakt op 40mg 4 weke full cycle

Ik ben van plan over 2 weken te gaan beginnen met een Epistane cycle.
Dit zal mijn eerste PH Cycle worden na 2 jaar serieus trainen.
Ik zit te denken aan:
Week 1: 30mg e/d
Week 2: 40mg e/d
Week 3: 40mg e/d
Week 4: 40mg e/d
Week 5: 50mg e/d
Week 6: 50mg e/d

Nu lees ik dat nolva word aangeraden als PCT, echter heb ik geen connecties om hier aan te komen, voldoen andere PCT's ook?

Ik heb epi gedaan zonder nolva. de ene is voor de ander is tegen. Volgens mij stellen die pct van hun website weinig voor.

Leuk spul. 3 kilo gepakt op 40mg 4 weke full cycle

Ik zou het risico niet willen lopen. Epistane kan je echt volledig platleggen, trust me, dan wil je echt niet met een ****ing nutteloos OTC product rondlopen dat je veel teveel geld heeft gekost. Zeker op jouw doseringen zou ik het zekere voor het onzekere nemen (al is het maar om beter te slapen ´s nachts) en even door rond te mailen op het forum wat nolva scoren. Tenzij je uiteraard fan bent van een niet functionerende penis en massaverlies tijdens je PCT ;)

Ik zou het risico niet willen lopen. Epistane kan je echt volledig platleggen, trust me, dan wil je echt niet met een ****ing nutteloos OTC product rondlopen dat je veel teveel geld heeft gekost. Zeker op jouw doseringen zou ik het zekere voor het onzekere nemen (al is het maar om beter te slapen ´s nachts) en even door rond te mailen op het forum wat nolva scoren. Tenzij je uiteraard fan bent van een niet functionerende penis en massaverlies tijdens je PCT ;)

Nolva/Clomid/Aromasin zijn goede PCT's inderdaad. De meeste "PCT's" die op websites die PH's verkopen worden aangeraden voldoen niet, imho.

Wat ik heb gemerkt dat ook werkt is: http://www.bodyenfitshop.nl/resveratrol/now-foods/resveratrol-mega-potency

http://www.ergogenics.org/resveratrol2.html

Heeft er hier iemand ervaring met 11oxo?

Ben zelf van plan om 8 weken op 900mg te zitten tijdens mn cut, gewoon om massa te bewaren...
Doe je Nolva als PCT bij deze cycle, of is dat overkill?

Als iemand anders hier een mening over heeft ben ik daar ook benieuwd naar.

Laatst bewerkt:
Bedankt mannen!

Dan ben ik zeker de enige die de prijs nogal vind meevallen? :p Ik bedoel, ja het is een stuk duurder dan andere PHs. Als ik echter kijk wat ik kwijt ben aan sups met een marginaal effect zoals BCAAs en crea, dan vind ik de prijs voor iets wat een veel grotere impact heeft nog wel meevallen.

De verkrijgbaarheid is wel minder. Heb het alleen kunnen vinden op de shop van anabolicminds en een in dit topic eerder genoemde kloon bij Smartpowders.

Op powermyself zijn er ook nog een paar kloons. De betaalbaarste is 11-keto van dragon nutrition.

Zoals een paar posts hierboven ga ik binnenkort mijn eerste Epi cycle starten. Ga dit deze week nog bestellen.
Heb alleen geen connecties voor nolva dus dat word even zoeken, nu mijn vraag, op watvoor prijs kan ik rekenen voor de nakuur?

Terug
Naar boven