De nolva komt er natuurlijk ook bij
Ik laat wel ff weten wat mijn ervaringen zijn met die site. De kosten waren uiteindelijk dus voor 33g (incl. verzendkosten) E75,-, dus vergeleken met andere aanbieders is het een stuk goedkoper!
Je kan daar ook betalen met Paypal, dus dat is ook wel makkelijk. Echter is het nu dus even afwachten of mijn bestelling daadwerkelijk aankomt om te kijken of het een betrouwbare site is.
Misschien dat ik naast de nolva ook nog het product Lean Xtreme pak, maar daar moet ik nog ff over nadenken.
Ik laat wel ff weten wat mijn ervaringen zijn met die site. De kosten waren uiteindelijk dus voor 33g (incl. verzendkosten) E75,-, dus vergeleken met andere aanbieders is het een stuk goedkoper!
Je kan daar ook betalen met Paypal, dus dat is ook wel makkelijk. Echter is het nu dus even afwachten of mijn bestelling daadwerkelijk aankomt om te kijken of het een betrouwbare site is. Misschien dat ik naast de nolva ook nog het product Lean Xtreme pak, maar daar moet ik nog ff over nadenken.

)
Ik bedoel, ja het is een stuk duurder dan andere PHs. Als ik echter kijk wat ik kwijt ben aan sups met een marginaal effect zoals BCAAs en crea, dan vind ik de prijs voor iets wat een veel grotere impact heeft nog wel meevallen.