Fitness Seller

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Zoals ik al zij, er is gewoon meer keuze dan alleen de ouwe orals. En natuurlijk proberen de Bedrijven van designersteroids wel opnieuw het wiel uit te vinden Of bestaande producten beter te maken. De pro's en wedstrijd bodybuilders van nu gebruiken ook niet meer alleen maar de zelfde middelen als de BBers in de jaren 80 deden. Deze jongens moeten zelf weten waar ze voor kiezen, zolang ze zich maar zo goed mogelijk inlezen zal het wel goedkomen.

Laatst bewerkt:
Ik zal nog wel ff laten weten of mijn bestelling van Smart Powders is aangekomen. De 11-oxo kloon van hun (11-lean) is toch nog wel een stuk goedkoper dan van andere aanbieders.
Denk dat ik niet de enige ben die hier benieuwd naar is. :D

In de [Link niet meer beschikbaar] worden naast nolva nog andere cycle/liver-support en PCT producten aangeraden.

1. Anabolic Innovations – Life Support (Capsules)
  2. Anabolic Innovations – Cycle Support (Powder)
  1. Competitive Edge Labs – PCT Assist. An ALL purpose PCT product that will help boost testosterone production, help balance hormones and assist with estrogen regulation.
  2. S.A.N – Attitude. An affordable effective estrogen inhibitor and test booster. (Not required for low dosages of 11-oxo i.e 300mg).
  3. Driven Sports – Lean Xtreme. One of the most popular and proven products that control the effects of Cortisol.

Gebruiken jullie die ook met een 11-OXO cycle?

Denk dat ik niet de enige ben die hier benieuwd naar is. :D

In de [Link niet meer beschikbaar] worden naast nolva nog andere cycle/liver-support en PCT producten aangeraden.

Gebruiken jullie die ook met een 11-OXO cycle?

Ik pak zelf altijd Detox-One van XXL. Helpt tegen zowel alle bijwerkingen die je kan ondervinden tijdens PH-gebruik. Het is overigens een fabeltje dat je leverschade kunt vermijden met een cycle protect product, het dien enkel ter ondersteuning ;)
Ik zou altijd met nolva nakuren, of je kuur helemaal niet doen (wat is het nut van een dosering van 300 mg; doe het goed of doe het niet). Die OTC-producten zijn imo pure geldklopperij, nolva doet al jaren goed zijn werk in de bodybuilding wereld. Zoals iemand hiervoor treffend opmerkte: "Waarom het wiel opnieuw uitvinden?"

Die cycle support sups zijn BS. Mensen die echte AAS gebruiken doen dan toch ook niet?

Klopt, slaat nergens op.. Nolvadex is een top medicijn, kan geen enkel kruidenextract tegenop..

Ook leverschade word zwaar overdreven.. AAS gebruikers gebruiken geen support voor de lever, het houd de schade niet tegen (áls er al schade is, eigenlijk alleen verhoogde waarden), het versneld alleen het 'herstel' van de waarden.. Aangezien je lever dit zelf al doet, en er helemaal geen nood is om zo snel mogelijk mooie waarden te hebben (bijv. ivm cortisol levels, etc) snap ik al dit ophemelen niet..

Iets nemen als liv 52 kan uiteraard geen kwaad.

Ik zit even door dit topic te bladeren, en snap eigenlijk niet waarom mensen prohormonen willen nemen?

- Qua werking is het gewoon hetzelfde als AAS, je kan dus net zo goed een simpel winstrol kuurtje nemen.. Zit minder zooi in, en is nog goedkoper ook.. Is het dan puur omdat het in een mooi potje zit mensen het voor zichzelf goed kunnen praten dat ze geen anabolen gebruiken maar PH's?
;)

als je nou thuis traint is het toch een pak makkelijker om op een betrouwbare internetsite een potje pro's te bestellen??
hoeveel van die sites die test enz aanbieden zijn betrouwbaar,
ik heb geen zin om wat geld te spenderen als ik niet zeker ben of ik er wel iets in de plaats voor krijg!!!

Deze zin beschrijft het nog het best.

Voor mij persoonlijk is een pilletje naar binnen gooien toch net andere koek dan een spuit in mijn reet zetten.

Je kunt toch eerst laagdrempelig een non-methylated PH uitproberen en kijken of het bevalt, voordat je AAS probeerd?

als je nou thuis traint is het toch een pak makkelijker om op een betrouwbare internetsite een potje pro's te bestellen??
hoeveel van die sites die test enz aanbieden zijn betrouwbaar,
ik heb geen zin om wat geld te spenderen als ik niet zeker ben of ik er wel iets in de plaats voor krijg!!!

Ik heb nog nooit via internet spullen besteld, ook niet bij gasten uit de sportschool, vaak veel te duur, en ze weten er zelf de ballen van.. Alles gaat tegenwoordig via de email en aangetekende post..

Via fora leer je vanzelf de juiste mensen kennen..

Mocht er in deze post iets staan wat in strijd met de regels is hoor ik dat graag, dan verwijder ik dat..

Ik heb nog nooit via internet spullen besteld, ook niet bij gasten uit de sportschool, vaak veel te duur, en ze weten er zelf de ballen van.. Alles gaat tegenwoordig via de email en aangetekende post..

Mocht er in deze post iets staan wat in strijd met de regels is hoor ik dat graag, dan verwijder ik dat..

Maargoed, garantie dat er daadwerkelijk geleverd wordt of een aankoopsbewijs heb je niet. Tevens kan het geleverde spul nep zijn. Ik bedoel je stuurt geld in een envelop naar iemand die je niet kent, nietwaar?
Een webwinkel met een certifikaat is wat dat betreft gewoon een stuk betrouwbaarder. Ieder maakt zijn eigen afweging.

Enfin, ik denk dat er zo meer redenen zijn alvorens met aas te gaan beginnen. misschien is het de vrees voor naalden. Misschien willen ze eerst een "milder" product proberen. etc etc.. Maar waar maak je je druk om? Laat ieder toch lekker zijn eigen ding doen ;)

tja, als je zelf zomaar iemand moet aanspreken??
je vraagt toch niet gewoon naar aas aan iemand?
kan goed uitvallen, maar mij lijkt de kans toch groot dat ze je in het zak kunnen zetten!!!

Moet deze niet in de AAS thread? :p

Ze hebben btw inderdaad veel nieuwe goedjes bij Predatornutrition Papa! :D

Met een product dat "Beastdrol" heet kun je niet fout gaan :D (=Superdrol kloon; vanwege de sides zou ik het niet gebruiken)
http://www.predatornutrition.com/category/promotions/latest-products/Beastdrol-90-Caps

De "Helladrol" (t*ring, hoe kun je de naam H-drol nog erger maken ... Juist, noem het product Helladrol!) is ook interessant, en een stuk goedkoper dan de H-drol van CEL.
http://www.predatornutrition.com/category/promotions/latest-products/Helladrol-180-Caps

Katanadrol 2.0 viel mij ook op; een non-methyl, dat qua eigenschappen doet denken aan 11-OXO. Een solide cutter. Vooral qua prijs interessanter dan het duurdere 11-OXO.
http://www.predatornutrition.com/category/promotions/latest-products/Katanadrol-150-Caps
[Link niet meer beschikbaar]

Haha yeah, zei ik je toch ;) De ene fabrikant is nog niet verdwenen of de volgende dient zich al weer aan :D Denk dat het voor mijzelf een gepasseerd station is. Mijn voorkeur is toch vrij snel naar injects verschoven, hoewel ik weet dat ik met PH's meer kan bereiken dan met 'reguliere' AAS. Liever 1 of 2x in de week injecteren dan er elke dag aan moeten denken je pilletjes op bepaalde tijdstippen te nemen. Call me lazy :P

Haha yeah, zei ik je toch ;) De ene fabrikant is nog niet verdwenen of de volgende dient zich al weer aan :D Denk dat het voor mijzelf een gepasseerd station is. Mijn voorkeur is toch vrij snel naar injects verschoven, hoewel ik weet dat ik met PH's meer kan bereiken dan met 'reguliere' AAS. Liever 1 of 2x in de week injecteren dan er elke dag aan moeten denken je pilletjes op bepaalde tijdstippen te nemen. Call me lazy :P

Meer met PH dan met AAS? SRS? ???

En heb je naast gemak nog andere overwegingen? Bijvoorbeeld het argument dat injects minder schadelijk (zouden) zijn voor de lever.

Heb gisteren bericht ontvangen dat mijn bestelling (33g 11-oxo) verzonden wordt.
Kon vandaag ook op de USPS site de status van de verzending zien.
Het lijkt erop dat smartpowders betrouwbaar is, nu nog even afwachten of mijn bestelling door de douane komt:)

Meer met PH dan met AAS? SRS? ???

En heb je naast gemak nog andere overwegingen? Bijvoorbeeld het argument dat injects minder schadelijk (zouden) zijn voor de lever.

Ligt eraan welke injects. Ja het is belangrijk voor me dat het niet te levertoxisch is ( winny injects zijn bijvoorbeeld wel levertoxisch ). Met name omdat ik een paar jaar geleden de ziekte van Pfeiffer heb gekregen en persoonlijk heb mogen ervaren hoe het is als je lever een opdonder heeft gekregen. Maar als ik logs zie van mensen die meerdere AAS stacken en daar na 12 weken 6 kilo aan overhouden denk ik "Pffffffffff, is dat alles, 3 weken Epi en je hebt 6 kilo die je nog makkelijk kunt vasthouden ook!"

Heb gisteren bericht ontvangen dat mijn bestelling (33g 11-oxo) verzonden wordt.
Kon vandaag ook op de USPS site de status van de verzending zien.
Het lijkt erop dat smartpowders betrouwbaar is, nu nog even afwachten of mijn bestelling door de douane komt:)

De mijne zit gvdm al 9 dagen in Miami.

Terug
Naar boven