AndroidHealthClinic

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Weet niet of de bronnen op internet betrouwbaar zijn voor Nolva.
Zat laatst ook te kijken en dan kost t ong. 20-30 euro

---------- Post toegevoegd Thu 12 Jan 2012 om 17:52 ----------

Bedankt mannen!

Dan ben ik zeker de enige die de prijs nogal vind meevallen? :p Ik bedoel, ja het is een stuk duurder dan andere PHs. Als ik echter kijk wat ik kwijt ben aan sups met een marginaal effect zoals BCAAs en crea, dan vind ik de prijs voor iets wat een veel grotere impact heeft nog wel meevallen.

De verkrijgbaarheid is wel minder. Heb het alleen kunnen vinden op de shop van anabolicminds en een in dit topic eerder genoemde kloon bij Smartpowders.

Ik zal nog wel ff laten weten of mijn bestelling van Smart Powders is aangekomen. De 11-oxo kloon van hun (11-lean) is toch nog wel een stuk goedkoper dan van andere aanbieders.

Je zou ook nog voor de KT-spray kunnen gaan. Echter weet ik niet hoe je deze moet doseren. Deze is o.a. te krijgen op predatornutrition.com

Laatst bewerkt:
Weet er trouwens iemand of er epistane te bestellen is via acceptgiro ergens, heb geen cc, en mijn internetbankieren is geblokkeerd dus wacht op nieuwe codes. Anders word het bestellen een weekje later.

Predatornutrition.com daar kun je via bankbetaling kopen

Ik zie het inderdaad, even een domme vraag, maar moet ik dan zelf omrekenen van ponden naar euro's en dat overmaken ?

Er staat onderaan als je bij Epistane kijkt ook een approximate exchange rate, maar ik zou als ik jouw was gewoon in ponden betalen via de buitenland overboeking optie in online banking, dan loop je niet het risico dat je net iets te weinig betaald.

Er staat onderaan als je bij Epistane kijkt ook een approximate exchange rate, maar ik zou als ik jouw was gewoon in ponden betalen via de buitenland overboeking optie in online banking, dan loop je niet het risico dat je net iets te weinig betaald.

Ze hebben btw inderdaad veel nieuwe goedjes bij Predatornutrition Papa! :D

Met een product dat "Beastdrol" heet kun je niet fout gaan :D (=Superdrol kloon; vanwege de sides zou ik het niet gebruiken)
http://www.predatornutrition.com/category/promotions/latest-products/Beastdrol-90-Caps

De "Helladrol" (t*ring, hoe kun je de naam H-drol nog erger maken ... Juist, noem het product Helladrol!) is ook interessant, en een stuk goedkoper dan de H-drol van CEL.
http://www.predatornutrition.com/category/promotions/latest-products/Helladrol-180-Caps

Katanadrol 2.0 viel mij ook op; een non-methyl, dat qua eigenschappen doet denken aan 11-OXO. Een solide cutter. Vooral qua prijs interessanter dan het duurdere 11-OXO.
http://www.predatornutrition.com/category/promotions/latest-products/Katanadrol-150-Caps
[Link niet meer beschikbaar]

@Alainie

Heb je ook ervaring met die prohormonen?

Hellodrol is toch niet zo'n vreemde naam? H-drol is een Halodrol kloon. Je weet tenminste precies wat die hellodrol moet voorstellen dan.

Ik zit even door dit topic te bladeren, en snap eigenlijk niet waarom mensen prohormonen willen nemen?

- Qua werking is het gewoon hetzelfde als AAS, je kan dus net zo goed een simpel winstrol kuurtje nemen.. Zit minder zooi in, en is nog goedkoper ook.. Is het dan puur omdat het in een mooi potje zit mensen het voor zichzelf goed kunnen praten dat ze geen anabolen gebruiken maar PH's?

- Waarom op en afbouwen? Dit gebeurt toch ook niet bij een andere oral kuur? Als ik zelf PH's zou gebruiken zou ik nog eerder de eerste paar dagen hoog doseren vervolgens op een vaste dosis verder te gaan.. Waarom het wiel qua bloedwaarden opnieuw proberen uit te vinden, terwijl allang bewezen is dat een vaste dosering tot mooiere bloedwaarden leiden?

- Ik lees dat mensen toegang tot Nolvadex hebben.. Dan dus ook tot andere middelen.. Waarom dan toch voor PH's gaan?

Vat het niet verkeerd op, probeer niemand aan te vallen, probeer het gewoon te snappen ;)

Zijn gewoon orale steroïden. Sommige willen niet spuiten en willen toch graag meer opties dan alleen de bestaan de Orals die vroeger ontwikkeld zijn.

Opbouwen doe je gewoon om je lichaam te laten wennen ivm koppijn en andere sides. Dat is gewoon in drie dagen opbouwen. Afbouwen hoeft niet.

@Alainie

Heb je ook ervaring met die prohormonen?
Met Epi en H-drol. Superdrol waag ik me niet aan, omdat het de sides niet waard is. Gebruik voornamelijk PH´s om spieren op hun plek te laten zitten tijdens het cutten, of om te bulken met minder vet gains. Van een product zoals H-drol, of E-stane zie ik dan ook zeker het nut in.

Ik zit even door dit topic te bladeren, en snap eigenlijk niet waarom mensen prohormonen willen nemen?

- Qua werking is het gewoon hetzelfde als AAS, je kan dus net zo goed een simpel winstrol kuurtje nemen.. Zit minder zooi in, en is nog goedkoper ook.. Is het dan puur omdat het in een mooi potje zit mensen het voor zichzelf goed kunnen praten dat ze geen anabolen gebruiken maar PH's?

- Waarom op en afbouwen? Dit gebeurt toch ook niet bij een andere oral kuur? Als ik zelf PH's zou gebruiken zou ik nog eerder de eerste paar dagen hoog doseren vervolgens op een vaste dosis verder te gaan.. Waarom het wiel qua bloedwaarden opnieuw proberen uit te vinden, terwijl allang bewezen is dat een vaste dosering tot mooiere bloedwaarden leiden?

- Ik lees dat mensen toegang tot Nolvadex hebben.. Dan dus ook tot andere middelen.. Waarom dan toch voor PH's gaan?

Vat het niet verkeerd op, probeer niemand aan te vallen, probeer het gewoon te snappen ;)
Ik snap wat je bedoelt. Ik heb zelf nooit winny gebruikt, maar er zijn vele logs waaruit blijkt dat een product zoals Epistane of H-drol vele malen sterker zijn. Zo heb ik bijvoorbeeld met 6 weken epistane op 50 mg. 6 KG gegained (eerst 7,5, maar 6 blijven zitten tijdens de PCT). Allemaal zijn het methyl's, dus voor de leverschade hoef je het niet te laten.

Dat "opbouwen" is idd. totale onzin. Tuurlijk krijg je wat hoofdpijn wanneer je orals in je lichaam gooit. Je wilt echter zo snel mogelijke stabiele waarden in je lichaam, dus waarom de hell mensen opbouwen, I don't know. Als je geen sides wilt, moet je niet kuren IMO.

Voor mij persoonlijk is een pilletje naar binnen gooien toch net andere koek dan een spuit in mijn reet zetten. Ik weet het, het slaat nergens op, en test-only is minder schadelijk voor je. Het zit dan ook puur tussen je oren. Ik ben echter tevreden met 2 kleine cycles per jaar; één om de fat gains tijdens het bulken te beperken, en één om terug te cutten. Ik hoef persoonlijk geen 100+ KG te gaan wegen (zit in het onderwijs).

Zijn gewoon orale steroïden. Sommige willen niet spuiten en willen toch graag meer opties dan alleen de bestaan de Orals die vroeger ontwikkeld zijn.

Opbouwen doe je gewoon om je lichaam te laten wennen ivm koppijn en andere sides. Dat is gewoon in drie dagen opbouwen. Afbouwen hoeft niet.
Je lichaam "went" niet aan een hormoon. Je hebt sides, of je hebt ze niet. Je wilt stabiele waarden in je lichaam, en dat krijg je door niet te gaan schommelen met doseringen, maar bijv. vanaf dag 1 op 40 mg. te gaan zitten (bijv. Epistane). Als je daarna hoger wilt kan dat altijd, maar dat 10,20,30,40 verhaal is echt ridicuul.

Nergens voor nodig.. Sides als gyno, acne, etc krijg je toch niet meteen in het begin, en krijg je juist eerder wanneer je bloedwaarden langer onstabiel zijn.. Beter meteen op de goede dosis, aspirine om het bloed wat te verdunnen tegen koppijn en klaar.. Zoals ik al zei, waarom proberen het wiel opnieuw uit te vinden terwijl iedere ervaren juicer / pro / begeleider het op die manier doet?

En dat deze middelen niet in het pro / recreatieve AAS circuit gebruikt worden heeft een reden.. Omdat er ondertussen middelen zijn die beter werken met dezelfde bijwerkingen..

Puur omdat het in een fancy potje zit valt dit ineens onder supplementen? Gewoon jezelf voor de gek houden, meer niet..

Nergens voor nodig.. Sides als gyno, acne, etc krijg je toch niet meteen in het begin, en krijg je juist eerder wanneer je bloedwaarden langer onstabiel zijn.. Beter meteen op de goede dosis, aspirine om het bloed wat te verdunnen tegen koppijn en klaar.. Zoals ik al zei, waarom proberen het wiel opnieuw uit te vinden terwijl iedere ervaren juicer / pro / begeleider het op die manier doet?

En dat deze middelen niet in het pro / recreatieve AAS circuit gebruikt worden heeft een reden.. Omdat er ondertussen middelen zijn die beter werken met dezelfde bijwerkingen..

Puur omdat het in een fancy potje zit valt dit ineens onder supplementen? Gewoon jezelf voor de gek houden, meer niet..

Ik denk dat er echt niemand die regelmatig in dit topic post prohormonen nog ziet als "supplementen". Het zijn gewoon full blown steroids. De allereerste prohormonen dienden nog omgezet te worden in de actieve stof, maar de huidige generatie PH's zijn niets anders dan steroïden. Zie ook http://www.predatornutrition.com/ca...-Comprehensive-Guide-to-Prohormones---Updated (Net wat uitebreider dan de DBB-wiki :D)

Waarom staat dit dan in godsnaam onder 'supplementen'? ;)

Waarom staat dit dan in godsnaam onder 'supplementen'? ;)

Omdat de mods van DBB. óf onwetend zijn, óf doen alsof hun ogen dicht zitten. Zo dienen PH-logs ook in de "supplementen" sectie gezet te worden, en niet in het reguliere AAS-forum. Bij wijze van compromis is dit het centrale topic geworden voor PH's, terwijl het uiteraard in het AAS-topic thuishoort. Er bestaat onder AAS-gebruikers echter een grote afweer van PH's, waardoor het weer hier staat.

dit trekt mij wel een beetje over de streep om test 250mg/week te doen in april :$ haha, epistane vond ik opzich wel bevallen, maar hoef het niet voor de 2e keer weer..

ik zag het als stapje hoger omdat ik nu nog naturel ben ( denk ik zelf) maar als ik goed nadenk ben ik nu ook al geen naturel meer..:p

ik zag het als stapje hoger omdat ik nu nog naturel ben ( denk ik zelf) maar als ik goed nadenk ben ik nu ook al geen naturel meer..:p

Nee dat ben je niet.. Je hebt prestatie verhogende middelen gebruikt, bij een pis test had je positief gescoord :roflol:

Ik zou ook nog even wachten als ik jou was, aangezien je pas 19 bent en al een kuur gedaan hebt..

word over 3weekjes 20, en ik denk niet dat dat half jaartje wachten verschil zou maken.. halverwege september heb ik epistane genomen, niks geen sides ervaren eigelijk, jah werd aggresief om domme dingen

in me achterhoofd wist ik het ook wel dat ik niet officieel naturel meer was haha, epi gaf me 3.5kg en 1% minder vet in 4 weekjes

ik denk ook dat er een verschil is tussen iets met gemak even met internet bankieren kopen,
of via een rare manier met een "dealer" in contact komen. Ik denk dat de stap voor die mensen vaak eng is omdat je toch handeld met mensen die je niet kent, dan geld moet overhandigen en dan nog maar de vraag rust of je wel waar krijgt voor je geld en niet gescamd wordt.
Met een potje PH op een webshop zal dat allemaal niet zo snel mis gaan..

ik denk ook dat er een verschil is tussen iets met gemak even met internet bankieren kopen,
of via een rare manier met een "dealer" in contact komen. Ik denk dat de stap voor die mensen vaak eng is omdat je toch handeld met mensen die je niet kent, dan geld moet overhandigen en dan nog maar de vraag rust of je wel waar krijgt voor je geld en niet gescamd wordt.
Met een potje PH op een webshop zal dat allemaal niet zo snel mis gaan..

Haha je hebt teveel films gekeken ;) In een donkere steeg afspreken en bevend een envelop met geld geven haha..

Terug
Naar boven