Weet niet of de bronnen op internet betrouwbaar zijn voor Nolva.
Zat laatst ook te kijken en dan kost t ong. 20-30 euro
---------- Post toegevoegd Thu 12 Jan 2012 om 17:52 ----------
Ik zal nog wel ff laten weten of mijn bestelling van Smart Powders is aangekomen. De 11-oxo kloon van hun (11-lean) is toch nog wel een stuk goedkoper dan van andere aanbieders.
Je zou ook nog voor de KT-spray kunnen gaan. Echter weet ik niet hoe je deze moet doseren. Deze is o.a. te krijgen op predatornutrition.com
Zat laatst ook te kijken en dan kost t ong. 20-30 euro
---------- Post toegevoegd Thu 12 Jan 2012 om 17:52 ----------
Bedankt mannen!
Dan ben ik zeker de enige die de prijs nogal vind meevallen?Ik bedoel, ja het is een stuk duurder dan andere PHs. Als ik echter kijk wat ik kwijt ben aan sups met een marginaal effect zoals BCAAs en crea, dan vind ik de prijs voor iets wat een veel grotere impact heeft nog wel meevallen.
De verkrijgbaarheid is wel minder. Heb het alleen kunnen vinden op de shop van anabolicminds en een in dit topic eerder genoemde kloon bij Smartpowders.
Ik zal nog wel ff laten weten of mijn bestelling van Smart Powders is aangekomen. De 11-oxo kloon van hun (11-lean) is toch nog wel een stuk goedkoper dan van andere aanbieders.
Je zou ook nog voor de KT-spray kunnen gaan. Echter weet ik niet hoe je deze moet doseren. Deze is o.a. te krijgen op predatornutrition.com
Laatst bewerkt:

Ik bedoel, ja het is een stuk duurder dan andere PHs. Als ik echter kijk wat ik kwijt ben aan sups met een marginaal effect zoals BCAAs en crea, dan vind ik de prijs voor iets wat een veel grotere impact heeft nog wel meevallen.