Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
je hebt nu ook de KT spray (predatornutrition). Dit is het directe hormoon waar 11-oxo in omgezet wordt. Echter weet ik niet hoeveel sprays een effectieve dosis is en hoe lang je dan met een flesje kan doen.
http://www.predatornutrition.com/category/brands/prototype-nutrition/11-KT-Spray-240ml
Edit: heb ook even op de poll gestemd en een reactie gegeven.

Is het lastige van sprays lijkt me, lastiger te doseren. Die caps van LGI bevielen me goed, maar ach...over een paar maandjes heeft predator ook wel weer een cloontje van in het aanbod verwacht ik![]()

) is deze versie wel een stuk duurder.Bedoel je deze
http://www.predatornutrition.com/category/brands/lgi/11-X-75-Caps
Vergeleken met de 11-lean (laat het a.u.b. door de douane komen) is deze versie wel een stuk duurder.
Er is eventueel ook nog een ander merk
[Link niet meer beschikbaar]
Ja hij is duurder ( maakte het ook tot een dure roid om op 900mg mee te kuren ), maar ik betaal graag wat meer om geen risico te lopen dat het door de douane wordt tegengehouden 
Yeah die bedoelde ik! Ikke blind blijkbaarJa hij is duurder ( maakte het ook tot een dure roid om op 900mg mee te kuren ), maar ik betaal graag wat meer om geen risico te lopen dat het door de douane wordt tegengehouden
![]()

Ja het risico wat ik nu heb genomen moet nog maar blijken of dat het waard was. Maar als je kijkt naar die andere site die ik zojuist heb genoemd.
Daar kost een 11-oxo bulk stack (voordeel actie met 4 potjes) ong. 130,-e.
Je hebt dan 40g 11-oxo, dus dit is ook wel een voordelige aanbieder (uit UK).
Maar zoals eerder vermeld weet ik niet of deze aanbieder legitiem is.
Heb al wel zojuist een log gevonden op prohormoneforum waar iemand dit product gebruikt (11-keto).
Edit: Na wat verder rond te kijken op engelse fora lijkt dragon nutrion een legitieme aanbieder.
Qua prijs scheelt het echt een hoop vergeleken met predatornutrion e.d.
Denk in de toekomst hier dus wel wat te gaan bestellen![]()

Welke methode van verzenden heb je gekozen dan?
Ik heb gewoon de goedkoopste gekozen.
Als ik nu kijk bij de verzend status van USPS, worden deze gegevens weergegeven:
Detailed Results:
Processed at USPS Origin Sort Facility, January 16, 2012, 7:35 pm, GREENSBORO, NC 27498
Accepted at USPS Origin Sort Facility, January 16, 2012, 6:20 pm, GRAHAM, NC 27253
Shipment Accepted, January 16, 2012, 5:49 pm, BURLINGTON, NC 27215
Electronic Shipping Info Received, January 16, 2012
Ik neem dus aan dat mijn pakket gewoon verzonden wordt.
Interessant. Ik kende eigenlijk alleen predator en cheapuksupplements. Zal dragon eens checken![]()

Ja het risico wat ik nu heb genomen moet nog maar blijken of dat het waard was. Maar als je kijkt naar die andere site die ik zojuist heb genoemd.
Daar kost een 11-oxo bulk stack (voordeel actie met 4 potjes) ong. 130,-e.
Je hebt dan 40g 11-oxo, dus dit is ook wel een voordelige aanbieder (uit UK).
Maar zoals eerder vermeld weet ik niet of deze aanbieder legitiem is.
Heb al wel zojuist een log gevonden op prohormoneforum waar iemand dit product gebruikt (11-keto).
Edit: Na wat verder rond te kijken op engelse fora lijkt dragon nutrion een legitieme aanbieder.
Qua prijs scheelt het echt een hoop vergeleken met predatornutrion e.d.
Denk in de toekomst hier dus wel wat te gaan bestellen![]()

Hulde en karma!Ik heb van de week even een topic geopend in het 'post je ideeën topic' over PH's, omdat ik van mening ben dat het niet tussen de whey en creatine hoort te staan, in een sectie waar voornamelijk jonge gasten rondhangen..
Ben ook benieuwd naar jullie mening, er is nu ook een poll geopend:
[Link niet meer beschikbaar]
Daar is mijn pakket ook allemaal doorgegaan. Maar nu zit het zoals gezegd ergens in Miami...
Heb een keer uit Amerika besteld en dat duurde ruim 3 weken, doe ik ook nooit meer.