Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Toevallig vond ik die gisteren, alleen kan geen ervaringen vinden van monstersupplements...
Hoe zag je cycle eruit Alainie en wat heb je bereikt?
Lees op PHF veel over dhea om lethargy tegen te gaan tijdens hdrol cycle. Weten jullie een engelse site die dit verkoopt? Kan er geen vinden.
En gaat dhea eventuele gyno tegen omdat het een dht is? (heb gwn nolva thuis liggen)
Weet iemand een winkel waar nog IBE epistane te vinden is?
Even een belangrijk vraagje die vermoedelijk weer een hoop discussie laat losbarsten:
Waarom zou men niet het zekere voor het onzekere nemen en gewoon Nolva nakuren (4 weken lang, 40-40-20-20 mg, of 4 weken lang 20mg pd) na het gebruik van (bijvoorbeeld) epistane? Zitten hier nadelen aan, zo ja welke? Waarom zou je een shutdown riskeren? En waarom zou je het juist niet willen nemen?
Alvast bedankt voor de reacties!
ps BobbyV epistane is bij predator out of stock!
ik lees veel verschillende reacties. bij een epistane kuur van 6 weken a 40mg, is een nakuur van nolva en/of inname van taurine noodzakelijk, aanbevolen of onnodig?

beste
dbb'ers,
ik ben op zoek naar iets waarvan ik gewicht bij krijg ik ben al 3 jaar onder mijn gewicht en geraak er nooit meer boven ik ben 1m92 en weeg amper 71 als ik geluk heb .
nu heb ik van de dokter raad gekregen om meerdere malen per dag te eten en veel koolhydraten op te nemen . doe ik nu al een jaar aan een stuk samen met fietsen en fitnessen maar weeg nu vanmorgen 67 kg ik kan dit niet langer aanzien en wil overstappen tot suplementen of shots weet iemand hier raadt mee ??
help is altyd welkom want ik voel mij zwakker en zwakker worden en uit mijn bloed en andere testen is er niets mis met me maar dan vraag ik me af waarom ik een duik op men 18j genomen heb van 86 naar 65-70kg ??
help aub
dankje
Dit zijn vragen die niet gesteld hoeven te worden als je je gedegen hebt ingelezen.
Wanneer je AAS gaat gebruiken (prohormonen zoals epistane zijn gewoon steroids) zal je lichaamseigen testosteronproductie dalen. Na je cycle wil je dus dat je lichaamseigen testosteron productie zo snel mogelijk weer opstart, en wil je de vorming van oestrogeen zo veel mogelijk beperken.
"Nadat een kuur afgelopen is, daalt het niveau van androgenen in het lichaam drastisch. Het lichaam compenseert met een overproductie van oestrogeen om steroïden niveaus hoog te houden. Oestrogeen zelf remt ook de productie van het natuurlijke testosteron, en zo gaat in de periode tussen het einde van een kuur en de terugkeer van natuurlijke testosteron veel gewonnen spiermassa verloren. Om die reden is het belangrijk dat het natuurlijke testosteron-niveau weer zo snel mogelijk terug op normaal niveau is. Clomid en Nolvadex verminderen de werking van post-cyclus oestrogeen, zodat een deficiëntie van steroïden in het lichaam geconstateerd wordt en de hypothalamus gestimuleerd wordt om de natuurlijke productie van testosteron in het lichaam weer te starten" - DBB. wiki
Het kan zijn dat een cycle epistane je niet (volledig) platlegt, maar je eigen testosteronproductie onderdrukken zal het sowieso. De vraag is alleen of je je gains van je cycle wilt vasthouden door het gebruik van een bewezen middel voor je PCT, namelijk nolvadex. Je kan uiteraard ook vertrouwen op een OTC-PCT met wat kruiden erin, en hopen dat je niet vier weken met libidoproblemen rondloopt, en oestrogeen-gerelateerde bijwerkingen oploopt, en je de gains van je cycle in de prullenbak flikkert.
Ik zelf neem persoonlijk de bijwerkingen van nolva met liefde op de koop toe, zodat ik niet voor jan lul een 17AA in mijn lijf gekapt heb
En nu beste jongens, inlezen!
http://www.prohormoneforum.com/rese...rehensive-pro-hormone-user-guide-vol-1-a.html
http://www.predatornutrition.com/content/prohormones-comprehensive-guide-prohormones-updated
http://wiki.dutchbodybuilding.com/Nolvadex
Dan neem je toch net als op die amerikaanse boards het risico? Ik denk dat er weinig tussen zitten die hun "gyno succesverhaal" of "mijn ballen zijn permanent gekrompen en ik zal nooit kinderen krijgen topic" plaatsen...ik heb ook veel positieve dingen gelezen over resveratrol 2mg/kilo lichaamsgewicht, dan zou nolva niet nodig zijn..

Ik ben het juist met je eens. Ik lees echter op verscheidene fora dat men het simpelweg met een OTC PCT voor elkaar hebben gekregen zonder problemen. Soms zelfs ondersteund door bloedwaarden ( http://anabolicminds.com/forum/anabolic-innovations/92797-post-cycle-support.html ). Ik snap alleen niet waarom je dat risico zou willen nemen, en waarom niet iedereen gewoon keurig aan de Nolvadex gaat.
Vraagje, indien je er ervaring mee hebt, heb je ook cortisol blokkers en testoboosters gebruikt in je PCT?
Dan neem je toch net als op die amerikaanse boards het risico? Ik denk dat er weinig tussen zitten die hun "gyno succesverhaal" of "mijn ballen zijn permanent gekrompen en ik zal nooit kinderen krijgen topic" plaatsen...![]()

Gyno is altijd op te lossen, zij het dan niet met sterkere medicijnen als Letrozole of Bromo..
Dat van die ballen permanent krimpen is echt onzin.. Test productie zal altijd weer opstarten, uiteraard duurt het langer zonder PCT..
Ik ben het juist met je eens. Ik lees echter op verscheidene fora dat men het simpelweg met een OTC PCT voor elkaar hebben gekregen zonder problemen. Soms zelfs ondersteund door bloedwaarden ( http://anabolicminds.com/forum/anabolic-innovations/92797-post-cycle-support.html ). Ik snap alleen niet waarom je dat risico zou willen nemen, en waarom niet iedereen gewoon keurig aan de Nolvadex gaat.
Vraagje, indien je er ervaring mee hebt, heb je ook cortisol blokkers en testoboosters gebruikt in je PCT?
Ik charcheer wellicht, wanneer er posts kuren zonder PCT worden aangehaalt. Ik zou zelf kiezen voor Nolva in plaats van de situaties die jij schetst.