- Waardering
- 156
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Heb zelf ook de caps genomen... Het afwegen en zelf cappen had ik ook niet veel zin inHet prijsverschil is ook niet zo groot.

Ik heb van de week even een topic geopend in het 'post je ideeën topic' over PH's, omdat ik van mening ben dat het niet tussen de whey en creatine hoort te staan, in een sectie waar voornamelijk jonge gasten rondhangen..
Ben ook benieuwd naar jullie mening, er is nu ook een poll geopend:
[Link niet meer beschikbaar]

Ik snap T ook niet wat dit betreft, ondanks dat ik het vaak met hem eens ben. Weet wel dat ie doorgaans niet zomaar 'n bepaald standpunt inneemt, dus hij zal z'n redenen hebben (in dit geval vind ik ze niet duidelijk).Je topic is helaas gesloten. Er zijn ontzettend veel goede argumenten in dat topic naar voren gebracht die er allen voor pleitten om alle AAS (die worden verkocht onder de noemer prohormoon) onder te brengen in het AAS-subforum.
Big-T wil er niets van weten, omdat hij stelt dat "hormonen" al in het AAS-forum moeten worden geplaatst, en "prohormonen" in het supplementen forum. Big-T vergeet echter dat vrijwel ALLE prohormonen die in dit topic worden besproken simpelweg hormonen (ergo AAS) zijn, en men daar in het AAS forum niets van moet hebben, en wij juist daarom een subforum voorstelden, om deze AAS ver uit de whey en creatinehoek te houden.
Resultaat van deze dogmatische paradoxale manier van denken: 88,57% van de leden op DBB wordt simpelweg genegeerd, en een AAS zoals Superdrol wordt nog steeds besproken in het supplementen subforum. Dit ruikt naar censuur, en dat in een subforum met als titel "post je ideeën" ...

, ik ben zojuist klaar 6 weekjes H-drol (100 mg), en 4 weekjes PCT met nolva en DAA. Ik heb 6 KG overgehouden , en mijn vetpercentage is met 1% gedaald. Zat op een recomp dieet, waarbij ik 4300 kcal. at (geen all-out bulk voor mij, maar ietsje boven onderhoud), en iets minder cardio heb gedaan als tijdens een cut (300 kcal. per dag).
Hierna wordt het beginnen met het echte werk 
OT: ben benieuwd hoe de 11-OXO de heren DoubleCheese en Luc02 gaat bevallen. Wanneer gaan jullie beginnen?
Lezen is ook een kunstwat is nou precies het verschil tussen h-drol en epistane?
6 kilo is wel veel vind ik op een PH. hoe hoog was je mg per dag?

Nice results trouwens!Over AAS gesproken, ik ben zojuist klaar 6 weekjes H-drol (100 mg)

Ik begin half maart denk ik met de 11-oxo, maar zal deze dan gaan stacken met H-drol.
Cycle ziet er ong. zo uit:
Week 1-8: 625mg 11-oxo ED
Week 1-6: 75 of 100 mg H-drol ED.
En natuurlijk bijbehorende PCT met Nolva, testbooster en creatine.
wat is nou precies het verschil tussen h-drol en epistane?

wat is nou precies het verschil tussen h-drol en epistane?

Ik begin half maart denk ik met de 11-oxo, maar zal deze dan gaan stacken met H-drol.
Cycle ziet er ong. zo uit:
Week 1-8: 625mg 11-oxo ED
Week 3 -8: 75 of 100 mg H-drol ED.
En natuurlijk bijbehorende PCT met Nolva, testbooster en creatine.
Mijn doel is om van 98 KG, met 14% naar 90-95 KG te gaan met 6-8%.Qua resultaat? Weinig verschil.
H-drol:
Epi/Havoc:
- When used in a bulking diet, users typically report gains somewhere in the 10-15lb neighbourhood on a 5 week cycle at 75mg.
- When used in a recomp diet, users typically report gains somewhere in the 7-10lb neighbourhood while simultaneously losing 1-2% bodyfat on a 5 week cycle at 75mg.
- When used in a cutting diet, users typically report gains somewhere in the 3-5lb neighbourhood while losing 2-4% bodyfat on a 5 week cycle at 75mg.
Sommige mensen doen het echter beter op de ene compound dan op de andere.
- When used in a bulking diet, gains can range from 10-15+lbs on a 5 week cycle at 40mg.
- When used in a recomp diet, gains can range from 7-10lbs on a 5 week cycle at 40mg, while also possibly reducing body fat 1-3%.
- When used in a cutting diet, gains can range from 4-6lbs on a 5 week cycle at 40mg, while also possibly reducing body fat 2-4%.
Epi/Havoc:
It should be noted that the effectiveness of this compound seems to vary greatly by user, some users don’t respond to havoc or epistane, the ratio of non-responders on Epi-Havoc compared to other compounds is significantly higher. The ‘gain’ ranges above are considered normal, however some users have reported gains in upwards of 20lbs and some users may not experience many noticeable gains at all.
Volgende kuur doe ik denk ik een epi/test-e stack. Ga ik het ene deel van de stack loggen onder de supplementen en het andere deel onder AAS hahahahaha![]()
Hoe bevalt winny je in vergelijking met bijv. Epistane of H-drol?Haha, bespeur ik hier enig sarcasme ten aanzien van een topic dat is afgekaptHoe bevalt winny je in vergelijking met bijv. Epistane of H-drol?
Hahaha. 
Het is heel jammer dat Big T zich lijkt te verschuilen achter een semantische discussie en daarmee volledig voorbij gaat aan de praktische kant: Nagenoeg dezelfde risico's en zelfde voorzorgsmaatregelen.
Hoeveel posts ik met het doorlezen van het topic niet ben tegengekomen van jochies van 15 die "eerst even gingen kijken hoe ze reageerden op crea, maar graag wel alvast wilden weten welk PH voor hun het best geschikt zou zijn." Als PHs nog uitsluitend in een subsectie van AAS zouden staan zou dat wellicht nog een afschrikwekkend effect hebben.
Dat Big T een hekel heeft aan prohormonen is wel duidelijk. Dat het hem weerhoud om als administartor en 'ouwe rot' zijn verantwoordelijkheid te nemen vind ik in en in triest.
OT: ben benieuwd hoe de 11-OXO de heren DoubleCheese en Luc02 gaat bevallen. Wanneer gaan jullie beginnen?
875mg/8weken.Ga dit ook draaien, ziet er prima uitMijn doel is om van 98 KG, met 14% naar 90-95 KG te gaan met 6-8%.

Ben het met je eens idd. Orals meedere malen nemen is gewoon ook zeer ongezond en dan kun je beter besluiten over te stappen op AAS (inject). Moet zelf ook bekennen dat ik nu een ph cycle ga volgen puur doordat het zo gemakkelijk is om er aan te komen. Mocht ik in de toekomst besluiten weer (na a.s. cycle) zal ik ook zeker overstappen op AAS. Met een beetje moeite moet ik dat ook nog wel kunnen regelen. Voor alsnog kan ik niet zeggen of dat moment ook daadwerkelijk nog gaat komen. Dat zal denk ik deels afhangen van mijn ph cycle en ik welke mate ik de sides vind opwegen tegen de gains die ik behaal.