XXL Nutrition

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Zoals ik al eerder had gepost, was ik bang voor het onrustige gevoel die ik persoonlijk heb van bijv. unleash.

Men zegt, dat is niet hetzelfde gevoel als bij een hoge bloeddruk die je dus kan krijgen van PH. Dat schijn je niet te voelen....

In verschillende fora wordt gepraat over hawthorn berry om dit te onderdrukken. Maar wanneer onderdrukken als je het niet kan voelen dat je het hebt zoals gesuggereerd werd?

Ik wil 100% zeker zijn voor ik begin maar er wordt zoveel gezegd en dan zie je door de bomen het bos niet meer:

VOOR: - Milk Thistle?
- Cycle Support?

Tijdens: - Cycle Support?
- Hawthorn Berrie?
- Taurine?

NA: - Serm! (PB..)
- Test Booster?

Laatst bewerkt:
Zoals ik al eerder had gepost, was ik bang voor het onrustige gevoel die ik persoonlijk heb van bijv. unleash.

Men zegt, dat is niet hetzelfde gevoel als bij een hoge bloeddruk die je dus kan krijgen van PH. Dat schijn je niet te voelen....

In verschillende fora wordt gepraat over hawthorn berry om dit te onderdrukken. Maar wanneer onderdrukken als je het niet kan voelen dat je het hebt zoals gesuggereerd werd?

Ik wil 100% zeker zijn voor ik begin maar er wordt zoveel gezegd en dan zie je door de bomen het bos niet meer:

VOOR: - Milk Thistle?
- Cycle Support?

Tijdens: - Cycle Support?
- Hawthorn Berrie?
- Taurine?

NA: - Serm!
- Test Booster?

Allemaal onzin..

Voor hoge bloeddruk/dik bloed gewoon low dose aspirine pakken.. 30-80 mg is genoeg, en niet schadelijk, word jaren en jaren aan één stuk gebruikt door trombose/hart patienten..

Tijdens cycle heb je geen support nodig, aangezien geen één supplement eventuele leverschade tegenhoud.. Het helpt hoogstens mee aan het herstel van je leverwaarden NA de cycle, maar ook dit is niet nodig, aangezien de lever zijn waarden zelf hersteld, en je aan deze verhoogde waarden geen sides zal ondervinden ik het dagelijks leven.. Mocht je dan tóch perse iets willen pakken, dan gewoon simpele mariadistel..

Na de cycle nolvadex.. 20 mg ED.. Ik heb het hier niet over Novedex crap, gewoon tamoxifen.. Clomid mag ook..

Lees op PHF veel over dhea om lethargy tegen te gaan tijdens hdrol cycle. Weten jullie een engelse site die dit verkoopt? Kan er geen vinden.

En gaat dhea eventuele gyno tegen omdat het een dht is? (heb gwn nolva thuis liggen)

DHEA tegen letargy en gyno? Gyno geen idee, maar denk het niet. En letargy? Ik heb vroeger DHEA gebruikt toen het een poosje legaal was in Nederland ( en daarna nog in een onderzoek toen het niet meer verkocht mocht worden en alleen voor onderzoek nog legaal was ). Veel meer dan dat je je wat beter voelt in je hoofd de eerste weken dat je het gebruikt heb ik er nooit van gemerkt.

On the topic of Resveratrol, ik ervaar dit als persoonlijk een goede blocker. In een lichte PH kuur ( naar mijn persoonlijke mening ) een goede optie als nakuur ( ik gebruik het nu zelf in mijn AAS kuur om meer controle te houden ). Bij zwaardere PH's en/of hogere doseringen is nolva een betere optie.

Laatst bewerkt:
Dit zijn vragen die niet gesteld hoeven te worden als je je gedegen hebt ingelezen.

Wanneer je AAS gaat gebruiken (prohormonen zoals epistane zijn gewoon steroids) zal je lichaamseigen testosteronproductie dalen. Na je cycle wil je dus dat je lichaamseigen testosteron productie zo snel mogelijk weer opstart, en wil je de vorming van oestrogeen zo veel mogelijk beperken.

"Nadat een kuur afgelopen is, daalt het niveau van androgenen in het lichaam drastisch. Het lichaam compenseert met een overproductie van oestrogeen om steroïden niveaus hoog te houden. Oestrogeen zelf remt ook de productie van het natuurlijke testosteron, en zo gaat in de periode tussen het einde van een kuur en de terugkeer van natuurlijke testosteron veel gewonnen spiermassa verloren. Om die reden is het belangrijk dat het natuurlijke testosteron-niveau weer zo snel mogelijk terug op normaal niveau is. Clomid en Nolvadex verminderen de werking van post-cyclus oestrogeen, zodat een deficiëntie van steroïden in het lichaam geconstateerd wordt en de hypothalamus gestimuleerd wordt om de natuurlijke productie van testosteron in het lichaam weer te starten" - DBB. wiki

Het kan zijn dat een cycle epistane je niet (volledig) platlegt, maar je eigen testosteronproductie onderdrukken zal het sowieso. De vraag is alleen of je je gains van je cycle wilt vasthouden door het gebruik van een bewezen middel voor je PCT, namelijk nolvadex. Je kan uiteraard ook vertrouwen op een OTC-PCT met wat kruiden erin, en hopen dat je niet vier weken met libidoproblemen rondloopt, en oestrogeen-gerelateerde bijwerkingen oploopt, en je de gains van je cycle in de prullenbak flikkert.

Ik zelf neem persoonlijk de bijwerkingen van nolva met liefde op de koop toe, zodat ik niet voor jan lul een 17AA in mijn lijf gekapt heb ;)

En nu beste jongens, inlezen! :D

http://www.prohormoneforum.com/rese...rehensive-pro-hormone-user-guide-vol-1-a.html
http://www.predatornutrition.com/content/prohormones-comprehensive-guide-prohormones-updated
http://wiki.dutchbodybuilding.com/Nolvadex

bedankt voor je antwoord. Ik heb me echter wel ingelezen hoor, echter veel mensen gebruiken geen nolva oid. Daarnaast is het zo dat nolva niet te krijgen is op websites waar epi verkocht wordt.

Heb de 11-oxo binnen van smart powders:)
Heb ook geen extra taks hoeven te betalen.
Toch wel redelijk snelle levering met de goedkoopste methode.
Heb nu dus 33g voor 75,- :)

Mooi toch. Veel plezier er mee

Netjes luc en ja die goedkope verzendmethodes zijn meestal niet veel langzamer dan de snelle. Je hebt inderdaad een hoop geld bespaard t.o.v predator's oxo.

Moet nu alleen nog een extra potje h-drol bestellen en de nolva wordt ook geregeld. Heb met enkele weken dus alles bij elkaar. Moet wel zeggen dat het al echt begint te kriebelen en ik veel zin heb om zo snel mogelijk die cycle te beginnen haha. Maar ik wacht sowieso tot eind maart.

Moet nu alleen nog een extra potje h-drol bestellen en de nolva wordt ook geregeld. Heb met enkele weken dus alles bij elkaar. Moet wel zeggen dat het al echt begint te kriebelen en ik veel zin heb om zo snel mogelijk die cycle te beginnen haha. Maar ik wacht sowieso tot eind maart.

Haha, wacht maar, PH´s zijn echt verslavend :D

Zijn hier eigelijk mensen die superdrol gebruikt hebben? Zelf geen plannen ofzo, maar de resultaten in de VS/UK zijn alleszinds wel spectaculair. 4-6 houdbare kgs op 3 weken is wel crazy shit.

Weten jullie een goede PCT die legaal in Nederland te verkrijgen is? Alvast bedankt!

Zijn hier eigelijk mensen die superdrol gebruikt hebben? Zelf geen plannen ofzo, maar de resultaten in de VS/UK zijn alleszinds wel spectaculair. 4-6 houdbare kgs op 3 weken is wel crazy shit.

Nee, ken wel iemand die het gebruikte. De sides zijn echt verschrikkelijk. Lethargie, en een grote aanslag op je lichaam. Hij voelde zich er niet goed op, maar had wel 6 KG gegained. IMO de sides niet waard, en wil het niet eens proberen ;)

Weten jullie een goede PCT die legaal in Nederland te verkrijgen is? Alvast bedankt!

Wat ga je gebruiken? Op cheapuksupplements.com staan wel goede producten die effectief je test. kunnen verhogen, en cortisol en oestrogeen kunnen beperken. In Nederland geen ervaring mee; wellicht dat Papanilala je kan helpen? Wat ga je draaien?

Wat ga je gebruiken? Op cheapuksupplements.com staan wel goede producten die effectief je test. kunnen verhogen, en cortisol en oestrogeen kunnen beperken. In Nederland geen ervaring mee; wellicht dat Papanilala je kan helpen? Wat ga je draaien?

Ik gebruik op dit moment - Natadrol - , dat is een (zeer) milde vorm en valt naar mijn weten niet onder PH aangezien het ook legaal in Nederland is.
De aanbevolen dosis is 4 a 6 caps per dag maar ik zit momenteel op 10 caps.

Voor mij werkt het erg goed. Voor vele doet het niet zo veel maar bij mij wel. Blijkbaar omdat mijn testosteron al een gehele tijd op een laag pitje zit (door omstandigheden; spanningen, ben ook niet de jongste meer... ;), laag in kcal, niet al te beste dieet etc.).

Sinds ik Natadrol neem, eet ik zo'n 700 kcal meer en mijn vetpercentage is ongeveer gelijk gebleven + ik geen cardio meer doe, wat ongeveer 350 kcal is.
Wat uiteindelijk rond de 1.000 kcal is.
Mijn libido is ook fors gestegen.

Als mijn cycle met Natadrol af is gelopen en ik geen PCT zal nemen, zal ik zeker weten veel vet aankomen bij een gelijke aantal kcal inname en een libido en stemming verlies, en natuurlijk spierverlies...

Ik zoek daarom een goede PCT. Formadrol wordt aangeraden maar ik vermoed dat die niet zo sterk is.

Daarom zoek ik een goede PCT, die in Nederland te verkrijgen is maar mag bij nader inzien ook bij predatornutrition.com aangezien ik daar via overschrijving kan betalen.

Jij krijgt alvast karma, voor de tip. :)

4 weken voor mij, laatste week op 30mg gezeten als ik het mij nog goed kan herinneren (heb overigens alle gegevens bewaard in een Word-file).
5,5 kilo aangekomen, 3 overhouden. Qua grootte was het verschil erg merkbaar, denk bijvoorbeeld aan kleren die opeens strak zitten die voorheen losjes zaten.
Qua sides vond ik de gewrichten en de backpumps nog wel het ergst. heb enkel in de eerste week kunnen squatten/deadliften, daarna hield ik het voor gezien. Of het voor herhaling vatbaar is? Nee, één keertje is leuk en aardig maar daarna zal je toch echt voor de andere weg moeten kiezen.

Een half jaar na 4 weken M-drol, heb ik 6 weken H-drol gedaan...hier ben ik enorm positief over! Was voor de kuur 4 weken op vakantie geweest, waardoor mijn kracht ongelooflijk was afgezakt. Mijn doelen lagen dan ook in (evenaring) kracht en niet zozeer extra kilo's; al bleven die zeker niet weg. Net als M-drol 5,5 kilo; al was het deze keer niet "de kwaliteit" als bij M-drol. Ook een stuk droger werd ik overigens met H-drol.

Ik ben overigens een fulltime homegymer, vandaar de keuze voor PH's; heb geen ander:o

Lol, volgens mij mag je hier niet om vragen.
Ik zou google eens gebruiken en dan kijken of de site die je hebt gevonden legitiem is.

Laatst bewerkt:
ik wil ook wel weten waar ik dat spul kan krijgen. Toch jammer dat ook linken niet is toegestaan hier. Ik bestel liever via een betrouwbare site dan via een gast uit de gym of een maatje die weer iemand kent.

Ik gebruik op dit moment - Natadrol - , dat is een (zeer) milde vorm en valt naar mijn weten niet onder PH aangezien het ook legaal in Nederland is.
De aanbevolen dosis is 4 a 6 caps per dag maar ik zit momenteel op 10 caps.

Voor mij werkt het erg goed. Voor vele doet het niet zo veel maar bij mij wel. Blijkbaar omdat mijn testosteron al een gehele tijd op een laag pitje zit (door omstandigheden; spanningen, ben ook niet de jongste meer... ;), laag in kcal, niet al te beste dieet etc.).

Sinds ik Natadrol neem, eet ik zo'n 700 kcal meer en mijn vetpercentage is ongeveer gelijk gebleven + ik geen cardio meer doe, wat ongeveer 350 kcal is.
Wat uiteindelijk rond de 1.000 kcal is.
Mijn libido is ook fors gestegen.

Als mijn cycle met Natadrol af is gelopen en ik geen PCT zal nemen, zal ik zeker weten veel vet aankomen bij een gelijke aantal kcal inname en een libido en stemming verlies, en natuurlijk spierverlies...

Ik zoek daarom een goede PCT. Formadrol wordt aangeraden maar ik vermoed dat die niet zo sterk is.

Daarom zoek ik een goede PCT, die in Nederland te verkrijgen is maar mag bij nader inzien ook bij predatornutrition.com aangezien ik daar via overschrijving kan betalen.

Jij krijgt alvast karma, voor de tip. :)

Ik heb het product gezien, en wat logjes doorgelezen. Lijkt een beetje op de oude Jungle Warfare van ALRI, waar achteraf gezien prohormonen inzaten :D Op prohormoneforum zijn ze te spreken over Recycle van Purus labs. Heb het zelf gebruikt tijdens een PCT, tezamen met nolva, voor een 6 weekse H-drol kuur van 100 mg. Libido was prima, en had weinig tot geen vetgains, ondanks dat ik hetzelfde at als on cycle.

Je zou ook PES Erase kunnen gebruiken, tezamen met DAA (kost geen drol). Dit is een OTC-PCT die men aanraadt op tunedsports ;)

Succes!

Terug
Naar boven