MuscleMeat

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Maatje van me heeft dezelfde cycle gedraaid een jaartje geleden, en kort gezegd voelde hij zich echt k*t on-cycle, was zijn libido ingekakt, en nadat hij zijn bloed had laten prikken bleek dat de leverschade die S-drol met zich meebrengt niet overdreven wordt.
Uiteraard zijn er ook mensen die nergens last van hebben, en gewoon goed gainen zonder notoire sides te ondervinden. Of je dat risico neemt, is een keus die je zelf moet maken. IMO is het überhaupt geen keuze, aangezien er betere compounds op de markt zijn die ook leuke gains geven, met minder kans op sides.

Zie ook
http://www.google.nl/#sclient=psy-a...=on.2,or.r_gc.r_pw.,cf.osb&fp=7430b91f8991e23

Heb je het dan over de 10/20/20 of de andere? ;)

dieje gast zou wel eerst 20kg bijgekomen zijn!!!:eek:
hij zou zich nog steeds goed voelen maar kheb wel den indruk dat er in zijn bovenkamer iets serieus mis is!!!:)

Het is daar soieso een trend zo lijkt het om 2 of meer methyl´s te stacken ;)

Het is daar soieso een trend zo lijkt het om 2 of meer methyl´s te stacken ;)

Niet vergeten in dat geval om ook grote hoeveelheden alcohol achterover te slaan gedurende de hele kuur. Succes verzekerd! ( als je suicidal bent dan... >.< )

iemand nog een logje van trenazone?
Epistane is out of stock..

FF tussendoor. Weet iemand welke non-methylated PH's nog legaal in uk verkocht worden?
Door de marketing zie ik soms het bos niet meer op uk sites

??? waar haal jij je informatie vandaan bro? Ze zijn beiden non-methylated

[Link niet meer beschikbaar]

Niemand meer havoc en/of epistane liggen? (pm) Of waar ik ze voor een leuk prijsje kan bestellen? klote pond.

kheb nog 5 caps voor je liggen falcor hah, kun je 1dag lekker gaan:d

even een andere vraag. Is er verschil tussen IBE / chapparal / havoc EPI of..
is het alleen het fancy doosje wat het verschil maakt?

thanks, als dat zo is is het wel ****ed up :P dat 2x methylated stacken lijkt me nou niet zon goed plan.

Er zijn wel meer non-methyls dan alleen de 11-oxo en furuza A klonen.
Zo heb je nog de verschillende x-tren klonen met dienolone als werkzame stof. De producten die dit bevatten zijn trenazone, trenavol, pro tren, etc.

Daarnaast heb je nog trenavar en dit product zou omgezet worden naar trenbolone.

Ik zag ook dat op predatornutrition de bold 200 van iforce weer wordt verkocht wordt (boldenone).

Dan zijn er nog de max-LMG klonen. (ben ik niet bekend mee)

Maar goed als je zelf nog ff googled kom je vast nog meer non methyls tegen.

??? waar haal jij je informatie vandaan bro? Ze zijn beiden non-methylated

[Link niet meer beschikbaar]

Ja, dat snap ik. de originele vraag was dan ook welke non methylated ph's verkrijgbaar zijn om te stacken met epi.

---------- Post toegevoegd Sun 5 Feb 2012 om 15:29 ----------

Er zijn wel meer non-methyls dan alleen de 11-oxo en furuza A klonen.
Zo heb je nog de verschillende x-tren klonen met dienolone als werkzame stof. De producten die dit bevatten zijn trenazone, trenavol, pro tren, etc.

Daarnaast heb je nog trenavar en dit product zou omgezet worden naar trenbolone.

Ik zag ook dat op predatornutrition de bold 200 van iforce weer wordt verkocht wordt (boldenone).

Dan zijn er nog de max-LMG klonen. (ben ik niet bekend mee)

Maar goed als je zelf nog ff googled kom je vast nog meer non methyls tegen.

Thanks voor de info. Het vinden van non-methyls is niet zozeer het probleem.
Als je de webshops doorkijkt is de benaming van de werkzame stof af en toe zeer onduidelijk voor me. Daarbuiten heeft het product vaak qua naam zo'n hoge bullshitfactor dat ik me ten sterkste afvraag of wat ik nou koop ook daadwerkelijk is wat ik zoek :)

Even wat kasten opengetrokken :p
Potje havoc, AlphaX en HGHup

Wat zou dit opleveren ??? Behalve de 'sides'.

Week 1. Havoc 20mg p/d
Week 2. Havoc 30mg p/d
Week 3. Havoc 30 mg p/d
Week 4. Havoc 40 mg p/d
Week 5. AlphaX (5 p/d) +HGHup (5 p/d) + creatine.
Week 6. AlphaX (5 p/d) +HGHup (5 p/d) + creatine.
Week 7. AlphaX (5 p/d) +HGHup (5 p/d) + creatine.

Tijdens kuur Taurine (indien nodig) en de dagelijke vitamines.
Liversupport kan ik nog bijhalen.
Geen SERM!!

wordt epistane sowieso nog wel gemaakt of is het tijdelijk dat het niet leverbaar is?

Terug
Naar boven