AndroidHealthClinic

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Iemand een idee waar Helladrol nog te koop is? (uk supplier)

gewoon op predatornutrition sieusc

Is niet op voorraad. Stuur ze anders wel ff mailtje wanneer ze het binnen hebben want kan geen andere site vinden

thx anyway

edit: meh, voorlopig zal die nog zeker een maand niet op voorraad zijn.

Iemand nog een site waar Helladrol te bestellen is? Kan hem ook op de mr. supps site bestellen maar dan wordt ie geleverd vanuit Amerika, kan ik hier problemen mee verwachten?

Laatst bewerkt:
even een andere vraag. Is er verschil tussen IBE / chapparal / havoc EPI of..
is het alleen het fancy doosje wat het verschil maakt?

Epi en Havoc is een klein verschil in verbinding, maar is hetzelfde produkt. En ja, het gaat alleen om het fancy doosje.....

Iemand nog ervaring met prohormonen bestellen uit amerika? Kwam 1 ervaring tegen uit dit topic en die was positief, maar was benieuwd naar meer input

Ben namelijk lichtelijk bang dat het gepakt wordt en dat ik een dikke boete moet dokken

Als je voor veiligheid gaat bestel je alleen in de UK. Het vervelende is dat sommige daar alleen niet verkrijgbaar zijn of duurder zijn.

Ik bestel zelf wel supps die in Nederland niet toegestaan zijn in Amerika ( zoals melatonine ) en heb daar tot nog toe nooit problemen mee gehad. Het lastige is dat er natuurlijk geen statistische gegevens beschikbaar zijn waarmee je kunt bepalen wat de pakkans is en waarmee je een risico-afweging kunt maken.

De goede mass/recomp PH's zijn echter gewoon verkrijgbaar in de UK, dus is er in mijn ogen weinig reden om in Amerika te bestellen. Is het ook niet waard om risico's te nemen voor een PH.

In volgorde van risico zie ik het zelf als volgt ( laag naar hoog risico ): AAS kopen bij goede bron in NL - PH kopen in UK - AAS/PH kopen in de US

Hoelang is bijv epistane eigenlijk houdbaar gezien vanaf het moment dat je het binnen hebt?

Even wat kasten opengetrokken
Potje havoc, AlphaX en HGHup

Wat zou dit opleveren Behalve de 'sides'.

Week 1. Havoc 20mg p/d
Week 2. Havoc 30mg p/d
Week 3. Havoc 30 mg p/d
Week 4. Havoc 40 mg p/d
Week 5. AlphaX (5 p/d) +HGHup (5 p/d) + creatine.
Week 6. AlphaX (5 p/d) +HGHup (5 p/d) + creatine.
Week 7. AlphaX (5 p/d) +HGHup (5 p/d) + creatine.

Tijdens kuur Taurine (indien nodig) en de dagelijke vitamines.
Liversupport kan ik nog bijhalen.
SERM is een twijfel ja of nee

Hoelang is bijv epistane eigenlijk houdbaar gezien vanaf het moment dat je het binnen hebt?

"It’s also been stipulated that Epistane and Havoc both have a very short shelf life, it’s been said that Epi-Havoc will begin to loose it’s potency after six months of storage, therefore users buying in advance should plan accordingly, storing in a vacuum sealed apparatus may also extend shelf life".

Bron: [Link niet meer beschikbaar]. Dé site die overbodige vragen onnodig maakt :D

Even wat kasten opengetrokken
Potje havoc, AlphaX en HGHup

Wat zou dit opleveren Behalve de 'sides'.

Week 1. Havoc 20mg p/d
Week 2. Havoc 30mg p/d
Week 3. Havoc 30 mg p/d
Week 4. Havoc 40 mg p/d
Week 5. AlphaX (5 p/d) +HGHup (5 p/d) + creatine.
Week 6. AlphaX (5 p/d) +HGHup (5 p/d) + creatine.
Week 7. AlphaX (5 p/d) +HGHup (5 p/d) + creatine.

Tijdens kuur Taurine (indien nodig) en de dagelijke vitamines.
Liversupport kan ik nog bijhalen.
SERM is een twijfel ja of nee

Een goeie pomp tijdens je trainingen, wat meer kracht, en 1-3 KG VVM, afhankelijk van je dieet en je trainingen. Ik zou Havoc/epi nooit runnen met 1 potje, maar als je niet wil bijbestellen zou ik zeggen: go for it, aangezien je dit nog had liggen. Je dosering is dermate laag dat veel mensen een OTC-PCT oké vinden. Zorg wel dat je nolva kan krijgen, mocht je problemen krijgen. AlphaX bevat verder prima ingredienten voor een OTC-PCT. Succes! :D

Een goeie pomp tijdens je trainingen, wat meer kracht, en 1-3 KG VVM, afhankelijk van je dieet en je trainingen. Ik zou Havoc/epi nooit runnen met 1 potje, maar als je niet wil bijbestellen zou ik zeggen: go for it, aangezien je dit nog had liggen. Je dosering is dermate laag dat veel mensen een OTC-PCT oké vinden. Zorg wel dat je nolva kan krijgen, mocht je problemen krijgen. AlphaX bevat verder prima ingredienten voor een OTC-PCT. Succes! :D

Thanks. Zou de liver support nodig zijn denk je? ivm afbraak en het een lichte kuur is? Nolva/taurine hou ik gewoon achter de hand.

100% eens met Alainie. Als je niet om de haverklap kuurt is liver support niet echt nodig, maar als je het geld ervoor hebt altijd verstandig. Om mijn vrouw maar weer eens te citeren "Glutathione is the food of the liver" ( dus een supp met Glut > Mariadistel ). Ik heb zelf (helaas ) mogen ervaren met de ziekte van Pfeiffer op hoge(re) leeftijd hoe een niet goed functionerende lever is. Ik zou altijd voor leververzorging gaan als je het je kunt veroorloven ( de lever zorgt immers voor 300+ activiteiten die je in leven houden ). Doe jezelf trouwens een plezier en bestel een potje bij (alhoewel je ook met wat je hebt liggen redelijke gains kunt maken).Alss je voor een PH als Epi gaat waar je meer op kan overhouden dan een test only, ga er dan ook 100% voor. Ga voor 6 weken en zet de dosering in de eerste weken vanaf het begin op 40mg p/d....al na gelang de sides die je ervaart kun je op de sweet spot tot 40mg blijven of eventueel ophogen naar 60mg ( als je hoger gaat verslechterd de verhouding sides-gains...dus niet doen ).

thanks. karma voor beide.
Zit alleen nog te twijfelen of ik :
10-20-20-30-30-30-30
30-30-30-30-30-30-30
30-30-30-40-40-40-40
40-40-40-40-40-40-40
of
20-20-20-20-20-20-20
30-30-30-30-30-30-30
30-30-30-30-30-30-30
40-40-40-40-40-40-40
doe??

Zowel Alainie als ik zouden daar beide op antwoorden: Vanaf het begin 40mg per dag.

Maar als je moet kiezen tussen die 2 zou ik voor optie 1 gaan, hoe langer op 40 hoe beter.

Overal is epistane van IBE out of stock, weet iemand een betrouwbare shop die het nog heeft.

Voorlopig zou je nog een maandje moeten wachten denk ik..
Je kan ook gewoon havoc bestellen

Voorlopig zou je nog een maandje moeten wachten denk ik..
Je kan ook gewoon havoc bestellen

Je denkt/weet dat het tijdelijk is? Is namelijk niet voor gebruik nu maar later...zou kunnen wachten maar was bang dat het definitief zou zijn. (niet voor mezelf overigens, dit is voor een vriend)

Laatst bewerkt:
Je denkt/weet dat het tijdelijk is? Is namelijk niet voor gebruik nu maar later...zou kunnen wachten maar was bang dat het definitief zou zijn. (niet voor mezelf overigens, dit is voor een vriend)

Als een PH out of stock is komt die in de meeste gevallen ook niet terug. Maar aangezien Havoc dezelfde werkzame stof heeft als Epistane kun je dan net zo goed voor Havoc gaan.

"Both Havoc (2a,3a-epithio-17a-methyl-5a-androstan-17b-ol) and Epistane (2a,3a-epithio-17a-methyl-etioallocholan-17b-ol) are essentially identical, are interchangeable and will produce similar/identical gains" - Tunedsports PH bible.

Als een PH out of stock is komt die in de meeste gevallen ook niet terug. Maar aangezien Havoc dezelfde werkzame stof heeft als Epistane kun je dan net zo goed voor Havoc gaan.

"Both Havoc (2a,3a-epithio-17a-methyl-5a-androstan-17b-ol) and Epistane (2a,3a-epithio-17a-methyl-etioallocholan-17b-ol) are essentially identical, are interchangeable and will produce similar/identical gains" - Tunedsports PH bible.

Sure? Heb Epistane al veel out of stock gezien.. Epistane was 1 van de best verkochte.. Maar wel raar dat hij echt overal out of stock is.

Terug
Naar boven