Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
even een andere vraag. Is er verschil tussen IBE / chapparal / havoc EPI of..
is het alleen het fancy doosje wat het verschil maakt?
Hoelang is bijv epistane eigenlijk houdbaar gezien vanaf het moment dat je het binnen hebt?
Even wat kasten opengetrokken
Potje havoc, AlphaX en HGHup
Wat zou dit opleveren Behalve de 'sides'.
Week 1. Havoc 20mg p/d
Week 2. Havoc 30mg p/d
Week 3. Havoc 30 mg p/d
Week 4. Havoc 40 mg p/d
Week 5. AlphaX (5 p/d) +HGHup (5 p/d) + creatine.
Week 6. AlphaX (5 p/d) +HGHup (5 p/d) + creatine.
Week 7. AlphaX (5 p/d) +HGHup (5 p/d) + creatine.
Tijdens kuur Taurine (indien nodig) en de dagelijke vitamines.
Liversupport kan ik nog bijhalen.
SERM is een twijfel ja of nee

Een goeie pomp tijdens je trainingen, wat meer kracht, en 1-3 KG VVM, afhankelijk van je dieet en je trainingen. Ik zou Havoc/epi nooit runnen met 1 potje, maar als je niet wil bijbestellen zou ik zeggen: go for it, aangezien je dit nog had liggen. Je dosering is dermate laag dat veel mensen een OTC-PCT oké vinden. Zorg wel dat je nolva kan krijgen, mocht je problemen krijgen. AlphaX bevat verder prima ingredienten voor een OTC-PCT. Succes!![]()
Voorlopig zou je nog een maandje moeten wachten denk ik..
Je kan ook gewoon havoc bestellen
Je denkt/weet dat het tijdelijk is? Is namelijk niet voor gebruik nu maar later...zou kunnen wachten maar was bang dat het definitief zou zijn. (niet voor mezelf overigens, dit is voor een vriend)
Als een PH out of stock is komt die in de meeste gevallen ook niet terug. Maar aangezien Havoc dezelfde werkzame stof heeft als Epistane kun je dan net zo goed voor Havoc gaan.
"Both Havoc (2a,3a-epithio-17a-methyl-5a-androstan-17b-ol) and Epistane (2a,3a-epithio-17a-methyl-etioallocholan-17b-ol) are essentially identical, are interchangeable and will produce similar/identical gains" - Tunedsports PH bible.
Ik denk dat ik slecht heb voor de epi fanboys;
De site van de producent is ook offline..
http://www.ibe-technology.com/