Fitness Seller

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Yeah, ziet er naar uit dat IBE z'n biezen heeft gepakt, zoals ik al verwachtte. Maar zoals gezegd, Epi en Havoc zijn eigenlijk hetzelfde product, dus gewoon voor Havoc gaan :)

[Link niet meer beschikbaar]

Hallo,
Heeft er eigenlijk al eens iemand gecut met H-Drol?
Ik was eerst van plan ermee te bulken maar zit nu al op 13.3% vet.
Ik zou graag in de zomer op minimum 80 kilo en 9% vet zitten.
Zou ik op of onder mijn onderhoud gaan eten als ik wat wil winnen en vet verliezen?

greetz Koen

Ik weet zelf alleen dat Alainie er recomps op doet, maar een cut is ook zeker mogelijk, zou het dan alleen wel stacken met 11-oxo

zie: [Link niet meer beschikbaar]

Hallo,
Heeft er eigenlijk al eens iemand gecut met H-Drol?
Ik was eerst van plan ermee te bulken maar zit nu al op 13.3% vet.
Ik zou graag in de zomer op minimum 80 kilo en 9% vet zitten.
Zou ik op of onder mijn onderhoud gaan eten als ik wat wil winnen en vet verliezen?

greetz Koen

Zoals Dr. Papanilala al eens opmerkte: H-drol, tezamen met 11-OXO zorgt voor goede cut ;)

Ik zou tijdens het cutten doen wat je altijd moet doen: op onderhoud eten, en hier d.m.v cardio +- 3500 kcal. per week verbranden. Je gooit echter een steroïde in je lichaam, waardoor je eiwitsynthese stijgt, en er meer vet verbrand kan worden. Schroef dus je onderhoud omhoog met ongeveer 300-500 kcal, en doe daarbij véél cardio. Op die manier behoud je al je spieren (en gain je zelfs wellicht VVM), terwijl de H-drol/11-OXO ervoor zorgen dat je met een gerust hart naar het strand kunt :D

Belangrijk is overigens dat je iedere week je vetpercentage meet, en jezelf weegt. Zo kun je altijd de nodige aanpassingen maken in je dieet/cardio. Als je trouwens op 10-12% vet zit zou ik een recomp draaien, daar is H-drol ook geschikt voor ;)

Zie ook
http://forum.dutchbodybuilding.com/f9/cutten-begin-112937/
http://anabolicminds.com/forum/steroids/154753-but-i-want.html

---------- Post toegevoegd Mon 13 Feb 2012 om 16:51 ----------

Het wordt overigens steeds drukker in dit topic, net nu ik van de designer steroids´s naar de real deal ga overstappen hehe :D

Hai,
Met jullie uitleg kan ik nou echt wat! Thanks. Hier op het forum heb je soms bang om wat te vragen, zijn er bij die je echt uitlachen terwijl ze er zelf nauwelijks wat van weten. Maar met jullie uitleg kan ik verder.

Nu ik was dus aant twijfelen om recomp of cut te doen maar ik denk ook eerder recomp.
Ik hoop er wat mee te winnen en toch vet te verliezen. zodat ik zonder veel spierverlies naar 9% kan. Moest ik recomp kiezen moet ik er dan ook 11-OXO bijnemen of hoeft het dan niet? Ik had er daarstraks al eens achter gezocht maar niet gevonden waar het in de UK te koop is.
Ik doe dan onderhoud +300Kcal en 3Xpw cardiosessie. Daarna 4 weekjes clomid en ZMA.

Gerust naar het strand hoeft niet maar het is festivalzomer ;)

thnx manne!!!!
greetz

Vind het overigens grappig om te zien dat het PH kamp zo clomid geil is, daar waar de AAS sectie nolva geil is.

hehe en ik denk dat AAS'ers hier ook stiekem meelezen:d
Dit is misschien leuk om eens mee te beginnen?
En ik ben voor clomid omdat ik het nog staan heb en het anders toch moet weggooien

grtz

Oh nee, was overigens ook niet specifiek om jouw reactie, maar viel me gewoon op dat hier veel meer clomid wordt gebruikt verhoudingsgewijs.

Denk dat chlomid zo populair is, omdat ze op UK en US boards ook haast allemaal chlomid gebruiken. Aangezien de meeste info over PH's op deze buitenlandse boards wordt gelezen ,wordt dit denk ik maar klakkeloos overgenomen.

Voor de gene die epistane willen gebruiken:
Waarom kijken jullie alleen naar IBE epistane? Er zijn toch genoeg andere kloons van legitieme leveranciers? Waarom neem je dan niet gewoon epistane van een ander merk;)

---------- Post toegevoegd Mon 13 Feb 2012 om 20:50 ----------

Hier een aantal epistane klonen die nog worden verkocht:
http://www.powermyself.com/product/Chaparral_Labs_Epi_-_120_Caps_CHAP-2

http://www.powermyself.com/product/Dragon_Nutrition_Pro-Epi_x_100_caps_DN-5

En zo zijn er vast nog wel meer merken te vinden.

Hai,
Met jullie uitleg kan ik nou echt wat! Thanks. Hier op het forum heb je soms bang om wat te vragen, zijn er bij die je echt uitlachen terwijl ze er zelf nauwelijks wat van weten. Maar met jullie uitleg kan ik verder.

Nu ik was dus aant twijfelen om recomp of cut te doen maar ik denk ook eerder recomp.
Ik hoop er wat mee te winnen en toch vet te verliezen. zodat ik zonder veel spierverlies naar 9% kan. Moest ik recomp kiezen moet ik er dan ook 11-OXO bijnemen of hoeft het dan niet? Ik had er daarstraks al eens achter gezocht maar niet gevonden waar het in de UK te koop is.
Ik doe dan onderhoud +300Kcal en 3Xpw cardiosessie. Daarna 4 weekjes clomid en ZMA.

Gerust naar het strand hoeft niet maar het is festivalzomer ;)

thnx manne!!!!
greetz

Yeah ik wordt zelf altijd een beetje flauw van al die mensen die er alleen maar op uit zijn om anderen af te branden. IMHO: Geef informatie of hou je mond.

Vind het overigens grappig om te zien dat het PH kamp zo clomid geil is, daar waar de AAS sectie nolva geil is.

Is dat zo? Ik dacht dat nolva over het algemeen toch nog meer gebruikt werd. Gebruik zelf nolva n.a.v dat onderzoek van Vermeulen. Jij gaf laatst ergens aan dat clomid echter minder hoog gedoseerd dient te worden dan normaal altijd word aangenomen, waardoor de sides dan ook weer meevallen. Wat heeft jouw voorkeur?

Voor de liefhebbers is de helladrol er weer bij predator. 1 potje voor 65 pond staat gelijk aan 3 potjes CEL Hdrol wat iets van 90+ pond is

http://www.predatornutrition.com/Prohormones/Helladrol-180-Caps
Prima prijs inderdaad! Voor mensen die cutten is de Furaza-A kloon ook een aanrader, evenals de 11-OXO van Dragon Nutrition. Duur spul trouwens, die non-methyls!

Is dat zo? Ik dacht dat nolva over het algemeen toch nog meer gebruikt werd. Gebruik zelf nolva n.a.v dat onderzoek van Vermeulen. Jij gaf laatst ergens aan dat clomid echter minder hoog gedoseerd dient te worden dan normaal altijd word aangenomen, waardoor de sides dan ook weer meevallen. Wat heeft jouw voorkeur?!

Nolva wordt waarschijnlijk nog steeds over het algemeen meer gebruikt ja, maar relatief gezien t.o.v. de AAS sectie wordt hier toch vrij veel clomid gebruikt.

Clomid en nolva zijn allebei prima middelen, ik heb zelf een lichte voorkeur voor nolva.

En idd, in de studie van Vermeulen wordt 20 mg nolvadex vergeleken met 150 mg clomid, en daaruit wordt al snel geconcludeerd dat 20 mg nolvadex even 'sterk' is als 150 mg clomid. Een foute conclusie, want als je naar andere onderzoeken kijkt zie je dat lagere clomid dosissen het ook heel goed doen, more is niet altijd better.

Daarbij komt dat je met een hogere dosis natuurlijk wel meer bijwerkingen op je hals haalt. En zoals je ook wellicht weet wordt er in de studie van Vermeulen een verlaagde gevoeligheid voor GnRH gemeten na enkele weken clomid. Een goede mogelijkheid zou kunnen zijn dat dit door de hoge dosis komt, in andere studies, die lagere dosissen hanteren, ben ik het iig. nog niet tegengekomen.

Vraag: Zit momenteel eind 2e week van H-drol CEL. Dosering 5-6 weken 75mg pd. Nog niet echt iets gemerkt. Nu ben ik sinds 4 dagen ziek geworden. Na uit eten te zijn geweest, s' nacht wakker geworden met overgeven en diarree. De dag erna beetje bij beetje weer eten en die avond voelde ik me redelijk. Zelfs weer even getraind. Achteraf waarschijnlijk stom. Volgende dag ook hoofdpijn en weer diarree. Dits is nu de 4e dag diarree. Geen honger al dwing ik mezelf te eten en te drinken. Diarree houdt vooralsnog aan ondanks diarreeremmers.

Wat te doen? Gewoon H-drol blijven nemen? Paar dagen extra rust en straks hopen weer volop te kunnen trainen? Stoppen en direct aan Nolva? Misschien morgen maar even langs de huisarts...

Alvast bedankt. 2Ripped4U

Vraag: Zit momenteel eind 2e week van H-drol CEL. Dosering 5-6 weken 75mg pd. Nog niet echt iets gemerkt. Nu ben ik sinds 4 dagen ziek geworden. Na uit eten te zijn geweest, s' nacht wakker geworden met overgeven en diarree. De dag erna beetje bij beetje weer eten en die avond voelde ik me redelijk. Zelfs weer even getraind. Achteraf waarschijnlijk stom. Volgende dag ook hoofdpijn en weer diarree. Dits is nu de 4e dag diarree. Geen honger al dwing ik mezelf te eten en te drinken. Diarree houdt vooralsnog aan ondanks diarreeremmers.

Wat te doen? Gewoon H-drol blijven nemen? Paar dagen extra rust en straks hopen weer volop te kunnen trainen? Stoppen en direct aan Nolva? Misschien morgen maar even langs de huisarts...

Alvast bedankt. 2Ripped4U

Oei, k*t man, tijdens je cycle ziek worden! Maak je niet druk, het virus heerst. Ben zelf net hersteld van een 3 daagse overgeef/diarree marathon :P Als een idioot shakes blijven downen, en blijven eten. Ik zou je cycle niet stopzetten; binnen 3-4 dagen ben je wel weer genezen.

Hoelang wilde je H-drol nemen? Trek je cycle anders door naar 6/7 weken. Succes!

Ga gedurende ziek dagen terug naar 50mg pd. Hoop dat dit zsm weggaat. Ik heb nog geoeg voor ongeveer 3,5 week. Balen. Zou ook na 2e week moeten inslaan, maar voel me belabberd. Eerst maar uitzieken.......

Ga gedurende ziek dagen terug naar 50mg pd. Hoop dat dit zsm weggaat. Ik heb nog geoeg voor ongeveer 3,5 week. Balen. Zou ook na 2e week moeten inslaan, maar voel me belabberd. Eerst maar uitzieken.......

Hoeveel potjes had je gehaald? Wellicht zou je er nog een bij kunnen bestellen, of koop die bulkpot van Predatornutrition; dan heb je voor een volgende cycle meer dan genoeg ;) Je kunt dan ook deze cycle doortrekken naar 6/7 weken, aangezien je nu een week kwijt bent. Succes!

als je nou PH zou willen om te cutten Is H-drol met 11-oxo dan goede combi?
H-drol zie ik wel in verschillende winkels maar 11-oxo???
Iemand een link?
en ik lees veel dat mensen chlomid gebruiken zeker niet vrij verkrijgbaar :D?

Na lang meelezen even een aantal vraagjes. Ik zie veel goede berichten over H-Drol & Epistane. Ik vraag me een beetje af welke ik het beste zou kunnen proberen. Elke mening is natuurlijk subjectief, maar wellicht zijn er duidelijke pro's en tegens? Ik zie dat ze beiden in ieder geval gewoon te bestellen zijn bij PredatorNutrition.

En wat zijn de gains gehaald bij beiden? Wellicht heeft iemand een voorbeeldje?

Ik zit nu op 82KG (1.85m) en * 12%BF. (ik kom van 59KG en 6%BF). Iets droger zou wel mogen weer. Nooit gedacht dat ik dit ooit zou zeggen, gezien waar ik vandaan kom :D

Terug
Naar boven