Papanilala
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 59
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 108kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hallo,
Heeft er eigenlijk al eens iemand gecut met H-Drol?
Ik was eerst van plan ermee te bulken maar zit nu al op 13.3% vet.
Ik zou graag in de zomer op minimum 80 kilo en 9% vet zitten.
Zou ik op of onder mijn onderhoud gaan eten als ik wat wil winnen en vet verliezen?
greetz Koen

Hai,
Met jullie uitleg kan ik nou echt wat! Thanks. Hier op het forum heb je soms bang om wat te vragen, zijn er bij die je echt uitlachen terwijl ze er zelf nauwelijks wat van weten. Maar met jullie uitleg kan ik verder.
Nu ik was dus aant twijfelen om recomp of cut te doen maar ik denk ook eerder recomp.
Ik hoop er wat mee te winnen en toch vet te verliezen. zodat ik zonder veel spierverlies naar 9% kan. Moest ik recomp kiezen moet ik er dan ook 11-OXO bijnemen of hoeft het dan niet? Ik had er daarstraks al eens achter gezocht maar niet gevonden waar het in de UK te koop is.
Ik doe dan onderhoud +300Kcal en 3Xpw cardiosessie. Daarna 4 weekjes clomid en ZMA.
Gerust naar het strand hoeft niet maar het is festivalzomer
thnx manne!!!!
greetz
Vind het overigens grappig om te zien dat het PH kamp zo clomid geil is, daar waar de AAS sectie nolva geil is.
Prima prijs inderdaad! Voor mensen die cutten is de Furaza-A kloon ook een aanrader, evenals de 11-OXO van Dragon Nutrition. Duur spul trouwens, die non-methyls!Voor de liefhebbers is de helladrol er weer bij predator. 1 potje voor 65 pond staat gelijk aan 3 potjes CEL Hdrol wat iets van 90+ pond is
http://www.predatornutrition.com/Prohormones/Helladrol-180-Caps
Is dat zo? Ik dacht dat nolva over het algemeen toch nog meer gebruikt werd. Gebruik zelf nolva n.a.v dat onderzoek van Vermeulen. Jij gaf laatst ergens aan dat clomid echter minder hoog gedoseerd dient te worden dan normaal altijd word aangenomen, waardoor de sides dan ook weer meevallen. Wat heeft jouw voorkeur?!
Vraag: Zit momenteel eind 2e week van H-drol CEL. Dosering 5-6 weken 75mg pd. Nog niet echt iets gemerkt. Nu ben ik sinds 4 dagen ziek geworden. Na uit eten te zijn geweest, s' nacht wakker geworden met overgeven en diarree. De dag erna beetje bij beetje weer eten en die avond voelde ik me redelijk. Zelfs weer even getraind. Achteraf waarschijnlijk stom. Volgende dag ook hoofdpijn en weer diarree. Dits is nu de 4e dag diarree. Geen honger al dwing ik mezelf te eten en te drinken. Diarree houdt vooralsnog aan ondanks diarreeremmers.
Wat te doen? Gewoon H-drol blijven nemen? Paar dagen extra rust en straks hopen weer volop te kunnen trainen? Stoppen en direct aan Nolva? Misschien morgen maar even langs de huisarts...
Alvast bedankt. 2Ripped4U
Als een idioot shakes blijven downen, en blijven eten. Ik zou je cycle niet stopzetten; binnen 3-4 dagen ben je wel weer genezen. Ga gedurende ziek dagen terug naar 50mg pd. Hoop dat dit zsm weggaat. Ik heb nog geoeg voor ongeveer 3,5 week. Balen. Zou ook na 2e week moeten inslaan, maar voel me belabberd. Eerst maar uitzieken.......
Je kunt dan ook deze cycle doortrekken naar 6/7 weken, aangezien je nu een week kwijt bent. Succes!