Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
[Link niet meer beschikbaar]als je nou PH zou willen om te cutten Is H-drol met 11-oxo dan goede combi?
Verschillende members hebben recentelijk besteld bij smartpowders. Die is de goedkoopste, maar bij bestellen uit de US is het risico groter dat je zending door de douane wordt onderschept, vergeleken bij de UK.H-drol zie ik wel in verschillende winkels maar 11-oxo![]()
Iemand een link?
en ik lees veel dat mensen chlomid gebruiken zeker niet vrij verkrijgbaar?

iemand trouwens al ervaring met een trenavol/bol/etc variant?
Na lang meelezen even een aantal vraagjes. Ik zie veel goede berichten over H-Drol & Epistane. Ik vraag me een beetje af welke ik het beste zou kunnen proberen. Elke mening is natuurlijk subjectief, maar wellicht zijn er duidelijke pro's en tegens? Ik zie dat ze beiden in ieder geval gewoon te bestellen zijn bij PredatorNutrition.
En wat zijn de gains gehaald bij beiden? Wellicht heeft iemand een voorbeeldje?
Ik zit nu op 82KG (1.85m) en * 12%BF. (ik kom van 59KG en 6%BF). Iets droger zou wel mogen weer. Nooit gedacht dat ik dit ooit zou zeggen, gezien waar ik vandaan kom![]()
Ik neig zelf meer naar H-drol. In een bulk kun je ongeveer 3-5 KG VVM verwachten
Neem aan dat je de pro´s en con´s kent van PH´s? Zie anders www.tunedsports.com 
Trenazone (http://www.predatornutrition.com/Prohormones/Trenavol-V-90-Caps) is een directe precursor van de AAS trenbolone (http://wiki.dutchbodybuilding.com/Trenbolone_Acetaat).
De prohormoon tren is geen precursor van de AAS trenbolone. De PH wordt in een andere stof omgezet die niks met de echte tren te maken heeft. Het is wel een 19nor en het geeft wel droge gains vandaar de naam. Ik moet goed zoeken in oude post want ben al tijden niet meer bezig met PH. Als ik tijd heb ga ik zoeken....
Hoe meer ik over deze 'prohormonen' lees denk ik dat ik toch maar terug wat test ga injecteren![]()

Qua gains zullen ze niet veel verschil opleveren. Het verschil is dat de een beter gaat op epistane, en de ander op H-drolIk neig zelf meer naar H-drol. In een bulk kun je ongeveer 3-5 KG VVM verwachten
Neem aan dat je de pro´s en con´s kent van PH´s? Zie anders www.tunedsports.com
![]()
)
Ik heb de Epi besteld tezamen met de Liver Assist XT. Nu nog even zien te sourcen voor de Nolva!
Ben erg benieuwd, vraag me af wat een goed schema is voor 90 caps van 10mg. Ik zat zelf te denken aan het volgende: (Ik zie zoveel verschillende schema's op diverse fora... En willekeurig worden ze afgekraakt dan wel goedgekeurd, echt een regelmaat vind ik er niet in)
WK1: 10 10 20 20 20 30 30
WK2: 30 30 30 30 30 30 30
WK3: 30 40 40 40 40 40 40
WK4: 40 40 40 40 40 40 40
Dus is dit een beetje okay of niet? Graag opbouwende kritiek
De Liver Assist XT lees ik wel goede dingen over, dus deze wil ik ON gebruiken en wellicht ook nog in combi met de PCT.
Overigens lees ik ook weer grote tegenstrijdigheden v.w.b. OFF en of Nolva nu wel of niet noodzakelijk is, of dat een goede PCT volstaat?
Nolva achter de hand, maar welke PCT heeft men goede ervaringen mee hier?
Dank alvast voor de genomen moeite, de zoekfunctie is voor mij overigens geen geheim.
De prohormoon tren is geen precursor van de AAS trenbolone. De PH wordt in een andere stof omgezet die niks met de echte tren te maken heeft. Het is wel een 19nor en het geeft wel droge gains vandaar de naam. Ik moet goed zoeken in oude post want ben al tijden niet meer bezig met PH. Als ik tijd heb ga ik zoeken....
Koop minimaal 2 potjes; 1 gaat weinig uithalen. Voor enige gains minimaal 5 weken op 40/50 mg. gaan zitten. Opbouwen is volledig achterhaald, en nergens voor nodig: je wilt stabiele bloedwaarden, dus niet schommelen met doseringen.
Epistane kan je eigen test. productie platleggen, en zal op zijn minst onderdrukken, dus nolva is aan te raden. Een goede PCT is dan ook 20,20,10,10. Ik snap niet dat mensen nolva niet gewoon gebruiken. Je gaat toch niet met wat onbewezen kruiden je eigen productie weer boosten, als je toegang hebt tot een medicijn dat al jaren zijn waarde heeft bewezen in de bb-ing wereld?
De Nolva zal ik sowieso even moeten sourcen."In fact, the Estra-4,9-diene-3,17-dione molecule is literally the closest thing to Trenbolone on the market". Ontzettend misleidende verkoopinformatie, dat mij zoals gezien totaal op het verkeerde spoor zette. Ergogenics had gelijk; als PH-gebruiker ben je niets anders dan een proefkonijn, zoals jij ook eerder stelde.
Maar nog erger dan misleidende verkoopinfo....ik las van de week de testen van peptiden op het PHF forum. Schijnbaar geheel objectief maar dan zoek ik verder en blijkt dat de tester werkt dan voor de webshop waaraan het PHF forum verbonden is en die webshop heeft banden met een andere leverancier van peptiden. Zeker in de VS met al die gesubsidieerde sites is het zo onduidelijk als de pest al die info. Het lijkt de disussie tussen de verschillende UG labs in de AAS sectie wel
En als gebruiker moet je alles blijven controleren en blijven nadenken als proefkonijn want het blijft eigen keuze wat je neemt en onverantwoord vind.Duidelijke taalDe Nolva zal ik sowieso even moeten sourcen.
Wat jij eigenlijk zegt is dus gewoon 5 weken op 40mg gaan zitten met de Epi? De Liver Assist XT is overigens vooral meebesteld voor on cycle.
Thx, ik zie het! Kun je nagaan hoeveel waarde deze bedrijven hechten aan het geven van goede informatie. Een citaat van de verkoopinformatie op predatornutrition: "In fact, the Estra-4,9-diene-3,17-dione molecule is literally the closest thing to Trenbolone on the market". Ontzettend misleidende verkoopinformatie, dat mij zoals gezien totaal op het verkeerde spoor zette. Ergogenics had gelijk; als PH-gebruiker ben je niets anders dan een proefkonijn, zoals jij ook eerder stelde.
.
Je zegt dat je trenavol hebt gepakt, maar dan snap ik je doseringen niet.
Ik dacht dat het caps waren van 30mg? De aanbevolen dosis is ook 90mg...