Fitness Seller

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Ik vind dat het hier zee goed mee valt. Op Amerikaanse forums lees je vaak de meest onrealistische dingen. De meeste ervaringen die ik hier op het forum gelezen hebben lijken mij niet erg overdreven en vrij realistisch.
Van al de mensen die epi (en dergelijke) gelogd hebben in het otc-epi tenminste.

effe over epi vs havoc, basis is zelfde, right?
toch lees ik dat er al een geval(len) van pfuffy nipples bij epi zijn geweest maar bij havoc lees ik dit nergens.. how comes? mensen van havoc pakken betere pct (de facto: nolvadex) of is er toch een verschil?
sorry als er fouten staan, probeer ook maar bij te leren hier

effe over epi vs havoc, basis is zelfde, right?
toch lees ik dat er al een geval(len) van pfuffy nipples bij epi zijn geweest maar bij havoc lees ik dit nergens.. how comes? mensen van havoc pakken betere pct (de facto: nolvadex) of is er toch een verschil?
sorry als er fouten staan, probeer ook maar bij te leren hier

zoals je weet is beide hetzelfde, zowel als 'epi' (epistane) als havoc. Puffy nipples hoeft niet eens door epistane te komen. Tijdens de kuur ga je meer eten want je wilt massa je wordt dikker. Of je hebt het al dat je aardig aan de maat bent. Je kunt puffy nipples niet aan de kuur wijten wij weten de helft van wat er nog meer bij die persoon speelt, erg moeilijk te zeggen.

zoals je weet is beide hetzelfde, zowel als 'epi' (epistane) als havoc. Puffy nipples hoeft niet eens door epistane te komen. Tijdens de kuur ga je meer eten want je wilt massa je wordt dikker. Of je hebt het al dat je aardig aan de maat bent. Je kunt puffy nipples niet aan de kuur wijten wij weten de helft van wat er nog meer bij die persoon speelt, erg moeilijk te zeggen.

Je moet wat Karmapunten verdelen over andere gebruikers voordat je Stefan84 opnieuw punten kan geven.

ahzo, ik wist niet dat het 100% hetzelfde was..

havoc en epistane zijn niet 100% hetzelfde. het is de zelfde stof maar het schijnt dat er toch ergens een andere verbinding zit.

havoc en epistane zijn niet 100% hetzelfde. het is de zelfde stof maar het schijnt dat er toch ergens een andere verbinding zit.

Cheers everyone. I have done some research quickly and got the ingredients as follows:

Epistane (Black china labs, IBE)
2,3a-Epithio-17a-methyletioallo cholan-17b-ol

Havoc + E-stane
2a,3a-epithio-17a-methyl-5a-androstan-17b-ol

Epidrol
2a,3a Epithio-17a –methyl-17b-hydroxy-5a-androstane

So as you can see Epistane differs quite a bit more. Good old Havoc and Epidrol are very similar differing only at the 17b- point. Though I dont really know how much of an effect that has being that I am not much of a chemist.

Either way, the brand of my epidrol is 'fast action pharma' and they seem ok. Any experiences with them? Other than that the only difference is most seem to also contain Microcrystalline Cellulose and mine contain Magnesium Stearate and Rice flour.

All are 10mg caps and I will be taking 30mg a day for 6 weeks!

I take it those small differences between Epidrol and Havoc will have minimal impact on the overall effects between the two?

Cheers

dat is de andere verbinding denk ik.. maar daar word ik niet veel wijzer van, mss jij Stefan?

www.ergogenics.org kijk daar eens op als je met een vraag zit. Sceptische maar goede site met vrij veel info. Trouwens altijd met nolvadex nakuren, heb ik gelezen ergens...daar kan iedereen aankomen ;)

• Topic Starter Topic Starter
Heb in sept een Phera cycle gepland staan, nu heb ik al aan nakuur gedacht. Het is alleen zo dat ik clomid gekregen heb ipv nolva. Iemand een ide welke dosering daarvan het best is voor een acceptabele nakuur ?

1e week @ 30 mg 2e en 3e week 20 mg

1e week @ 30 mg 2e en 3e week 20 mg

Heb zelf nooit clomid gebruikt, ik spreek dus niet uit ervaring:
maar 75/50/25/25 of 100/75/50/25 lijkt mij de gebruikelijke (lage) dosering. Er zijn er wel die het veel hoger doseren.

Heb je pillen of een research chem.?

Laatst bewerkt:
maar 75/50/25/25 of 100/75/50/25 lijkt mij de gebruikelijke (lage) dosering. Er zijn er wel die het veel hoger doseren.

uhm die doseringen zijn voor nolva he

---------- Toegevoegd om 13:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:10 ----------

voor clomid

1e week 100 mg en 2 weken nog op 50 mg zou ik doen

Heb een UG potje met pilletjes van 25mg. Denk dat ik het dan zo ga doen : 75/75/50/50

Heb een UG potje met pilletjes van 25mg. Denk dat ik het dan zo ga doen : 75/75/50/50

Je hebt neem ik aan ook wel eens nolva als PCT voor een PH gehad? Ben namelijk wel benieuwd hoe je de verschillen ervaart tussen nolva en clomid. Wil je daat tzt wat over schrijven?

Je hebt neem ik aan ook wel eens nolva als PCT voor een PH gehad? Ben namelijk wel benieuwd hoe je de verschillen ervaart tussen nolva en clomid. Wil je daat tzt wat over schrijven?

Ik heb alleen een winny only en epi cycle gedaan en heb nog nooit een echt serm gebruikt, bijde keren OTC PCT gedaan.

Terug
Naar boven