Fitness Seller

Sticky Het grote Prohormonen Topic

superflex, mdrol, sdrol, superdrol, mass *... alles is hetzelfde. Allemaal gevaarlijk spul wat je echt niet hoger moet doseren als 20mg elke week.

Dat is een wijze raad maar mijn ervaring is dat ik dan geen m-drol zou pakken maar epi op 40mg. M-drol zou ik in een solo cycle op 30mg pakken. Dan is het echt sterker dan epi, anders niet is mijn ervaring tot nu toe.

En iets anders, NAC oftwel acetylcysteine beschermt de lever. En nu zag ik dat je die in 200mg bruistabletten 20st voor 2 euro bij de Aldi hebt liggen. Denk ik meld het even, dat is makkelijk te halen en niet duur voor wat extra lever bescherming.

zal ik voor superflex gaan of mdrol iemand die mij een wijze raad kan geven ik wil maximum gains

Ik zou zoiets nooit beslissen op basis van wat iemand anders zegt. Gewoon rustig inlezen.

De fout die velen maken is gewoon kiezen voor het zwaarste compound of stack omdat ze denken daar automatisch de meeste gains mee te behalen. Je zal met die orals echt geen 10kg spiermassa winnen op een paar weken.
Als je toch kiest voor een oral-kuur, ga dan voor 1 product (afhankelijk van je doelen) en haal daar dan het meeste uit.

Ik zou zoiets nooit beslissen op basis van wat iemand anders zegt. Gewoon rustig inlezen.

De fout die velen maken is gewoon kiezen voor het zwaarste compound of stack omdat ze denken daar automatisch de meeste gains mee te behalen. Je zal met die orals echt geen 10kg spiermassa winnen op een paar weken.
Als je toch kiest voor een oral-kuur, ga dan voor 1 product (afhankelijk van je doelen) en haal daar dan het meeste uit.
dank je man, ik ben er al uit

thx anyway

patmuscle, waarom pak je geen epistane kuurtje?

Mdrol is erg toxisch voor de lever. Epistane is dat stukken minder.

Eigen gezondheid gaat voor he ;)

Ik zou het naar vinden als je met klachten komt te zitten.
ik ben bang dat ik met epi weinig ga gainen ik heb veel revieuws gelezen gains zijn 3 tot 4 kilo, en bij mdrol tog dik 8 ik weet ook wel dat het persoons verbonden is maar mdrol is gewoon heftiger en ik heb iets heftigs nodig

ik ben bang dat ik met epi weinig ga gainen ik heb veel revieuws gelezen gains zijn 3 tot 4 kilo, en bij mdrol tog dik 8 ik weet ook wel dat het persoons verbonden is maar mdrol is gewoon heftiger en ik heb iets heftigs nodig

Anders pak je eerst een cycle Epi, en na een poosje eventueel een cycle Mdrol. Heb je er toch een beetje van geroken en weet je een beetje hoe of wat?

Misschien vind je Epi wel het einde, weet jij veel :)

Jij komt er wel...:rolleyes:

ik heb beide geprobeerd m-drol is echt meuk ben helaverwege gestopt omdat ik me eige elke dag helemaal verot voelde en dan bedoel ik te moe om te trainen totaal geen eetlust
zou eerder voor epistane gaan of gewoon gelijk test-e + tabs

Persoonlijk raad ik je Epistane aan. Prima om mee te beginnen, zonder teveel sides. Daarna kan je altijd nog overwegen om voor MDrol te gaan of iets anders..

Hoe lang gaat je cycle duren? Want 8kg erbij met 1 PH-kuur is wat ik bedoel met onrealistische verwachtingen. Zoiets leidt er alleen maar toe, dat bepaalde mensen te lange en overgedoseerde cycles met de zwaaste compounds gaat doen.

Hoe lang gaat je cycle duren? Want 8kg erbij met 1 PH-kuur is wat ik bedoel met onrealistische verwachtingen. Zoiets leidt er alleen maar toe, dat bepaalde mensen te lange en overgedoseerde cycles met de zwaaste compounds gaat doen.
4 weke ofzo

---------- Toegevoegd om 21:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:57 ----------

Anders pak je eerst een cycle Epi, en na een poosje eventueel een cycle Mdrol. Heb je er toch een beetje van geroken en weet je een beetje hoe of wat?

Misschien vind je Epi wel het einde, weet jij veel :)
is mischien wel slim ja epi is milder zal er over nadenken

bedankt

Overigens 8 kg met masteron (mdrol en die andere meuk) is zwaar overrated. Dat haal je never in 4 weken.

Overigens 8 kg met masteron (mdrol en die andere meuk) is zwaar overrated. Dat haal je never in 4 weken.

Dat soort cijfers waren ook mijn eerste kennismaking met PH's, van die US board met 15-20 lbs in een week of 4 :eek: Dat geeft veel te hoge verwachtingen. Ik deed uiteindelijk iets meer dan 6 kilo maar dat was omdat ik uit een periode van cutten kwam. Als ik dan meer ga eten naturel kom ik ook zo 2-3 kilo aan voor een deel is dat gewoon meer glycogeen. En het was mijn allereerste PH/AS ervaring. Als je al gekuurd hebt met echte AS dan haal je die 8 kilo met m-drol denk ik nooit.

@WouterG jou heb ik lang niet online gezien, jij hebt heel wat cycles gehad niet las ik in mijn zoektocht naar gebruikers ervaringen een paar maanden terug toen ik me inlas over epi. Nog steeds mee bezig of zelf niet meer?

Top dat er zo bij elkaar inmiddels best wat kennis bij elkaar is in een topic als dit. :thumb:

Dat soort cijfers waren ook mijn eerste kennismaking met PH's, van die US board met 15-20 lbs in een week of 4 :eek: Dat geeft veel te hoge verwachtingen. Ik deed uiteindelijk iets meer dan 6 kilo maar dat was omdat ik uit een periode van cutten kwam. Als ik dan meer ga eten naturel kom ik ook zo 2-3 kilo aan voor een deel is dat gewoon meer glycogeen. En het was mijn allereerste PH/AS ervaring. Als je al gekuurd hebt met echte AS dan haal je die 8 kilo met m-drol denk ik nooit.

@WouterG jou heb ik lang niet online gezien, jij hebt heel wat cycles gehad niet las ik in mijn zoektocht naar gebruikers ervaringen een paar maanden terug toen ik me inlas over epi. Nog steeds mee bezig of zelf niet meer?

Top dat er zo bij elkaar inmiddels best wat kennis bij elkaar is in een topic als dit. :thumb:

indeed, zeker positief zoveel kennis!
ik ga trouwens toch een cycle natadrol, pct formadrol extreme pakken.. niet echt een PH aangezien het legaal verkrijgbaar is in nederland.. jullie waren er wat sceptisch over maar na veel gelezen te hebben op andere boards, ben ik er echt nieuwsgierig naar.. lijkt mij eveneens een mooie tussenstap tussen supplementen en ph's.. ik zal hier mijn loglink posten (wsl start ik dit weekend) moesten jullie interesse hebben

Interesse is aanwezig, Steven :)

Update van mijn cynostane-Dermacrine LV-cycle:

Na ruim 3weken is er 3.5kg bij. BF blijft stabiel op kleine 9%.
De eerste keer (minimaal) last van sides. Wat backpumps maar vooral acne. Ik heb hier wel eens eerder last van gehad, maar dan vooral bij langere AAS cycles. Bij orals heb ik er nog nooit eerder last van gehad.

Nog 1 week te gaan, en ik zal waarschijnlijk rond de 4kg winst uitkomen.
Voor een mild PH zoals cynostane is dat wel ok. Ook omdat ik geen beginner meer ben. Stats momteel: 91kg bij 8à9%bf (1m74).

Dit zal wel mijn allerlaatste oral-cycle worden. Ik was er eigenlijk al wel een tijdje klaar mee. Maar doordat ik deze zomer in de UK verblijf me toch nog eens laten overhalen.
Ik ga de eerste maanden naturel verder gaan. Ik ben wel tevreden met mijn stats nu, dus is er voorlopig geen reden om nog iets te nemen. Misschien na de winter (afhankelijk van hoe ik erbij sta) terug een echte kuur.

Voor de geïntresseerden: Cynostane lijkt mij een vrij goede keuze voor een eerste of tweede cycle. Zijn extreem droge gains met weinig sides.
Dermacrine LV is een goed product om te stacken met eender welk PH omdat het helpt tegen sommige sides( vooral vermoeidheid). Maar eerlijk gezegd is het zijn geld niet waard.

Terug
Naar boven