- Waardering
- 1.341
- Lengte
- 1m83
- Massa
- 110kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Duidelijke taal, Willy!
Maar je blijft toch wél in dit topic kleven he? Kunnen sommige mensen nog wat van leren![]()

Dermacrine LV is DHEA en gewoon een onzin product. Cynostane is ook niet je van het. Beide vind ik ze erg zwak en zullen ze niet veel zoden aan de dijk zetten. Eerlijk gezegt vind ik die 3,5 kg (lean mass, met een 4 kg overhouden na de cycle) echt onzin. Ik geloof het niet. Sorry.
begin Juli ga ik starten met een Phera / Xtren combo, ben eens benieuwd wat dit gaat geven
begin Juli ga ik starten met een Phera / Xtren combo, ben eens benieuwd wat dit gaat geven
PheraPlex is goed spul, zelf ook gebruikt. X-Tren en die non-methyl varianten halen niet veel uit. Veel wordt vernietigd in de lever en er komt niet veel werkende stof in het bloed. Ik zit nu aan 400mg tren e.w. en dat voel je wel.

PheraPlex is goed spul, zelf ook gebruikt. X-"Trenbolone">Tren en die non-methyl varianten halen niet veel uit. Veel wordt vernietigd in de lever en er komt niet veel werkende stof in het bloed. Ik zit nu aan 400mg "Trenbolone">tren e.w. en dat voel je wel.
PheraPlex is goed spul, zelf ook gebruikt. X-Tren en die non-methyl varianten halen niet veel uit. Veel wordt vernietigd in de lever en er komt niet veel werkende stof in het bloed. Ik zit nu aan 400mg tren e.w. en dat voel je wel.

Nice, ben benieuwd wat het voor je gaat doen. Je word toch niet gesponserd he![]()
haha nee gaat niet werken vrees ik 
effe vraagje, nemen jullie tijdens een cycle ook nog creatine of pre-wo?
vaak zie ik dat er ná een kuur een PCT met creatine wordt gecombineerd.. maar tijdens weet ik niet echt?

Het is goed dat je er aardig wat van weet maar om nou de helft van alle producten de grond in te boren, is nou ook niet direct nodig![]()
Alleen 400mg "Trenbolone">tren? Maar goed is voor een ander topic
Phera is idd een prima mass gainer, sides zijn ook veel minder dan bij SD. Ik ben het volledig met je eens wat de non-methyl producten betreft. Echter zijn er een aantal die je wel bij je stack kunt voegen. 11-oxo bijvoorbeeld. Nadeel is vaak wel dat deze producten erg hoog gedoseerd moeten worden wil je er iets van merken (en dan niet alleen in je portemonnee..)
Train jij niet in Nijmegen Stefan of ben ik nu max in de war?

Probeer het eens uit, dat kom je erachter dat er helaas veel overdreven wordt op dit forum mbt ph's.