MuscleMeat

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Duidelijke taal, Willy! :)

Maar je blijft toch wél in dit topic kleven he? Kunnen sommige mensen nog wat van leren ;)

Dermacrine LV is DHEA en gewoon een onzin product. Cynostane is ook niet je van het. Beide vind ik ze erg zwak en zullen ze niet veel zoden aan de dijk zetten. Eerlijk gezegt vind ik die 3,5 kg (lean mass, met een 4 kg overhouden na de cycle) echt onzin. Ik geloof het niet. Sorry.

Dermacrine LV is DHEA en gewoon een onzin product. Cynostane is ook niet je van het. Beide vind ik ze erg zwak en zullen ze niet veel zoden aan de dijk zetten. Eerlijk gezegt vind ik die 3,5 kg (lean mass, met een 4 kg overhouden na de cycle) echt onzin. Ik geloof het niet. Sorry.

Is jouw goed recht om het niet te geloven. Er wordt veel onzin vekocht op forums. Ik ga er ook niet in discussie over gaan. Ik wilde gewoon mijn ervaring met deze producten delen.

Ik geloof ook niet dat DHEA en Pregnelone (Dermacrine) een geweldige massa-winst opleveren. En ik ben ook niet zo naiëf om blindelings de uitleg van PP over het LV-syteem en de betere opneembaarheid te geloven. Maar Ik geloof wel dat Dermacrine de werking het het product waarmee je het stackt kan versterken.
In de VS worden DHEA en Preg. standaard gegeven in veel van de anti-agingclinics.
Maar zoals ik mijn vorige post al zei, dit product is zijn geld niet waard naar mijn mening.

En heb je zelf ervaring met cynostane? Er zijn in het verleden wel producten geweest waar ik helemaal niet op reageerde. Maar cyno werkte weldegelijk bij mij.
Ik ben geen farmacoloog, dus ik kan je niet zeggen hoe effectief cyno (of andere producten) effectief is. Ik kan alleen maar uit mijn persoonlijke ervaringen spreken.
De combinatie van deze produten met het feit dat ik mijn trainingsschema geïntesifieerd heb, uit een cut kwam en een heel strak voedingsschema aangehouden heb, heeft voor die winst gezorgd (3,5kg met ongeveer hetzelfde BF).

Laatst bewerkt:
Cynostane zal best werken, het is volgens mij een verbouwde superdrol clone. Dus sterk, en niet geadviseerd om te doseren boven de max van 20mg per dag. Zelf heb ik er geen ervaring mee. Persoonlijk denk ik als ik je verhaal zo lees dat je een groot deel van de massa aan je eten en je hogere trainingsintensiteit te wijten hebt. Cytostane zal je wel opgang helpen omdat superdrol toch wel degelijk werkt. Succes iig en pas op met die rotzooi.

begin Juli ga ik starten met een Phera / Xtren combo, ben eens benieuwd wat dit gaat geven

begin Juli ga ik starten met een Phera / Xtren combo, ben eens benieuwd wat dit gaat geven

PheraPlex is goed spul, zelf ook gebruikt. X-Tren en die non-methyl varianten halen niet veel uit. Veel wordt vernietigd in de lever en er komt niet veel werkende stof in het bloed. Ik zit nu aan 400mg tren e.w. en dat voel je wel.

PheraPlex- Waar haal je dat?

PheraPlex is goed spul, zelf ook gebruikt. X-Tren en die non-methyl varianten halen niet veel uit. Veel wordt vernietigd in de lever en er komt niet veel werkende stof in het bloed. Ik zit nu aan 400mg tren e.w. en dat voel je wel.

Het is goed dat je er aardig wat van weet maar om nou de helft van alle producten de grond in te boren, is nou ook niet direct nodig ;)

PheraPlex is goed spul, zelf ook gebruikt. X-"Trenbolone">Tren en die non-methyl varianten halen niet veel uit. Veel wordt vernietigd in de lever en er komt niet veel werkende stof in het bloed. Ik zit nu aan 400mg "Trenbolone">tren e.w. en dat voel je wel.

heb leuke ervaring met Xtren, krachtgains waren nice

Alleen 400mg tren? Maar goed is voor een ander topic ;)

Phera is idd een prima mass gainer, sides zijn ook veel minder dan bij SD. Ik ben het volledig met je eens wat de non-methyl producten betreft. Echter zijn er een aantal die je wel bij je stack kunt voegen. 11-oxo bijvoorbeeld. Nadeel is vaak wel dat deze producten erg hoog gedoseerd moeten worden wil je er iets van merken (en dan niet alleen in je portemonnee..)

Train jij niet in Nijmegen Stefan of ben ik nu max in de war?

Nice, ben benieuwd wat het voor je gaat doen. Je word toch niet gesponserd he:p

haha idd in Amerika echt veel man!
eigenlijk had ik het nog wel eens kunnen proberen, effe mailtje sturen naar LG of ze wat extra potjes opsturen :cool: haha nee gaat niet werken vrees ik :mad:

effe vraagje, nemen jullie tijdens een cycle ook nog creatine of pre-wo?

vaak zie ik dat er ná een kuur een PCT met creatine wordt gecombineerd.. maar tijdens weet ik niet echt?

Laatst bewerkt:
effe vraagje, nemen jullie tijdens een cycle ook nog creatine of pre-wo?

vaak zie ik dat er ná een kuur een PCT met creatine wordt gecombineerd.. maar tijdens weet ik niet echt?

Veel mensen gebruiken creatine in hun PCT. Mar ik heb wel eens gelezen dat het wel nut heeft tijdens de cycle, ondermeer omdat het backpumps zou tegen gaan.
Succes met die natadrol. Ik ben er wel benieuwd naar. Je leest er wel veel over op Amerikaanse boards. Maar de helft van de posts daar komen van company-reps.

Het is goed dat je er aardig wat van weet maar om nou de helft van alle producten de grond in te boren, is nou ook niet direct nodig ;)

Probeer het eens uit, dat kom je erachter dat er helaas veel overdreven wordt op dit forum mbt ph's.

---------- Toegevoegd om 12:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:59 ----------

Alleen 400mg "Trenbolone">tren? Maar goed is voor een ander topic ;)

Phera is idd een prima mass gainer, sides zijn ook veel minder dan bij SD. Ik ben het volledig met je eens wat de non-methyl producten betreft. Echter zijn er een aantal die je wel bij je stack kunt voegen. 11-oxo bijvoorbeeld. Nadeel is vaak wel dat deze producten erg hoog gedoseerd moeten worden wil je er iets van merken (en dan niet alleen in je portemonnee..)

Train jij niet in Nijmegen Stefan of ben ik nu max in de war?

Nee hoor ik train in Breda :)

Probeer het eens uit, dat kom je erachter dat er helaas veel overdreven wordt op dit forum mbt ph's.

Ik vind dat het hier zee goed mee valt. Op Amerikaanse forums lees je vaak de meest onrealistische dingen. De meeste ervaringen die ik hier op het forum gelezen hebben lijken mij niet erg overdreven en vrij realistisch.
Van al de mensen die epi (en dergelijke) gelogd hebben in het otc-epi tenminste.

Terug
Naar boven