AndroidHealthClinic

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Jammer dat het niks voor jou was! ;) Ik vond het opzich goed te doen, als je je KT-sessies kort en intens houdt, en niet langer zijn dan 45 minuten, gevolgd door een half uur cardio. Op off-dagen ging ik altijd lekker een stuk fietsen. Ik ben me inderdaad aan het verdiepen in The Ketogenic diet! Kun je het e-book eens sturen?

3 boekies in je hotmail broski! :)

Typisch trouwens dat we ook wat betreft KT nogal verschillen. Ik kan wel zeggen dat ik het meeste geprobeerd heb en ik reageer het beste op high rep high volume pomp trainingen: GVT, super sets, drop sets, rest-pause enz.

Een testobooster is niet nodig als je nakuurt met Nolvadex (Tamoxifen) als je het OTC wil, dan is het wel aan te raden om een oestrogeenblokker en een testbooster te gebruiken, al zijn de meningen er over verdeeld. De ene zegt "het is maar een milde kuur" de andere zegt "je moet altijd goed nakuren, ook bij milde hormoonkuren"

Misschien dat iemand anders hier nog op kan toelichten.

Na 6 weken epi ben je in de meeste gevallen toch wel onderdrukt. Een test-booster zorgt net voor die mentale edge, een hoger libido etc. Noodzakelijk is het niet, prettig echter wel. Na 8 weken H-drol (I know, téééé lang) had ik toch wel degelijk een fysiek en mentaal dipje i.c.m nolvadex. Wat DAA en ZMA deed wat dat betreft wonderen. Wanneer je je eigen test. productie gaat onderdrukken (of wellicht platleggen) met exogene hormonen moet je IMO NOOIT opteren voor een OTC-PCT. Wees dan eerlijk tegenover jezelf, en ga een OTC-hormonale stack proberen, maar blijf weg van AAS en alle sides die daarbij horen.

Typisch trouwens dat we ook wat betreft KT nogal verschillen. Ik kan wel zeggen dat ik het meeste geprobeerd heb en ik reageer het beste op high rep high volume pomp trainingen: GVT, super sets, drop sets, rest-pause enz.

Ik heb het ook allemaal geprobeerd, en ik boekte op de korte termijn wel progressie met high volume systemen, maar op de lange termijn reageer ik toch beter (en herstel ik beter) wanneer ik korter, met minder volume en intenser train. Voor mij voegen méér sets niets iets toe, maar maken het slechts moeilijker om te herstellen. Afwisseling is echter de sleutel tot progressie. Ik vind je aanpak dan ook prima, wees altijd een student, en geen volgeling. Kijk wat werkt voor jou, leer van alle methoden, fl**ker weg wat niet werkt, en je hebt je eigen plan van aanpak :D

Ik lees ook veel mixed dingen op het web, bij Predator nutrition verkopen ze een stack met Cynostane+Reversitol V2 als PCT, volgens de meeste is dit toch echt niet genoeg, maar volgens andere weer wel..

Het vervelende is ook, je kan side's pas later krijgen(van wat ik lees) dus als je PCT niet goed aanslaat en je heb t**ten een x aantal dagen na je PCT , naja dan ben je.. genaaid..

Ik heb even een andere vraag, ik vroeg mij af hoe ik het beste de capsules Delta-2 kan nemen, ik neem het nu in de ochtend met een eiwit pannenkoek of een broodje kipfile, en in de namiddag idem, is dit zo goed? ik las ergens dat het beste met olie oid genomen kon worden.

Geen lichaam is gelijk, waar Alainie goed op gaat werkt voor mij niet. In de tijd dat ik begon was het gewoonte om voor de grote spiergroepen 4x12 met piramide qua gewicht en voor de kleine spiergroepen 3x12 te doen. Ik ben nog steeds een "12-repper" maar pak nu voor de grote spiergroepen 4-5 oefeningen met 4 sets keer 12 reps, maar ook voor de kleine spiergroepen 4-5 oefeningen 4 sets keer 12 reps. Benen 5-6 oefeningen met 5-6 sets keer 20 reps. Zo zie je maar, voor een ieder werkt wat anders goed.

Geen lichaam is gelijk, waar Alainie goed op gaat werkt voor mij niet. In de tijd dat ik begon was het gewoonte om voor de grote spiergroepen 4x12 met piramide qua gewicht en voor de kleine spiergroepen 3x12 te doen. Ik ben nog steeds een "12-repper" maar pak nu voor de grote spiergroepen 4-5 oefeningen met 4 sets keer 12 reps, maar ook voor de kleine spiergroepen 4-5 oefeningen 4 sets keer 12 reps. Benen 5-6 oefeningen met 5-6 sets keer 20 reps. Zo zie je maar, voor een ieder werkt wat anders goed.
Kijk, dat is meer mijn stijl! :D Doe hetzelfde aantal oefeningen maar op het moment 3x8 + 1x15 high rep finisher. Gisteren wat haast met benen, dus GVT (10x10) gedaan op de legpress met een drop-set als afsluiter. Voel mijn benen wel vandaag :D

:eek: 720 reps benen is echt EPIC volume bro! :bow: Doe je dat ook als je off bent en hang lang heb je nodig om daarvan te herstellen?

Kijk, dat is meer mijn stijl! :D Doe hetzelfde aantal oefeningen maar op het moment 3x8 + 1x15 high rep finisher. Gisteren wat haast met benen, dus GVT (10x10) gedaan op de legpress met een drop-set als afsluiter. Voel mijn benen wel vandaag :D

:eek: 720 reps benen is echt EPIC volume bro! :bow: Doe je dat ook als je off bent en hang lang heb je nodig om daarvan te herstellen?

Benen is heel simpel voor mij, ik loop altijd van de gym naar huis, als ik na een benentraining niet bij elke stap mijn best moet doen om niet door mijn benen te zakken was het een slechte training. En ja doe ik ook als ik off ben ( nu komt dat niet zo vaak meer voor haha ), maar gewicht ligt dan lager. En ja, wat ik zo las van je stijl van trainen liggen we dicht bij elkaar in de buurt.

Heb onlangs ook 20reppers squats gedaan, moet wel zeggen dat dit best wel eens de moeite is om zo nu en dan een periode in te lassen van zulk hoog volume. Zeker de quads profiteren daar zichtbaar van.

5 minuten max op de stationary bike is ook een aanrader voor benen. Gewoon op de hoogste stand zetten en stoempen tot je niet meer kan. Alleen als je binnen de 5 minuten het verzet helemaal niet meer rond krijgt kun je de stand wat lager zetten. Aanrader!

Bij De Tuinen kan je t/m 26 aug. 2 + 1 gratis krijgen en Meidoorn zit daar bij. Je betaalt dan voor 3 potjes €30 i.p.v. €45. Heb gelijk groot ingekocht. :D Scheelt een hoop!

Change is coming to Pro-hormones:
Senate Bill (SB 3431) introduced by Senators Orrin Hatch (R-Utah) and Sheldon Whitehouse (D-R.I.) has been introduced to the House, and is up to be voted into law on August 29th, 2012.
This bill is the first of its kind as it not only includes a wide array of popular Pro-hormones/Designer Steroids to be banned and made illegal, but also subjects these anabolic compounds to the “isomer laws” which dictate that any compound structurally related to any of these compounds(which is EVERY Pro-hormone/Steroid/Designer Steroid known to mankind) will automatically be included on the “illegal” list despite not being directly named.

Which compounds are included in this list?
Every Pro-hormone currently available on the market:
• Superdrol™ & all clones
• Halodrol™ & all clones • Havoc™/Epistane™ & all clones
• Orastan E™/A™ & all clones • “Tren” & all clones
• ATD & all clones • 6-bromo & all clones
• Formestane & all clones
These popular compounds, along with 19 other compounds will be included in this list. In addition to these compounds, ANY Pro-hormone/compound that resembles any of these 27 compounds, and/or induces muscle growth/anabolism will be automatically deemed “banned”.

Binnenkort zijn ze ( was voor een groot deel al het geval ) zo te zien alleen nog maar verkrijgbaar via de UG dealer en gaat AAS gebruikend Nederland/Belgie en dit forum designer roids eindelijk accepteren omdat ug gaan.

Laatst bewerkt:
Gelukkig hebben we engeland nog, Dragon nutrition maakt hun producten in wales UK.

Ik wou net zeggen hahaha, hand down de beste retailer :D

iemand ergens een soort van guide of iets waar prohormonen enzo worden uitgelegd, heb geen belangstelling ff voorop. maar vind het altijd wel interresant alleen grote stukke leest ik na een tijd niet meer. weet niet of iemand hier iets van een site heeft waar redelijk kort wat mooie info op staat?

@Kid
link

Ben benieuwd wat die ban zal doen met de prohormone markt..
Volgens mij zijn ze in de UK ook bezig met bans etc...
Katanadrol is ook al bijna overal uitverkocht ! lijkt me een mooie compound, er zijn wel clone's verkrijgbaar volgens mij.
Mischien tochmaar alvast een potje binnenhalen wil volgend jaar Katanadrol/furaza draaien...

Delta-2 gaat top :cool:

@Kid
link

Ben benieuwd wat die ban zal doen met de prohormone markt..
Volgens mij zijn ze in de UK ook bezig met bans etc...
Katanadrol is ook al bijna overal uitverkocht ! lijkt me een mooie compound, er zijn wel clone's verkrijgbaar volgens mij.
Mischien tochmaar alvast een potje binnenhalen wil volgend jaar Katanadrol/furaza draaien...

Delta-2 gaat top :cool:
dankje!

Zo bijna 3 weken verder, gaat nog steeds heerlijk. Kracht gains zijn redelijk, en sta al wat voller ten opzichte van 3 weken geleden!
De sides zijn ook nog te verwaarlozen, heb alleen dat ik kapot veel zweet, en nu met die 36 graden is het einde helemaal zoek qua zweet! Lijk wel een lopende fontein :eek:

Zo bijna 3 weken verder, gaat nog steeds heerlijk. Kracht gains zijn redelijk, en sta al wat voller ten opzichte van 3 weken geleden!
De sides zijn ook nog te verwaarlozen, heb alleen dat ik kapot veel zweet, en nu met die 36 graden is het einde helemaal zoek qua zweet! Lijk wel een lopende fontein :eek:

Haha, dat zweten is bekend inderdaad. Met dit weer is het dan inderdaad helemaal erg. Thanks for the update!

Is een cortisol blokker zoals lean extreme nodig voor havoc (pct?)? En is liv 52 voldoende (samen met cranberrysap en citroensap) wat betreft liver support? Cycle support van anbolic innovations is behoorlijk prijzig...

Laatst bewerkt:
Is een cortisol blokker zoals lean extreme nodig voor havoc (pct?)? En is liv 52 voldoende (samen met cranberrysap en citroensap) wat betreft liver support? Cycle support van anbolic innovations is behoorlijk prijzig...

Volgens velen niet per se nodig, maar ik vind het toch zeker zijn plaats hebben tijdens een PCT. Wellicht kun je beter PES Erase! kopen. Zijn velen hier enthousiast over, en boost ook je testosteron. Tevens is het goedkoper dan Lean extreme. Liver support is prima om tijdens je PCT te gebruiken.

Bedankt voor je antwoord! Cycle support zou dus overbodig zijn mits ik liv 52 heb?

Terug
Naar boven