- Waardering
- 145
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 10%
100% zeker. Zit op precies dezelfde Kcal als voor de kuur, alleen mijn EW zijn een stuk hoger. Voor mijn kuur was mijn gewicht stabiel en nu gaat deze dus in rap tempo omhoog. Beperkte cardio is zo gepland. Ben gewend om 5x 1,5-2 uur KT per week te doen. Dat biedt weinig ruimte (tijd/ energie) voor cardio.
Wat zou je nu adviseren? KT terug naar 3x, en 2 dagen flink aan de cardio? Of 5x houden en gaan voor de gains?
Wat is je doel precies met deze cycle mate?
Als je precies OP onderhoud eet (dus zodat je niet aankomt / en niet afvalt), en je wilt vet verliezen, zou je dus d.m.v cardio het kcal.-tekort moeten maken. Je zult dus per dag toch zeker 400 / 500 kcal. moeten verbranden, als je doel is om zoveel mogelijk vet te verliezen, en je spiermassa te behouden / enkele KG´s VVM aan te komen. Ik deed zelf 4 x 1 uur KT per week (ben een HIT´er, Yates-stijl), en daarachteraan na wat BCAA´s verbrandde ik 500 kcal. d.m.v cardio (half uur, redelijk intensief).

) Hooguit de komende 3 weken een bammetje minder met de lunch. De laatste 2 weken, wanneer de zowel de 11-oxo als de h-drol echt in zouden moeten kicken, wil ik echt knallen en boven onderhoud gaan zitten. Dan maar cleanbulk!
Zou in dat geval 20% boven je onderhoud gaan eten, en hier nog eens 300-500 kcal. bovenop gooien (omdat je onderhoud simpelweg hoger ligt tijdens een AAS-kuur). Eventueel wat cardio toevoegen, en je gaat toch zeker wel wat KG`s pakken. Jammer van de 11-OXO in dat geval; goedje komt echt goed tot zijn recht tijdens een hardcore cut