XXL Nutrition

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Bedankt voor je antwoord! Cycle support zou dus overbodig zijn mits ik liv 52 heb?

Als je tijdens je PCT liv. 52 gebruikt is het wellicht verstandig om naast nolva een cortisol blokker/ test. booster te gebruiken, indien je budget dit toelaat. On-cycle zou ik als ik jou was liv. 52 gebruiken, en meidoornbes als "protection supps". Cycle support is dan overbodig.

heeft iemand ervaring met bestellen via strongsupplementshop ? of USA in algemeen? bepaalde zijn alleen verkrijgbaar in de US nog.

Ben klaar voor m'n havoc cycle, heb info opgedaan en alle support supps gekocht. 1 ding zit me alleen niet lekker, ik heb puffy nipples aan 1 borst. De andere ziet er gewoon normaal uit, geen harde knobbels bij beide borsten. Ook nooit pijn eraan gehad, mijn vraag is of ik me zorgen moet maken over eventuele groei van gyno/meer puffy nipps door havoc? Heb uiteraard nolva in huis gehaald voor PCT...

Ben klaar voor m'n havoc cycle, heb info opgedaan en alle support supps gekocht. 1 ding zit me alleen niet lekker, ik heb puffy nipples aan 1 borst. De andere ziet er gewoon normaal uit, geen harde knobbels bij beide borsten. Ook nooit pijn eraan gehad, mijn vraag is of ik me zorgen moet maken over eventuele groei van gyno/meer puffy nipps door havoc? Heb uiteraard nolva in huis gehaald voor PCT...

Daar hoef je je hoogstwaarschijnlijk geen zorgen om te maken, aangezien havoc (epistane) oorspronkelijk is bedoelt als anti oestrogeen, het zou gyno kunnen voorkomen, en bestaande gyno kunnen verminderen.

Ja dat heb ik ook gelezen, maar ik lees ook dat jongens er gyno aan overhouden. Ze hebben het dan over een ''rebound''. Ook al gebruikte ze een goede PCT met nolva...

Ja dat heb ik ook gelezen, maar ik lees ook dat jongens er gyno aan overhouden. Ze hebben het dan over een ''rebound''. Ook al gebruikte ze een goede PCT met nolva...

Klopt, dit kan voorkomen, zijn wel uitzonderingssituaties, maar wil niet zeggen dat het niet kan.

Welke hacoc hebje de van rpn ? Heb precies hetzelfde als jou, links puffy nipple. Ben sinds donderdag begonnen, eens kijken wat het brengt... Hou je een logje bij ofzo?

Welke hacoc hebje de van rpn ? Heb precies hetzelfde als jou, links puffy nipple. Ben sinds donderdag begonnen, eens kijken wat het brengt... Hou je een logje bij ofzo?

Ja die van RPN, misschien dat ik een logje bijhou mits tijd heb. En anders kan je gewoon een PM sturen :). Ik begin maandag 3 september.

`Graag wil ik advies voor mijn epistante kuur.

Ik wil gaan starten met een 4 weken kuur aangezien dit een kennismaking is met pro hormonen. wat raden jullie aan voor supplementen tijdens de kuur en als PCT.

omdat dit de eerste kuur is wil ik nolva (nog) niet gaan gebruiken.
ik heb begrepen dat dit met een 4 weken kuur niet nodig is. Ik wil max 40 aanhouden als dosering.

Ik wil gaan starten met een 4 weken kuur aangezien dit een kennismaking is met pro hormonen. wat raden jullie aan voor supplementen tijdens de kuur en als PCT.

ik heb begrepen dat dit met een 4 weken kuur niet nodig is. Ik wil max 40 aanhouden als dosering.

www.tunedsports.com, of klik dit topic eens door. En gebruik nolva.

Is de reden dat je geen tamoxifen wilt gebruiken omdat het je eerste kuur is? Lijkt me dan juist beter dat je het dan gelijk goed doet. Eventueel kan je er voor in de plaats 6 Bromo, DAA en Ellaginezuur nemen, al ben je dan meer een proefkonijn.
Ga dus lekker voor nolva ;)

Laatst bewerkt:
heeft iemand ervaring met bestellen via strongsupplementshop ? of USA in algemeen? bepaalde zijn alleen verkrijgbaar in de US nog.

Ik heb goede ervaringen met suppz.com, geen idee wat je zoekt. Maar heb al 2x een bestelling gedaan bij ze. Vrijdag besteld = dinsdag in huis in mijn geval.

Is de reden dat je geen tamoxifen wilt gebruiken omdat het je eerste kuur is? Lijkt me dan juist beter dat je het dan gelijk goed doet. Eventueel kan je er voor in de plaats 6 Bromo, DAA en Ellaginezuur nemen, al ben je dan meer een proefkonijn.
Ga dus lekker voor nolva ;)

6 Bromo schijn je lekker beroerd van te kunnen worden. Gewoon nolva dus.

Is er nog iets van nieuwe intressante ph's onder de zon? Heb er me een paar maand niet meer zo mee bezig gehouden...

Ik zou het niet weten DC... Sowieso ben ik niet graag proefkonijn, dus hou me meer bezig met de PH's die wat langer op de markt zijn.

Owja, voor de geïntresseerden, na 14 weken test E op 250mg, ga ik eerst nog 4 weken 11 oxo pakken op 500mg, om in theorie mn hpta al wat terug te laten komen. Ballen zijn nog steeds op normale grootte btw.

Net zo klein als ze al waren dus?! :D

Je moet het doen met wat je van god gekregen hebt he :( :D

Haha van god nog wel :o
Maar is het je bevallen eigenlijk je 250 test-e kuurtje?

Prima. Ga ik zeker nog doen. Geen sides, veel vollere look, en alles kunnen vasthouden tijdens het cutten, zelf nog vvm gegained. Mensen begonnen me vanaf de 2de week al te vragen of ik aan het juicen was. Wel frontload gedaan met 500mg en alles subQ gezet daarna. Worked like a charm.

Terug
Naar boven