AndroidHealthClinic

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Gisteren DAA voor het eerst genomen en merkte het na 3 uur van inname. Hogere libido en grotere testikels.
Ben benieuwd of het zo aanhoud en niet dat het na een paar dagen / weken inzakt.

Nja, als je die blog zou moeten geloven... hij laat zijn bloed onderzoeken 30 dagen ver in een testbooster kuur, en DAA (+erase) liet op dat moment toch een stijging zien. Dus het zal niet onmiddellijk ophouden met werken. Moet wel zeggen dat DAA bij mij niet echt iets voelbaar teweeg brengt, mssn een beetje minder neerslachtig en een klein puistje op borst of schouder hier en daar, maar verder niets.

12gr DAA is trouwens overbodig. Je gaat er niet meer effect van hebben dan van 3gr.Bovendien zou ik het uit veiligheidsoverwegingen niet over gaan doseren. Je stimuleert je NMDA receptoren, god weet wat gevolgen dat kan hebben.

edit: je kan DAA beter stacken met of AI (triazole of erase) en optioneel ook een SHGB (divanil) en cortisol (lean xtreme of erase) en prolactine (l dopa) blockers.

Laatst bewerkt:
Oke, thanks, dan houd ik het even op 6 gram per dag (2 x 3 gram).

Had maandag (07/08) PES Erase samen met Division 1 (Divanil) besteld op powermyself voor mijn volgende natty stack (hoewel, is PES Erase/een metaboliet van DHEA natty?) met D-Aspartic Acid. Op mijn account onder "shipment" staat "complete", maar heb nog niets ontvangen, is dit normaal volgens jullie?

Heeft er iemand trouwens ervaring met PES Shift (= T2)? Is dit veilig om te nemen?
Om te voorkomen dat mijn vragen niet beantwoord worden :)

Heb geen ervaring met PES Erase of Shift. Met dhea of afgeleiden ervan ben je nog steeds natty. Is een van de weinige echte prohormonen dat ook geen enkel spieropbouwend nut heeft, ook al wordt dat ongefundeerd van de ' nieuwere' vormen wel beweerd. Het enige voordelige dat ik er recent over gelezen heb is dat het antikatabool werkt,was ook de reden is dat ik per dag 100mg dhea neem. Bovendien was DHEA de hype in 'mijn tijd', dus heb ik er altijd een zwakke plek voor gehouden :P

Thx voor alle tips iedereen !

Ik heb idd omega drie, Deze gebruik ik
En deze multivit, deze bevat al B5 dus dan zal ik alleen nog meidoorn en mariadistel nodig hebben en oncycle goed zitten volgensmij.
en evt banaan bij backpumps :D

Ik ben vanplan volgens het potje te doseren, dus niet al-te hoog volgensmij, ik begin met 3 caps eerste paar dagen, daarna 2x3 caps per dag en vandaaruit kijk ik hoe het gaat, 2 potjes gaan 30 dagen mee.

Heb geen ervaring met PES Erase of Shift. Met dhea of afgeleiden ervan ben je nog steeds natty. Is een van de weinige echte prohormonen dat ook geen enkel spieropbouwend nut heeft, ook al wordt dat ongefundeerd van de ' nieuwere' vormen wel beweerd. Het enige voordelige dat ik er recent over gelezen heb is dat het antikatabool werkt,was ook de reden is dat ik per dag 100mg dhea neem. Bovendien was DHEA de hype in 'mijn tijd', dus heb ik er altijd een zwakke plek voor gehouden :P

En heb je ervaring met bestellen op powermyself?
Is het normaal dat ik nog niets ontvangen heb ondanks dat er "shipment complete" staat in mijn account?

En heb je ervaring met bestellen op powermyself?
Is het normaal dat ik nog niets ontvangen heb ondanks dat er "shipment complete" staat in mijn account?

Nee, heb geen ervaring met de site, bestel meestal bij Vitasunn ook al duurt de aflevering daarvan vrij lang. Shipment complete betekend niks meer of minder dan dat het bedrijf de boel verzonden heeft...als je een tracking code hebt gekregen kun je de zending volgen, If not, dan is het afwachten. Ik ga ervan uit dat het sowieso nog wel een week kan duren voor je het ontvangt vanaf het moment dat het bedrijf de boel verzonden heeft.

Laatst bewerkt:
ik heb een potje Delta-2 daar besteld, netjes binnengekomen, hoefde niet getekend te worden, bij FusionSupps wel, kreeg ook geen tracking code bij PowerMySelf, Fusion weer wel.

En hoeveel werkdagen heeft de levering ongeveer geduurd nadat je betaling daar ontvangen was?

Laatst bewerkt:
En hoeveel werkdagen heeft de levering ongeveer geduurd nadat je betaling daar ontvangen was?

31/07 verstuurd, 04/08 binnen, tenminste was de eerste bezorgpoging volgens het briefje als ik het goed lees, ik was op vakantie, fusion en power waren even snel ong. alles binnen een week binnen.

Laatst bewerkt:
31/07 verstuurd, 04/08 binnen, tenminste was de eerste bezorgpoging volgens het briefje als ik het goed lees, ik was op vakantie, fusion en pred. waren even snel ong. alles binnen een week binnen.

Haha, dan zou ik het vandaag moeten binnenkrijgen. Is zaterdag, dus wsl wordt het maandag :)

Zo vandaag de schouders aangepakt, ging echt heerlijk! Pomp is ook niet normaal lijkt wel als je on bent. Had dit met epi only ook al! Schouders knalde er echt uit na de training! Nu lekker weekend, maandag weer trainen!

ja lekker hea, had dat bij winstrol ook al , 1 setje borst en ik was done bij wijze van spreken ( deed wel gewoon 4 oefeningen)

Zo vandaag de schouders aangepakt, ging echt heerlijk! Pomp is ook niet normaal lijkt wel als je on bent. Had dit met epi only ook al! Schouders knalde er echt uit na de training! Nu lekker weekend, maandag weer trainen!

Die stack die je pakt zit ik zelf ook over te denken. Ben erg benieuwd naar je gaines en sides. Heb je het opgebouwd? Hoeveel zit je boven onderhoud?
Gr

Is meidoorn bes/mariadistel iets wat elke dag genomen moet worden of alleen als ik side-effects heb? hogebloeddruk?

Erase (Androst-3,5-dien-7,17-dione, mag ook :rolleyes:) heeft op zichzelf inderdaad geen spieropbouwend effect, echter is het gewoon een ai, wat er even gewoon simpel gezegd (zonder uitleg) je test verhoogd. Test heeft nou eenmaal wel een spieropbouwend effect.
Direct inderdaad niet, indirect echter wel.

Is meidoorn bes/mariadistel iets wat elke dag genomen moet worden of alleen als ik side-effects heb? hogebloeddruk?

Ik nam het elke dag preventief. Dat is namelijk ook wat de meeste doen hier. Het verlaagd je bloeddruk gewoon en het kan ook geen kwaad.

Die stack die je pakt zit ik zelf ook over te denken. Ben erg benieuwd naar je gaines en sides. Heb je het opgebouwd? Hoeveel zit je boven onderhoud?
Gr

Ik heb de eerste dag de helft genomen, vanaf dag 2 gewoon normale dosis.
40 mg epi (2x20mg)
200 mg tren (2x100mg)
400 mg stano (2x200mg)

Heb nu na 2 weken alleen nog last van zweten, en gevoelige tepels. Maar dat lijkt iets af te nemen.
Verder hou ik me niet echt aan een voedingsschema, enige dat ik berekend heb en waar ik me wel aan hou is het aantal eiwitten dat ik binnenkrijg. Verder hou ik de weegschaal goed in de gaten, gaat dat niet vooruit, dan zal ik meer/anders moeten eten. Maar tot nu toe blijven de KG's er rustig aan bijkomen, dus ben ik tevreden. Heb tijdens mn kuur wel de eiwitten en koolhydraten wat omhoog gegooid, eet nu 2x per dag extra rijst en kip of pasta met kip. Works fine by me..

Weet je 100% dat je op onderhoud eet? Dan doe je te weinig cardio. Ik deed iedere dag 500 kcal., en op zondags 800 kcal. Ik heb dit rustig opgebouwd, en op een gegeven moment verloor ik écht alleen maar bodyfat, en werd ik harder en harder (en sterker :D).

100% zeker. Zit op precies dezelfde Kcal als voor de kuur, alleen mijn EW zijn een stuk hoger. Voor mijn kuur was mijn gewicht stabiel en nu gaat deze dus in rap tempo omhoog. Beperkte cardio is zo gepland. Ben gewend om 5x 1,5-2 uur KT per week te doen. Dat biedt weinig ruimte (tijd/ energie) voor cardio.

Wat zou je nu adviseren? KT terug naar 3x, en 2 dagen flink aan de cardio? Of 5x houden en gaan voor de gains?

Is een testo booster noodzakelijk tijdens de PCT van havoc? Bijvoorbeeld 6-oxo...

Terug
Naar boven