MuscleMeat

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Heb al 2x besteld bij ze zonder problemen! Hoop dat jouw ervaring uitzondering op de regel is i.p.v. andersom.
Ja precies, hoop ik ook! Deze week nog even aanzien tot woensdag, als ik dan nog niets heb en nog geen nieuw tracking nummer stuur ik nog eens een mail naar de klantendienst. Wel lastig want ik had een maat van mij verteld dat ik er goeds over had gelezen en hij vroeg of ik voor hem ook kon bestellen, hopelijk komt het dus goed en zijn we geen geld kwijt :(

Geen punt bro! :thumbs: Ik ga zeker mijn eigen en bij voorkeur een goed onderbouwde weg. Wat "het merendeel van de bodybuilders" doen? /care

Had de onderstaande vraag over D-Aspartic Acid al gesteld in het testosteron booster topic, maar misschien heeft iemand hier er wat over te zeggen.

Vraagje: De aanbevolen dosis van vele merken, zeker die in poedervorm, is 3 gram.

Nu heb ik caps besteld met 3 gram per cap en een aanbevolen dosis van 4 caps per dag Dat is nogal een verschil...

Kan iemand dit verklaren en mij hierover adviseren?

Er zit geen 3 gram per cap in, er staat 3 gram DAA per serving van 4 caps. Staat ook bij de beschrijving, de tweede regel.

Ja precies, hoop ik ook! Deze week nog even aanzien tot woensdag, als ik dan nog niets heb en nog geen nieuw tracking nummer stuur ik nog eens een mail naar de klantendienst. Wel lastig want ik had een maat van mij verteld dat ik er goeds over had gelezen en hij vroeg of ik voor hem ook kon bestellen, hopelijk komt het dus goed en zijn we geen geld kwijt :(

Nog nieuws?

Aantal maanden terug heb ik dit al gepost, maar omdat het nu bijna zo ver is kom ik er toch nog even op terug. November wil ik beginnen. Ben een havoc/bold stack van plan als eerste cycle.

Oorspronkelijke plan:
wk1: Havoc 10/20/30/40/40/40/40
wk2 tm 3: Havoc 40
wk4 tm 5: Havoc 40 of 50

wk 1 tm 8: iForce BOLD 800

wk6 tm 12: mariadistel
wk9 tm 10: nolva 40
wk11 tm 12: nolva 20

Maat van me geeft de voorkeur aan 6 weken Havoc + BOLD. Die laatste 3 weken alleen BOLD lijkt hem zinloos. Wat vinden jullie?

Mee eens, denk niet dat die laatste 3 weken bold je nog wat extra's gaan brengen.
Voeg ook ff meidoorn toe tegen hoge bloeddruk en taurine tegen backpump.

Ja meidoorn en taurine staan inderdaad op het lijstje. Thanks. :)

Meidoorn zeker nemen. Hoge bloeddruk door een PH kuur is geen grap en meidoorn werkt uitstekend.

Taurine wel in huis hebben maar niet bij voorbaat nemen. Ik kreeg zelf pas in week 5 last van de eerste pump en je belast je lever al genoeg. Less is more ;)

gaat iemand binnenkort nog een bestelling plaatsen in de UK?
of heeft iemand nog wat staan (epi / havoc)(PM)

Samen bestellen is korting pakken!!;)

Ik heb alles alweer binnen man, uit de usa overigens aangezien ik de IBE Epi prefereer boven de RPN Havoc versie.

Ik heb alles alweer binnen man, uit de usa overigens aangezien ik de IBE Epi prefereer boven de RPN Havoc versie.

Kan daar alleen bestellen met creditcard en denk niet dat ik het risico ga lopen uit de USA.. en de prijs is ongeveer hetzelfde..

Ik ga binnenkort mijn volgende bestellen :) voor 2 personen wil ik waarsch Epistane hebben
Zoals al aangegeven indit topic door forumleden was de Delta-2 niet genoeg om genoeg gains te behalen... Ga nu dus toch kijken naar een sterkere (methyl)

En dat word dus waarsch Epistane of Mechabol (P-mag)

Niemand hierzo de PH's van Primordial Performance.com geprobeerd..?
AndroMass
AndroLean
AndroDrive
AndroBulk
AndroHard

Niemand hierzo de PH's van Primordial Performance.com geprobeerd..?

AndroMass

AndroLean

AndroDrive

AndroBulk

Ik lees er best goede dingen over, het is wat veiliger als de gangbare prohormonen, minder(geen) shut-down etc
Lees vooral veel goeds over AndroHard, vind het alleen nogal aan de dure kant..

AndroLean v3 & AndroEnhance gel is UNIQUE and will go alongside ANY hormone cycle as the 11-caproloxyAdrenoSterone hormone in it which is anabolic and a cortisol modulator. This will stop the conversion of cortisone --> to cortisol which will make staying or getting leaner easier.....(very unique property here for ANY user).

AndroHard is a strong DHT hormone,yielding anti aromatase properties, coïtus drive, and muscle hardness. AndroDrive will spike DHEA/PREG levels for mental effects and AndroLean & AndroEnhance gel will offer cortisol modulation which is very unique component alongside ANY AAS.

ik moet eerlijk zijn dat ik ook erg geintresseerd ben in deze producten, al vraag ik me af hoeveel gains je behaald tov methyls als Hdrol, Epi en Pmag, die ook alle vrij mild zijn, of non methyls als Bold , Delta-2

Forerunner Labs heeft dezelfde compounds in hun producten zijn goedkoper maar ook anders gedoseerd.

Forerunner Labs heeft dezelfde compounds in hun producten zijn goedkoper maar ook anders gedoseerd.

Lees net een vergelijking over Forerunner labs en Primordial Performance op PHforum.

Alphamass 1dhea
Andromass 4dhea and 5a reduced dhea

Alphabulk- 4dhea
Androbulk- 4 dhea and 19nor dhea

The dosages in andro are much higher as well

De PH's schijnen ook niet lever toxic te zijn..
En er wordt gecombineerd met de bottles

En er wordt gecombineerd met de bottles

combineren met de bottles (bulk&mass) en je bent gelijk 250eu lichter ook :rolleyes: Das een aardige investering... maar zal vast resultaten opleveren.

Ik zou het best als een goede optie zien, maar de prijs istoch wel een minpunt voor mij, no way dat ik 250eu voor 2 potjes neerleg, alleen Androbulk of Mass zou k nog kunnen overwegen..

Goede vergelijking btw had k nog niet gezien, hier een uitleg van verschillende DHEA soorten link

H-drol is een van de meest gangbare prohormonen, staat garant voor results en (vrijwel) zonder sides.

Terug
Naar boven