XXL Nutrition

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Jo gabbers, ik zit nu in week 4 van mijn eerste prohormoon cycle (havoc rpn) en ik heb op wat verwaarloosbare haaruitval, vettige huid en heel iets kleinere ballen na geen (erge) sides. Mijn plan was om het 4 weken te doen, namelijk 10/20/30/30. Ik zit nu op 40mg omdat ik me goed voel en ik niet optimaal reageer op 30mg. De kracht begint ook nu pas te komen... gewicht is zo'n 3 kilo toegenomen maar ik vraag me af of ik de cycle moet verlengen en zo er meer uit kan halen? Zal ik naar de 5 weken gaan en op 40mg blijven of toch 4 weken pakken vanwege eerste cycle en stress op de lever? Neem elke dag netjes liv52, cycle support, meidoorn, taurine, multi vit, glucosamine etc en genoeg levensmiddelen die een positief effect op de lever hebben (appels, avocado's, citroen, cranberrysap etc).

Ik zou zeggen: verleng de cycle naar 5/6 weken op 40/50 mg. ;) Je kuurt na met nolva neem ik aan?

Mag ik vragen waarom jullie prohormonen nemen i.p.v aas? Wat zijn de voor delen of nadelen van ph? Ikzelf heb alleen ervaring met aas.

Omdat je qua gains met prohormonen even veel kunt gainen als testE

al ben ik nu ook overstag puur door het gemak van 1/2x per week zettten ipv 3x per dag 2/3 caps nemen.

@ hierboven je kunt je cycle makkelijk verlengen.

Heb 6.5 week op 60mg gezeten waarvan 2.5/3weken 70mg en nergens last van

hoe "gevaarlijk" kan het zijn als je onwetend prohormonen koopt en gaat gebruiken. Kun je er lever schade of zoiets van krijgen? (gebruik staat niet op programma voor duidelijkheid)

Omdat je qua gains met prohormonen even veel kunt gainen als testE

al ben ik nu ook overstag puur door het gemak van 1/2x per week zettten ipv 3x per dag 2/3 caps nemen.

@ hierboven je kunt je cycle makkelijk verlengen.

Heb 6.5 week op 60mg gezeten waarvan 2.5/3weken 70mg en nergens last van

Bedankt voor je reactie,

Een aas kuur (lichte) of een ph kuur kost hetzelfde, en de risco,s zijn ook bijna hetzelfde.
Wat wel een voordeel is dat de ph kuren kort zijn,snel resultaat.
Word toch maar een tijd dat ik me in ph ga verdiepen.

---------- Post toegevoegd Sun 30 Sep 2012 om 21:46 ----------

Oja,
waarom kiezen mensen voor een havoc kuur? I.p.v een winny kuur?
Zoals ik lees zijn de resultaten vergelijkbaar.

---------- Post toegevoegd Sun 30 Sep 2012 om 21:48 ----------

Oja,

hoe "gevaarlijk" kan het zijn als je onwetend prohormonen koopt en gaat gebruiken. Kun je er lever schade of zoiets van krijgen? (gebruik staat niet op programma voor duidelijkheid)

Heb wel wat topics op bb.com gevonden waar gasten last kregen van hun lever na havoc gebruik op niet eens zo heel hoge doseringen (30,40mg). Begon met steken rondom het levergebied, of de kleur van de ontlasting was apart etc. Het gebeurt maar bij de meeste mensen niet. Het is gewoon een 17aa methyl oral steroid, net als dianabol. Niet onderschatten dus en je moet je van de risico's bewust zijn voordat je begint.

---------- Post added 30 September 2012 at 21:54 ----------

Ik zou zeggen: verleng de cycle naar 5/6 weken op 40/50 mg. ;) Je kuurt na met nolva neem ik aan?

Ja, nakuur is:

nolva 20-20-10-10
Lean xtreme 4 weken
Animal Stak, vanaf week 2-3

[Link niet meer beschikbaar]

Interessant artikel voor degene die wat meer info nodig hebben omtrent havoc/epi.

Bedankt voor je reactie,

Een aas kuur (lichte) of een ph kuur kost hetzelfde, en de risco,s zijn ook bijna hetzelfde.
Wat wel een voordeel is dat de ph kuren kort zijn,snel resultaat.
Word toch maar een tijd dat ik me in ph ga verdiepen.

---------- Post toegevoegd Sun 30 Sep 2012 om 21:46 ----------

Oja,

---------- Post toegevoegd Sun 30 Sep 2012 om 21:48 ----------

Oja,
omdat havoc veeel milder is voor je gewrichten

Heeft er iemand wel eens wat bij prohormonen.nl besteld? want wil een eca stack alleen weet niet of het betrouwbaar is..

Wou even melden
Trenazone bij Suppz voor 30eu besteld(helft van predator) en was in 5 dagen binnen met weekend erbij :cool:

misschien een beetje rare vraag. maar is het mogelijk om haaruitval / shedding tegen te gaan tijdens zo'n cycle? en moet je die producten dan alleen tijdens de cycle nemen of ook ervoor en erna?

Antaeus Labs Trenazone Antaeus Labs Trenazone 1 $38.99
Subtotal $38.99
Shipping & Handling $8.87
Discount (SUPPZ5) -$5.00
Grand Total $42.86

...Oftewel..E32.50

Dan heb je het niet naar NL of BE laten komen, iedereen die in amerika hier besteld weet dat 9 dollar shipping naar NL of BE nergens word aangeboden.

Dan heb je het niet naar NL of BE laten komen, iedereen die in amerika hier besteld weet dat 9 dollar shipping naar NL of BE nergens word aangeboden.

Ga zelf naar de website, als ik nederland kies en mijn postcode met een potje trenazone is het 8.87 ... tis een envelop, dat kost niet zoveel :rolleyes:

First-Class Mail International Large Envelope $8.87 :cool:

Het bespaart toch aardig wat geld, voor de prijs van 1 potje bij een UK Seller heb je er bijna 2, het brengt denk ik wel meer risico mee van inname denk ik...
Heb ookal Efedra pillen uit amerika besteld en die kwamen ook gewoon binnen... vraag me af inhoeverre de supps worden gechecked.

Ga zelf naar de website, als ik nederland kies en mijn postcode met een potje trenazone is het 8.87 ... tis een envelop, dat kost niet zoveel :rolleyes:

First-Class Mail International Large Envelope $8.87 :cool:

Het bespaart toch aardig wat geld, voor de prijs van 1 potje bij een UK Seller heb je er bijna 2, het brengt denk ik wel meer risico mee van inname denk ik...
Heb ookal Efedra pillen uit amerika besteld en die kwamen ook gewoon binnen... vraag me af inhoeverre de supps worden gechecked.

Inderdaad, daar heb ik goed overheen gekeken. Nice deal! bedankt :)

Wat vinden jullie van pro-mag? +- 5 kg in 5 weken is toch netjes ?
weinig side's.

Ik begin binnenkort met epistane kuur
4 weken
30/40/40/40

ik ga een OTC PCT doen.

wie heeft dit ook gedaan en wat heb je toen gebruikt als PCT??

nolva is geen optie voor mij aangezien ik bewust kies voor OTC PCT en een minder lange en zware kuur aangezien het voor mij een eerste kennismaking is met pro hormonen

Terug
Naar boven