Tanks
superdrol nu het steekste ja?het meeste effect?
Side effects bedoel ik, de sterkste middelen hebben ook de meeste bijwerkingen dat moet je niet vergeten.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tanks
superdrol nu het steekste ja?het meeste effect?
Side effects bedoel ik, de sterkste middelen hebben ook de meeste bijwerkingen dat moet je niet vergeten.
jongens, voor een goede eerste keer AAS/PH's wat raden jullie aan in een cut? een niet zo androgene PH (als die bestaan) aangezien ik niet meer haargroei wil hebben op verkeerde plekken. Dit gaat dan incombinatie met een goede PCT.
voor antwoorden als ga normaal cutten en dergelijke OT antwoorden wil ik zeggen is niet voor nu maar over een tijd. En ja Ik weet donders goed wat AAS zijn maar door alle PH's die wel een andere effect op je cycle hebben is een keuze moeilijk aangezien de ene meer androgeen is de andere droog is en weer een andere het beste mee kan bulken of cutten..
Heb dus totaal geen ervaring met AAS/PH's en Havoc-epistane wordt aangeraden aan mensen die vaker AAS/PH's hebben gehad.
ThnX alvast![]()

....Jip bedankt zijn er hier mensen die superdrol al hebben getest?
... Superdrol op 10mg plakte er bij mij 6kg aan op 4 weken. Bloed was 6 weken erna gewoon oké.
Spul is echt superkrachtig. Echt geen nood om hoger te gaan imo. velen worden ongeduldig en bumpen hun dosering de 2de week, iets wat ik niet zou doen.
Moet er wel bij zeggen dat ik een erg goeie aas responder ben.
Androgeen heeft niets te maken met het droger worden etc., maar wil simpelweg zeggen hoe goed deze AAS hechtten aan bepaalde receptoren. Als je droge gains wilt, moet je een PH nemen dat niet aromatiseert, zoals vrijwel alle PH´s niet doen.
Cutten: pak een PH dat voornamelijk een anabole werking heeft zoals epistane / H-drol.
Combineer het met een androgeen PH zoals stanodrol, zodat je libido hoog blijft (=DHT variant = androgeen, net zoals je eigen test.).
Combineer dit met een non-methyl zoals 11-OXO, een goed dieet, en training en je gaat als een speer![]()
Androgeen heeft niets te maken met het droger worden etc., maar wil simpelweg zeggen hoe goed deze AAS hechtten aan bepaalde receptoren. Als je droge gains wilt, moet je een PH nemen dat niet aromatiseert, zoals vrijwel alle PH´s niet doen.
Cutten: pak een PH dat voornamelijk een anabole werking heeft zoals epistane / H-drol.
Combineer het met een androgeen PH zoals stanodrol, zodat je libido hoog blijft (=DHT variant = androgeen, net zoals je eigen test.).
Combineer dit met een non-methyl zoals 11-OXO, een goed dieet, en training en je gaat als een speer![]()

Iemand kuurlog in het Nederlands van superdroll of iemand nier ervaring?
Heerlijk getraind vandaag, heb vanaf woensdag elke dag 5-10gr taurine genomen(geen idee hoeveel precies, weeg het niet af, gewoon 2 theelepels per dag) en vandaag to the max gedeadlift. Geen last van een pijnlijke pump, alleen die heerlijke normale deadlift pump.
Zit nu op dag 11 van 40mg per dag Havoc en ben in totaal nu 0,8 kilo aangekomen. Hoofdpijn geen last meer van. Ik ben alleen een beetje moe 's middags, maar niets wat ik niet kan handelen. Op naar de volgende paar weken![]()