XXL Nutrition

Sticky Het grote Prohormonen Topic

ja.. wat is teveel.. normaal zie je vaak dat ze het 4 weken gebruiken.. maar mischien kan het ook wel op 6/7 weken zonder al te veel problemen.

hoeveel risico wil je nemen is dan de vraag.

dosering is ook weer zoiets, sommige nemen 10-15mg en blijkbaar ook mensen die het op 30mg of meer gebruiken

20mg op 4weken redelijk netjes?veilig?

Ik meende ergens te lezen dat superdrol nu verboden is :eek:

is da waar?

Zijn al lang verboden... Steroïden zijn nu eenmaal niet legaal.

Nou een van de eigenschappen van pro-stano is bijvoorbeeld dat het tegen lethargie werkt. Bij bepaalde ph's met name h-drol icm 11-oxo is het erg zwaar. Maar het is ook een bekende bijwerking van bijvoorbeeld epistane.
Door producten te stacken probeer je een cycle zoveel mogelijk te benutten. Maar je moet natuurlijk wel uitkijken wat je stackt. Wat meestal afgeraden wordt is methyl stacks, dit is namelijk erg zwaar voor je lever.

De vraag hierboven om winstrol te stacken met epistane lijkt mij persoonlijk niet verstandig. Deze vraag is volgensmij een paar weken terug hier ook al langs gekomen.

Ik raad overigens iedereen aan om je goed in te lezen mbt pro hormonen. Overigens zijn er hier een paar die meestal goed advies geven en die er een stuk meer vanaf weten dan ik.

[Link niet meer beschikbaar]

Tuned sports word overigens gezien als de ph bijbel. Daar staan zowat al je vragen wel beantwoord. De betreffende link geeft je vooral een beter inzicht over epistane. Waar je mee kan stacken e.d. Ik hoop dat je hier een stuk mee geholpen bent.

Wel moet gezegd worden dat sides als lethargy erg persoonsafhankelijk zijn (ook al wordt dit meer genoemd bij hdrol dan bv epi)
Zo had ik zelf bij hdrol helemaal geen lethargy en mijn libido schoot omhoog, terwijl je vaak het tegenovergestelde hoort

Er zijn super veel goede superdrol clonen, dus ik zou gewoon voor de goedkoopste gaan! :).

De link die je geeft is iig belachelijk duur vergeleken met bijv. de SD van dragon nutrition. Waarom zou je kiezen voor een mogelijk niet te vertrouwen site voor roids, terwijl je SD gewoon legaal bij betrouwbare engelse webshops kunt kopen.

En je hebt het over de "echt goede" SD. Je kunt er vanuit gaan dat elk bekend merk dat superdrol aanbied in de ph wereld beschikt over goede SD. De SD raws worden gewoon in China gemaakt en vervolgens door die merken in kilo's opgekocht en vervolgens gecapped en verkocht hier in Europa. Er zit echt geen onderscheid in kwaliteit tussen de verschillende merken zolang ze de caps niet onderdoseren. Daarnaast vertrouw ik nog eerder een ph aanbieder, dan een of ander UG lab. Uiteindelijk is sd jaren lang in de ph wereld verkocht en daardoor zijn er per SD kloon super veel user reviews waardoor je kunt bepalen welke merken allemaal goed/betrouwbaar zijn.

Laatst bewerkt:
Kun je nog beter die Winstrol halen.

Er zijn super veel goede superdrol clonen, dus ik zou gewoon voor de goedkoopste gaan! :).

De link die je geeft is iig belachelijk duur vergeleken met bijv. de SD van dragon nutrition. Waarom zou je kiezen voor een mogelijk niet te vertrouwen site voor roids, terwijl je SD gewoon legaal bij betrouwbare engelse webshops kunt kopen.

En je hebt het over de "echt goede" SD. Je kunt er vanuit gaan dat elk bekend merk dat superdrol aanbied in de ph wereld beschikt over goede SD. De SD raws worden gewoon in China gemaakt en vervolgens door die merken in kilo's opgekocht en vervolgens gecapped en verkocht hier in Europa. Er zit echt geen onderscheid in kwaliteit tussen de verschillende merken zolang ze de caps niet onderdoseren. Daarnaast vertrouw ik nog eerder een ph aanbieder, dan een of ander UG lab. Uiteindelijk is sd jaren lang in de ph wereld verkocht en daardoor zijn er per SD kloon super veel user reviews waardoor je kunt bepalen welke merken allemaal goed/betrouwbaar zijn.
sites van?

+1

Maar goed om er ff wat te noemen:
Powermyself.com
Predatornutrition.co.uk
Dragonnutrition.co.uk
En zo zijn er nog wel 10 sites die betrouwbaar zijn.

Zelf heb ik op zowel powermyself als predatornutrition besteld en en het is altijd goed aangekomen. Ik heb hier zelf ook nog een potje SD staan met 5mg caps van phf die k mss na de winter ook maar eens moet gaan nuttigen;).

Geen 1 waar je gewoon paypal kunt bestalen?

Volgens mij kun je op powermyself.com met paypal betalen. Volgens mij heb ik daar toen ook met paypal betaald (heb geloof ik speciaal voor die site een paypal account aangemaakt;) )

En.ideal?

Ideal is alleen voor Nederland.

Hoe bestel ik dan al ik geen paypal heb?

int bank transfer.

K*t hoe kom je dan aan je gear?

Paypall aanmaken ;) Of maten hebben met een creditcard natuurlijk!

Terug
Naar boven