Fitness Seller

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Klopt wat je zegt! Had ik toen ook! K moet ook nog zo'n 2 weken wachtten, net begonnen met test E zondag

gebruikt er hier iemand ook creatine?

Creatine brengt teveel risico's met zich mee, beter winstrol.

Zijn er eigelijk wel dingen die je met epie kunt steaken?voor extra massa? Of is het altijd only epie of only winny?

Zijn er eigelijk wel dingen die je met epie kunt steaken?voor extra massa? Of is het altijd only epie of only winny?

Zag laatst een log van iemand die epi stackte met test.

Probleem van stacken van epi is dat mensen het met orals willen stacken en deze vaak leverbelastend zijn vanwege de 17aa (correct me if i'm wrong)

Paar pagina's terug kwam wel iets voorbij wat geen 17aa bevatte en dus wel te stacken was met epi.

Maar goed, ik denk dat je beter aan de injects kan gaan dan allemaal orals te gaan stacken..

Probleem van stacken van epi is dat mensen het met orals willen stacken en deze vaak leverbelastend zijn vanwege de 17aa (correct me if i'm wrong)

Paar pagina's terug kwam wel iets voorbij wat geen 17aa bevatte en dus wel te stacken was met epi.

Maar goed, ik denk dat je beter aan de injects kan gaan dan allemaal orals te gaan stacken..

Oké ja vaak als je voor oral kiest durf/wil je niet spuiten dus zoek je ook dingen die je de meeste massa opleveren in orale vorm dus was wel benieuwd

no, you're good! te lever belastend 2 soorten oral AAS

no, you're good! te lever belastend 2 soorten oral AAS

Haha ik bedoelde meer op het 17aa :p wist niet zeker of dat de lever belastende stof was

Ik vraag me overigens wel af of je ook 20mg winny en 20mg epi kan stacken ipv 40 winny of 40 epi.. Hoeveelheid 17aa is dan het zelfde dus zou niet zo heel veel uit moeten maken voor je lever toch?

Er zijn er ook die epi stacken met non methyls. Dat kan wel zover ik weet. Wat je vaak hoort dat epi gestackt wordt met pro-tren en/of pro-stano.
Zit er zelf nu aan te denken epi te stacken met stano maar weet niet of de pro-stano invloed heeft op de dosering van de epistane. Iemand een antwoord daarop?

weet iemand wat de sterkste ph nu op de markt is?

Er zijn er ook die epi stacken met non methyls. Dat kan wel zover ik weet. Wat je vaak hoort dat epi gestackt wordt met pro-tren en/of pro-stano.
Zit er zelf nu aan te denken epi te stacken met stano maar weet niet of de pro-stano invloed heeft op de dosering van de epistane. Iemand een antwoord daarop?

Wat bereik je er meer mee het met een van die de stacken?wat doen die?

Nou een van de eigenschappen van pro-stano is bijvoorbeeld dat het tegen lethargie werkt. Bij bepaalde ph's met name h-drol icm 11-oxo is het erg zwaar. Maar het is ook een bekende bijwerking van bijvoorbeeld epistane.
Door producten te stacken probeer je een cycle zoveel mogelijk te benutten. Maar je moet natuurlijk wel uitkijken wat je stackt. Wat meestal afgeraden wordt is methyl stacks, dit is namelijk erg zwaar voor je lever.

De vraag hierboven om winstrol te stacken met epistane lijkt mij persoonlijk niet verstandig. Deze vraag is volgensmij een paar weken terug hier ook al langs gekomen.

Ik raad overigens iedereen aan om je goed in te lezen mbt pro hormonen. Overigens zijn er hier een paar die meestal goed advies geven en die er een stuk meer vanaf weten dan ik.

[Link niet meer beschikbaar]

Tuned sports word overigens gezien als de ph bijbel. Daar staan zowat al je vragen wel beantwoord. De betreffende link geeft je vooral een beter inzicht over epistane. Waar je mee kan stacken e.d. Ik hoop dat je hier een stuk mee geholpen bent.

Nou een van de eigenschappen van pro-stano is bijvoorbeeld dat het tegen lethargie werkt. Bij bepaalde ph's met name h-drol icm 11-oxo is het erg zwaar. Maar het is ook een bekende bijwerking van bijvoorbeeld epistane.
Door producten te stacken probeer je een cycle zoveel mogelijk te benutten. Maar je moet natuurlijk wel uitkijken wat je stackt. Wat meestal afgeraden wordt is methyl stacks, dit is namelijk erg zwaar voor je lever.

De vraag hierboven om winstrol te stacken met epistane lijkt mij persoonlijk niet verstandig. Deze vraag is volgensmij een paar weken terug hier ook al langs gekomen.

Ik raad overigens iedereen aan om je goed in te lezen mbt pro hormonen. Overigens zijn er hier een paar die meestal goed advies geven en die er een stuk meer vanaf weten dan ik.

[Link niet meer beschikbaar]

Tuned sports word overigens gezien als de ph bijbel. Daar staan zowat al je vragen wel beantwoord. De betreffende link geeft je vooral een beter inzicht over epistane. Waar je mee kan stacken e.d. Ik hoop dat je hier een stuk mee geholpen bent.
Tanks
Superdrol? side effects here we go.
superdrol nu het steekste ja?het meeste effect?

jongens, voor een goede eerste keer AAS/PH's wat raden jullie aan in een cut? een niet zo androgene PH (als die bestaan) aangezien ik niet meer haargroei wil hebben op verkeerde plekken. Dit gaat dan incombinatie met een goede PCT.

voor antwoorden als ga normaal cutten en dergelijke OT antwoorden wil ik zeggen is niet voor nu maar over een tijd. En ja Ik weet donders goed wat AAS zijn maar door alle PH's die wel een andere effect op je cycle hebben is een keuze moeilijk aangezien de ene meer androgeen is de andere droog is en weer een andere het beste mee kan bulken of cutten..

Heb dus totaal geen ervaring met AAS/PH's en Havoc-epistane wordt aangeraden aan mensen die vaker AAS/PH's hebben gehad.

ThnX alvast ;)

epistane is goed voor beginners hoor, je zou ook h-drol kunnen nemen. De zwakkere troep zou ik niet nemen als ik jou was, zonde van je geld

ja ik begreep uit eerdere posts dat iemand cytostane (als ik t goed zeg weet effe niet meer waar t stond) gebruikte in zijn cut sessie.. maar dat de andere er een beetje afkeurend opreageerden aangezien het niet deed wat het moet doen..

Iemand,wel.is superdrol gebruikt hier?

Terug
Naar boven