Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Maatje van mij wil een prohormonen stack proberen.
Epistane + havok
Alleen vraag ik me af of het wel zo'n goed idee is want het is duur en niet in nl te verkrijgen. Wekt het nu series net als roids of is zo'n stack weggegooid geld?
Jammer dat de meningen zo uiteen lopen,
1 zegt is veels te soft,gains zijn minimaal.
En de andere zegt dat je 4a5 k vvm kunt pakken met epi
nee ze maken het steeds wel illegaal alleen dan passen ze die formule weer iets aan waardoor ie daar weer onder supplements staat.Epi is ook illegaal..
In engeland/vs is t niet illegaal omdat ze nog niet onderzocht hebben wat het precies doet en of het onder het legale of illegale gebied valt..
nee ze maken het steeds wel illegaal alleen dan passen ze die formule weer iets aan waardoor ie daar weer onder supplements staat.
XDnee ze maken het steeds wel illegaal alleen dan passen ze die formule weer iets aan waardoor ie daar weer onder supplements staat.

kan net zo goed zijn dat t niet meer werkt of zo 
haha dat is wel waarkan net zo goed zijn dat t niet meer werkt of zo
![]()

Ze veranderen constant het aanhangsel denk ik, niet de effectieve stof die er in verwerkt zit.![]()

5 gr per dag broski was volgens mijn de normVandaag getraind en ik begin toch wat te merken van de Havoc. Ook nadelige effecten, meteen na mijn eerste setje deadliften kreeg ik last van de zogenaamde 'backpump'. Heb het deadliften dan ook niet af gemaakt, het was echt niet te doen. Hoeveel gram taurine raden jullie hier aan per dag om dit tegen te gaan?
5 gr per dag broski was volgens mijn de norm
eventueel wat magnesium kan naar mijn mening ook helpen bij rugpijn
Akkoord, dan ga ik dat eens proberen. En dan woensdag eens fatsoenlijk deadliften, heerlijke oefening.

Rond dag 20-25 zouden de gains echt moeten komen. Wacht maar af