XXL Nutrition

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Jammer dat de meningen zo uiteen lopen,
1 zegt is veels te soft,gains zijn minimaal.
En de andere zegt dat je 4a5 k vvm kunt pakken met epi

Ik merkte geen **** van 50mg havoc lol. Niet voor iedereen weggelegd helaas.

Maatje van mij wil een prohormonen stack proberen.
Epistane + havok
Alleen vraag ik me af of het wel zo'n goed idee is want het is duur en niet in nl te verkrijgen. Wekt het nu series net als roids of is zo'n stack weggegooid geld?

Maatje van mij wil een prohormonen stack proberen.
Epistane + havok
Alleen vraag ik me af of het wel zo'n goed idee is want het is duur en niet in nl te verkrijgen. Wekt het nu series net als roids of is zo'n stack weggegooid geld?

Die stack die jij noemt is weggegooid geld. Epistane en Havoc zijn dezelfde stoffen.

Laatst bewerkt:
Dus beter alleen epistane?

sowieso is 2 orals teveel van goede denk ik.. en jah of havoc of epistane. is zelfde stof ongeveer

---------- Post toegevoegd Mon 29 Oct 2012 om 10:11 ----------

Jammer dat de meningen zo uiteen lopen,
1 zegt is veels te soft,gains zijn minimaal.
En de andere zegt dat je 4a5 k vvm kunt pakken met epi

ja precies dat is ook wat ik bedoel, de een zegt winstrol is veel beter de ander zegt epi/havoc/H-droll en weet ik veel beter.. het moet je maar net liggen met PH's denk ik..

Persoonlijk ging ik indd hard op winstrol met wat testo alleen winstrol vind ik weer minder goed werken. Pro hormonen laat ik voor wat het is te weining over bekent, dit moet ik eingelijk ook tegen mijn maat gaan zeggen.

Epi is ook illegaal..

In engeland/vs is t niet illegaal omdat ze nog niet onderzocht hebben wat het precies doet en of het onder het legale of illegale gebied valt..
nee ze maken het steeds wel illegaal alleen dan passen ze die formule weer iets aan waardoor ie daar weer onder supplements staat.

Ze veranderen constant het aanhangsel denk ik, niet de effectieve stof die er in verwerkt zit. :p

jep, miss de verbindingen gewoon veranderen (zelfde effect alleen naam is anders gerangschikt) is zo een grote keten dat je oneindig door zou kunne gaan bijna XD dus ze kunnen blijven veranderen en wet blijven aanpassen :P

Vandaag getraind en ik begin toch wat te merken van de Havoc. Ook nadelige effecten, meteen na mijn eerste setje deadliften kreeg ik last van de zogenaamde 'backpump'. Heb het deadliften dan ook niet af gemaakt, het was echt niet te doen. Hoeveel gram taurine raden jullie hier aan per dag om dit tegen te gaan?

Vandaag getraind en ik begin toch wat te merken van de Havoc. Ook nadelige effecten, meteen na mijn eerste setje deadliften kreeg ik last van de zogenaamde 'backpump'. Heb het deadliften dan ook niet af gemaakt, het was echt niet te doen. Hoeveel gram taurine raden jullie hier aan per dag om dit tegen te gaan?
5 gr per dag broski was volgens mijn de norm

eventueel wat magnesium kan naar mijn mening ook helpen bij rugpijn

Heerlijk getraind vandaag, heb vanaf woensdag elke dag 5-10gr taurine genomen(geen idee hoeveel precies, weeg het niet af, gewoon 2 theelepels per dag) en vandaag to the max gedeadlift. Geen last van een pijnlijke pump, alleen die heerlijke normale deadlift pump.
Zit nu op dag 11 van 40mg per dag Havoc en ben in totaal nu 0,8 kilo aangekomen. Hoofdpijn geen last meer van. Ik ben alleen een beetje moe 's middags, maar niets wat ik niet kan handelen. Op naar de volgende paar weken:D

Rond dag 20-25 zouden de gains echt moeten komen. Wacht maar af

Terug
Naar boven