XXL Nutrition

Sticky Het grote Prohormonen Topic

+100000. De reden dat ik hier niet meer veel meer post is vanwege de onwetendheid hier. Vragen, en elkaar helpen is prima, maar lees je eerst in, voordat je een spervuur aan vragen stelt.

irritantste vind ik nog de jongens die 2 middelen niet beide geprobeerd hebben en dan toch zeggeen: DIE is beter..

deze site kanje wel met paypal betalen, maar ook deze ken ik niet ?

Welke?

Kan eventueel wel de Pro-SD een keer proberen van dragon.

2a, 17a-dimethyl-17b-hydroxy-5a-etiocholan-3-one..
tegen
2a,3a-epithio-17a-methyl-5a-androstan-17b-ol van Havoc
en
2,3a-Epithio-17a-methyletioallo cholan-17b-ol van Epi..

Maar ben nog op zoek naar de logjes..

Laatst bewerkt:
Welke?

Kan eventueel wel de Pro-SD een keer proberen van dragon.

2a, 17a-dimethyl-17b-hydroxy-5a-etiocholan-3-one..
tegen
2a,3a-epithio-17a-methyl-5a-androstan-17b-ol van Havoc
en
2,3a-Epithio-17a-methyletioallo cholan-17b-ol van Epi..

Maar ben nog op zoek naar de logjes..

Man man man!

Powermyself heeft nog een hele stock vol met epi, je kan er ook gewoon met paypal betalen. Deze site is opnieuw al duizende keren vernoemd en daardoor zouden mensen die deze topic volgen geen probleem mogen hebben om epi te bestellen.

Epi en havoc zei precies hetzelfde maar pro-SD is dan weer iets helemaal anders het is namelijk superdrol en heeft ook de sides van superdrol.

Ik heb de mecha uit amerika ook binnengekregen.

Ze gaan stoppen met het maken van mecha, alles wat de retailers nu nog hebben is het laatste... dus als je hem wilt hebben voor een future cycle zou ik hem halen, AL is topnotch.

@krokketje, hoe gaat t trainen? heb je al gehoord wann je geopereerd wordt?

Is er eigelijk iets van OCT producten dat online te kopen is en echt werkt?

Heb altijd goeie ouwe nolvadex gebruikt maar door de huidige superboetes die een paar kennissen gekregen hebben ben ik op zoek naar een semi-legaal alternatief...

Heb altijd goeie ouwe nolvadex gebruikt maar door de huidige superboetes die een paar kennissen gekregen hebben ben ik op zoek naar een semi-legaal alternatief...

Ik denk dat ATD en 6-Bromo de 2 OTC producten zullen zijn die dan toch wel het dichtst bij de goeie ouwe nolva zullen komen.

Ga op zoek naar een nieuwe source. Geen SERM, Geen kuur!

Ga op zoek naar een nieuwe source. Geen SERM, Geen kuur!

Jep tis een boete voor lief nemen of een onvolledige PCT doen met OCT producten.

Als antwoord op de vraag zeg ik: Nee, erzijn is tot nu toe geen goede vervanging voor Nolva/Clomid achtige stoffen die OCT is.

Hoe hoog zijn die superboetes ongeveer? Wilde binnenkort nolvadex gaan bestellen maar nu twijfel ik toch even..

nou ligt eraan.. waar woon je? en ligt er ook aan of ze je met potje pakken of je het uit pist en of je een heel groot voorraad in je huis hebt waardoor het ongeloofwaardig is voor eigen gebruik en dus dat je aan het resellen bent... ik denk dat als je een goeie vertrouwde dealer hebt dat t niet uit maakt. zal ze zelf niet zo gauw online bestellen maar goed. ben niet op de hoogte van prijzen maar er is een vent in de AAS sectie die in belgie woont. hij heeft stanozolol gebruikt en die piste hij tijdens een onderzoek (ze hadden gewoon een heel FBI actie gezet om hem te controleren, echt overheid heeft vrij weinig te doen in belgie denk ik). hij kreeg iets van 2250 euro boete en een verbod om in clubs te trainen. waardoor die een home gym moet bouwen. dat is eigenlijk tot nu toe t enige wat ik weeet over de boetes :P

Nolva is gewoon legaal toch? Denk dat ze eerder voor andere troep die boetes gekregen hebben..

nou ligt eraan.. waar woon je? en ligt er ook aan of ze je met potje pakken of je het uit pist en of je een heel groot voorraad in je huis hebt waardoor het ongeloofwaardig is voor eigen gebruik en dus dat je aan het resellen bent... ik denk dat als je een goeie vertrouwde dealer hebt dat t niet uit maakt. zal ze zelf niet zo gauw online bestellen maar goed. ben niet op de hoogte van prijzen maar er is een vent in de AAS sectie die in belgie woont. hij heeft stanozolol gebruikt en die piste hij tijdens een onderzoek (ze hadden gewoon een heel FBI actie gezet om hem te controleren, echt overheid heeft vrij weinig te doen in belgie denk ik). hij kreeg iets van 2250 euro boete en een verbod om in clubs te trainen. waardoor die een home gym moet bouwen. dat is eigenlijk tot nu toe t enige wat ik weeet over de boetes :P

Dat is enkel in het o zo mooie Vlaanderen ;).
Je hoeft je dus geen zorgen te maken.

Terug
Naar boven