XXL Nutrition

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Oke top hier heb ik wat aan!
De stof is idd zoals jij hem beschreven hebt maar deze gaan alleen maar in 10mg caps.... vaag...? zoek maar eens in google op m-sten rx & ultra-sten.
verder gooi ik er dan mariadistel bij in de cycle.

Als de kloon veel scheelt zou ik 10/10/20/20 draaien ;) Ik lees echter wel overal dat de side´s met ultradrol echt een stuk geringer zijn dan met Superdrol; en veel mensen zitten op 20 mg. p.d met het goedje. Ik heb zelf geen ervaring met Ultradrol, maar na aanleiding van wat ik gelezen heb zit je met 10/10/20/20 safe ;) Heeft een maat van me laatst gedraaid zonder extreme side´s, en is er prima van aangkomen ;)

Als de kloon veel scheelt zou ik 10/10/20/20 draaien ;) Ik lees echter wel overal dat de side´s met ultradrol echt een stuk geringer zijn dan met Superdrol; en veel mensen zitten op 20 mg. p.d met het goedje. Ik heb zelf geen ervaring met Ultradrol, maar na aanleiding van wat ik gelezen heb zit je met 10/10/20/20 safe ;) Heeft een maat van me laatst gedraaid zonder extreme side´s, en is er prima van aangkomen ;)
ik ben ook benieuwd!! :D

Binnenkort weer eens een PH ertegenaan gooien, alleen is mn local dealer verdwenen. Heb alle PH's wel in huis alleen de rest dus niet ''Stille hint'' ;)
Ik hoor het wel (i hope)
De kuur wordt waarschijnlijk EPI + Stano twijfel of ik de pro-tren er weer bijgooi, hoor toch vreemde dingen over die tren!

Binnenkort weer eens een PH ertegenaan gooien, alleen is mn local dealer verdwenen. Heb alle PH's wel in huis alleen de rest dus niet ''Stille hint'' ;)
Ik hoor het wel (i hope)
De kuur wordt waarschijnlijk EPI + Stano twijfel of ik de pro-tren er weer bijgooi, hoor toch vreemde dingen over die tren!

Als ik tren erin in mijn kuur opneem en dit heb ik meerdere malen gedaan, dan merk ik dat ik een kort lontje krijg, zeker bij trenazone.

mehh... Ultra-sten is nooit door de douane gekomen.... :(
jammer... had er zin in!

Misschien ooit nog eens proberen :)

Welk land heb je besteld?

Hmm okay. Ik heb echt nog nooit problemen gehad! Niet in de UK of de USA..!
*afklopt*

Worden er nog leuke cycles gedraaid, en wat zijn jullie zomerplannen mannen hehe? :D

Ik zit zelf te denken aan het volgende plan :D

1' - 4 Epistane 50mg ed
1' - 4 Test-e 250mg e5d
5' - 7 Test-e 375mg e5d
8' - 10 Test-e 500mg e5d
3' - 4 Provi 25mg ed
5' - 10 Provi 50mg ed
12' - 15 Nolva 20mg ed

Zet gewoon 500 mg test elke week..

Met jouw stats moet je daar hard zat op gaan.

iemand nog bezig met een epistane cycle?

Zet gewoon 500 mg test elke week..

Met jouw stats moet je daar hard zat op gaan.

pff nu even serieus.. jij moet geen mensen gaan adviseren.. De t*ring hee je bent 20kg lichter dan je lengte(-1m) -gewicht..

Denk zelf aan : sust/tren of test/primo.. Tren is vast en zeker lekkerder maar heb een vriendin dus wil niet dat me libido langer plat licht daarna

Terug
Naar boven