Fitness Seller

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Op engelse fora zie ik voornamelijk dat de Stano 2 weken op voorhand wordt begonnen, en de SD samen met LMG beginnen en na 3 weken de SD eruit en dan nog 3 weken verder met LMG en Stano. (dan zijn er sommige die de stano nog twee weken verder laten lopen)

heb geen praktijk ervaring dus is spijtig genoeg enkel gebaseerd op wat ik gelezen heb :) hoop dat je er iets bij bent.

Ik ga volgende week beginnen aan een sd/max lmg/stano cycle maar ik twijfel nog aan de lengte en hoe ik de compounds naast elkaar laat draaien. Ik dacht aan volgende 2 opties:

Sd 20/30/30/30/0/0
Max lmg 75/75/75/75/0/0
Stano 800/800/800/800/800/800

Of

Sd 20/30/30/30/0/0
Max lmg 0/0/75/75/75/75
Stano 800/800/800/800/800/800

Iemand hier ervaring mee? Of eventueel nog een andere opzet?
Thanks!

Zou ook de tweede cycle draaien maar dan met 6 wekene max lmg. En misschien zelfs 4 weken SD als je wat ervaring hebt, want je piekt normaal rond 3 weken dus nog een week wat afzwakken kan geen kwaad. Na de 4de week is het wel 'overbodig', gians zijn veel minder en sides veel groter.

Maar als de max lmg nog niet besteld is zou ik die zeker niet aanraden ken der toch wel zeker 4 mensen die het gedraaid hebben en de max lmg was nooit een toevoeging.

Hee boys,

Iemand bekend met de Epi van Brawn nutrition?
Kan nl. helemaal niks van reviews of iets dergelijks van vinden en ik heb die naam toch een paar keer voorbij zien komen op de eerdere pagina's.

ps. dit is mn eerste post, lees al langere tijd mee en voor de meeste vragen vond ik hier altijd wel een antwoord maar kon over dit niks vinden. Alvast bedankt!

Hee boys,

Iemand bekend met de Epi van Brawn nutrition?
Kan nl. helemaal niks van reviews of iets dergelijks van vinden en ik heb die naam toch een paar keer voorbij zien komen op de eerdere pagina's.

ps. dit is mn eerste post, lees al langere tijd mee en voor de meeste vragen vond ik hier altijd wel een antwoord maar kon over dit niks vinden. Alvast bedankt!

Had het bijna overweegt om het te kopen. Maar vond ook niets erover, behalve dan 2 post in deze topic die meteen na een paar dagen al gyno hadden. Als deze info legit is weet ik niet. Maar zou gewoon zoals ik doen en de paar extra euros betalen voor een betrouwbaar merken zoals dragon nutrition en iron labs heb ook goede ervaringen mee. Als je toch beslist om voor brawn nutrition te gaan post dan zeker je progresse want heb ook al het hele internet afgezocht en vind ook totaal niets.

Het is natuurlijk wel vreemd als je zelfs geen site van de company zelf vind.

"Had het bijna overweegt om het te kopen."

:p

Hey hey, ik wil graag een havoc kuurtje doen

http://www.predatornutrition.com/en/havoc-90-caps/

Heeft iemand tips voor mij en informatie qua leverbescherming etc etc

en de kosten van alles bij elkaar, laat de Havoc rond Oktober overkomen uit UK en wil graag goed voorbereid zijn op eventuele Sides / Lever probs

en de kosten van alles bij elkaar, laat de Havoc rond Oktober overkomen uit UK en wil graag goed voorbereid zijn op eventuele Sides / Lever probs

Als ik jou was zou ik eerst nog een tijdje zonder ph's trainen. Probeer eerst zoveel mogelijk uit je voeding te halen zou ik zeggen. En aan je vraagstelling kan ik ook al meteen zien dat je je eerst maar eens een beetje in moet gaan lezen.

Wacht gewoon totdat je 21 bent.

Snap eigenlijk niet dat er in de AAS sectie een reglement is opgesteld omtrent de leeftijd, terwijl hier iedereen van welke leeftijd dan ook gewoon vragen kan stellen over designer AAS.

Gast.. op je 19e al beginnen met prohormonen? Denk je echt dat dat veel uithaalt? En daarnaast is het gewoon achterlijk om op zo'n leeftijd daar al aan te denken

"overweegt" is niet het voltooid deelwoord, maar het is "overwogen". :)

Gast.. op je 19e al beginnen met prohormonen? Denk je echt dat dat veel uithaalt? En daarnaast is het gewoon achterlijk om op zo'n leeftijd daar al aan te denken

gast serieus? je bent een jaar ouder dan mij? je had bij me in de klas kunnen zitten...

zegt iemand die 20 is :roflol:

er word sws aangeraden AAS & prohormonen links te laten liggen tot je 21e ;)

Als ik jou was zou ik eerst nog een tijdje zonder ph's trainen. Probeer eerst zoveel mogelijk uit je voeding te halen zou ik zeggen. En aan je vraagstelling kan ik ook al meteen zien dat je je eerst maar eens een beetje in moet gaan lezen.

ben me aan het inlezen en daarom stel ik vragen haal genoeg uit me voeding maar t groeien gaat niet echt lekker meer ik train 5x per week intensief en echt doorbeuken tot ik bijna dood neerval zegmaar, oefeningen voer ik goed uit en pak op veel machines max gewicht en met losse gewichten pak ik ook veelal hetzelfde als de Bbers die 2x zo groot zijn zegmaar, zag er vd week eentje die deed dumbbell presses met moeite met 14kg en ik doe met gemak rond de 22kg etc daarom zit ik te denken aan ph's en eventueel AAS maar t liefst ph's want daar kan ik makkelijk aankomen.

ben me aan het inlezen en daarom stel ik vragen haal genoeg uit me voeding maar t groeien gaat niet echt lekker meer ik train 5x per week intensief en echt doorbeuken tot ik bijna dood neerval zegmaar, oefeningen voer ik goed uit en pak op veel machines max gewicht en met losse gewichten pak ik ook veelal hetzelfde als de Bbers die 2x zo groot zijn zegmaar, zag er vd week eentje die deed dumbbell presses met moeite met 14kg en ik doe met gemak rond de 22kg etc daarom zit ik te denken aan ph's en eventueel AAS maar t liefst ph's want daar kan ik makkelijk aankomen.

Dit is geen reden om met ph's of aas te beginnen, zou eerder naar je voeding en training kijken.
Zoals je het nu schrijft lijkt het meer op roofbouw dan op een goede en gezonde manier van trainen!

14 kg is nu ook wel erg weining, en het feit dat je nog met veel machines traint zegt ook al veel. De enige spiergroep waar je echt machines nodig hebt is benen. Voor de rest altijd de machines links laten liggen en voor de losse gewichten gaan.

14 kg is nu ook wel erg weining, en het feit dat je nog met veel machines traint zegt ook al veel. De enige spiergroep waar je echt machines nodig hebt is benen. Voor de rest altijd de machines links laten liggen en voor de losse gewichten gaan.

What a load of bulsshit you can wrap in a single post :o

Misschien was die Buffel wel aan het einde van zijn training? Weet jij veel... Of herstellende van een blessure... Zoveel aannames altijd aangaande dit soort zaken. Het brengt je werkelijk waar helemaal NIETS.

Ik doe geen Squats, ik doe geen DL, ik werk minimaal met losse gewichten. Doe heel veel met cables en plate loaded apparaten. Hoeveel zegt dat over mij GainingIsGood???

ik pak meestal ook losse gewichten maar soms vind ik een machine (zonder katrollen) ook wel ff lekker

en legs doe ik sws met machine en squads int squadrek

maar idd diegen kan ook herstellende van een blessure zijn daar hadk niet over na gedacht

Dunno hoe groot ze bij jou in de gym zijn, maar ik train pas een jaar en doe 22kg db, terwijl inpas net met db press begonnen ben, deed voorheen altijd bankdrukken. Je mag pas denken aan kuren of PH gebruik als je 15-20 kg zwaarder ben dan je lengte -100

Dunno hoe groot ze bij jou in de gym zijn, maar ik train pas een jaar en doe 22kg db, terwijl inpas net met db press begonnen ben, deed voorheen altijd bankdrukken. Je mag pas denken aan kuren of PH gebruik als je 15-20 kg zwaarder ben dan je lengte -100

Waar heb je die bullshit vandaan? 15-20 kg dus het maakt jou niets uit of ik 100 kg weeg op 25% of op 13%? Ik vind het sowieso al een flink overdreven maatstaaf.. Ph's moet je aan denken als je er klaar voor bent. Als je tegen een plateau aanzit en al vanalles geprobeerd hebt. En het is en blijft ook gewoon een persoonlijke overweging natuurlijk.

Terug
Naar boven