Momenteel bezig met 10 weken test-e op 500 mg., met 400 mg. mast-e. Ben maandag begonnen met 50 mg. epistane om lekker droog uit de kuur te komen. Heb nog 6 weken te gaan. Ik kuur na met 20 mg. nolvadex, en zet per week 500 IU HCG. Na mijn laatste inject start ik met 10 dagen HCG op 500 IU per dag, alvorens ik mijn PCT begin met nolva. Heb namelijk nogal last van het "Honey, I shrunk my balls"-effect hehe
Overigens wel interessant om te vermelden dat cutten met bijv. H-drol en 11-OXO zóóóveel superieurder is dan het cutten met test-e. At vorig jaar 3400 kcal., deed 600 kcal. aan cardio per dag en werd écht snel shredded. Helaas was de lethargie echt niet te harden, en had ik écht een zwaar herstel zonder test-base.
Nu, op test-e, moet ik 4200 kcal. per week uitvoeren aan cardio, en mijn kcal. zig-zaggen (3 dagen 15% onder onderhoud, 1 dag 5% boven onderhoud, en weer doorroteren) om écht goed droog te komen. Hoop dat het nu met epistane erbij wat sneller gaat.
Daarbij moet ik opmerken dat ik geen cycle meer zou draaien zonder test-e. De lethargie en de andere side´s van PH´s zijn echt niet te harden zonder test als basis. En als je eenmaal weet hoe je goed moet prikken is het zóveel fijner dan iedere dag 100 caps slikken aan support-supps naast je PH´s haha
Ik raad dus voortaan aan om géén cycle meer te draaien zonder test-e als basis als je al enkele PH kuren achter de rug hebt. Voortaan wordt voor mij de ultieme cutting cycle test-e, wat mast-e erbij en een oral zoals H-drol, met wellicht wat 11-OXO erbij hehe