Fitness Seller

Sticky Het grote Prohormonen Topic

4 kilo overgehouden, maar het belangrijkste was dat mijn armen steeds een eind achterblijven op rug & borst en dit heb ik toch wel een heel stuk kunnen ophalen met superdrol.

Zoo dat is zeker netjes..! Last van sides: lethargie voornamelijk?

Hoe zag je cycle eruit? 3/4 weken lang?

Wil binnenkort ook een sd cycle draaien..!!

Zoo dat is zeker netjes..! Last van sides: lethargie voornamelijk?

Hoe zag je cycle eruit? 3/4 weken lang?

Wil binnenkort ook een sd cycle draaien..!!

20 mg SD per dag voor 3 weken en daar dan 20 mg EPI naast.
En na die drie weken dan wel 60 mg EPI dus enkel SD was het wel niet ;).
Zou als ik jou was ook de EPI er naast draaien.

Lethargie heb ik geen last van gehad, enkel na kuur een complete shut down van 2 weken en een heftige acne opstoot maarja dat zijn sides die je erbij moet nemen, en van die acne heb je waarschijnlijk toch geen last want ik heb er al heel lang last van en het was ook in de winter en daar heeft iedereen al een opstoot van acne.

20 mg SD per dag voor 3 weken en daar dan 20 mg EPI naast.
En na die drie weken dan wel 60 mg EPI dus enkel SD was het wel niet ;).
Zou als ik jou was ook de EPI er naast draaien.

Lethargie heb ik geen last van gehad, enkel na kuur een complete shut down van 2 weken en een heftige acne opstoot maarja dat zijn sides die je erbij moet nemen, en van die acne heb je waarschijnlijk toch geen last want ik heb er al heel lang last van en het was ook in de winter en daar heeft iedereen al een opstoot van acne.

Pff superdrol en epi op 19 jarige leeftijd :P?

Pff superdrol en epi op 19 jarige leeftijd :P?

Gaan we weer die zelfde tour op. Werk wat aan je stats en ik luister.
Denk dat vele ervaren prohormonen gebruikers weten dat mijn advies legit is dus probeer ik ook maar beginnelinge te helpen en het niveau van deze topic hoog te houden. Denk dat de meeste die deze topic al langer volgen nog goed de peroide weten waar men iedere dag een post plaatste waar in stond:
' Ik wil epi proberen, wat moet ik doen, wat zijn de sides '
Dan hebben heel veel ervaren gebruikers tot vervelends toe de zelfde uitleg gegeven tot zijn afhaakte.
Als je een paar maanden terug bladert merk je wel dat vroeger veel intersanter onderwerpen hier besproken werden. Daarom wil ik gewoon mijn ervaringen delen zonder dat ik om de 2 posts gebasht word door mijn leeftijd.

Zal nu waarschijnlijk waar een stroom hate-posts ontvangen. Als ik dan een nieuwe account aanmaak met een oudere leeftijd is dat dan oké voor je? Denk daar maar eens over na voor je hier weer probeert interssant over te komen door iets te posten dat al genoeg over gediscussierd is.

Denk dat vele ervaren prohormonen gebruikers weten dat mijn advies legit is dus probeer ik ook maar beginnelinge te helpen en het niveau van deze topic hoog te houden. Denk dat de meeste die deze topic al langer volgen nog goed de peroide weten waar men iedere dag een post plaatste waar in stond:
Dan hebben heel veel ervaren gebruikers tot vervelends toe de zelfde uitleg gegeven tot zijn afhaakte.
Als je een paar maanden terug bladert merk je wel dat vroeger veel intersanter onderwerpen hier besproken werden. Daarom wil ik gewoon mijn ervaringen delen zonder dat ik om de 2 posts gebasht word door mijn leeftijd.

Zal nu waarschijnlijk waar een stroom hate-posts ontvangen. Als ik dan een nieuwe account aanmaak met een oudere leeftijd is dat dan oké voor je? Denk daar maar eens over na voor je hier weer probeert interssant over te komen door iets te posten dat al genoeg over gediscussierd is.

Hmm, wilde helemaal niet zo overkomen. Was niet echt bedoelt om te bashen, viel me gewoon op dat je pas 19 was met zulke goede stats. Mag ik vragen Hoevaak je al pro-hormonen hebt gebruikt. Probeer alleen informatie te winnen, niet te haten of net te doen dat ik er veel verstand van heb!

@ gainingisgood:

Je hebt helemaal gelijk..
Een tijdje geleden zaten hier nog echte ervaren gebruikers, zoals papa en alaine..
Maar de laatste tijd alleen maar broekies die van niks weten, maar dat vind ik trouwens van het hele forum hoor..
Drama..

Don´t worry, zowel ik als papanilala zijn er nog haha ;) Overigens worden hier tegenwoordig wel flinke cycles gedraaid door jonge gasten. Niet dat GainingisGood afgezeken dient te worden, prima stats en geeft goed advies.

Het is inderdaad het geval dat hier zowel belachelijke vragen worden gesteld als adviezen worden gegeven. Dat gainingisgood goede stats heeft wil niet meteen zeggen dat het gebruik van prohormonen ineens goed is op zijn leeftijd. Dat de advies leeftijd op 21 ligt komt simpelweg, doordat de hormoonhuishouding en de hersenen nog volop in ontwikkeling zijn voor die leeftijd. Het toedienen van exogene hormonen kan dan zorgen voor een verstoring in de ontwikkeling. Maar goed iedereen is natuurlijk vrij om te doen en laten wat hij/zij wil (en ik val gainingisgood dus ook absoluut niet aan, alleen neemt het niet weg dat hij in die zin geen goed voorbeeld is voor anderen).

Als ik hier alleen al zie hoe moeilijk sommige personen het vinden om bepaalde producten van elkaar te onderscheiden (zie de verwarring in de tren producten * trendione vs dienedione). Het enige wat je hier uit op kunt maken is dat die personen niet uit zichzelf kennis proberen te vergaren, maar continu verwachten van anderen om ze alles voor te kauwen.

Verder ben ik ook totaal niet meer geïnteresseerd in die saaie epi kuur lay outs en de resultaten en kijk ik daarom liever op buitenlandse boards in de UK en US. Dit is ook puur uit interesse naar nieuwe producten die continu op de markt komen, aangezien ik mezelf in de toekomst nooit meer een prohormoon cycle zie draaien.

Rechtvaardigt gebruik op jouw leeftijd nog niet direct, en daar was de kritiek op gericht van iLoco.

Don´t worry, zowel ik als papanilala zijn er nog haha ;) Overigens worden hier tegenwoordig wel flinke cycles gedraaid door jonge gasten. Niet dat GainingisGood afgezeken dient te worden, prima stats en geeft goed advies.

Kijk daar is ie weer...!! :)

Hoe gaan de zaken verder? nog Ph cycle's gepakt ?

Kijk daar is ie weer...!! :)

Hoe gaan de zaken verder? nog Ph cycle's gepakt ?

Momenteel bezig met 10 weken test-e op 500 mg., met 400 mg. mast-e. Ben maandag begonnen met 50 mg. epistane om lekker droog uit de kuur te komen. Heb nog 6 weken te gaan. Ik kuur na met 20 mg. nolvadex, en zet per week 500 IU HCG. Na mijn laatste inject start ik met 10 dagen HCG op 500 IU per dag, alvorens ik mijn PCT begin met nolva. Heb namelijk nogal last van het "Honey, I shrunk my balls"-effect hehe :D

Overigens wel interessant om te vermelden dat cutten met bijv. H-drol en 11-OXO zóóóveel superieurder is dan het cutten met test-e. At vorig jaar 3400 kcal., deed 600 kcal. aan cardio per dag en werd écht snel shredded. Helaas was de lethargie echt niet te harden, en had ik écht een zwaar herstel zonder test-base.

Nu, op test-e, moet ik 4200 kcal. per week uitvoeren aan cardio, en mijn kcal. zig-zaggen (3 dagen 15% onder onderhoud, 1 dag 5% boven onderhoud, en weer doorroteren) om écht goed droog te komen. Hoop dat het nu met epistane erbij wat sneller gaat.

Daarbij moet ik opmerken dat ik geen cycle meer zou draaien zonder test-e. De lethargie en de andere side´s van PH´s zijn echt niet te harden zonder test als basis. En als je eenmaal weet hoe je goed moet prikken is het zóveel fijner dan iedere dag 100 caps slikken aan support-supps naast je PH´s haha :D

Ik raad dus voortaan aan om géén cycle meer te draaien zonder test-e als basis als je al enkele PH kuren achter de rug hebt. Voortaan wordt voor mij de ultieme cutting cycle test-e, wat mast-e erbij en een oral zoals H-drol, met wellicht wat 11-OXO erbij hehe :D

Oke duidelijk.!!

Wat vind jij het grote verschil tussen hdrol en epi..?

Ik weet het niet zeker, maar had jij nou ook superdrol gepakt.?
En hoe sta je tegenover de tren ph's.!

Vragen vragen vragen :)

Oke duidelijk.!!

Wat vind jij het grote verschil tussen hdrol en epi..?

Ik weet het niet zeker, maar had jij nou ook superdrol gepakt.?
En hoe sta je tegenover de tren ph's.!

Vragen vragen vragen :)

H-drol vind ik een betere cutter dan Epistane. Superdrol begin ik niet aan, vind de side´s de gains absoluut niet waard. Ga dan injects zetten, als je dan toch deftig wil kuren, en tevens je lever niet wil vernken, maar dat is mijn mening. De tren PH´s vind ik persoonlijk niets vanwege de side´s ervan (prolactine gyno etc.etc.). Jij nog plannen voor een cycle? :D

H-drol vind ik een betere cutter dan Epistane. Superdrol begin ik niet aan, vind de side´s de gains absoluut niet waard. Ga dan injects zetten, als je dan toch deftig wil kuren, en tevens je lever niet wil vernken, maar dat is mijn mening. De tren PH´s vind ik persoonlijk niets vanwege de side´s ervan (prolactine gyno etc.etc.). Jij nog plannen voor een cycle? :D

Fijn.. Wil volgende maand sd gaan proberen..!
En daarna epi en tren pakken..

We zitten lekker op dezelfde hoogte

Rechtvaardigt gebruik op jouw leeftijd nog niet direct, en daar was de kritiek op gericht van iLoco.

Staat ook in dat deze discussie al een paar maanden geleden uitvoerig besproken is en meerdere keren zelfs.
Dus daarom verwijs ik ook terug naar daar, in plaats van deze topic opnieuw te vullen met hetzelfde. ;)

Momenteel bezig met 10 weken test-e op 500 mg., met 400 mg. mast-e. Ben maandag begonnen met 50 mg. epistane om lekker droog uit de kuur te komen. Heb nog 6 weken te gaan. Ik kuur na met 20 mg. nolvadex, en zet per week 500 IU HCG. Na mijn laatste inject start ik met 10 dagen HCG op 500 IU per dag, alvorens ik mijn PCT begin met nolva. Heb namelijk nogal last van het "Honey, I shrunk my balls"-effect hehe :D

Overigens wel interessant om te vermelden dat cutten met bijv. H-drol en 11-OXO zóóóveel superieurder is dan het cutten met test-e. At vorig jaar 3400 kcal., deed 600 kcal. aan cardio per dag en werd écht snel shredded. Helaas was de lethargie echt niet te harden, en had ik écht een zwaar herstel zonder test-base.

Nu, op test-e, moet ik 4200 kcal. per week uitvoeren aan cardio, en mijn kcal. zig-zaggen (3 dagen 15% onder onderhoud, 1 dag 5% boven onderhoud, en weer doorroteren) om écht goed droog te komen. Hoop dat het nu met epistane erbij wat sneller gaat.

Daarbij moet ik opmerken dat ik geen cycle meer zou draaien zonder test-e. De lethargie en de andere side´s van PH´s zijn echt niet te harden zonder test als basis. En als je eenmaal weet hoe je goed moet prikken is het zóveel fijner dan iedere dag 100 caps slikken aan support-supps naast je PH´s haha :D

Ik raad dus voortaan aan om géén cycle meer te draaien zonder test-e als basis als je al enkele PH kuren achter de rug hebt. Voortaan wordt voor mij de ultieme cutting cycle test-e, wat mast-e erbij en een oral zoals H-drol, met wellicht wat 11-OXO erbij hehe :D

Welcome back Alain! Deftige (lees: inspirerende ;)) cycle ook! :D

Zou dan eerder denken om mdien met stano te nemen voor droog te komen aangezien er zoveel goede reports zijn van engelse forums.

Mdien schijnt een beetje de anavar te zijn..!!
Mensen al met ervaringen met mdien

Check muscletalk.co.uk daar staan normaal een paar log's van. Mening ervan is dat het echt drastische veranderingen geeft in name vasculariteit en droogte maar nadeel hierbij is wel dat veel mensen echt last krijgen van vreetbuien.

Momenteel bezig met Ultradrol op 8mg...(Naast Test-e) Pff haha mentaal wel een bizar goedje zeg. Ben nog nooit zo direct geweest als nu en tegelijkertijd echt supersociaal tegen elke wildvreemde :roflol: Ook mijn libido en uithoudingsvermogen rijzen de pan uit :D

Bijzonder goedje haha!

Draai overigens 3 weken einde van mijn eerste deel kuur. Afgelopen zondag begonnen.

Terug
Naar boven