Fitness Seller

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Zou dan eerder denken om mdien met stano te nemen voor droog te komen aangezien er zoveel goede reports zijn van engelse forums.

Yup, inderdaad. Mdien, pro-stano en wat 11-OXO om het af te maken. Een shitload cardio erbij pompen en een dieet op onderhoud, en je bent good-to-go for the summer. Alleen hopen dat je geen last krijgt van de verschrikkelijke lethargie! Voordeel is overigens dat je hiermee wel prima 8 weken on kunt blijven i.v.m de Pro-stano en de 11-OXO.

Alainie je bent duidelijk te spreken over 11-OXO, ik ga mij er maar ook eens inlezen. Beter eerst alle informatie opzoeken voor ik stap zet naar deze goederen :)

Yup, inderdaad. Mdien, pro-stano en wat 11-OXO om het af te maken. Een shitload cardio erbij pompen en een dieet op onderhoud, en je bent good-to-go for the summer. Alleen hopen dat je geen last krijgt van de verschrikkelijke lethargie! Voordeel is overigens dat je hiermee wel prima 8 weken on kunt blijven i.v.m de Pro-stano en de 11-OXO.

Ik dacht dat wij het eens waren om nooit meer 11-oxo te adviseren, zeker niet zonder test basis!:mad: Paar van de zwaarste weken ooit gehad vanwege dat goedje:(

soniamdisappoint.jpg

Alainie je bent duidelijk te spreken over 11-OXO, ik ga mij er maar ook eens inlezen. Beter eerst alle informatie opzoeken voor ik stap zet naar deze goederen :)

Ik dacht dat wij het eens waren om nooit meer 11-oxo te adviseren, zeker niet zonder test basis!:mad: Paar van de zwaarste weken ooit gehad vanwege dat goedje:(

soniamdisappoint.jpg

Haha, het was wel echt een goed product om achterlijk droog te komen. Als je met PH´s niet zoveel last hebt van lethargie, er Pro-stano bijdraait, is het zéker een prima product. Een paar pagina´s terug zie je dat ik daarentegen niet meer aan de PH´s ga zonder test als basis. Sterker nog: ik ben nu zelfs na 2 weken gestopt met epi omdat ik weer wat last kreeg van lethargie, en weer flashbacks kreeg na de vorige zomer waarin ik me nog slechter voelde dan een zombie hehe :D

Momenteel bezig met Ultradrol op 8mg...(Naast Test-e) Pff haha mentaal wel een bizar goedje zeg. Ben nog nooit zo direct geweest als nu en tegelijkertijd echt supersociaal tegen elke wildvreemde :roflol: Ook mijn libido en uithoudingsvermogen rijzen de pan uit :D

Bijzonder goedje haha!

Draai overigens 3 weken einde van mijn eerste deel kuur. Afgelopen zondag begonnen.

Nice, ookal eens supderdrol gepakt? Heb je een verschil tussen deze 2..?

Ben ook wel benieuwd naar 11-oxo, misschien bij mijn epi/tren volgend jaar.. Maar moest dacht ik wel hoog gedoseerd worden..! 600/900mg, wat wel prijzig is..!!

Ment-dione is een redelijk nieuw product.. Dacht ik, dus nog niet heel veel van bekend..

Tijdens het typen komt de postbode ff langs:

8wjera.jpg

Lekker :D

Laatst bewerkt:
Ment-dione is een redelijk nieuw product.. Dacht ik, dus nog niet heel veel van bekend..

Voor info over mentdione moet je gewoon even kijken op phf.com. Genoeg cycle logs + overige info te vinden daar. :)
Het is nu iig al langer dan 1,5 jaar op de markt. :)

In de afgelopen maanden zijn er ook nog 2 nieuwe producten (Mithras en Triumphalis) geïntroduceerd op phf.com van de leverancier "Iron Legion".
Het gaat hier om 2 steroïden die nog niet eerder op de markt zijn gebracht, maar al in de jaren '50 of '60 vervaardigd zijn.

Mithras:
De werkzame steroïde heet Dimethandrostenol en dit zou een kruising moeten zijn tussen Superdrol en Pheraplex.
Op onderstaande pagina is verdere info te vinden.

[Link niet meer beschikbaar]

Triumphalis:
De werkzame steroïde heet Methyldiazirinol en dit zou qua werking net als winstrol of als anavar moeten zijn.
Zie voor info onderstaande link.

Daarnaast brengt phf nog enkele raw powders op de markt van dienolone en trestolone.

Ben ook wel benieuwd naar 11-oxo, misschien bij mijn epi/tren volgend jaar.. Maar moest dacht ik wel hoog gedoseerd worden..! 600/900mg, wat wel prijzig is..!!

8wjera.jpg

Nee enkel Epistane hiervoor. Maar er zit wel verschil tussen Ultradrol en Superdrol, zo zou Ultradrol wat minder heftige sides hebben. Wellicht komt het omdat ik de test ernaast draai dat 8mg genoeg is, maar de UD only logjes gaan mensen wel tot 20mg. Ik moet er niet aan denken haha :eek: Vooralsnog ga ik dus knoerthard op die 8mg :D

Voor info over mentdione moet je gewoon even kijken op phf.com. Genoeg cycle logs + overige info te vinden daar. :)
Het is nu iig al langer dan 1,5 jaar op de markt. :)

In de afgelopen maanden zijn er ook nog 2 nieuwe producten (Mithras en Triumphalis) geïntroduceerd op phf.com van de leverancier "Iron Legion".
Het gaat hier om 2 steroïden die nog niet eerder op de markt zijn gebracht, maar al in de jaren '50 of '60 vervaardigd zijn.

Mithras:
De werkzame steroïde heet Dimethandrostenol en dit zou een kruising moeten zijn tussen Superdrol en Pheraplex.

Triumphalis:
De werkzame steroïde heet Methyldiazirinol en dit zou qua werking net als winstrol of als anavar moeten zijn.
Zie voor info onderstaande link.

Daarnaast brengt phf nog enkele raw powders op de markt van dienolone en trestolone.

Thnx voor de info, ga ik is doorlezen !

http://i40.tinypic.com/8wjera.jpg

Stand alone moet je 11-oxo hoog doseren om er naast droog worden ook massa mee te winnen. Als je al gemethyleerde PH's draait zorgen die voor de massa en 11-oxo voor cortisol controle en droog worden. Doseren op 300 is daar meer dan voldoende voor! Ik zou zoals Alain al aangeeft 11-oxo nooit draaien zonder Stano ernaast, welke ik minimaal op 600 zou doseren. Dat zou in jou geval dus een epi/tren/oxo/stano cycle worden!:eek:

Zoals ik hierboven echter al aangeef zou ik zelf nooit meer PH's draaien zonder test base en al helemaal geen 11-oxo!

Succes met je cycle!
Mithras:

Twee van de meest notoire PH's gekruist?! :eek!: Sidder! :angstig:

Nee enkel Epistane hiervoor. Maar er zit wel verschil tussen Ultradrol en Superdrol, zo zou Ultradrol wat minder heftige sides hebben. Wellicht komt het omdat ik de test ernaast draai dat 8mg genoeg is, maar de UD only logjes gaan mensen wel tot 20mg. Ik moet er niet aan denken haha :eek: Vooralsnog ga ik dus knoerthard op die 8mg :D
Dit zou mijn veronderstelling bevestigen dat een low-dose UD/SD wel eens de meest effectieve kickstart mogelijk zou kunnen zijn!

8wjera.jpg

Zwaare cycle :D.
Welke cycles heb je al gedraaid, neem aan dat dit niet je eerste is ;)?
Ik zelf zou nooit aan deze cycle beginnen omdat ik graag een potente en een minder potente compont neem. Zo kan je 6 weken cyclen en om de kuur wat 'uit te balanceren'.
Maar post zeker je progressie hier, ben benieuwd.

En nog veel geluk en plezier met je kuur ;)

Heb vorig jaar epi gepakt.. 3 kg gewonnen 2% eraf..
Wordt niet de cycle hoor hierboven..
Ik pak alleen superdrol 3 weken en dan een tijdje later epi en tren 5-6 weken..
Ben nu aan het leanen. Wil onder de 8-9% komen dan vasthouden voordat ik superdrol pak..

Hoop op 2,5-3 maanden..

Zal zeker hier updaten..

Twee van de meest notoire PH's gekruist?! :eek!: Sidder! :angstig:

Mja op die manier is ooit methyl stenbolone (ultradrol) ook ontstaan. Zo zou dit een kruising tussen M1T en Superdrol zijn. Klinkt waarschijnlijk ook niet al te best. :p
Uiteindelijk blijkt in de praktijk dat methyl stenbolone minder belastend is voor het lichaam dan bijv. M1T en SD. Het is dus nog maar de vraag hoe slecht Dimethandrostenol zal zijn voor de gebruiker.

http://www.totalflexblog.com/prohormone-and-designer-steroid-profiles/methyl-stenbolone/

Iemand toevallig ervaring met de Andro test stack? Bevat 1 andro en 1 Epi test.

Heren,

Bij mijn vorige PH kuur(6 weken epi 50mg ED) heb ik erge last gehad van mijn libido.
Dit deed zich voor NA de kuur, en NA de nakuur(nolva 3 weken @ 20mg ED).
Nu wil ik binnenkort een volgende PH doen, misschien met wat mildere middelen? Iemand goede tips/advies/ervaringen? Volgende keer ook DAA kopen? Goede verhalen over gehoord.

Alvast bedankt.

Heren,

Bij mijn vorige PH kuur(6 weken epi 50mg ED) heb ik erge last gehad van mijn libido.
Nu wil ik binnenkort een volgende PH doen, misschien met wat mildere middelen? Iemand goede tips/advies/ervaringen? Volgende keer ook DAA kopen? Goede verhalen over gehoord.

Alvast bedankt.

4 weken nolva..
DAA en vitamine d3

Laatst bewerkt:
Iemand toevallig ervaring met de Andro test stack? Bevat 1 andro en 1 Epi test.

zoekfunctie gebruiken ;)

The coïtusual dysfunction is misrepresented at the end. He implies that a few cycles could make you permanently impotent, scientifically speaking this is absolutely not true. Andro supplementation suppresses NATURAL test production, so when you first come off of supplementation you have almost no natural test production, this is the reason for dysfunction. This can be treated by proper PCT, however it will fix itself automatically over time but can take ~12weeks to get back to full test production''

http://forum.dutchbodybuilding.com/f10/documentaire-over-anabole-androgene-steroiden-330263/

Je kan in je browser ook zoeken, moet je control en f tegelijk indrukken en dan bijv andro intypen, dan zie je meteen waar het getypt is

Heren,

Alvast bedankt.

Ik heb dit ook altijd met prohormonen. Is toch omdat je geen test als base-compound hebt. Na een 12-weekse test-cycle van 500 mg. was mijn libido tijdens en na mijn PCT nog prima, terwijl ik na 6 weken H-drol op 125 mg. echt nérgens zin in had, hoe mooi ze ook waren hehe :D Ik raad je de nieuwe test-booster van XXL-nutrition aan, als all-in-one oplossing. Wellicht dat kamagra of ciales je ook helpen, als je niet wil dat je vriendin iets merkt of gaat klagen :D

Superdrol / max lmg / stano

Ik ga volgende week beginnen aan een sd/max lmg/stano cycle maar ik twijfel nog aan de lengte en hoe ik de compounds naast elkaar laat draaien. Ik dacht aan volgende 2 opties:

Sd 20/30/30/30/0/0
Max lmg 75/75/75/75/0/0
Stano 800/800/800/800/800/800

Of

Sd 20/30/30/30/0/0
Max lmg 0/0/75/75/75/75
Stano 800/800/800/800/800/800

Iemand hier ervaring mee? Of eventueel nog een andere opzet?
Thanks!

Terug
Naar boven