MuscleMeat

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Waar heb je die bullshit vandaan? 15-20 kg dus het maakt jou niets uit of ik 100 kg weeg op 25% of op 13%? Ik vind het sowieso al een flink overdreven maatstaaf.. Ph's moet je aan denken als je er klaar voor bent. Als je tegen een plateau aanzit en al vanalles geprobeerd hebt. En het is en blijft ook gewoon een persoonlijke overweging natuurlijk.

Natuurlijk zo zwaar mogelijk naturel worden op een procent of 10-15max. Beetje domme opmerking, dit is dbb, geen fat ass forum. Een plateau kan door verschillende dingen komen, geen goede rede om dan meteen naar de shit te grijpen als uitweg. En als je er klaar voor bent, snap ik. Ben er zelf klaar voor, weet zelf dat het slecht is voor mn gezondheid. Wacht er daarom ook nog een aantal jaar mee voor k onder begeleiding ga kuren.

Natuurlijk zo zwaar mogelijk naturel worden op een procent of 10-15max. Beetje domme opmerking, dit is dbb, geen fat ass forum. Een plateau kan door verschillende dingen komen, geen goede rede om dan meteen naar de shit te grijpen als uitweg. En als je er klaar voor bent, snap ik. Ben er zelf klaar voor, weet zelf dat het slecht is voor mn gezondheid. Wacht er daarom ook nog een aantal jaar mee voor k onder begeleiding ga kuren.

Zegt ook 'dat je alles hebt geprobeerd om het plateau te verbreken' dus dat betekent dat je echt niet meer verder kunt naturel en dan is het wel een goede reden.

Zegt ook 'dat je alles hebt geprobeerd om het plateau te verbreken' dus dat betekent dat je echt niet meer verder kunt naturel en dan is het wel een goede reden.

Muah, als je in je eentje traint, kun je nog altijd iemand proberen te vinden die je pusht, dat helpt ook. Maar idd, je natty max zou voldoende moeten zijn voor de overstap. Kvind het sowieso dom als je kuurt Zonder wedstrijd ambitie. Maar dat is mijn mening :p

Je staat ervan te kijken hoeveel mensen ff snel klaar voor de zomer willen zijn die naar zulke middelen pakken. Hier zijn ook al aanzienlijk wat idioten langsgekomen hoor.

Je staat ervan te kijken hoeveel mensen ff snel klaar voor de zomer willen zijn die naar zulke middelen pakken. Hier zijn ook al aanzienlijk wat idioten langsgekomen hoor.

The easy way out is maar tijdelijk. De eigenaar van m'n gym heeft jaren natty getraind, daar heeft ie nog profijt van, zelfs na z'n wedstrijd jaren met kuurtjes jaren geleden ziet hij er nog echt buff uit. Hij traint al jaren niet meer maar nog steeds echt impressive. Ik ben een voorstander van een goed frame opbouwen en mocht je evt niet tevreden zijn, dan kun je altijd nog naar middelen grijpen die je groei bevorderen.

Iedereen moet zelf weten wat hij pakt. Je doel bereiken met minder moeite of een hoger doel met dezelfde moeite....ik ga niet Roomser dan de paus doen. Punt is dat mensen geen 21 zijn. Dat is wel een groot punt, zo jong, nog zoveel jaren maximale gains en zoveel haast ???

What a load of bulsshit you can wrap in a single post :o

Misschien was die Buffel wel aan het einde van zijn training? Weet jij veel... Of herstellende van een blessure... Zoveel aannames altijd aangaande dit soort zaken. Het brengt je werkelijk waar helemaal NIETS.

Ik doe geen Squats, ik doe geen DL, ik werk minimaal met losse gewichten. Doe heel veel met cables en plate loaded apparaten. Hoeveel zegt dat over mij GainingIsGood???

Denk dat iedereen zijn trainingsmanier wel zal verdedigen en promoten zoveel hij kan, maar dat is voor een andere topic :cool:

Ehmmmm heb je de titel van dit topic gelezen ???

Nee dat doe ik nooit, ik reageer altijd maar wat en hoop dat het ergens op slaat..
Dat ik ergens in reageer betekent dat ik het ook daadwerkelijk neem of begrijp ik je verkeerd?

maarja iedigeval iemand die mij een PM kan sturen met Info over Na-kuur , ervaring met merken etc?

ben me van risico's bewust en weet dat het designer AAS zijn en ben me ruim van te voren aan het inlezen want ben niet van plan dit jaar nog te gaan kuren

Je 2e zin is nogal warrig... Dacht eerst dat je een Belg was, maar je bent gewoon niet zo goed in typen geloof ik..

Neem nog een koekje :thumbs:

What ever get's you going...

Terug
Naar boven