MuscleMeat

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Hdrol word meer gebruikt om te cutten lees ik, niet zo'n masssabouwer.

Zit te denken aan superdrol oid. Wel zwaar voor eerste keer, maar die PHs pleuren volgens mij je hele eigen productie plat. Dus ga dat niet wagen voor 2kg, dan maar meteen wat goeds. SD/UD

En winny hebk ook nog maarja, de een scoort er netjes 5kg mee. De andere 2.. En ik wil toch e ht een kg of 4/5 eraan plakken.

Injecten zou beter zijn maar eerst wil ik gewoon dit proberen.

Ok last question, veel gelezen nu.

Het word epi of winny.
Maar hoe doen jullie dat qua pct? Ik lees nolvadex maar het aromatiseert niet dus lijkt me verspilling van me poen.

Ik dacht aan:
Liver support & cycle support tijdens kuur
En als PCT Zo'n test booster.

Dan ben je wel safe toch?

Supps worden dan
Gluco/vis-olie/multivits/taurine/whey/creatine

Beetje "korter" bericht im sorry, zit op mobiel.

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.664
Dat nolva word aangeraden heeft niks met het wel of niet aromatiseren te maken maar om het feit dat je eigen test plat gaat en nolva dit veel sneller op gang doet brengen dan een simpel testboostertje.

zou gewoon voor nolvadex gaan als nakuur

Iemand overigens ervaring / bloedtesten van een low-dose 11-OXO op 200 mg.? ;) Ben op zoek naar een product dat mijn HTPA niet lamlegt om na mijn PCT te gebruiken. Ben me aan het inlezen over SARMS, klinken ook veelbelovend! :D

Ik ga denk voor Toremifene, veel goede verhalen over gelezen, libido sneller up, zelfs als je noten krimpen dat dat weer fixt (like hcg). Me likes.

Maar nolva als test booster? Dacht altijd enkel oestrogeen blocker.

Ik ga denk voor Toremifene, veel goede verhalen over gelezen, libido sneller up, zelfs als je noten krimpen dat dat weer fixt (like hcg). Me likes.

Maar nolva als test booster? Dacht altijd enkel oestrogeen blocker.
Tamoxifen, toremifene en clomifeen zijn allen gewoon SERMs. Wat betreft testosteron productie lijkt clomifeen het meest potent, echter kiezen veel gebruikers toch voor tamoxifen omdat zij hierbij minder bijwerkingen ervaren.

Laatst bewerkt:
Tamoxifen, toremifene en clomifeen zijn allen gewoon SERMs. Wat betreft testosteron productie lijkt clomifeen het meest potent, echter kiezen veel gebruikers toch voor tamoxifen omdat zij hierbij minder bijwerkingen ervaren.

Dit.

Dat gezegd zijnde, toremifene mijns inziens toch een beter profiel dan tamoxifen, maar ik vermoed moeilijker te vinden en een stuk duurder.

Ik zou graag advies krijgen van een van jullie.

Namelijk om het volgende, ik en mijn kameraad hebben onlangs allebei Ultra-sten aangeschaft, caps gedoseerd met 10 mg. ook hebben wij alle nodige supps daarbij zoals visolie, crea, dmaa, nolvadex, mariadistel, meidoorn.

Echter blijkbaar is mijn kameraad als stiekem 2 weken begonnen, zonder mij in te lichten, ofcourse merkte ik dit bij hem op omdat hij in eens veel voller stond en snel vooruit ging in kracht. nu heeft hij dit mij eerlijk opgebiecht, omdat hij dus ook alweer gestopt is een aantal dagen geleden.

Hij MOEST met iemand praten. aangezien ik een van zijn beste kameraden ben, was dat dus met mij. hij zegt dat hij nu depressief is geworden van de ultra-sten ? ik vroeg hem dan ook gelijk of hij wel meteen was begonnen met zijn nolvadex dmaa etc etc. dit heeft hij dus niet gedaan, omdat hij dacht dat 2 weken niet zo belastend zou zijn voor eigen hormonen (wat een sukkel).

Echter het blijft mijn beste kameraad en ik wil hem graag helpen, kan deze 'depressie' van hem een gevolg zijn van stoppen met ultradrol zonder direct met je nakuur te beginnen?

Hij wilt er ook niet meer naar een arts aangezien ik de enige eprsoon ben die weet van het feit dat hij aan deze pro-hormone zit.

Tips plz want ik weet ook niet zo goed wat te doen :dunno:

PS: Door zulke shit twijfel ik trouwens ook ernstig of ik mijn 'kuur' wel moet beginnen. geen zin in depressies enz.

Laatst bewerkt:
Ik zou graag advies krijgen van een van jullie.

Namelijk om het volgende, ik en mijn kameraad hebben onlangs allebei Ultra-sten aangeschaft, caps gedoseerd met 10 mg. ook hebben wij alle nodige supps daarbij zoals visolie, crea, dmaa, nolvadex, mariadistel, meidoorn.

Echter blijkbaar is mijn kameraad als stiekem 2 weken begonnen, zonder mij in te lichten, ofcourse merkte ik dit bij hem op omdat hij in eens veel voller stond en snel vooruit ging in kracht. nu heeft hij dit mij eerlijk opgebiecht, omdat hij dus ook alweer gestopt is een aantal dagen geleden.

Hij MOEST met iemand praten. aangezien ik een van zijn beste kameraden ben, was dat dus met mij. hij zegt dat hij nu depressief is geworden van de ultra-sten ? ik vroeg hem dan ook gelijk of hij wel meteen was begonnen met zijn nolvadex dmaa etc etc. dit heeft hij dus niet gedaan, omdat hij dacht dat 2 weken niet zo belastend zou zijn voor eigen hormonen (wat een sukkel).

Echter het blijft mijn beste kameraad en ik wil hem graag helpen, kan deze 'depressie' van hem een gevolg zijn van stoppen met ultradrol zonder direct met je nakuur te beginnen?

Hij wilt er ook niet meer naar een arts aangezien ik de enige eprsoon ben die weet van het feit dat hij aan deze pro-hormone zit.

Tips plz want ik weet ook niet zo goed wat te doen :dunno:

PS: Door zulke shit twijfel ik trouwens ook ernstig of ik mijn 'kuur' wel moet beginnen. geen zin in depressies enz.

Ik kan me moeilijk voorstellen dat hij van enkel 2 weekjes Methylstenbolone nu depressief is geworden. M.a.w. zijn basis en uitgangspunt zal dus al niet heel goed zijn geweest qua mindset en psychische gesteldheid. De klap die hij ervaart kan best even hard aankomen, want op UD voel je je echt onoverwinnelijk namelijk. En als je daarmee stopt dan merk je dat wel idd. Maar denk dat het vooral aan hem zelf ligt en hoe hij hiermee omgaat.

Ik kan me moeilijk voorstellen dat hij van enkel 2 weekjes Methylstenbolone nu depressief is geworden. M.a.w. zijn basis en uitgangspunt zal dus al niet heel goed zijn geweest qua mindset en psychische gesteldheid. De klap die hij ervaart kan best even hard aankomen, want op UD voel je je echt onoverwinnelijk namelijk. En als je daarmee stopt dan merk je dat wel idd. Maar denk dat het vooral aan hem zelf ligt en hoe hij hiermee omgaat.
Ah oke. maar dat hij niet begon met nakuren, kan wel een 'Dip' geven right?

Inmiddels is hij dan wel met nolva gestart. kan nooit te laat lijkt me?

Ah oke. maar dat hij niet begon met nakuren, kan wel een 'Dip' geven right?

Inmiddels is hij dan wel met nolva gestart. kan nooit te laat lijkt me?

Beter laat dan nooit, maar ik verwacht dat na 2 weekjes onderdrukking van UD dat zijn eigen productie vrij snel wel weer op gang zal komen. Denk dat het in dit geval echt tussen zijn oren zit, wat niet betekend dat het niet net zo klote kan zijn natuurlijk.

Beter laat dan nooit, maar ik verwacht dat na 2 weekjes onderdrukking van UD dat zijn eigen productie vrij snel wel weer op gang zal komen. Denk dat het in dit geval echt tussen zijn oren zit, wat niet betekend dat het niet net zo klote kan zijn natuurlijk.
Aha oke. hij moet gewoon ff de rit uitzitten dus :p

Ik denk idd dat het in je koppie al goed moet zitten voordat je begint met dergelijke pro's / AAS.

Denk dat ik persoonlijk beste nog maar even kan wachten wat dat betreft, veel problemen thuis enz. zou niet het juiste moment zijn denk ik.

Aha oke. hij moet gewoon ff de rit uitzitten dus :p

Ik denk idd dat het in je koppie al goed moet zitten voordat je begint met dergelijke pro's / AAS.

Denk dat ik persoonlijk beste nog maar even kan wachten wat dat betreft, veel problemen thuis enz. zou niet het juiste moment zijn denk ik.

Als ik tip kan/mag geven zou ik ook eerst proberen goed droog te cutten alvorens je begint met een kuur.
Lijkt me persoonlijk namelijk fijner om droge massa te winnen, dan dat je nu flink gained en daarna de kans hebt dat je met je cut weer aardig aandeel in moet leveren. Heb er voor de rest absoluut de ballen verstand van hoor hehehe, dat leek me alleen betere combi als ik vaak logjes en verhalen van anderen volg ;)

Als ik tip kan/mag geven zou ik ook eerst proberen goed droog te cutten alvorens je begint met een kuur.
Lijkt me persoonlijk namelijk fijner om droge massa te winnen, dan dat je nu flink gained en daarna de kans hebt dat je met je cut weer aardig aandeel in moet leveren. Heb er voor de rest absoluut de ballen verstand van hoor hehehe, dat leek me alleen betere combi als ik vaak logjes en verhalen van anderen volg ;)
Ja. dat was ik zowiezo wel van plan. maar nu ik dit allemaal hoor en zie. pff dat is het mij niet waard :p

Okay heb het helemaal bedacht, resten er nog 2 vraagjes, die volgen.

Cycle word:

Cycle will be:
Week 0: cycle assist (week voor cycle)
Week 1: 2 caps ED
Week 2/3/4: 3 caps ED (Als 3 te zwaar zijn 2)
Week 5/6/7/8: Nolvadex 20mg ED + PCT Assist (i determine dosage from bottle)

Week 1/8: Cycle assist, fish oil, multivits

1. Is nolva en PCT assist samen geen overkill?
2. Hoe zit het met douane? Best een duur grapje zo namelijk.

M`n cycle en PCT assist zijn van CEL (competitive edge labs)
http://www.nutri-verse.com/pct-assist-by-competitive-edge-labs/
http://www.nutri-verse.com/cycle-assist-240-capsules-by-competitive-edge-labs/

*Ohja nolva is makkelijker te krijgen daarom nolva ipv toremifine zoals ik eerst wilde.

Laatst bewerkt door een moderator:
Waarom niet alleen nolva? Dat is gewoon voldoende als pct.

Wat voor ph ga je gebruiken?

Iemand ervaring met fusion supplements? Denk er aan om methdrol te gebruiken. Cloon van superdrol maar heb met het merk zelf geen ervaring.

Heb al ervaring met epistane/havoc, cel mdrol, cel mdrol + cel lmg, bijna alles van primordial performance (zijn geld niet waard) en nanodrol.

Natuur arimidex (heb ik nog liggen) of ik ga nog om nolvadex.

Terug
Naar boven