- Waardering
- 145
- Lengte
- 1m78
- Massa
- 100kg
- Vetpercentage
- 10%
Ik zou graag advies krijgen van een van jullie.
Namelijk om het volgende, ik en mijn kameraad hebben onlangs allebei Ultra-sten aangeschaft, caps gedoseerd met 10 mg. ook hebben wij alle nodige supps daarbij zoals visolie, crea, dmaa, nolvadex, mariadistel, meidoorn.
Echter blijkbaar is mijn kameraad als stiekem 2 weken begonnen, zonder mij in te lichten, ofcourse merkte ik dit bij hem op omdat hij in eens veel voller stond en snel vooruit ging in kracht. nu heeft hij dit mij eerlijk opgebiecht, omdat hij dus ook alweer gestopt is een aantal dagen geleden.
Hij MOEST met iemand praten. aangezien ik een van zijn beste kameraden ben, was dat dus met mij. hij zegt dat hij nu depressief is geworden van de ultra-sten ? ik vroeg hem dan ook gelijk of hij wel meteen was begonnen met zijn nolvadex dmaa etc etc. dit heeft hij dus niet gedaan, omdat hij dacht dat 2 weken niet zo belastend zou zijn voor eigen hormonen (wat een sukkel).
Echter het blijft mijn beste kameraad en ik wil hem graag helpen, kan deze 'depressie' van hem een gevolg zijn van stoppen met ultradrol zonder direct met je nakuur te beginnen?
Hij wilt er ook niet meer naar een arts aangezien ik de enige eprsoon ben die weet van het feit dat hij aan deze pro-hormone zit.
Tips plz want ik weet ook niet zo goed wat te doen
PS: Door zulke shit twijfel ik trouwens ook ernstig of ik mijn 'kuur' wel moet beginnen. geen zin in depressies enz.
Wat zou kunnen is dat zijn eigen test-aanmaak (al zou dit wel erg snel zijn) grotendeels onderdrukt is geweest door de ultra-sten. Dit goedje werkt voornamelijk anabool, en aangezien je lichaam geen (of minder) eigen testosteron aanmaakt tijdens een cycle, betekent dit dat je dus de androgene functies die testosteron heeft moet missen (libido, een gevoel van welbehagen etc.). Dit kan ervoor zorgen dat sommige gebruiken tijdens de meer anabole stoffen (vrijwel álle prohormonen) last kunnen krijgen van depressies e.d. Het enige wat je hiertegen kunt doen is 1) Kuren met testosteron als basis (prikken), 2) Goed nakuren (nolvadex) of 3) Een androgeen werkend product hiernaast gebruiken.
Zo weet ik nog goed dat ik vorig jaar tijdens een 8-weekse H-drol / 11-OXO cycle ontzettend lusteloos en futloos was. Oorzaak? Eigen test-aanmaak lamgelegd, waardoor ik geen oestrogeen aanmaakte (kan vermoeidheid veroorzaken) en geen tot weinig androgenen ("down-gevoel").

Verstandig weer.