Fitness Seller

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Ik zou graag advies krijgen van een van jullie.

Namelijk om het volgende, ik en mijn kameraad hebben onlangs allebei Ultra-sten aangeschaft, caps gedoseerd met 10 mg. ook hebben wij alle nodige supps daarbij zoals visolie, crea, dmaa, nolvadex, mariadistel, meidoorn.

Echter blijkbaar is mijn kameraad als stiekem 2 weken begonnen, zonder mij in te lichten, ofcourse merkte ik dit bij hem op omdat hij in eens veel voller stond en snel vooruit ging in kracht. nu heeft hij dit mij eerlijk opgebiecht, omdat hij dus ook alweer gestopt is een aantal dagen geleden.

Hij MOEST met iemand praten. aangezien ik een van zijn beste kameraden ben, was dat dus met mij. hij zegt dat hij nu depressief is geworden van de ultra-sten ? ik vroeg hem dan ook gelijk of hij wel meteen was begonnen met zijn nolvadex dmaa etc etc. dit heeft hij dus niet gedaan, omdat hij dacht dat 2 weken niet zo belastend zou zijn voor eigen hormonen (wat een sukkel).

Echter het blijft mijn beste kameraad en ik wil hem graag helpen, kan deze 'depressie' van hem een gevolg zijn van stoppen met ultradrol zonder direct met je nakuur te beginnen?

Hij wilt er ook niet meer naar een arts aangezien ik de enige eprsoon ben die weet van het feit dat hij aan deze pro-hormone zit.

Tips plz want ik weet ook niet zo goed wat te doen :dunno:

PS: Door zulke shit twijfel ik trouwens ook ernstig of ik mijn 'kuur' wel moet beginnen. geen zin in depressies enz.

Wat zou kunnen is dat zijn eigen test-aanmaak (al zou dit wel erg snel zijn) grotendeels onderdrukt is geweest door de ultra-sten. Dit goedje werkt voornamelijk anabool, en aangezien je lichaam geen (of minder) eigen testosteron aanmaakt tijdens een cycle, betekent dit dat je dus de androgene functies die testosteron heeft moet missen (libido, een gevoel van welbehagen etc.). Dit kan ervoor zorgen dat sommige gebruiken tijdens de meer anabole stoffen (vrijwel álle prohormonen) last kunnen krijgen van depressies e.d. Het enige wat je hiertegen kunt doen is 1) Kuren met testosteron als basis (prikken), 2) Goed nakuren (nolvadex) of 3) Een androgeen werkend product hiernaast gebruiken.

Zo weet ik nog goed dat ik vorig jaar tijdens een 8-weekse H-drol / 11-OXO cycle ontzettend lusteloos en futloos was. Oorzaak? Eigen test-aanmaak lamgelegd, waardoor ik geen oestrogeen aanmaakte (kan vermoeidheid veroorzaken) en geen tot weinig androgenen ("down-gevoel").

Ik heb inmiddels mijn andro test stack van AMS binnen. Dit bevat 1 androstene en Epi androsterone.

Hierbij wil ik de volgende ondersteunende supps gebruiken:

- visolie
-multi vitamine van B&F
-eiwitten
-mariadistel

Zal creatine en meidoorn ook handig zijn? Als iemand verder nog toevoegingen heeft, hoor ik deze graag!

Alleen ben ik nog niet overtuigd welke pct ik zal doen.. ls dan bijvoorbeeld DAA voldoende met nolvadex?

Wie kan mij nog op weg helpen met eventueel extra supps die ik vergeet en wat te doen als pct..

Laatst bewerkt:
Lol meneer koopt pro hormonen maar heeft geen idee wat voor pct hij moet doen :roflol: Verstandig weer.
Als je een beetje zou lezen zou je ook weten dat je creatine beter voor tijdens de pct kan bewaren.

Lol... Meneer heeft geen idee hoeveel uren/dagen/weken ik heb zitten lezen voordat ik deze stap heb gemaakt. Zelfs het grote anabolen boek in het engels :rolleyes:

Maar bedankt voor je nuttige reactie over de creatine, had hier zelf nog niks over gelezen of overheen gelezen

Ik heb inmiddels mijn andro test stack van AMS binnen. Dit bevat 1 androstene en Epi androsterone.

Hierbij wil ik de volgende ondersteunende supps gebruiken:

- visolie
-multi vitamine van B&F
-eiwitten
-mariadistel

Zal creatine en meidoorn ook handig zijn? Als iemand verder nog toevoegingen heeft, hoor ik deze graag!

Alleen ben ik nog niet overtuigd welke pct ik zal doen.. ls dan bijvoorbeeld DAA voldoende met nolvadex?

Wie kan mij nog op weg helpen met eventueel extra supps die ik vergeet en wat te doen als pct..

Bij epistane is taurine ook aan te raden vanwege de backpumps.

Nakuur nolva is voldoende.

Meidoorn vond ik ook wel prettig bij doseringen van 40mg en hoger van Epistane.
Verder wat bricks zegt, zeker op trainingsdagen 4-5gr taurine tegen backpumps.

Beste, bij JWsupplements staan ook PCT's waaronder Purify, bevat een heart guard, liver guard etc etc

nu staat er op deze website dat dit een volwaardig PCT is, ben nu erg in de war omdat ik weet dat ik Nolva als PCT moet gebruiken maar zou dit dan eventueel ook kunnen als volwaardige PCT? gaat om een Epi / Pro-SD Stack Cycle

Linkje:
[Link niet meer beschikbaar]

deze vraag stel ik niet omdat het me minder geld kost maar omdat ik dit dan in een keer kan bestellen en niet nog is zolang op de nolva moet wachten terwijl ik niet eens weet of deze nolva wel echt is ;)

Epi en Pro-SD » Nolva!

Purify is geen SERM..

Beste, bij JWsupplements staan ook PCT's waaronder Purify, bevat een heart guard, liver guard etc etc

nu staat er op deze website dat dit een volwaardig PCT is, ben nu erg in de war omdat ik weet dat ik Nolva als PCT moet gebruiken maar zou dit dan eventueel ook kunnen als volwaardige PCT? gaat om een Epi / Pro-SD Stack Cycle

Linkje:
[Link niet meer beschikbaar]

deze vraag stel ik niet omdat het me minder geld kost maar omdat ik dit dan in een keer kan bestellen en niet nog is zolang op de nolva moet wachten terwijl ik niet eens weet of deze nolva wel echt is ;)

Waarschijnlijk bieden die sites dat als pct aan, omdat ze dat nog wel mogen verkopen en nolva en dergelijke niet. Al die onzin pct's heb je niet nodig. Nolva is ook helemaal niet duur.

klopt hebben jullie helemaal gelijk in, word gewoon nolva maar geen idee of die nolva real is zeg maar, ik zorg eerst dat ik nolva en andere liver support etc in huis heb voor ik de Epi/SD stack bestel en dan vraag ik in de AAS sectie wel of het echte nolva is, maatje van me kuurt veel met trenbolone en andere AAS maar die kuurt nooit na dus die kan me ook niet vertellen of het real nolva is (ja is dom van hem dat hij geen PCT doet, heb ik al heel vaak tegen hem gezegd, maar t is mijn lichaam niet)

klopt hebben jullie helemaal gelijk in, word gewoon nolva maar geen idee of die nolva real is zeg maar, ik zorg eerst dat ik nolva en andere liver support etc in huis heb voor ik de Epi/SD stack bestel en dan vraag ik in de AAS sectie wel of het echte nolva is, maatje van me kuurt veel met trenbolone en andere AAS maar die kuurt nooit na dus die kan me ook niet vertellen of het real nolva is (ja is dom van hem dat hij geen PCT doet, heb ik al heel vaak tegen hem gezegd, maar t is mijn lichaam niet)

Net zoals jij niks doet met onze adviezen over kuren onder de 20 jaar? :rolleyes:

Dan gan ik nog even achter de taurine aan.

Meidoorn wacht ik nog even af.

---------- Post toegevoegd 30 July 2013 om 14:18 ----------

Kunnen jullie nog iets ophelderen over het creatine gebruik.. Tijdens of na en waarom?

Dan gan ik nog even achter de taurine aan.

Meidoorn wacht ik nog even af.

---------- Post toegevoegd 30 July 2013 om 14:18 ----------

Kunnen jullie nog iets ophelderen over het creatine gebruik.. Tijdens of na en waarom?

Creatine kun je gewoon doorpakken hoor. Het wachten tot nakuur doen sommige omdat het dan een extra boost geeft die ze in de nakuur wel kunnen gebruiken.

---------- Post toegevoegd 30 July 2013 om 14:59 ----------

Nolva wordt niet snel gefaked lijkt mij. Heb nog nooit verhalen over fake nolva gehoord.

---------- Post toegevoegd 30 July 2013 om 14:59 ----------

Net zoals jij niks doet met onze adviezen over kuren onder de 20 jaar? :rolleyes:

Haha :D

je weet het maar nooit, er is wel meer zooi in omloop, neem liever het zekere voor het onzekere

---------- Post toegevoegd 30 July 2013 om 16:26 ----------

ben bijna 20 en sws start ik de cycle pas als ik 20 ben, ben nog steeds aan het bulken tot rond november en dan ben ik inmiddels 20 en dan knal ik de cycle, dus doe er wel degelijk wat mee ;)

maar wat maakt het btw uit alsof die 2 maanden voor ik 20 word veel uitmaakt? of ik nou bijv nu de cycle start of over 2 maanden? of 1 dag voor ik 20 word of 1 dag na dat ik 20 geworden ben

nolva is niet snel de moeite om te faken. Is namelijk erg goedkoop.

dan nog een vraag wat kost het bij jullie id buurt? hier rond de 50 a 60 euro voor een doosje / potje

Zie karma

Dat is wel duur. Ik betaal normaal 30 euro ofzo.

denk dat het per regio verschilt, is ook zo met drugs, drugs is hier echt spot goedkoop omdat er veel en het makkelijk te verkrijgen is, zelfde voor Roids alleen Nolva zie je niet veel hier, Clomid btw wel

Terug
Naar boven