AndroidHealthClinic

Sticky Het grote Prohormonen Topic

denk dat het per regio verschilt, is ook zo met drugs, drugs is hier echt spot goedkoop omdat er veel en het makkelijk te verkrijgen is, zelfde voor Roids alleen Nolva zie je niet veel hier, Clomid btw wel

als clomid zoveel scheeld zou ik dat gewoon pakken hoor.. dat maakt niet zoveel uit bij epi

Zou je puur naar herstel van de HPG as kijken is clomid potenter.

heb net prijzen opgevraagd zit ongeveer 5 euro verschil tussen, dan pak ik toch de nolva

Vond deze echt grappig dacht kan wel tussendoor als lolletje ;)

535708_488520511236288_218656594_n.jpg

Iemand ervaring met fusion supplements? Denk er aan om methdrol te gebruiken. Cloon van superdrol maar heb met het merk zelf geen ervaring.

Heb al ervaring met epistane/havoc, cel mdrol, cel mdrol + cel lmg, bijna alles van primordial performance (zijn geld niet waard) en nanodrol.

Natuur arimidex (heb ik nog liggen) of ik ga nog om nolvadex.

Niemand? Zal het ondervinden in augustus dan lol

wat is op dit moment het sterktst ph?

Ultradrol is ook niet verkeerd.

Yo beste nog een vraagje

mijn vriendin is het er niet helemaal mee eens als ik aan me epi/SD stack zou gaan beginnen, is er nog een PH die minder weg heeft van AAS? zag iets over LMG dat het een zeer milde PH is die je als beginner goed kan gebruiken en weinig weg heeft van AAS en dat je alleen On cycle support nodig heb en geen PCT maar is wel aangeraden, iemand hier info over of iemand die andere milde PH's kent?

[Link niet meer beschikbaar]

Yo beste nog een vraagje

mijn vriendin is het er niet helemaal mee eens als ik aan me epi/SD stack zou gaan beginnen, is er nog een PH die minder weg heeft van AAS? zag iets over LMG dat het een zeer milde PH is die je als beginner goed kan gebruiken en weinig weg heeft van AAS en dat je alleen On cycle support nodig heb en geen PCT maar is wel aangeraden, iemand hier info over of iemand die andere milde PH's kent?

Waarom is ze het er niet mee eens? Wil je een milde kuur met betrekking tot gains of sides, etc?

Yo beste nog een vraagje

Heb lmg nog gestacked met mdrol (superdrol van cel). Viel best mee qua extra sides dus denk dat het redelijk mild is.....de resultaten als je het only neemt zullen ook mild zijn qua gains vrees ik. Zeker na je cycle ga je imo veel verliezen.

Heb je vorige Posts niet gelezen maar als je vriendin een probleem heeft met de stack epi/sd waarom dan niet epi only/sd only?

Ze is bang voor de Sides en ze vind het idee niet super prettig dat ik aan de Roids zit, dus dan de sides zoveel mogelijk inperken en dan maar genoegen nemen met wat mildere gains.

ten eerste is ze het meest bang dat ik onvruchtbaar word (Word je niet van 1x ph mild heb ik haar al uitgelegd)
ten tweede dat me lul niet meer omhoog gaat
ten derde dat ik een anabole kop krijg (halfkale bloated harses, een maatje van me heeft dat en dat vind ze walgelijk)
ten vierde dat ik erg aggresief word (ben van mezelf vrij rustig maar als ik geiriteerd raak licht ontvlambaar)

achja mijn vriendin is niet makkelijk te overtuigen want ze is eigenwijs, maar ze wil niet dat ik naar de klote ga (das wel lief) maar ze heb het dus niet zo op de sides :P

Yo beste nog een vraagje

4-AD (4-Androstenediol). Afgeleide van DHEA en voorloper van testosteron.

http://en.wikipedia.org/wiki/4-Androstenediol

Prohormoon androstenediol uitgetest op bodybuilders
http://www.ergogenics.org/anabolica88.html#1

Stijging test x40 op 200mg en oestrogeen x20. Dus oestrogeen-test in evenwicht, voorkomt bijwerkingen voor een deel.

Nadeel stijging test is 2u en oestrogeen 6u.

En zet me vragen bij de studie. 40x verhoging test? Op 200mg stof? 15% zou omzetten naar test. Dus 30mg. We maken max 7mg op een dag aan, dus ongeveer 4x meer zou kunnen.

Laatst bewerkt:
Ze is bang voor de Sides en ze vind het idee niet super prettig dat ik aan de Roids zit, dus dan de sides zoveel mogelijk inperken en dan maar genoegen nemen met wat mildere gains.

ten eerste is ze het meest bang dat ik onvruchtbaar word (Word je niet van 1x ph mild heb ik haar al uitgelegd)
ten tweede dat me lul niet meer omhoog gaat
ten derde dat ik een anabole kop krijg (halfkale bloated harses, een maatje van me heeft dat en dat vind ze walgelijk)
ten vierde dat ik erg aggresief word (ben van mezelf vrij rustig maar als ik geiriteerd raak licht ontvlambaar)

achja mijn vriendin is niet makkelijk te overtuigen want ze is eigenwijs, maar ze wil niet dat ik naar de klote ga (das wel lief) maar ze heb het dus niet zo op de sides :P

Dan zou ik ultradrol nemen. Geen last van sides en toch aardige gains.

Laatst bewerkt:
In Ultradrol zit methylstenbolone
http://www.ergogenics.org/in-ultradrol-zit-methylstenbolone.html

Stenbolone is weer op de markt
http://www.ergogenics.org/stenbolone-is-weer-op-de-markt.html

Het zou dus zomaar kunnen dat methylstenbolone nog levertoxischer is dan je van een 17alpha-methyl-anabool zou verwachten.

Er staat ook dat ze lethargie verwachten en dat is dus niet het geval. Op anabolicminds staat bloedtest van iemand na 2 weken ultradrol en daar zijn alat en asat nog goed.

Er staat ook dat ze lethargie verwachten en dat is dus niet het geval. Op anabolicminds staat bloedtest van iemand na 2 weken ultradrol en daar zijn alat en asat nog goed.

Dat alat en asat nog goed is is dosis- en persoonsafhankelijk. Mensen kunnen ook winstrol, anavar of zelfs dianabol nemen en nog goede leverwaardes hebben. Wil niets zeggen perse.

Gezien de structuur is er mogelijke levertoxiciteit zullen we zeggen.

Dat alat en asat nog goed is is dosis- en persoonsafhankelijk. Mensen kunnen ook winstrol, anavar of zelfs dianabol nemen en nog goede leverwaardes hebben. Wil niets zeggen perse.

Gezien de structuur is er mogelijke levertoxiciteit zullen we zeggen.

Dat kan ook goed. Alleen denk je dat het meer is als bij andere roids zoals dbol, winny etc?

Terug
Naar boven