AndroidHealthClinic

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Moeilijk te zeggen. Dianabol zeker, maar er zijn prohormonen (en de stof waar het naar omzet) die in de buurt komen.

Maar je lever herstelt doorgaans prima van een 6 weken dbol, winny etc kuur toch? Dan zal dit bij ultradrol ook zijn lijkt mij.

Maar je lever herstelt doorgaans prima van een 6 weken dbol, winny etc kuur toch? Dan zal dit bij ultradrol ook zijn lijkt mij.

Spijtig genoeg werkt het zo mooi niet. Je levercellen herstellen, maar hun werking verminderd. Dus hoe meer schade, hoe slechter op termijn de lever werkt.

Daarom verouderd ook een mens.

Laatst bewerkt:
wat is een goede site om phs te bestellen?

Phfsupplements.com of suppz.com. Zou gaan voor Amerikaanse site aangezien de dollar momenteel gunstig staat.
Ja joh scheelt 2 a 3 dikke euro's, daar tegenover neem je het risico dat de douane je shit tegenhouden en het duurt vaak lang voordat je je spul binnen hebt. Ik zou het gewoon in de UK bestellen.

Laatst bewerkt:
Ja joh scheelt 2 a 3 dikke euro's, daar tegenover neem je het risico dat de douane je shit tegenhouden en het duurt vaak lang voordat je je spul binnen hebt. Ik zou het gewoon in de UK bestellen.

Als je 1 of 2 potjes besteld komt het gewoon in een USPS royal mail envelop. Is bij mij echt nog nooit tegengehouden..

iemand ervaring met epistane als Cut kuur?

Zo ja welke dosering als eerste kuur?

Ook voor mij.. Predator nutrition en jwsupplements

Ligt er misschien aan wat je bestelt, maar het scheelt toch echt wel meer als paar euro. Dollar is 0,75 euro en pond 1,14 ofzo. En zoals pun aangeeft het komt gewoon in enveloppe zonder problemen aan.

Ligt er misschien aan wat je bestelt, maar het scheelt toch echt wel meer als paar euro. Dollar is 0,75 euro en pond 1,14 ofzo. En zoals pun aangeeft het komt gewoon in enveloppe zonder problemen aan.
Doe wat je niet laten kan, kom over 3 weken niet huilen dat je bestelling niet is aangekomen ofso.

Doe wat je niet laten kan, kom over 3 weken niet huilen dat je bestelling niet is aangekomen ofso.

Over drie weken ben ik al klaar met me bestelling die paar weken geleden gewoon is binnengekomen. Misschien moet ik dan huilen dat het op is.

Nice, daar begin ik januari mee..

Blijf je je ervaringen posten..? Welke dosis heb je?
Wat wil je bereiken.?

Terug
Naar boven