MuscleMeat

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Hoe gaat je cycle met triumphalis er uitzien? Wat is je doel?

Doel is een recomp. Hoop enkele % vet te verliezen en hopelijk 2kg te gainen.
Dit zal de eerste keer zijn dat ik een recomp doe, dus weet nog niet echt wat ik hiervan mag verwachten.

Cycle is als volgt:
1-6: 60mg pd
1-12: test 500mg pw
15-18: Nolva 20 20 10 10

Doel is een recomp. Hoop enkele % vet te verliezen en hopelijk 2kg te gainen.
Dit zal de eerste keer zijn dat ik een recomp doe, dus weet nog niet echt wat ik hiervan mag verwachten.

Cycle is als volgt:
1-6: 60mg pd
1-12: test 500mg pw
15-18: Nolva 20 20 10 10

Ik ben vooral benieuwd hoe triumphalis het alleen doet. Ben op zoek naar iets waar ik op korte tijd goed wat kilo's/kracht mee kan pakken en niet te veel vet aanzet. Van triumphalis lees ik goede dingen met betrekking tot die doelstellingen :)

Zouden jullie triumphalis als eerste PH kuur aanraden?
Na wat gegoogled te hebben, vond ik verschillende goede reacties hierover, maar ben uiteindelijk ook wel benieuwd naar jullie mening hierover.

Afgaande op reviews op UK/US boards kan triumphalis op 45mg voor 6weken een goede beginnerskuur zijn.
De reden dat ik er test bij wil pakken is vanwege het feit dat mijn eerdere ervaring op H-drol only cycle niet echt super was. Ik werd er lethargisch van en had echt nergens meer zin in. Dit was hoogst waarschijnlijk te wijten aan het ontbreken van een 'test' base. Ik heb toen besloten niet meer een oral only te doen, aangezien je je met test wel echt super voelt. :D

Zouden jullie triumphalis als eerste PH kuur aanraden?
Na wat gegoogled te hebben, vond ik verschillende goede reacties hierover, maar ben uiteindelijk ook wel benieuwd naar jullie mening hierover.

Heb je iets van de chemische structuur formule van deze stof. Ik ken het niet en ik vind alleen bullshit op de merknaam. Wat is dit......sorry ik ben al meer dan een 2 jaar niet met PH bezig.

Dit is een beschrijving van Triumphalis:

[Link niet meer beschikbaar]

Wat is het beste prohormoon om op korte tijd (ongeveer 6 weken) veel massa en kracht te winnen? Ikzelf zat nu aan epistane te denken, eventueel met iets om de lethargie tegen te gaan?

Wat is het beste prohormoon om op korte tijd (ongeveer 6 weken) veel massa en kracht te winnen? Ikzelf zat nu aan epistane te denken, eventueel met iets om de lethargie tegen te gaan?

Stano zou lethargie tegengaan. Ultradrol is ook goed voor massa en kracht. M1t of superdrol helemaal, maar dat is wel zwaar voor de lever. Die moet je ook niet langer dan vier weken doen.

wat denken jullie hiervan als eerste bulk cycle? (na de zomer, september - oktober)

Triumphalis 6 weken 45mg

Support supps:
- CEL Cycle assist (preload 2 weken voor cycle)
- Dedicated Pack (multi-vitamine)
- ZMA
- creatine (meningen hierover zijn verspreid, het komt blijkbaar neer op persoonlijke voorkeur om dit te nemen tijdens cycle)

PCT:
- nolva 20/20/10/10
- BC Armour ([Link niet meer beschikbaar])
- CEL PCT Assist

Voeding:
- 750 kcal boven onderhoud
- EKV 35/40/25

Training:
- on cycle 12-15 reps
- PCT: 5x5 routine voor kracht

wat denken jullie hiervan als eerste bulk cycle? (na de zomer, september - oktober)

Triumphalis 6 weken 45mg

Support supps:
- ZMA
- creatine (meningen hierover zijn verspreid, het komt blijkbaar neer op persoonlijke voorkeur om dit te nemen tijdens cycle)

PCT:
- nolva 20/20/10/10
- CEL PCT Assist

Voeding:
- EKV 35/40/25

Training:
- on cycle 12-15 reps

Is nolva alleen niet voldoende?

die armour bevat ostarine en ik had hier ergens gelezen dat iemand daarmee nog een betere pct had

---------- Post added at 19:59 ---------- Previous post was at 19:54 ----------

http://sarms101.com/sarms-in-pct/

Ik ben zelf altijd gek op epi geweest vanwege de droge gains, backpumps waren wel een issue, maar lethargie heb ik met epi nooit problemen gehad. Dit herken ik alleen bij designer roids als Pro-tren.

---------- Toegevoegd om 23:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:56 ----------

Triumphalis 6 weken 45mg

Support supps:
- ZMA

PCT:
- nolva 20/20/10/10
- CEL PCT Assist

Voeding:
- EKV 35/40/25

Training:
- on cycle 12-15 reps

Vind de kuur nogal voordelig voor de fabrikanten van ondersteunende produkten. Mariadistel of een andere simpele leverondersteuner gedurende de kuur en nolva in de nakuur lijkt me meer dan genoeg.

Ik ben zelf altijd gek op epi geweest vanwege de droge gains, backpumps waren wel een issue, maar lethargie heb ik met epi nooit problemen gehad. Dit herken ik alleen bij designer roids als Pro-tren.

---------- Toegevoegd om 23:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:56 ----------

Vind de kuur nogal voordelig voor de fabrikanten van ondersteunende produkten. Mariadistel of een andere simpele leverondersteuner gedurende de kuur en nolva in de nakuur lijkt me meer dan genoeg.

+1. Die PCT-producten zijn overbodig. Nolvadex alleen is meer dan voldoende, je lever herstelt zichzelf wel zonder overpriced kruiden ;) Producten zoals taurine tegen backpumps en meidoornbes om hoofdpijn tegen te gaan hebben wel een toegevoegde waarde tijdens het gebruik van een PH (naast omega 3 en een goede multivitamine, iets wat in het standaard-arsenaal thuis hoort).

252 pagina's gelezen! Iedereen bedankt voor het delen van zijn informatie. Ben een hoop wijzer geworden kwa pro hormonen. Bedankt!!!

Wil voor aankomende zomer nog een PH stack draaien, zit zelf aan de combi Epi + 11-OXO te denken. Heb al eens eerder een epi kuurtje gedaan van 5 weken waar ik zon 5kilo aan heb overgehouden.
Zit op het moment alleen te twijfelen over de dosis in stack en hoelang ik deze zal gaan doen. Vorige keer had ik het na 6 weken ook wel gehad, dus zit nu te twijfelen tussen 4 of 5 weken aangezien ik toch wat stack hiermee.

Wat wil ik gaan nemen per dag:
  • 11-Andro ( 11OXO) 300mg per dag ( 3 caps )
  • Epistane 40mg per dag ( 4 caps )
  • Pure Cycle protect
  • Nolva erachteraan 30/30/20/20

Wat wil ik bereiken.. wat meer hardheid, klein beetje massa richting het gewicht wat ik vorige keer ook gered heb en wat droger komen te staan. Tip, reacties, klachten ?

Wil voor aankomende zomer nog een PH stack draaien, zit zelf aan de combi Epi + 11-OXO te denken. Heb al eens eerder een epi kuurtje gedaan van 5 weken waar ik zon 5kilo aan heb overgehouden.
Zit op het moment alleen te twijfelen over de dosis in stack en hoelang ik deze zal gaan doen. Vorige keer had ik het na 6 weken ook wel gehad, dus zit nu te twijfelen tussen 4 of 5 weken aangezien ik toch wat stack hiermee.

Wat wil ik gaan nemen per dag:
  • 11-Andro ( 11OXO) 300mg per dag ( 3 caps )
  • Epistane 40mg per dag ( 4 caps )
  • Pure Cycle protect
  • Nolva erachteraan 30/30/20/20

Wat wil ik bereiken.. wat meer hardheid, klein beetje massa richting het gewicht wat ik vorige keer ook gered heb en wat droger komen te staan. Tip, reacties, klachten ?

Kun je beter een halodrol met 11-oxo stack doen, als je echt droger wilt komen te staan

Bereid je voor op een luie 6 weken als je H-drol + 11-oxo pakt. Bij deze stack had ik me toch een last van lethargie.
Zou alleen om die reden al nooit meer deze stack pakken. :)

is er bij triumphalis geen last van hoge bloeddruk en (grote) schade voor de lever dan?

Dat is helaas nog niet echt bekend.
Op phf zijn er wel wat logs waar men aangeeft dat ze geen last hebben van hoofdpijn of licht gekleurde urine.
Logs op UK boards worden dezelfde reacties gegeven. Ze geven aan dat Triumphalis niet zwaar aanvoelt voor het lichaam en dat het allemaal fijne cycles waren.

Dit zijn echter alleen gebruikerservaringen die ook nog eens moeilijk op waarde te schatten zijn.
Als je Triumphalis pakt ben je dus eigenlijk een soort test persoon.
Echter heb ik dus al wel ervaring met orals en weet ik waar ik op moet letten om in te schatten wat het met mijn lichaam doet. Mocht ik iets ondervinden waardoor ik Triumphalis zou moeten stoppen, dan doe ik dat zonder moeite.

Je zal alleen weten wat het met je lichaam doet als je voor en na de tijd bloed af laat nemen.

Terug
Naar boven