AndroidHealthClinic

Sticky Het grote Prohormonen Topic

umm oke

Ja ik las dat iedereen daar verdomd positief over is ( Mithras ) maar Triumhalis is dus een betere optie?

Mag ik vragen om wat toelichting, ben wel nieuwsgierig waarom dit dan beter is dan die mithras.

Overigens die Triumphalis dan stacken met Dienazone of die XI-KT Stack?

De bedoeling is massa gainen maar geen tot het liefst geen vet gainen ( liefst nog wat vanaf vandaar dat ik dan twijfel tussen die 2 liquids erbij.

Hoeveel van die flesjes zou je ongeveer nodig hebben? Weet namelijk niet echt in te schatten hoelang je daarmee doet ( 1e ervaring :D )

Ik denk aan 4 flesjes Dienazone/ XI-KT en 3 potjes Triumphalis ( nogmaals beter iets teveel dan te weinig )

Heb wel ervaring met cappies, pillen en poejers maar dit liquid shizz is new 4 me

Elke ( zinnige ) opmerking is welkom

alvast bedankt alles

De feedback die ik terug Kees is mithras heel droog en niet heel anabolisch. Meer een masteron/winstrol achtig iets om droog en hard van te worden. Triumohalis daarentegen lees ik goede dingen over mbt massa, voorkomen van fatgain etc. Kan in de praktijk bij iedereen anders uitpakken he.

Wat denken jullie van volgende:
Hdrol en pro-stano
w1/6 pro stano op 800 mg
w1/6 Hdrol 100 mg
w7/10 nakuur nolva op 20/20/10/10

Doel is kracht en droge massa (zo min mogelijk vet aanzetten)

Ik start binnenkort met wat Ultradrol, besteld uit de US. Iemand enig idee hoelang dat duurt eer dat het aankomt? ;) Ik ga 4 weken draaien op 24 mg.

Wat denken jullie van volgende:
Hdrol en pro-stano
w1/6 pro stano op 800 mg
w1/6 Hdrol 100 mg
w7/10 nakuur nolva op 20/20/10/10

Doel is kracht en droge massa (zo min mogelijk vet aanzetten)

Voor massa zou ik eerder gaan voor epistane ;) H-drol komt beter tot zijn recht om te cutten. Als je epistane niet vind (ik word er bijvoorbeeld hartstikke lethargisch van), probeer dan P-mag eens. Bijna dezelfde structuurformule als H-drol, maar dan net wat geschikter om clean te bulken.

Zou hem dan zo doen:
Week 1-6
125 mg. P-mag
1000 mg. Pro-stano

En daarbij 15-20% boven onderhoud eten, maar wel wat blijven cardio'en, zodat je redelijk lean blijft.

Misschien een domme vraag, maar als je 2 ph's stackt dat is toch over het algemeen hetzelfde als 2 oral aas te stacken of heb ik dat verkeerd?

Voor massa zou ik eerder gaan voor epistane ;) H-drol komt beter tot zijn recht om te cutten. Als je epistane niet vind (ik word er bijvoorbeeld hartstikke lethargisch van), probeer dan P-mag eens. Bijna dezelfde structuurformule als H-drol, maar dan net wat geschikter om clean te bulken.

Zou hem dan zo doen:
Week 1-6
125 mg. P-mag
1000 mg. Pro-stano

En daarbij 15-20% boven onderhoud eten, maar wel wat blijven cardio'en, zodat je redelijk lean blijft.

De pro-stano zorgt er toch voor dat de lethargie van epistane er niet zo hard doorkomt, niet? En voor een clean bulk is epistane of P-mag beter dus?

Misschien een domme vraag, maar als je 2 ph's stackt dat is toch over het algemeen hetzelfde als 2 oral aas te stacken of heb ik dat verkeerd?

waarschijnljik is 1vd 2 niet 17aa en dus niet schadelijk voor de lever.

---------- Toegevoegd om 15:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:52 ----------

Ik start binnenkort met wat Ultradrol, besteld uit de US. Iemand enig idee hoelang dat duurt eer dat het aankomt? ;) Ik ga 4 weken draaien op 24 mg.

tren A vriend, ik was ook altijd fan van PH's tot dat ik tren acetaat ging proberen.. resultaten schud je zowat zonder moeite uit je mouw..

---------- Toegevoegd om 15:54 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:52 ----------

tren A vriend, ik was ook altijd fan van PH's tot dat ik tren acetaat ging proberen.. resultaten schud je zowat zonder moeite uit je mouw..

oh zo kan het idd ja, nooit zo aan gedacht :)

Als iets oraal beschikbaar is, is het hepatotoxisch. Klaar.

De pro-stano zorgt er toch voor dat de lethargie van epistane er niet zo hard doorkomt, niet? En voor een clean bulk is epistane of P-mag beter dus?

Inderdaad, een wat meer androgeen middel dat ervoor zorgt dat je libido en je energieniveau niet om zeep worden geholpen. Ik zou gaan voor P-mag, daar hoor je zelden dat mensen last hebben van lethargie e.d. ;) Hier op het forum hebben mensen dat bij een epistane nog weleens.

Ik heb een tijd terug 500 mg. test-e gecombineerd met 400 mg. tren-e. Wat een ellende was dat haha :D Constant moe, voelde me over het algemeen slecht en agressief. Bij nader inzien had ik de test wat lager moeten houden, het schijnt dat dat scheelt ... maar ben huiverig om het nog eens te proberen, wellicht dat tren A dan beter uitkomt.

Inderdaad, een wat meer androgeen middel dat ervoor zorgt dat je libido en je energieniveau niet om zeep worden geholpen. Ik zou gaan voor P-mag, daar hoor je zelden dat mensen last hebben van lethargie e.d. ;) Hier op het forum hebben mensen dat bij een epistane nog weleens.

Ik heb een tijd terug 500 mg. test-e gecombineerd met 400 mg. tren-e. Wat een ellende was dat haha :D Constant moe, voelde me over het algemeen slecht en agressief. Bij nader inzien had ik de test wat lager moeten houden, het schijnt dat dat scheelt ... maar ben huiverig om het nog eens te proberen, wellicht dat tren A dan beter uitkomt.

k zat op 500 primo 250 test 350 ace( = 400 E +-) haha, voelde me de hele dag door super, geen nacht slecht geslapen of gezweet.

Alleen onder de coïtus zweette ik wel veel volgens mijn vriendin haha en 't cum was ongeveer 10% ( volume) van wat het nu is, maargoed na 2 maand denk je dat je dat altijd al had haha.

In mei ga ik op 700mg ace zitten, zal je op de hoogte houden haha.

Laatst bewerkt:

Maar lijkt P-mag gewoon niet erg veel op Hdrol?

Maar lijkt P-mag gewoon niet erg veel op Hdrol?

Het verschil zit hem in hoe snel je resultaat ziet en wanneer je het voelt werken. Halodrol is langzamer maar wel beter voor 8 weken cycles op zelfde dosis. En pmag of mechabol zijn uitstekend voor 5-6 weken en 8 wanneer je tegen week 5-6 dosis verhoogd.

Ik zit te denken om een m-lmg kuurtje te doen voor 4 weekjes op 75mg per dag, het schijnt dat een otc pct genoeg is omdat het niet aromatiseert, klopt dat?
Het is ook een niet gemethyleerde ph btw.

---------- Toegevoegd om 23:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:54 ----------

Of halodrol, dat schijnt ook wel goed spul te zijn

Ik zit te denken om een m-lmg kuurtje te doen voor 4 weekjes op 75mg per dag, het schijnt dat een otc pct genoeg is omdat het niet aromatiseert, klopt dat?

---------- Toegevoegd om 23:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:54 ----------

Altijd een standaard pct. En max lmg is een 19nor derivative. Is de "deca" van de prohormonen. Lang herstel dus. Probeer van tevoren je begint aan de cycle je oestrogeen te verlagen zodat je geen gyno krijgt.

Altijd een standaard pct. En max lmg is een 19nor derivative. Is de "deca" van de prohormonen. Lang herstel dus. Probeer van tevoren je begint aan de cycle je oestrogeen te verlagen zodat je geen gyno krijgt.

4 weken ultradrol was bij mij prima zonder pct. Bij 4 weken zal het niet altijd nodig zijn. Wel handig om nolva te hebben liggen mocht het nodig zijn natuurlijk.

+1

4 weken ultradrol was bij mij prima zonder pct. Bij 4 weken zal het niet altijd nodig zijn. Wel handig om nolva te hebben liggen mocht het nodig zijn natuurlijk.

Niet geheel verstandig maar goed haha :D Wat waren de resultaten van de ultradrol? Nog noemenswaarsdige sides? ;)

Dat kan niemand je vertellen. Feit blijft dat je met HCG/nolvadex sneller herstelt. Als ik zie dat ik van 8 weken H-drol met 11-OXO harder onderdrukt was dan van 12 weken test-e, dan neem ik persoonlijk niet het risico dat ik wekenlang met een laag test-gehalte rondloop na wat geklooi met prohormomen ;) Neem dus nolvadex en/of HCG.

Terug
Naar boven