AndroidHealthClinic

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Bereid je voor op een luie 6 weken als je H-drol + 11-oxo pakt. Bij deze stack had ik me toch een last van lethargie.
Zou alleen om die reden al nooit meer deze stack pakken. :)

Zou je hier met EPI met OXO minder last van hebben als stack zijnde? Ik zie ook nog vaak erg hoge dosis gebruikt worden met OXO, is de werking vele malen beter op 2 of zelfs 3x de aanbevolen hoeveelheid van 300mg ?

Ik heb epi zelf nooit gepakt dus durf daar geen uitspraak over te doen.
Echter zijn er genoeg mensen hier die ook last van lethargie hadden op alleen epi.
Denk dat je dit alleen voorkomt door een test base te hebben in je cycle.
Ik heb 11-oxo toen op 1g per dag gepakt, maar weet niet of het een noemenswaardige toevoeging was aan de 100mg h-drol die k toen ook per dag nam. Enige wat ik wel weet was dat de stack te duur was voor het resultaat (vooral door de 11-oxo).

Toevallig mensen die ervaring hebben met de Pro-epi (= epistane) van dragon nutrition? Of zijn er betere versies beschikbaar dan deze v dragon nutrition?

Dragon nutrition is altijd g2g.

poosje niet verdiept in PH's

hoe doet ultradrol het eigenlijk? wou het stacken met omnadren+Tren A

Omdat mijn eerste keuze oxymetholone niet door gaat aangezien ik men haar nog wil houden en ik 50 logs heb gelezen die allemaal hairloss hebben.

Kun je beter een halodrol met 11-oxo stack doen, als je echt droger wilt komen te staan

Ik heb nog nooit zo droog gestaan als met deze stack maar ...

Bereid je voor op een luie 6 weken als je H-drol + 11-oxo pakt. Bij deze stack had ik me toch een last van lethargie.
Zou alleen om die reden al nooit meer deze stack pakken. :)

... Bereid je er inderdaad op voor dat je erachter komt hoe een lijk zich voelt! :D

Advies: zet er wat test bij ;) Anders is het het niet waard. Draai dan H-drol only op 100 mg.

Ik vond epistane in combinatie met elke morgen testosterongel smeren voor herhaling vatbaar. Ik voelde mij top, werd droger en toch sterker en gespierder en dit op 6 weken. Ik heb vroeger toch wat geëperimenteerd met echte AS en vond dit evenwaardig aan een testosteron kuur in combinatie met winny. Van lethargie totaal geen last, integendeel. Iets impulsiever en minder geduld net zoals tijdens mijn vroegere kuurtjes. Dat was het enigste nadeel.

Ik heb nog nooit zo droog gestaan als met deze stack maar ...

... Bereid je er inderdaad op voor dat je erachter komt hoe een lijk zich voelt! :D

Advies: zet er wat test bij ;) Anders is het het niet waard. Draai dan H-drol only op 100 mg.
Zou pro-stano een optie in samenwerking met deze stack? Kan hier weinig over vinden op de Amerikaanse boards.

Ik vond epistane in combinatie met elke morgen testosterongel smeren voor herhaling vatbaar. Ik voelde mij top, werd droger en toch sterker en gespierder en dit op 6 weken. Ik heb vroeger toch wat geëperimenteerd met echte AS en vond dit evenwaardig aan een testosteron kuur in combinatie met winny. Van lethargie totaal geen last, integendeel. Iets impulsiever en minder geduld net zoals tijdens mijn vroegere kuurtjes. Dat was het enigste nadeel.

Hoe zit het met gyno bij het gebruik van testosteron gels?

Hoe denken jullie trouwens over een anti-e tijdens gebruik van pro-hormonen, zoals Arimidex? Lees in sommige gevallen dat er gyno kan optreden tijdens bijvoorbeeld een Epistane/Havoc kuur terwijl Havoc van zichzelf al heel anti oestrogeen is, als voorzorg zeg maar.

Zou pro-stano een optie in samenwerking met deze stack? Kan hier weinig over vinden op de Amerikaanse boards.

Hoe denken jullie trouwens over een anti-e tijdens gebruik van pro-hormonen, zoals Arimidex? Lees in sommige gevallen dat er gyno kan optreden tijdens bijvoorbeeld een Epistane/Havoc kuur terwijl Havoc van zichzelf al heel anti oestrogeen is, als voorzorg zeg maar.

Tijdens Epi/Havoc lijkt het me gewoon niet mogelijk. Echter erna zou je rebound kunnen krijgen door geen of slechte nakuur zoals vele doen. Wordt vaak gezegd dat na 6 weken epi geen nakuur nodig is, echter kan dit bij sommige toch verkeerd uitpakken

Wat denken jullie van epi te combineren met een dagelijkse dosis efedrine om zo de lethargie voor een klein deel op te vangen?

hallo
na wat research over dit product heb ik nog enkele vragen,waar ik niet echt een antwoord op kan vinden..
wat betreft de bijwerkingen,ik lees dat je niet zo veel kans hebt op haaruitval bij een cycle van 4 weken?
en kan je als pct toch beter nolvadex gebruiken of kan het toch met dit:
http://www.bodyenfitshop.nl/bodybuil.../advanced-pct/

jorne

Als je last krijg van gyno beginnen met 10 mg nolva per dag.

---------- Toegevoegd om 19:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:51 ----------

hallo
na wat research over dit product heb ik nog enkele vragen,waar ik niet echt een antwoord op kan vinden..
wat betreft de bijwerkingen,ik lees dat je niet zo veel kans hebt op haaruitval bij een cycle van 4 weken?
en kan je als pct toch beter nolvadex gebruiken of kan het toch met dit:
http://www.bodyenfitshop.nl/bodybuil.../advanced-pct/

jorne

Nee dat is geen pct. Afhankelijk van product dat je neemt is nakuur misschien niet nodig bij kuur van vier weken, maar anders gewoon nolva.

Ook ik ben aan het overwegen om Epi aan te schaffen. Net als Ironlove ga ik denk ik voor de epi van dragon nutrition. Heeft iemand ervaring met jwsupplements? En zo ja, hoe lang duurde de levering? thx!

Ook ik ben aan het overwegen om Epi aan te schaffen. Net als Ironlove ga ik denk ik voor de epi van dragon nutrition. Heeft iemand ervaring met jwsupplements? En zo ja, hoe lang duurde de levering? thx!

Geen eigen ervaring. Maar hoorde dat jw goed is levering binnen paar dagen.

Als je last krijg van gyno beginnen met 10 mg nolva per dag.

---------- Toegevoegd om 19:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:51 ----------

Nee dat is geen pct. Afhankelijk van product dat je neemt is nakuur misschien niet nodig bij kuur van vier weken, maar anders gewoon nolva.

Verder nog een antwoord wat betreft het haarverlies? En een pct nemen zoals in de link is niet voldoende? Als het moet zal ik nolva nemenmaar doe dit liever niet als het anders ook kan.

Al dat gezeik over haar verlies.
Daar is gewoon genoeg over te vinden......

In het kort: Sommige mensen ervaren erge haaruitval op epi, anderen niet. Dit wordt bepaald door je erfelijke aanleg voor haaruitval.

Bij epistane zie ik niet veel ovee haarverlies,daarmee dat ik het hier vraag..

Heb daar 1 keer besteld al, had binnen de week al mijn pakje binnen, maandag betaald & vrijdag ontvangen

Bijlagen

Terug
Naar boven