MuscleMeat

Sticky Het grote Prohormonen Topic

+1

Niet geheel verstandig maar goed haha :D Wat waren de resultaten van de ultradrol? Nog noemenswaarsdige sides? ;)

Dat kan niemand je vertellen. Feit blijft dat je met HCG/nolvadex sneller herstelt. Als ik zie dat ik van 8 weken H-drol met 11-OXO harder onderdrukt was dan van 12 weken test-e, dan neem ik persoonlijk niet het risico dat ik wekenlang met een laag test-gehalte rondloop na wat geklooi met prohormomen ;) Neem dus nolvadex en/of HCG.

Naja ik heb 0,0 last gehad van een dip die je normaal hebt bij onderdrukking van een kuur. Dus wel nakuren was in dat geval onverstandiger geweest, aangezien nolva ook geen snoep is.

Resultaat was + 4 kg ongeveer. Iets meer misschien. Had geen on gevoel zoals je hebt bij test e, maar kracht en massa ging mooi vooruit. Had vier weken gedaan op 14-21-28-28. Was precies 1 potje.

Naja ik heb 0,0 last gehad van een dip die je normaal hebt bij onderdrukking van een kuur. Dus wel nakuren was in dat geval onverstandiger geweest, aangezien nolva ook geen snoep is.

Resultaat was + 4 kg ongeveer. Iets meer misschien. Had geen on gevoel zoals je hebt bij test e, maar kracht en massa ging mooi vooruit. Had vier weken gedaan op 14-21-28-28. Was precies 1 potje.

Top kerel, thx voor de feedback ;) Je hebt gelijk, nolva is inderdaad ook gore troep. Ik ga zelf ultradrol gebruiken om licht te cutten. Eet op onderhoud, en verbrand zo´n 3000-3500 kcal. per week aan cardio. Volgens Punjab word je er aardig shredded van hehe ;)

Top kerel, thx voor de feedback ;) Je hebt gelijk, nolva is inderdaad ook gore troep. Ik ga zelf ultradrol gebruiken om licht te cutten. Eet op onderhoud, en verbrand zo´n 3000-3500 kcal. per week aan cardio. Volgens Punjab word je er aardig shredded van hehe ;)

Ja ik vond het ook niet verkeerd. Volgende keer zet ik er wel gewoon weer test bij, maar wilde eens proberen solo. Welk merk heb je genomen?

Iemand hier al ervaring met Triumphalis? Heb het topic doorzocht, maar zo te zien zijn er nog geen gedeelde gebruikerservaringen. Zat er over te denken dit te pakken met test en mogelijk primo of bold.

De bedoeling is een recomp te doen richting de zomer en wat schone massa te pakken. Heb geen behoefte aan hoog androgene middelen zoals tren en ook geen behoefte aan middelen die voor een hoop bloat zorgen.

Plan zou er dan als volgt uit zien:
Triumphalis: Week 1-6 60mg per dag
Test-e : Week 1-10 250mg of 375mg per week
Primo : week 1-10 300 - 400 mg per week

Laatst bewerkt:
Iemand hier al ervaring met Triumphalis? Heb het topic doorzocht, maar zo te zien zijn er nog geen gedeelde gebruikerservaringen. Zat er over te denken dit te pakken met test en mogelijk primo of bold.

De bedoeling is een recomp te doen richting de zomer en wat schone massa te pakken. Heb geen behoefte aan hoog androgene middelen zoals tren en ook geen behoefte aan middelen die voor een hoop bloat zorgen.

Plan zou er dan als volgt uit zien:
Triumphalis: Week 1-6 60mg per dag
Test-e : Week 1-10 250mg of 375mg per week
Primo : week 1-10 300 - 400 mg per week

Ik zou de primo droppen, en meer test pakken met masteron. Veel goedkoper, en betere gains. Primo is IMO iets voor vrouwen. De look die je van test-e krijgt i.c.m mast-e zal je zeker bevallen. Vergeet niet om minder dan 2 gram zout per dag te eten, anders zul je wellicht wel wat bloaten.

Ik zou hem zo doen:

Week 1-12
500 mg. test-e E5D
400 mg. mast-e E5D

Week 1-6
Triumphalis: 60 mg. ED

PCT
20 mg. nolva, of, indien je blast & cruised, 250 mg. test-e EW.

Eet iets boven, of op onderhoud, en cardio per week ongeveer 3000-3500 kcal. eraf.

Recompen zal je hehe :D

Laatst bewerkt:
Good to go. Ik zou de primo droppen, en meer test pakken met masteron. Veel goedkoper, en betere gains. Primo is IMO iets voor vrouwen.

Ik zou hem zo doen:

Week 1-12
500 mg. test-e E5D
400 mg. mast-e E5D

Week 1-6
Triumphalis: 60 mg. ED

PCT
20 mg. nolva, of, indien je blast & cruised, 250 mg. test-e EW.

primo is toch juist beter dan mast, met primo kun je nog wat gainen en met mast niet/nauwelijks voor zover ik weet

Mast is leuk als je op laag vetpercentage staat. Primo is goed middel alleen duur aangezien 100 mg/ml is en je tussen de 500-1000 per week moet pakken.

250 test en 400 tren is ook lekker om droog te worden.

Oke thnx voor de reacties heren! Helaas zal ik de komende weken nog maar ff goed na moeten denken wat ik ga doen haha. Al die opties maken het moeilijk een beslissing te maken.

Dat ik geen 500mg test ga doen staat in ieder geval vast. Denk dat ik dit maximaal op 375mg pak.
De kickstart gaat vooralsnog tussen triumphalis en anavar.

Het moeilijke bij deze keus is dat anavar schijnbaar veel gefaked wordt en je dus niet het product krijgt waar je voor betaald. Het nadeel bij triumphalis is dat er niet super veel echt goede logs zijn op Engelse fora en ik de logs op bijv. phf.com (ivm met alle iron legion reps) niet vertrouw. Ik ben dus bang dat dit product ook tegen zou kunnen vallen en de claims niet waarmaakt die op de US fora te vinden zijn.

Tot slot is het dus een optie er nog een milde 2e inject bij te pakken. Qua profiel lijkt boldenone mij het meest aan te spreken ivm droge gains en behoud van goede conditie (erg belangrijk punt bij mij ivm werk, hierdoor is tren dan ook geen optie). Helaas zijn ook hier de gebruikerservaringen niet al te positief over. Echter lees je dan met name dat het niet geschikt is om te bulken en dat is dus ook niet mijn doel.

korte samenvatting:

test sowieso max op 375
kickstart anavar of triumphalis - voor/nadelen
mogelijk bold nu als 2e inject.

Oke thnx voor de reacties heren! Helaas zal ik de komende weken nog maar ff goed na moeten denken wat ik ga doen haha. Al die opties maken het moeilijk een beslissing te maken.

Dat ik geen 500mg test ga doen staat in ieder geval vast. Denk dat ik dit maximaal op 375mg pak.

Het moeilijke bij deze keus is dat anavar schijnbaar veel gefaked wordt en je dus niet het product krijgt waar je voor betaald. Het nadeel bij triumphalis is dat er niet super veel echt goede logs zijn op Engelse fora en ik de logs op bijv. phf.com (ivm met alle iron legion reps) niet vertrouw. Ik ben dus bang dat dit product ook tegen zou kunnen vallen en de claims niet waarmaakt die op de US fora te vinden zijn.

Tot slot is het dus een optie er nog een milde 2e inject bij te pakken. Qua profiel lijkt boldenone mij het meest aan te spreken ivm droge gains en behoud van goede conditie (erg belangrijk punt bij mij ivm werk, hierdoor is tren dan ook geen optie). Helaas zijn ook hier de gebruikerservaringen niet al te positief over. Echter lees je dan met name dat het niet geschikt is om te bulken en dat is dus ook niet mijn doel.

korte samenvatting:

test sowieso max op 375

ik heb ook niet te veel kennis hier over, maar denk dat je beter gewoon 375 test en 600 primo kunt nemen. evt primo iets hoger maar dat is net wat je zelf wilt en er voor wilt betalen omdat het toch wat duurder is. Maar het is kwaliteit muscle wat je terug krijg als ik het moet geloven.

korte samenvatting:

test sowieso max op 375

Zoals ik al zei: kuur goed, of kuur niet. 500 mg. test-e is wel het minimum waarop je lekker gaint (je legt je productie immers toch plat). Aangezien je bang bent voor vocht, zou ik daarnaast 400 mg. mast-e zetten. Werkt als een milde AI, voorkomt vocht-en waterretentie, en vermindert lichaamsvet, naast dat het een lichte anabole functie heeft. Primo daarentegen is véél te duur voor wat het doet. Je gains gaan van de test komen, niet van de primo. Wees daar dus niet scheutig mee. Bold: hetzelfde verhaal. Veel te duur voor wat het doet.

Doe gewoon waar jij je goed bij voelt. Qua oral: GEEN anavar. Moeilijk te sourcen, en het is vaak ondergedoseerde brol. Ik zou voor die triumphalis gaan, weten wij immers ook weer wat dat doet hehe :D Ziet er iig uit als een potente designer steroid, waar ik eerder voor zou opteren dan anavar, tenzij je een vrouw bent uiteraard.

ik heb ook niet te veel kennis hier over, maar denk dat je beter gewoon 375 test en 600 primo kunt nemen. evt primo iets hoger maar dat is net wat je zelf wilt en er voor wilt betalen omdat het toch wat duurder is. Maar het is kwaliteit muscle wat je terug krijg als ik het moet geloven.

Als je test per se laag wil houden, ga dan voor test/tren op 250 / 400 mg. Goedkoper, en mg. voor mg. veel effectiever. Primo is echt te duur voor wat het doet.

Ok ben er wel uit denk ik. :) Thnx voor het advies alainie.
Ik hou het bij:

Triumphalis - 60mg p.d. voor 6-7weken
Test-e - 450 -600mg (krijg 300mg per ml) voor 10-12 weken.

---------- Toegevoegd om 18:32 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:44 ----------

Mm shit Triumphalis out of stock bij phf.com..

Iemand die nog een andere goede US webshop weet? Scheelt toch aardig in prijs ten opzichte van de UK webshops.

edit:

Zojuist de Triumphalis bij strongsupplementshop.com besteld. Nu maar hopen dat het allemaal aankomt. :)

Laatst bewerkt:
Bij Epistane wordt veel Nolva geadviseerd. In hoeverre is de Nolva slechter dan de Epi zelf?

Is Clomid ook een altnernatief of is dit net zo zwaar?

Ik ga volgende maand starten met 5/6 weken epi 30/40 mg max als eerste kuur

Wat vinden de ervaren Ph gebruikers eigenlijk van oral aas vs ph's. Ik krijg toch het idee dat oral aas vaak tegenvalt qua werking. En bij ph's zie ik de ene na de andere stack op internet voorbij vliegen.

Voorbeeld:
oral winstrol word vaak afgeraden, word amper op gegaind/gewricht pijn en dergelijken.
kuren epistane lees je vaak weer positieve verhalen over, veel gegaind en betere effecten dan winstrol.

Of ben ik nu appels met peren aan het vergelijken?

Wat vinden de ervaren Ph gebruikers eigenlijk van oral aas vs ph's. Ik krijg toch het idee dat oral aas vaak tegenvalt qua werking. En bij ph's zie ik de ene na de andere stack op internet voorbij vliegen.

Voorbeeld:
oral winstrol word vaak afgeraden, word amper op gegaind/gewricht pijn en dergelijken.
kuren epistane lees je vaak weer positieve verhalen over, veel gegaind en betere effecten dan winstrol.

Of ben ik nu appels met peren aan het vergelijken?

Ja die ph's zijn ook gewoon roids. Alleen zijn niet bekend. Hierdoor ook de schadelijkheid niet. Maar er zijn zeker ph/ds die gewoon meer resultaat geven dan de bekende oral aas.

Ja die ph's zijn ook gewoon roids. Alleen zijn niet bekend. Hierdoor ook de schadelijkheid niet. Maar er zijn zeker ph/ds die gewoon meer resultaat geven dan de bekende oral aas.

Ja precies wat je zegt. Ik ken 9 vd 10 phs niet. Ken net de aas een beetje, dat ph gelijkwaardig is als aas wist ik wel ;)

Voor massa zou ik eerder gaan voor epistane ;) H-drol komt beter tot zijn recht om te cutten. Als je epistane niet vind (ik word er bijvoorbeeld hartstikke lethargisch van), probeer dan P-mag eens. Bijna dezelfde structuurformule als H-drol, maar dan net wat geschikter om clean te bulken.

Zou hem dan zo doen:
Week 1-6
125 mg. P-mag
1000 mg. Pro-stano

En daarbij 15-20% boven onderhoud eten, maar wel wat blijven cardio'en, zodat je redelijk lean blijft.

is P-mag verglijkbaar met epistane qua belasting voor het lichaam/lever?

is P-mag verglijkbaar met epistane qua belasting voor het lichaam/lever?

Who knows? Beiden zijn levertoxisch. Alleen een bloedtest kan uitwijzen in hoeverre deze twee middelen schadelijk zijn voor jou. Ik heb weleens bloed laten trekken na 6 weken epistane op 60 mg., en hoewel mijn leverwaarden niet verhoogd waren, was het met de rest van mijn panel toch wel triest gesteld. Een maat van me had daarentegen nergens last van.

Bij Epistane wordt veel Nolva geadviseerd. In hoeverre is de Nolva slechter dan de Epi zelf?

Is Clomid ook een altnernatief of is dit net zo zwaar?

Ik ga volgende maand starten met 5/6 weken epi 30/40 mg max als eerste kuur

Succes met je cycle! Zou je epi minimaal op 40-60 mg. pakken ;) Nolvadex is inderdaad geen snoepgoed, maar volgens de boekjes minder slecht voor je dan orale AAS. Ik zou gaan voor nolvadex op 20 mg. Als je toegang hebt tot HCG zou ik dit tijdens je kuur ook gebruiken. Versnelt je herstel aanzienlijk.

Heb mijn bestelling binnen (2 potjes Triumphalis). Ben zeer tevreden over de levertijd, verpakking en de tracking service.
Naar mijn idee is strongsupplementshop.com dus een solide webshop voor PH's. Qua prijs ook een stuk voordeliger dan de webshops in de UK. Geloof dat dit me ong. €80,- heeft gekost (incl. verzendkosten) ten opzichte van €115,- bij predatornutrition. :)

Heb mijn bestelling binnen (2 potjes Triumphalis). Ben zeer tevreden over de levertijd, verpakking en de tracking service.
Naar mijn idee is strongsupplementshop.com dus een solide webshop voor PH's. Qua prijs ook een stuk voordeliger dan de webshops in de UK. Geloof dat dit me ong. €80,- heeft gekost (incl. verzendkosten) ten opzichte van €115,- bij predatornutrition. :)

Hoe gaat je cycle met triumphalis er uitzien? Wat is je doel?

-

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven