XXL Nutrition

Sticky Het grote Prohormonen Topic

resultaten van het bloedonderzoek zijn ook bekend, alles prima inorde, enkel spierenzymes en leverwaardes zijn wat hoger dan normaal, maar niets om bezorgd om te zijn.
de laatste 2 weken wel wat last van vermoeidheid beginnen krijgen, ik dacht eerst dat dit door de triumphalis kwam, maar komt dus door de stress op de lever.
enige sides die ik dus rechtstreeks van de triumphalis ondervindt, zijn een iets hogere bloeddruk en een groter hongergevoel (die wel echt handig is tijdens de bulk)
nog 1 week te gaan

alcohol + vakantie is op zich geen vreemde gedachte van me toch ;) maar in jou geval zit dat wel goed dus..

Ik wilde je helpen maar wat is "trest" ? (heb bij google gekeken)

Voor Epistane is dit goed als nakuur:

Clomid 12 dagen 50mg
of
Nolva 4 weken 20mg

Op je 2e vraag naar mijn weten wordt er bij TREN vaak Arofixxen gebruikt (nolva 20mg & aromasim 20mg).
Maar bij Deca wordt gewoon altijd Nolva geadviseerd.
Er zijn ook zat mensen die alleen nolva nemen bij tren, omdat er heel wat dealertjes geen Arofixxen verkopen omdat het duurder inkopen is.

Maar als je even duidelijk neer kan zetten wat "trest" is, dan kan er beter geholpen worden.

Trest is trestolone. Een ph dat veel wordt gebruikt als PWO in eens stack met een methyl ph.
Een goede AI als transdermal formestane (zoals formeron) is wel aan te raden.
Pct nolva of chlomid

Ik wilde mijne eerste PH kuur starten deze zomer, wil gaan voor een bulk. Ik twijfel tussen H drol en Triumphalis, lees zeer goede revieuws over Triumphalis maar nergens iemand die zegt dat het geschikt is als eerste? PCT heb ik nolva voor. Ook iemand die me kan zeggen hoe het zitten met controles van je pakketje?

Ik zit zelf momenteel in de 3e week van Halodrol en twijfelde ook lang over Triumphalis.
Halodrol heeft zichzelf al bewezen, want deze is al lang op de markt. De sides zijn minimaal maar dit schijnt ook zo te zijn bij Triumphalis. Ook heb ik mijn keuze laten beinvloeden door de prijzen van deze 2 producten. Ik heb nu 1 potje van Halodrol gedoseerd op 50 mg. Hier heb ik maar 1 potje van nodig voor 6 weken en dat kostte me ongeveer 40 euro. Bij Triumphalis is de prijs een flink stuk hoger en heb je 2 potjes nodig voor een goede run..

controles binnen EU zijn niet aan de orde, dus bestel het in de UK als je zeker wilt weten dat het (snel) geleverd wordt. Vanuit de VS gaat het erg lang duren en er is kans dat je het pakketje helemaal niet ontvangt.

Ja dat dacht ik ook inderdaad, zou je mij kunnen vertellen welke versie je hebt van H drol en van waar? ik dacht namelijk eerst te bestellen op predator, maar ik twijfel sterk over welk merk van Hdrol en welke site. Alvast bedankt voor je reactie

Triumphalis is zeker en vast een goeie keus voor eerste kuur, dit is ook mijn eerste kuur en heb er prachtig mee gegained (in de veronderstelling dat ik vanaf volgende week de pct goed doorsta).
met 2 potjes kan je een kuur van 6 of zelfs 7 weken doen, naar eigen keus.
ik ben begonnen met 45mg week 1, dan 3 weken 60mg en nu de laatste 2 weken 75mg. blijf je echter bij 60mg, kan je een 7e week er bij doen als je je goed genoeg voelt.

Ik twijfel omdat triumphalis nogal nieuw is, ook weet ik niet welke Hdrol nu goed is, er zijn zoveel clones...
Is een kuur van 45mg per dag,voor 4 weken wat te kort denk je? dan zou ik wel kunnen toe komen met 1 pot triumphalis.

4 weken op 45mg kan wel maar ik denk niet dat je er echt veel mee zal winnen. 6 weken wordt bijna overal aangeraden en de meeste zullen je ook wel vertellen dat bij 60mg de sweet spot ligt.

Nou wou ik maandag beginnen met me Epi en Pro Stano cycle.

Maar ik zit met een "probleem"

Had een tijdje last van me rechter bal en had uiteindelijk een echo gehad, was ik gister bij de huis arts voor de uitslag, blijkt het een cyste te zijn, niet groot en hij zegt kijk het nog 6 weken aan, toevallig, want ik wou die epi ook op 6 weken draaien zoals de meeste. maar volgens de doctor is de cyste te verwaarlozen en heel normal bij mannen van mijn leeftijd (38)

Nou heb ik er niet heel veel last van, voel het met voor over bukken als ik op een trainingsbankje zit, doet het pijn, nee, maar ik voel het wel.

Nou me vraag, zoals jullie hem al voelen aankomen, zou ik die cycle nog draaien of niet?

Me Epi is nog maar 2 maanden goed voor het over de datum heen gaat, dus ja, dat is ook een beetje het probleem.

Nou las ik hier via de zoek functie wel wat over cyste's maar werdt er niet wijzer van.

Heb een keer gelezen dat medicijnen haast geen afname van kwaliteit hebben mits droog en donker bewaard.
Geloof dat het zelfs na 10 jaar nog maar een afname van enkele procenten was en nog gewoon veilig genomen kon worden.

Maar ik zit met een "probleem"

Had een tijdje last van me rechter bal en had uiteindelijk een echo gehad, was ik gister bij de huis arts voor de uitslag, blijkt het een cyste te zijn, niet groot en hij zegt kijk het nog 6 weken aan, toevallig, want ik wou die epi ook op 6 weken draaien zoals de meeste. maar volgens de doctor is de cyste te verwaarlozen en heel normal bij mannen van mijn leeftijd (38)

Nou heb ik er niet heel veel last van, voel het met voor over bukken als ik op een trainingsbankje zit, doet het pijn, nee, maar ik voel het wel.

Nou me vraag, zoals jullie hem al voelen aankomen, zou ik die cycle nog draaien of niet?

Me Epi is nog maar 2 maanden goed voor het over de datum heen gaat, dus ja, dat is ook een beetje het probleem.

Nou las ik hier via de zoek functie wel wat over cyste's maar werdt er niet wijzer van.

EERST je gezondheid..DAN pas de rest.
Die epi blijft nog wel goed. Ook na die datum. De efficiëntie blijft nog een flink aantal maanden (tot zo'n 2 jaar) goed. Het verliest heel geleidelijk zijn potentie.
Welk merk/type epi heb je?

Keuze tussen euro's voor een nieuw pot Epi of gezondheid...moeilijk???

't gaat echt wel niet op die 6 weken aan komen hé... ik zou de raad die hier wordt gegeven toch opvolgen! Mocht je nu toch aan die epi beginnen ga je je toch 6 weken zorgen maken over die bal!

iemand aanrader waar je triumphalis enigszins goedkoop kunt krijgen. vind 45 pond aardige prijs voor een potje

@Gingerbreadman, waarom vul je je log niet meer aan?

Terug
Naar boven