AndroidHealthClinic

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Brb gestopt met 11oxo, brb feeling small again :(

resultaten aan het einde?

Oke 2 dage na het stoppen van mijn 6 weekse 11oxo cycle...
Voel me goed en energiek.
In de gym een monster pomp, volheid en hardheid, bench press prs gezet vandaag: 95kgx6 100kgx4

Dafuq is going on?

Mijn pct is daa 3 gram en lean xtreme

Oke 2 dage na het stoppen van mijn 6 weekse 11oxo cycle...
Voel me goed en energiek.
In de gym een monster pomp, volheid en hardheid, bench press prs gezet vandaag: 95kgx6 100kgx4

Dafuq is going on?

Mijn pct is daa 3 gram en lean xtreme

Denk je dat dat volstaat als pct?

Wie heeft er wel eens tijdens zijn PH kuur alcohol gedronken? Zo ja, merkte je er wezenlijk iets van? (Of bloedwaardes laten meten)
Ik ben een maand voor aanvang van de epistane kuur gestopt met het drinken van elke vorm van alcohol. Dat is nu uiteraard nogsteeds zo gezien de toxiciteit van epi.

Wat word er momenteel aangeraden van ph's zonder extreme vochtgains en zonder gewrichtsproblemen (epi)?

triumphalis, ben er zelf mee bezig momenteel

zit nu midden in week 5, totaal geen sides, voelt precies alsof ik niets neem eigenlijk.
kracht is wel wat verbeterd maar niet om echt over naar huis te schrijven,
gewicht is wel al goed omhoog gegaan, ben begonnen aan 87kg met +-12% VP,
gisteren op de weegschaal 96kg, VP nog niet opnieuw gemeten maar ik schat ongeveer hetzelfde.

1ste week 45mg, dan 3 weken 60mg en nu de laatste 2 weken besloten 75mg te doen (wegens geen sides of last en dan kan ik eindigen op 6 weken, ipv nog een week erbij te doen met overschot van het 2e potje)

---------- Toegevoegd om 21:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:50 ----------

ik doe er wel een bulk mee, kcal zit rond de 4000-4300 (overschot van 750-1000).
eiwit gemiddeld 350g, koolhydraten gemiddeld 400g en vet gemiddeld 110g, komt uit op een EKV van ongeveer 35/40/25.
tudca voor lever, visolie, multivitamine, ZMA en creatine gebruik ik ernaast nog.

Beter epi dus.

Dan krijg je mass+ dikke kracht

zit nu midden in week 5, totaal geen sides, voelt precies alsof ik niets neem eigenlijk.
kracht is wel wat verbeterd maar niet om echt over naar huis te schrijven,
gewicht is wel al goed omhoog gegaan, ben begonnen aan 87kg met +-12% VP,
gisteren op de weegschaal 96kg, VP nog niet opnieuw gemeten maar ik schat ongeveer hetzelfde.

1ste week 45mg, dan 3 weken 60mg en nu de laatste 2 weken besloten 75mg te doen (wegens geen sides of last en dan kan ik eindigen op 6 weken, ipv nog een week erbij te doen met overschot van het 2e potje)

---------- Toegevoegd om 21:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:50 ----------

ik doe er wel een bulk mee, kcal zit rond de 4000-4300 (overschot van 750-1000).
eiwit gemiddeld 350g, koolhydraten gemiddeld 400g en vet gemiddeld 110g, komt uit op een EKV van ongeveer 35/40/25.
tudca voor lever, visolie, multivitamine, ZMA en creatine gebruik ik ernaast nog.

9kg in 5,5 weken?? Ik dacht dat ik al lekker ging! haha Netjes!
Vet % al gemeten? Want die zal ongetwijfeld wat omhoog gegaan zijn. Succes nog even de laatste dagen!

Edit: Ik zag net je foto's. Die 12% foto is naar mijn idee geen 12% hoor. Denk eerder aan 15%. Wel een hele mooie sprong voorwaarts zeg! Ben benieuwd naar je huidige pic.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
links 16/04/2013 95kg VP +-23% (foto zonder flits genomen)
rechts 15/04/2014 85kg VP 12% (foto met flits genomen)

Die VP meting werd nochtans door sportdokter op zelfde moment op 3 verschillende manieren uitgevoerd.
4punts meting kwam uit op 12,4%, 10punts was 11,8% en met zo'n toestelletje kwam het op 12,2%.
Uitgevoerd eind april, begonnen met de kuur midden mei.
Zal na de kuur opnieuw laten meten.

Wat word er momenteel aangeraden van ph's zonder extreme vochtgains en zonder gewrichtsproblemen (epi)?

Ik krijg in week 4 droge gewrichten in knieen en polsen. Toen visolie gepakt. Verzachten voor een groot deel.
Na het stoppen waren mijn gewrichten weer snel normaal.

---------- Toegevoegd om 11:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:03 ----------

yep, geen kick erbij. Twijfel nu ook of ik evt een ph wil toe voegen voor laatste 6 weken maar niet zeker

Pak epistane erbij aan het einde. Zeker een aanrader.

Dat ga ik er van uit dat het wel goed zit ja. Netjes hoor! Keep it up!
Heb je je bloedwaarden of in ieder geval je bloeddruk laten meten in de afgelopen weken? Ben wel benieuwd naar je huidige bloeddruk.
Mocht je die niet zelf thuis kunnen meten, kan dat op elk moment bij de apotheek.

9kg in 5,5 weken?? Ik dacht dat ik al lekker ging! haha Netjes!
Vet % al gemeten? Want die zal ongetwijfeld wat omhoog gegaan zijn. Succes nog even de laatste dagen!

Edit: Ik zag net je foto's. Die 12% foto is naar mijn idee geen 12% hoor. Denk eerder aan 15%. Wel een hele mooie sprong voorwaarts zeg! Ben benieuwd naar je huidige pic.
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
links 16/04/2013 95kg VP +-23% (foto zonder flits genomen)
rechts 15/04/2014 85kg VP 12% (foto met flits genomen)

Nice results hoor. Alleen je shoulders (side) zijn niet echt in verhouding?

door een klein ongelukje opt werk gisteren, vandaag dus een week eerder bij de dokter geweest.
bloed laten nemen voor onderzoek, bloeddruk gemeten en was 15/8 wat bij mij meestal 13/8 is, dus lichtjes hoger maar niets ergs.
VP meting kwam uit op 14%, maar vooral onderhuids vet blijkbaar die bijgekomen is want de huidplooien waren identiek als de vorige keer 2 maand geleden, dus in de spiegel niets ervan te zien maar toch wel wat hoger dus.
2% op bijna 10kg is wel zeker niet slecht

Terug
Naar boven