XXL Nutrition

Sticky Het grote Prohormonen Topic

---------- Toegevoegd om 21:53 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:50 ----------

ik doe er wel een bulk mee, kcal zit rond de 4000-4300 (overschot van 750-1000).
eiwit gemiddeld 350g, koolhydraten gemiddeld 400g en vet gemiddeld 110g, komt uit op een EKV van ongeveer 35/40/25.
tudca voor lever, visolie, multivitamine, ZMA en creatine gebruik ik ernaast nog.

zo'n groot kcal overschot... hoe heb je dit bepaald?

onderhoud is rond de 3200-3300, de algemene regel voor bulk is +500 kcal, en aangezien ik een ph kuur doe heb ik het kcal overschot nog wat opgedreven zonder volledig te gaan overdrijven.

onderhoud is rond de 3200-3300, de algemene regel voor bulk is +500 kcal, en aangezien ik een ph kuur doe heb ik het kcal overschot nog wat opgedreven zonder volledig te gaan overdrijven.
dat van onderhoud en +500 ken ik maar de rest is blijkbaar een gok?

sommigen doen 750-1000 maar dan heb je veel meer kans op vetopslag, bij een gewone bulk zou ik het ook niet doen, enkel nu omwille van de extra hulp van het prohormoon, na de pct zak ik terug geleidelijk naar een 500 kcal overschot

Ik krijg in week 4 droge gewrichten in knieen en polsen. Toen visolie gepakt. Verzachten voor een groot deel.
Na het stoppen waren mijn gewrichten weer snel normaal.

---------- Toegevoegd om 11:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:03 ----------

Pak epistane erbij aan het einde. Zeker een aanrader.

zit ook te twijfelen idd om dat te doen. Zat zelf de denken aan 40mg voor de laatste 4 weken, 6 lijkt me te lang en hoger doseren niet prese nodig. Of zou jij het anders doen?

huidige kuur: 500 test/600 primo 16 weken.

door een klein ongelukje opt werk gisteren, vandaag dus een week eerder bij de dokter geweest.
bloed laten nemen voor onderzoek, bloeddruk gemeten en was 15/8 wat bij mij meestal 13/8 is, dus lichtjes hoger maar niets ergs.
VP meting kwam uit op 14%, maar vooral onderhuids vet blijkbaar die bijgekomen is want de huidplooien waren identiek als de vorige keer 2 maand geleden, dus in de spiegel niets ervan te zien maar toch wel wat hoger dus.
2% op bijna 10kg is wel zeker niet slecht

Dit is de grootste toename die ik in dat tijdsbestek heb gezien op Epi.
Super mooi resultaat! Hoe ziet je pct er uit?

is geen epi die ik gebruik, wel triumphalis, epi heb ik overwogen maar toch niet gedaan wegens de aanslag op je haarlijn, ben hier sowieso al gevoelig aan.
PCT wordt 4 weken nolva 20/20/10/10 met ostarine 15mg ook 4 weken, heb verschillende goeie dingen over deze combinatie gelezen, zelfs hier op dbb, dat ik besloten heb dit zelf ook te proberen.

is geen epi die ik gebruik, wel triumphalis, epi heb ik overwogen maar toch niet gedaan wegens de aanslag op je haarlijn, ben hier sowieso al gevoelig aan.
PCT wordt 4 weken nolva 20/20/10/10 met ostarine 15mg ook 4 weken, heb verschillende goeie dingen over deze combinatie gelezen, zelfs hier op dbb, dat ik besloten heb dit zelf ook te proberen.

Oooooow zeg dat dan! ...dat zeg je toch? Ja nu pas. Nee oke! ;)
Desalniettemin mooi resultaat dus!

iemand wel eens cynostane gerund?

Momenteel ga ik aan de 3e week van de halodrol beginnen. De dosering wordt nu verhoogd, maar heb toch wel heel erg last van lethargie. Ik zie er daarom zelfs tegen op, om de dosis te verhogen. Ik ben al aan het zoeken geweest naar Stano of 4AD om toch een test base er bij te nemen, maar dit is niet te vinden bij de UK prohormoon shops.. Of heeft iemand een andere tip? Ik kan nu niks uit de US bestellen, want dat komt te laat binnen

Momenteel ga ik aan de 3e week van de halodrol beginnen. De dosering wordt nu verhoogd, maar heb toch wel heel erg last van lethargie. Ik zie er daarom zelfs tegen op, om de dosis te verhogen. Ik ben al aan het zoeken geweest naar Stano of 4AD om toch een test base er bij te nemen, maar dit is niet te vinden bij de UK prohormoon shops.. Of heeft iemand een andere tip? Ik kan nu niks uit de US bestellen, want dat komt te laat binnen

Tr3st van Olympus Labs, zijn pillen maar zijn geen 17aa dus geen leverschade en daarom ideaal om te combineren en gaat dus lethargie tegen. Het geeft ook nog extreme massa gains. Maar let op het is een 19nor en aromatiseert en onderdrukt als een gek.
Ik heb zelf al een potje gekocht bij JWSupplements in de UK maar betwijfel of ik het ooit zelf ga gebruiken. Ik heb het dus nog niet zelf gebruikt. Op Anabolicminds.com kan je er het een en ander over lezen.

Laatst bewerkt:
Tr3st van Olympus Labs, zijn pillen maar zijn geen 17aa dus geen leverschade en daarom ideaal om te combineren en gaat dus lethargie tegen. Het geeft ook nog extreme massa gains. Maar let op het is een 19nor en aromatiseert en onderdrukt als een gek.
Ik heb zelf al een potje gekocht bij JWSupplements in de UK maar betwijfel of ik het ooit zelf ga gebruiken. Ik heb het dus nog niet zelf gebruikt. Op Anabolicminds.com kan je er het een en ander over lezen.

Bedankt! Hier had ik inderdaad al wat over gelezen.. Ik ga me nog even verder inlezen over Tr3st

Heb ook al veel gelezen over trest, maar welke pct zou je dan gebruiken, nolva of clomid?
Al veel discussies gelezen nolva als pct niet werkt bij 19nor maar de meningen blijven altijd verspreid.

Heb ook al veel gelezen over trest, maar welke pct zou je dan gebruiken, nolva of clomid?
Al veel discussies gelezen nolva als pct niet werkt bij 19nor maar de meningen blijven altijd verspreid.

Ik wilde je helpen maar wat is "trest" ? (heb bij google gekeken)

Voor Epistane is dit goed als nakuur:

Clomid 12 dagen 50mg
of
Nolva 4 weken 20mg

Op je 2e vraag naar mijn weten wordt er bij TREN vaak Arofixxen gebruikt (nolva 20mg & aromasim 20mg).
Maar bij Deca wordt gewoon altijd Nolva geadviseerd.
Er zijn ook zat mensen die alleen nolva nemen bij tren, omdat er heel wat dealertjes geen Arofixxen verkopen omdat het duurder inkopen is.

Maar als je even duidelijk neer kan zetten wat "trest" is, dan kan er beter geholpen worden.

Is het aan te raden om na een vakantie van 2 weken, dus geen training, thuis te komen en de dag erna te starten met een ph kuur?

Trestolone, maar dan verkocht als prohormoon, is momenteel verkrijgbaar onder de namen "trestobol" van celtic labs, "tr3st" van olympus labs en denk zelfs dat brawn nutrition ook trest te koop heeft

Zelf gebruik ik sowieso geen Nolva maar clomid.

En ik zie het probleem niet als je na je vakantie meteen wilt beginnen RobbieV. Die 2 weekjes maakt weinig uit..
Alleen is het wel aan te raden om je cycle ondersteuning zoals meidoorn voor de bloeddruk al een paar dagen eerder te laten beginnen. En als je in de vakantie veel Alcohol drinkt is het ook niet verstandig om daarna meteen aan de PH te beginnen. Laat eerst je lever even zijn werk doen voordat je hem weer zwaar belast.

En ik zie het probleem niet als je na je vakantie meteen wilt beginnen RobbieV. Die 2 weekjes maakt weinig uit..
Alleen is het wel aan te raden om je cycle ondersteuning zoals meidoorn voor de bloeddruk al een paar dagen eerder te laten beginnen. En als je in de vakantie veel Alcohol drinkt is het ook niet verstandig om daarna meteen aan de PH te beginnen. Laat eerst je lever even zijn werk doen voordat je hem weer zwaar belast.

alcohol staat niet in mijn voedingsschema ;-) neen, ik drink zelden. Hoogstens 1 glas per maand :-)

Terug
Naar boven