AndroidHealthClinic

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Netjes! tenzij je erg veel vet aankwam haha. Was die 6-8 kilo voor of na de nakuur? Dus alleen triumphalis en geen Test E erbij gezet?

Ik heb hier epi liggen maar denk dat ik toch maar triumph ga bestellen omdat ik toch vaak epistane non responders tegenkom, triumph kost geen drol in de usa en 1 potje is genoeg.

Dat was ongeveer einde van cycle. Probleem was dat ik 'n de nakuur weinig heb getraind en erna op dieet gegaan ben. Ik eindigde hierna op ongeveer 75kg na m'n dieet. Op m'n max woog ik dacht ik 85-87oid. Maar hierdoor zijn de resultaten vertekend. Wat ik kon zeggen van het product zelf is dat het voor mij beter was dan anavar en epi. Maar dat is persoonsgebonden. Methyl stenbolone is ook een mooie die ik aan mijn lijstje kan toevoegen en deze blaast triumphalis echter gwn weg. Ook hierbij geen side effects behalve een backpump. Maar de backpumps van epi en triumphalis waren erger. En deze heb ik nu verholpen met taurine.

Zit nog in een dubieu tussen 3 cycles's

Pro Tren 100-100-100-100-100-100
Triumph 060-060-060-080-080-080

Superdrol 020-020-000-000-000-000
Epistane 015-015-045-045-060-060

Halo 100-100-100-100-100-100

Neig zelf naar de 2e, heb ervaring met SD en Epistane en zal daar veel kg's mee pakken.
Triumph, weet niet wat ik ervan moet vinden, nog steeds wat onduidelijkheid. schijnt wel goed te werken,
maar het is toch nog vrij nieuw.
Halo, schijnt net wat zwaarder te zijn dan epi, maar minder droog.

Wat zouden jullie aanraden?

snap eerlijk gezegd niet waarom je 2 of 3 orals tegelijk wilt gebruiken, lijkt me niet echt goed voor je lever.

snap eerlijk gezegd niet waarom je 2 of 3 orals tegelijk wilt gebruiken, lijkt me niet echt goed voor je lever.

Pro-tren is non methylated. Dus geen belasting voor de lever. Maar zorgt voor krachttoename en hardheid.

Tweede cycle is het zwaarst voor het lichaam..

Zo de Stano-200 is binnen, nu nog wachten op de Triumphalis. Die is wat later omdat ik me huisnummer niet ingevuld had..:rolleyes: Wel super goede communicatie via de mail met Powermyself, bent altijd met dezelfde persoon aan het mailen en je hebt snel een mailtje terug en ze helpen je meteen! Aanrader ;)

Kuur gaat er als volgt uitzien: Stano-200: 600-600-800-800-800-800-800-800
Triumphalis 0-0-45-60-60-60-60-60

Zo de Stano-200 is binnen, nu nog wachten op de Triumphalis. Die is wat later omdat ik me huisnummer niet ingevuld had..:rolleyes: Wel super goede communicatie via de mail met Powermyself, bent altijd met dezelfde persoon aan het mailen en je hebt snel een mailtje terug en ze helpen je meteen! Aanrader ;)

Kuur gaat er als volgt uitzien: Stano-200: 600-600-800-800-800-800-800-800
Triumphalis 0-0-45-60-60-60-60-60

welk merk triump heb je?

---------- Toegevoegd om 23:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:31 ----------

weet iemand toevallig of de pro hormoon, tren en varianten daar op zelfde zijn als de AAS tren.
Van AAS tren zweet ik me een ongeluk maar de look daarintegen is echt geweldig. Weet niet of de PH variant hetzelfde doet qua look en sides.

welk merk triump heb je?

---------- Toegevoegd om 23:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:31 ----------

weet iemand toevallig of de pro hormoon, tren en varianten daar op zelfde zijn als de AAS tren.
Van AAS tren zweet ik me een ongeluk maar de look daarintegen is echt geweldig. Weet niet of de PH variant hetzelfde doet qua look en sides.

Ik heb de Triumphalis van Iron Legion besteld, en heb Trenadrol gestacked met Nanodrol, deed bij mij niet veel

Ik heb de Triumphalis van Iron Legion besteld, en heb Trenadrol gestacked met Nanodrol, deed bij mij niet veel

Dan heb je denk ik toch iets verkeerd gedaan bro! Dat zijn toch de sterkste ph die er bestaan. Hoe ziet je trainingspatroon en eet patroon eruit?

@Maffiabaas: Mac Donalds en full body 2x in de week..

welk merk triump heb je?

Er zijn 2 verschillende soorten Tren ph's.
De ene soort draagt de naam Tren, maar is eigenlijk een ph naar Dienolone. Dit is een zwakker hormoon dan trenbolone, maar heeft ong. dezelfde eigenschappen. Dzee ph is ook eerder op de markt gekomen dan de ph die wel echt omzet naar trenbolone. De ph's die daadwerkelijk omgezet worden naar trenbolone worden als zwak beschouwd en moeten hoog worden gedoseerd om enigszins echte tren resultaten te krijgen en zelfs dan spreek je van een low dose Tren. Ofwel beter neem je gewoon echte Tren injects als je Tren wil. Je hebt dan beter resulaat en bent goedkoper uit.

Er zijn 2 verschillende soorten Tren ph's.
De ene soort draagt de naam Tren, maar is eigenlijk een ph naar Dienolone. Dit is een zwakker hormoon dan trenbolone, maar heeft ong. dezelfde eigenschappen. Dzee ph is ook eerder op de markt gekomen dan de ph die wel echt omzet naar trenbolone. De ph's die daadwerkelijk omgezet worden naar trenbolone worden als zwak beschouwd en moeten hoog worden gedoseerd om enigszins echte tren resultaten te krijgen en zelfs dan spreek je van een low dose Tren. Ofwel beter neem je gewoon echte Tren injects als je Tren wil. Je hebt dan beter resulaat en bent goedkoper uit.

oke helemaal duidelijk, tnx voor de info ;)

---------- Toegevoegd om 15:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:55 ----------

einde AAS kuur afsluiten, 5 weken 80mg Triumphalis 20 smorgens/40 pre wo/20 voor slapen gaan. Is dit aanrader iemand idee?

Mmm ik heb vorig jaar 6 weken triumphalis gepakt op 60mg en kreeg toch wel wat bruinere pis in week 4/5. Weet dus niet of triumphalis wel zo mild is voor de lever en weet dus ook niet of 80mg p.d. zo'n goed idee is. Ik pak iig geen Triumphalis meer;)

Mmm ik heb vorig jaar 6 weken triumphalis gepakt op 60mg en kreeg toch wel wat bruinere pis in week 4/5. Weet dus niet of triumphalis wel zo mild is voor de lever en weet dus ook niet of 80mg p.d. zo'n goed idee is. Ik pak iig geen Triumphalis meer;)

waarom niet weer? niet goed bevallen of.

ik twijfel nog tussen triump en epistane

Hey je was toch juist zo positief over triumphalis? Je vond de sides zelfs minder dan je had bij h-drol? Dronk je wel genoeg water? was het donker geel of donker bruin?

Maar het is vast niet mild voor de lever, ik denk dat je PH's beter als kennismaking kan gebruiken of als een kickstart van een paar weken. Dat laatste ga ik nu doen, Triumph/TestE 250mg en zodra de Triumph eruit is waarschijnljk TestE naar 375mg only (mocht het pinnen zwaar tegenvallen dan hou ik het bij een triumph kuurtje lol)

Tr1umph van Olympus Labs is een clone van Triumphalis.
Lees met een paar logjes mee, 1 daarvan is nu 4 weken bezig, maar vind het niks en stapt over naar DMZ.

over ph tren:
Gisteren me er ook wat meer over in verdiept.

Er zijn inderdaad 3 verschillende vormen van:

De oudste vorm (verbannen in US)
19-norandrosta-4-9,diene-3,17-dione of estra-4,9-diene-3,17-dione

de recente vorm:
Estra-4,9,11-triene-3,17-dione

Zwaarste vorm (alleen nog UK, M-dien)
17a-methyl-17 beta-hydroxy-estra, 4-9(10) dien-3-one

Schijnt wel heftig te zijn, erg droog, lage dosering, te lang te gebruiken. Een droge superdrol

Estra-4,9,11-triene-3,17-dione is trendione, the active ingredient in TR3N, DermaTREN (transdermal trendione), Trenavar etc. It converts to trenbolone and is fairly orally active.

19-Norandrosta-4,9 diene-3,17 dione is dienedione, the active ingredient in CEL X-Tren and Dragon Nutrition Pro-Tren. It's banned in the states. It's target hormone is dienolone, the active ingredient in Trenazone and Dienazone. For some reason dienedione seems to be more active orally than trendione and dienolone. It's not methylated but it still stresses liver because it can somehow resist metabolism.

Hey je was toch juist zo positief over triumphalis? Je vond de sides zelfs minder dan je had bij h-drol? Dronk je wel genoeg water? was het donker geel of donker bruin?

Maar het is vast niet mild voor de lever, ik denk dat je PH's beter als kennismaking kan gebruiken of als een kickstart van een paar weken. Dat laatste ga ik nu doen, Triumph/TestE 250mg en zodra de Triumph eruit is waarschijnljk TestE naar 375mg only (mocht het pinnen zwaar tegenvallen dan hou ik het bij een triumph kuurtje lol)

Ik voelde me ook veel beter op Triumph dan op H-drol en ik was inderdaad ook positief. Echter werken de meeste injects nog beter, dus zie ik weinig toegevoegde voor orals en dan al helemaal de ph's. In de toekomst ga ik vast nog wel wat orals gebruiken, maar zal dan niet meer omkijken naar ph's (al wil ik mogelijk ooit wel een keer UD pakken). Ga in het voorjaar weer een clean bulk kuur pakken en misschien pak ik dan nog wel een oral kickstart, echter zal dit dan turinabol of anavar worden.

Het pinnen zal je echt niet tegenvallen:P Ik voel me op test echt geweldig, daar kan ook geen ph tegen op. :D

Weet er iemand waar ik het beste Meidoorn kan bestellen? Het liefste 565mg caps. Bij de Tuinen zijn ze al een tijdje uitverkocht en verder zie ik veel sites waar je met creditcard moet betalen.. iemand?

Weet er iemand waar ik het beste Meidoorn kan bestellen? Het liefste 565mg caps. Bij de Tuinen zijn ze al een tijdje uitverkocht en verder zie ik veel sites waar je met creditcard moet betalen.. iemand?

www.deonlinedrogist.nl heeft ze, ik heb er al vaak andere dingen besteld met ideal en meestal de volgende dag al in huis. Ik zou voor die van NOW gaan dat zijn 100 stuks van 540mg voor 11,89 (ik ken deze zelf niet maar NOW is vrij bekend)

Terug
Naar boven