JayB
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 23
Netjes! tenzij je erg veel vet aankwam haha. Was die 6-8 kilo voor of na de nakuur? Dus alleen triumphalis en geen Test E erbij gezet?
Ik heb hier epi liggen maar denk dat ik toch maar triumph ga bestellen omdat ik toch vaak epistane non responders tegenkom, triumph kost geen drol in de usa en 1 potje is genoeg.
Dat was ongeveer einde van cycle. Probleem was dat ik 'n de nakuur weinig heb getraind en erna op dieet gegaan ben. Ik eindigde hierna op ongeveer 75kg na m'n dieet. Op m'n max woog ik dacht ik 85-87oid. Maar hierdoor zijn de resultaten vertekend. Wat ik kon zeggen van het product zelf is dat het voor mij beter was dan anavar en epi. Maar dat is persoonsgebonden. Methyl stenbolone is ook een mooie die ik aan mijn lijstje kan toevoegen en deze blaast triumphalis echter gwn weg. Ook hierbij geen side effects behalve een backpump. Maar de backpumps van epi en triumphalis waren erger. En deze heb ik nu verholpen met taurine.

Wel super goede communicatie via de mail met Powermyself, bent altijd met dezelfde persoon aan het mailen en je hebt snel een mailtje terug en ze helpen je meteen! Aanrader 
Ik voel me op test echt geweldig, daar kan ook geen ph tegen op.