AndroidHealthClinic

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Ik ben van plan om mijn eerste Epistane kuur te gaan doen. Had alleen een vraag over de PCT.

Wilde deze kuur gaan volgen:

wk1 10 0 20 0 30 0 0
wk2 40 0 40 0 40 0 0
wk3 40 0 40 0 40 0 0
wk4 40 0 40 0 40 0 0

w5-6 Advanced PCT (Athletic extreme)
ZMA
Omega 3-6-9
Creatine

Is dit voldoende voor de PCT want ik lees bijna overal over nolvadex maar ik weet niet waar ik dit kan krijgen, is dit ook mogelijk om via de UK te bestellen?

Ik ben van plan om mijn eerste Epistane kuur te gaan doen. Had alleen een vraag over de PCT. Wilde deze kuur gaan volgen: wk1 10 0 20 0 30 0 0 wk2 40 0 40 0 40 0 0 wk3 40 0 40 0 40 0 0 wk4 40 0 40 0 40 0 0 w5-6 Advanced PCT (Athletic extreme) ZMA Omega 3-6-9 Creatine Is dit voldoende voor de PCT want ik lees bijna overal over nolvadex maar ik weet niet waar ik dit kan krijgen, is dit ook mogelijk om via de UK te bestellen?

Grapje zeker? Er staan hier 289 blz vol met informatie en jij komt met zo'n belachelijk kuurschema...

Indien je geen trol bent begin dan eerst maar eens bij blz 1 te lezen

Ik ben van plan om mijn eerste Epistane kuur te gaan doen. Had alleen een vraag over de PCT. Wilde deze kuur gaan volgen: wk1 10 0 20 0 30 0 0 wk2 40 0 40 0 40 0 0 wk3 40 0 40 0 40 0 0 wk4 40 0 40 0 40 0 0 w5-6 Advanced PCT (Athletic extreme) ZMA Omega 3-6-9 Creatine Is dit voldoende voor de PCT want ik lees bijna overal over nolvadex maar ik weet niet waar ik dit kan krijgen, is dit ook mogelijk om via de UK te bestellen?

Nee dat is niet voldoende als nakuur!!

Epistane onderdrukt meer dan Winny.

Ik kreeg er hele kleine balletjes van, dit verholpen met hCG injects. (dit kan je ook niet doen)

Maar je moet echt nakuren met Nolva of Clomid.

Nee dat is niet voldoende als nakuur!! Epistane onderdrukt meer dan Winny. Ik kreeg er hele kleine balletjes van, dit verholpen met hCG injects. (dit kan je ook niet doen) Maar je moet echt nakuren met Nolva of Clomid.

Hoe zag jouw epistanecycle eruit?

Nee dat is niet voldoende als nakuur!!

Epistane onderdrukt meer dan Winny.

Ik kreeg er hele kleine balletjes van, dit verholpen met hCG injects. (dit kan je ook niet doen)

Maar je moet echt nakuren met Nolva of Clomid.

Moet ik toch maar nolva zien te krijgen. Heeft propecia(finasteride) effect op het gebruik van Epistane of andere ph?

Hoe zag jouw epistanecycle eruit?

Dag 1: 20mg
Dag 2: 20mg
Dag 3: 30mg
Dag 3: 30mg
Dag 4: 40mg
Dag 5: 40mg
Dag 6: 40mg
Dag 7: 40mg
Week 2 en 3 40mg per dag.
Week 4 en 5 50mg per dag

Tijdens de 50mg had ik het wel een beetje zwaar in mijn hoofd en kon heel de dag wel slapen.

Hier ism ijn log van toen:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f46/epistane-cjc-1295-and-ipamorelin-348472/

---------- Toegevoegd om 13:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:24 ----------

Moet ik toch maar nolva zien te krijgen. Heeft propecia(finasteride) effect op het gebruik van Epistane of andere ph?

Ik heb gehoord dat het wel eens gebruikt wordt om de haaruitval tegen te gaan die veroorzaakt wordt door DHT.

http://www.apotheek.nl/Medische_informatie/Medicijnen/Medicijnen/finasteride.aspx?mId=10698&rId=632

Maar voor de nakuur heeft dat geen zin.
Wat is jou reden dat je het denkt nodig te hebben?

Staat je inbox nog niet vol met nieuwe privé berichten?

Ik heb gehoord dat het wel eens gebruikt wordt om de haaruitval tegen te gaan die veroorzaakt wordt door DHT.

http://www.apotheek.nl/Medische_informatie/Medicijnen/Medicijnen/finasteride.aspx?mId=10698&rId=632

Maar voor de nakuur heeft dat geen zin.
Wat is jou reden dat je het denkt nodig te hebben?

Staat je inbox nog niet vol met nieuwe privé berichten?

Ik gebruik al 3 jaar propecia en vroeg me af of het een negatief effect op epistane zou hebben.

Ik gebruik al 3 jaar propecia en vroeg me af of het een negatief effect op epistane zou hebben.

Of het negatief effect heeft weet ik niet. Heb dat nooit uitgezocht omdat het voor mij niks toevoegt.

Je zou die vraag in de ASS sectie moeten plaatsen, er zijn vast een paar die daar antwoord op hebben.
Succes

Nog maar een paar nolva pilletjes, wat ga je dan doen als je tijdens of na de kuur gyno krijgt? Maar goed je zal ondertussen wel aan nolva kunnen komen:-)
Inmiddels ben ik voorzien. :) . 7 weken pro-tren op 100mg ED met 100 mg Furazabol in week 2,3,4. We zullen zien.

Laatst bewerkt:
pro tren is een ph naar het hormoon dienolone, dus nee is geen oral tren.

pro tren is een ph naar het hormoon dienolone, dus nee is geen oral tren.

ah zo, ja ben niet zo thuis in de ph sectie.

iemand ervaring met dit product:
[Link niet meer beschikbaar]
triumph heet het, is variant van triumphalis meen ik. Als ik het beetje goed begrijp is dit 'beter' dan epistane

ah zo, ja ben niet zo thuis in de ph sectie.

iemand ervaring met dit product:
[Link niet meer beschikbaar]
triumph heet het, is variant van triumphalis meen ik. Als ik het beetje goed begrijp is dit 'beter' dan epistane

De originele triumphalis was top. Of deze clone ervan net zo goed is is afwachten. Zeker een aanrader als er inzit wat op de label word aangegeven.

Lol wat wordt er altijd spastisch gedaan over nakuren. Bij navraag bij wat mannen die er heel wat vanaf weten (op gebied van studie, niet gebruik, Cools bijv), krijg ik juist te horen dat als je een milde cycle zou draaien (@30mg) een nakuur onzin is en nolva bijvoorbeeld juist een extra lever belasting is, natuurlijk herstel zou binnen een maand al zover zijn.
Ik ben overigens nog niet begonnen en weet ook niet of ik het ga doen in de toekomst, maar ben benieuwd of iedereen elkaar nu gewoon napraat en bang maakt.

Ik ben van plan Triumphalis samen te stacken met Stano.

Het gaat er als volgt uitzien:
Stano: 400-600-600-600-600-600-600 (7 weken, of 8 van maken? Ik heb iig genoeg op voorraad)
Triumphalis: 45-60-60-60 -60-60 (6 weken)

Taurine: 3mg/dag
B5 (tegen acne (?): 1000mg/dag
Multivit
Meidoornbes: 1000mg/dag (van plan om 2 weken voor de kuur mee te beginnen)
ZMA
Omega-3
Glucosamine

Nakuur:

Nolvadex 20-20-10-10
DAA 3 gr/dag
Vitamine D3
Multivit
Omega-3
B5

*Creatine (tijdens of na de kuur?)

Ik heb nog Detox One staan, geen idee of ik dit wel ga gebruiken, zoiezo niet tijdens de kuur

Iemand aan- of opmerkingen? Hoor het graag

Iemand..:rolleyes:

---------- Toegevoegd om 18:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:01 ----------

Ben ook wel benieuwd hoe of wat met de kuur van Marando

De originele triumphalis was top. Of deze clone ervan net zo goed is is afwachten. Zeker een aanrader als er inzit wat op de label word aangegeven.

Heb je ooit Triumphalis gebruikt? wat was je resultaat? Ik begrijp dat de resultaten beter zijn dan met Epistane, heb je ze toevallig beide gebruikt en hoe vergelijk je de sides?

De Triumph (en OL dmz) logjes beginnen nu een beetje te komen, ik ben benieuwd

Lol wat wordt er altijd spastisch gedaan over nakuren. Bij navraag bij wat mannen die er heel wat vanaf weten (op gebied van studie, niet gebruik, Cools bijv), krijg ik juist te horen dat als je een milde cycle zou draaien (@30mg) een nakuur onzin is en nolva bijvoorbeeld juist een extra lever belasting is, natuurlijk herstel zou binnen een maand al zover zijn. Ik ben overigens nog niet begonnen en weet ook niet of ik het ga doen in de toekomst, maar ben benieuwd of iedereen elkaar nu gewoon napraat en bang maakt.

Cools heeft bij mijn weten noch studie gedaan naar noch ervaring met prohormonen. Onderbouw je stelling eens met een citaat waarin bijvoorbeeld Cools dit aangeeft. Ik denk zelf dat je de eeuwige discussie bedoelt over nut en noodzaak van nakuren na niet aromatiserende middelen waar nolva primair een SERM is. Maar nakuren is meer dan het evenwicht testosteron en oestrogeen. Lees ook de mening van Galen/GetbigXXL maar over de noodzaak van nakuren na bijvoorbeeld winny only. Puur uit mijn ervaring en ik heb aardig wat kuurtjes gedaan en ik kan met zekerheid zeggen dat mijn ballen flink gekrompen zijn na epistane op zo 40mg. Puur op eigen kracht van mijn gekropen testes zou herstel mij echt te lang duren. Ik heb geen zin om maanden te zitten met zulke lage test waarden en de paar kilo gains in een negatief resultaat te zien eindigen. Ik denk echt dat je per saldo negatief eindigt als je niet nakuurt na bijvoorbeeld epistane.

Heb je ooit Triumphalis gebruikt? wat was je resultaat? Ik begrijp dat de resultaten beter zijn dan met Epistane, heb je ze toevallig beide gebruikt en hoe vergelijk je de sides?

De Triumph (en OL dmz) logjes beginnen nu een beetje te komen, ik ben benieuwd

Werd sterker met triumphalis. Kwam totaal 6-8kg aan. Ook wat vet. Met epi had k weinig tot geen resultaat. Was vooral vet wat ik er mee aankwam. Sides van epi was alleen droge gewrichten en triumphalis nergens last van.

Werd sterker met triumphalis. Kwam totaal 6-8kg aan. Ook wat vet. Met epi had k weinig tot geen resultaat. Was vooral vet wat ik er mee aankwam. Sides van epi was alleen droge gewrichten en triumphalis nergens last van.

hoe lang en op welke dosering heb je gezeten?

Netjes! tenzij je erg veel vet aankwam haha. Was die 6-8 kilo voor of na de nakuur? Dus alleen triumphalis en geen Test E erbij gezet?

Ik heb hier epi liggen maar denk dat ik toch maar triumph ga bestellen omdat ik toch vaak epistane non responders tegenkom, triumph kost geen drol in de usa en 1 potje is genoeg.

Terug
Naar boven