Marando
Cool Novice
- Waardering
- 0
- Lengte
- 1m65
- Massa
- 76kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
JA! Ik heb nu al spijt dat ik zoveel andere orals genomen heb en terug ben bij mijn allereerste en die bevalt me prima. Ik ben wel voor test e laten meelopen maar begrijp dat in dit topic niet iedereen wil injecteren. Lees ook dit topic van Big Cat eens over epi. Ik deel die mening maar ik denk ook dat als epi je eerste kuur je je wel wat kan gainen waar BC dus niet zo ingeloofd. 3-4 kilo in 6 weken waar je 1-3 kilo overhoud moet kunnen denk ik. Winny op 50mg deed mij bijna niks en anavar op 80mg ook niet.maw epi > winny neem ik zo aan? toch overwegen eens te kijken voor epi.
@Ymir: Heb je ervaring met powermyself? Paar dagen terug 2x Triumphalis besteld met Paypal. Heb alleen een betalings bevestiging gehad van Paypal maar van powermyself nog niks. Gister morgen een mail gestuurd maar nog niks gehoord.. Iets om me druk over te maken?![]()
JA! Ik heb nu al spijt dat ik zoveel andere orals genomen heb en terug ben bij mijn allereerste en die bevalt me prima. Ik ben wel voor test e laten meelopen maar begrijp dat in dit topic niet iedereen wil injecteren. Lees ook dit topic van Big Cat eens over epi. Ik deel die mening maar ik denk ook dat als epi je eerste kuur je je wel wat kan gainen waar BC dus niet zo ingeloofd. 3-4 kilo in 6 weken waar je 1-3 kilo overhoud moet kunnen denk ik. Winny op 50mg deed mij bijna niks en anavar op 80mg ook niet.
---------- Toegevoegd om 22:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:16 ----------
Nee dat komt wel goed. Ik heb er 5 keer besteld vroeger en dat ging altijd goed. 1x moeten mailen met een onduidelijkheid en ook dat kwam goed. Dat duurde ook wat langer dan 1 dag, weet niet meer hoe lang, denk 2.....

Zie hier veel mensen over epi en maar weinig over Hdrol, reden? Volgens mij heeft hdrol meer neiging massa te plakken en jwsupps raadde ook hdrol boven epi aan voor massa
JA! Ik heb nu al spijt dat ik zoveel andere orals genomen heb en terug ben bij mijn allereerste en die bevalt me prima. Ik ben wel voor test e laten meelopen maar begrijp dat in dit topic niet iedereen wil injecteren. Lees ook dit topic van Big Cat eens over epi. Ik deel die mening maar ik denk ook dat als epi je eerste kuur je je wel wat kan gainen waar BC dus niet zo ingeloofd. 3-4 kilo in 6 weken waar je 1-3 kilo overhoud moet kunnen denk ik. Winny op 50mg deed mij bijna niks en anavar op 80mg ook niet.
---------- Toegevoegd om 22:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:16 ----------
Nee dat komt wel goed. Ik heb er 5 keer besteld vroeger en dat ging altijd goed. 1x moeten mailen met een onduidelijkheid en ook dat kwam goed. Dat duurde ook wat langer dan 1 dag, weet niet meer hoe lang, denk 2.....

Zie hier veel mensen over epi en maar weinig over Hdrol, reden? Volgens mij heeft hdrol meer neiging massa te plakken en jwsupps raadde ook hdrol boven epi aan voor massa
H-drol is de prohormoon variant van turinabol, daar lijkt het heel erg op. Je lees ook bijna nooit iets over T-bol in de aas sectie. De algemene mening is, belastend voor lever en lipidenprofiel (veel slecht cholesterol na je kuur) en in verhouding tot belasting niet zoveel gains. Hdrol Pmag, ik heb zelfs nog een potje p-mag staan maar ik heb er totaal geen trek in.

ymir, wat raad jij aan qua duurtijd en mg's epistane einde van een kuur om er harder uit te komen. Zat zelf te denken aan 4 weken 50mg, denk dat 6 toch wat te lang is en hoger doseren weet ik niet of het nodig is) bvd![]()
Hangt van je gewicht af. Onder de 100 kilo is denk ik 50mg. Komt iemand van 120 kilo me die vraag stellen zou ik zeggen maak er 70-80mg van. Wat wil je, wil je het naast wat test nemen of solo? Samen met test houd ik het wel 6 weken uit. Zonder test vond ik de moeheid slopend na een paar weken. Ik zou voldoende inkopen van test en epi en evt voor 2 wkn overhouden als je het zat bent na 4wkn. En btw op mijn verpakking van IBE, staat do not exceed 60mg. En sws kan ik je leverschade echt niet inschatten, dat weet niemand echt zeker.

Als jij je gains wilt verliezen kun je gwn gaan cutten. Pas na 10 weken post cycle houd je vrijwel alles vast. Mocht je in de toekomst vaker willen gaan kuren raad ik je aan om alvorens naturel te gaan dieeten en dan lean gains te maken in je cycle.