Daarom altijd iets als liv52, milk thirstle, artisjok, phosphatydilderine ofzo nemen bij epi. Al helpt dat ook niet geheel hoor. Mijn bloeddruk was ook verhoogd en mijn leverwaarden waren verslechterd. De reactie van Alaine is wat overdreven, maar er zit een kern van waarheid in. Epi is een volwaardig AAS, dus waarom niet prikken en minder sides dan slikken. Ik denk dat de psychologische drempel om te prikken voor sommigen, waaronder ik zelf, in het begin nog te hoog is.[/QUOTE
Klopt helemaal, ik heb de Test E al klaar liggen maar die injectienaalden zien er toch best groot uit haha. Het is denk ik gewoon een kwestie van verstand even op nul en de injectienaald erin stoppen en dan maar hopen dat je bij de allereerste injectie die je zet dat je dan geen zenuw of bloedvat raakt:-)
Je hebt best een dikke naald nodig om de vloeistof op te zuigen maar daarna zet je er dunnere naald op (blauwe of oranje) en je zet dat in je buitenkant van je dij. Veel gemakkelijker dan een dikke naald in je kont. Je moet die dikke naald niet gebruiken om te spuiten. Ik deed dat in het begin ook omdat ik niet beter wist. Heb toen dikwijls die groene naalden gebruikt om te spuiten, zelfs een paar keren de nog dikkere roze. Wel altijd wat vloeistof terug trekken eens je naald in je spier zit om te zien of je niet in een ader zit voor je de vloeistof injecteert. Komt er geen bloed maar een luchtbelletje in je spuit, is het ok.
---------- Toegevoegd om 18:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:37 ----------
Bedankt! Ik heb een bloeddrukmeter en check het inderdaad af en toe. Ik ging er eigenlijk altijd van uit dat de lethargie altijd door lage testwaardes of door leverschade kwam maar een hoge bloeddruk kan dus blijkbaar ook een oorzaak zijn.
Kan zijn dat bij sommigen hoge bloeddruk optreedt door EPI (bij mij alleszins niet, test + EPI vind ik een echte meevaller) maar dat lethargie iets met hoge bloeddruk te maken heeft, geloof ik niet. De periodes dat ik door stress ooit eens hoge bloeddruk had, was ik juist opgefokt en impulsief. Alleszins niet moe. Dat lijkt mij meer iets voor te lage bloeddruk. Ik heb alleszins nog nooit gehoord dat iemand moe en lethargisch is door hoge bloeddruk en ik ken toch wel een paar mensen op mijn werk die te hoge bloeddruk hebben en daar nu medicatie tegen moeten nemen.
---------- Toegevoegd om 18:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:42 ----------
Op test zal je je echt een stuk beter voelen dan een oral only cycle. Op test heb je gewoon de hele kuur het gevoel alsof je elke dag met het goede been uit bed stapt.
Kan ik ook met winstrol hebben.