XXL Nutrition

Sticky Het grote Prohormonen Topic

T3 al heel veel vaker gebruikt, natuurlijk ken ik de werking van T3 op oa bloeddruk. Er is hier 1 variabele anders vergeleken met andere kuren en dat is epi. Ik heb wel wat meer ervaring met kuren! ---------- Toegevoegd om 08:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:38 ---------- Ik heb eerder in dit topic al gereageerd wat mijn bevindingen waren. Doe eens moeite doen met zoeken!

Je nam er een paar weken geleden ook nog "wat" Deca bij, weet je zeker dat het alleen de Epi is waar je de hoge bloeddruk van hebt? Neem je meidoorn?

Je nam er een paar weken geleden ook nog "wat" Deca bij, weet je zeker dat het alleen de Epi is waar je de hoge bloeddruk van hebt? Neem je meidoorn?

Nee natuurlijk weet ik dat niet zeker. Ik weet alleen wel dat ik met de andere AAS ruim ervaring heb en nooit zo extreem hypertensie heb. Dit is niet bepaald mijn eerste kuur, wel de 2e keer dat ik me zo beroerd voel. De eerste keer verweet ik epi dat het lethargie veroorzaakt. Nu ervaarde ik dezelfde lethargie maar vind je het gek met 170-100 en een pols van 135 dat je je moe voelt en beroerd. Ik had tijdens de eerste kuur nog niet de mogelijkheid om zo makkelijk als nu mijn bloeddruk te laten meteen. Ik weet niet wat de eerste keer mijn bloeddruk was. Ik vermoed dat het toen ook veel te hoog was.

Iedereen moet vooral doen wat hij wil met prohormonen, ik raad mensen vooral aan vaak bloeddruk te laten meten. Die waarschuwing wilde ik vooral geven. En verder ben ik er (voorlopig) helemaal klaar mee met die zooi!!

Ik ben anderhalve week eerder gestopt met epi omdat ik me zo ontzettend moe voelde. Bloeddruk uiteindelijk gemeten en geschrokken van de keihoge bloeddruk en hoge pols in relatieve rust. Ik heb dergelijke waarden met injects en andere orals niet eerder gehad. De eerste keer epi voelde ik me ook zo maar had toen geen gelegenheid tot meten. Nu wel en 170-100 met een pols van 135 is NIET goed. Ik zat ook aan 75mcg T3 maar dat deed ik wel vaker, dat gaf nooit het gevoel en waarden wat ik nu wel had. Ik ben geschrokken en ik deel het toch hier maar even.

Inmiddels gestopt met epi en T3 en voel me weer beter. Ik cruise nu even verder op 250mg test......

Inderdaad. Bij mij hetzelfde. Bij welke drol dan ook. H-drol, Superdrol en zelfs bij Epistane is het altijd hetzelfde liedje: een te hoge bloeddruk waardoor je lethargisch wordt.

Advies: gebruik injects, en probeer PH's te beperken tot een hypocriete en onwetende "kennismaking" met AAS. Eens gebruikt, is weer gebruiken. Steek je kop dus niet in het zand, en gebruik injects. Een stuk minder schadelijk dan die al die drollen :p

weet iemand of er een site is waar je met ideal kunt betalen, paypal enzo heb ik niet en dat duurt allemaal maar lang voor dat gedaan is

Ik ben anderhalve week eerder gestopt met epi omdat ik me zo ontzettend moe voelde. Bloeddruk uiteindelijk gemeten en geschrokken van de keihoge bloeddruk en hoge pols in relatieve rust. Ik heb dergelijke waarden met injects en andere orals niet eerder gehad. De eerste keer epi voelde ik me ook zo maar had toen geen gelegenheid tot meten. Nu wel en 170-100 met een pols van 135 is NIET goed. Ik zat ook aan 75mcg T3 maar dat deed ik wel vaker, dat gaf nooit het gevoel en waarden wat ik nu wel had. Ik ben geschrokken en ik deel het toch hier maar even. Inmiddels gestopt met epi en T3 en voel me weer beter. Ik cruise nu even verder op 250mg test......

Ik had ook een hele hoge bloeddruk door Epi only.

Hey niet allemaal opeens zo negatief over epi ik zit net op dag 8 van mijn epi kuurtje:-)

Ik werd nergens zo snel zo sterk van als epi en het leek wel of ik totaal geen spierpijn meer kon krijgen en als ik de tijd had elke dag kon trainen .......het belangrijkste wat ik kwijt wilde is.....denk bij opkomende lethargie en je de hele dag moe voelen aan bloeddruk. Dat je met de bloeddruk die ik had je je vanzelfsprekend moe voelt.......dus bij een gespannen gevoel, moeheid, hoofdpijn......bloeddruk meten is weten. Ik heb het idee dat we het er vaak over hebben mogelijke bloeddruk verhoging maar hoeveel mensen meten het echt.....

Veel succes met je kuurtje ;)

Ik werd nergens zo snel zo sterk van als epi en het leek wel of ik totaal geen spierpijn meer kon krijgen en als ik de tijd had elke dag kon trainen .......het belangrijkste wat ik kwijt wilde is.....denk bij opkomende lethargie en je de hele dag moe voelen aan bloeddruk. Dat je met de bloeddruk die ik had je je vanzelfsprekend moe voelt.......dus bij een gespannen gevoel, moeheid, hoofdpijn......bloeddruk meten is weten. Ik heb het idee dat we het er vaak over hebben mogelijke bloeddruk verhoging maar hoeveel mensen meten het echt..... Veel succes met je kuurtje ;)

Bedankt! Ik heb een bloeddrukmeter en check het inderdaad af en toe. Ik ging er eigenlijk altijd van uit dat de lethargie altijd door lage testwaardes of door leverschade kwam maar een hoge bloeddruk kan dus blijkbaar ook een oorzaak zijn.

Daarom altijd iets als liv52, milk thirstle, artisjok, phosphatydilderine ofzo nemen bij epi. Al helpt dat ook niet geheel hoor. Mijn bloeddruk was ook verhoogd en mijn leverwaarden waren verslechterd.
De reactie van Alaine is wat overdreven, maar er zit een kern van waarheid in. Epi is een volwaardig AAS, dus waarom niet prikken en minder sides dan slikken. Ik denk dat de psychologische drempel om te prikken voor sommigen, waaronder ik zelf, in het begin nog te hoog is.

Daarom altijd iets als liv52, milk thirstle, artisjok, phosphatydilderine ofzo nemen bij epi. Al helpt dat ook niet geheel hoor. Mijn bloeddruk was ook verhoogd en mijn leverwaarden waren verslechterd. De reactie van Alaine is wat overdreven, maar er zit een kern van waarheid in. Epi is een volwaardig AAS, dus waarom niet prikken en minder sides dan slikken. Ik denk dat de psychologische drempel om te prikken voor sommigen, waaronder ik zelf, in het begin nog te hoog is.[/QUOTE

Klopt helemaal, ik heb de Test E al klaar liggen maar die injectienaalden zien er toch best groot uit haha. Het is denk ik gewoon een kwestie van verstand even op nul en de injectienaald erin stoppen en dan maar hopen dat je bij de allereerste injectie die je zet dat je dan geen zenuw of bloedvat raakt:-)

Op test zal je je echt een stuk beter voelen dan een oral only cycle. Op test heb je gewoon de hele kuur het gevoel alsof je elke dag met het goede been uit bed stapt. :p

hoe hoog nemen jullie je phosphatydilderine?
I
Ik neem tot 600mg daags.

Daarom altijd iets als liv52, milk thirstle, artisjok, phosphatydilderine ofzo nemen bij epi. Al helpt dat ook niet geheel hoor. Mijn bloeddruk was ook verhoogd en mijn leverwaarden waren verslechterd. De reactie van Alaine is wat overdreven, maar er zit een kern van waarheid in. Epi is een volwaardig AAS, dus waarom niet prikken en minder sides dan slikken. Ik denk dat de psychologische drempel om te prikken voor sommigen, waaronder ik zelf, in het begin nog te hoog is.[/QUOTE

Klopt helemaal, ik heb de Test E al klaar liggen maar die injectienaalden zien er toch best groot uit haha. Het is denk ik gewoon een kwestie van verstand even op nul en de injectienaald erin stoppen en dan maar hopen dat je bij de allereerste injectie die je zet dat je dan geen zenuw of bloedvat raakt:-)

Je hebt best een dikke naald nodig om de vloeistof op te zuigen maar daarna zet je er dunnere naald op (blauwe of oranje) en je zet dat in je buitenkant van je dij. Veel gemakkelijker dan een dikke naald in je kont. Je moet die dikke naald niet gebruiken om te spuiten. Ik deed dat in het begin ook omdat ik niet beter wist. Heb toen dikwijls die groene naalden gebruikt om te spuiten, zelfs een paar keren de nog dikkere roze. Wel altijd wat vloeistof terug trekken eens je naald in je spier zit om te zien of je niet in een ader zit voor je de vloeistof injecteert. Komt er geen bloed maar een luchtbelletje in je spuit, is het ok.

---------- Toegevoegd om 18:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:37 ----------

Bedankt! Ik heb een bloeddrukmeter en check het inderdaad af en toe. Ik ging er eigenlijk altijd van uit dat de lethargie altijd door lage testwaardes of door leverschade kwam maar een hoge bloeddruk kan dus blijkbaar ook een oorzaak zijn.

Kan zijn dat bij sommigen hoge bloeddruk optreedt door EPI (bij mij alleszins niet, test + EPI vind ik een echte meevaller) maar dat lethargie iets met hoge bloeddruk te maken heeft, geloof ik niet. De periodes dat ik door stress ooit eens hoge bloeddruk had, was ik juist opgefokt en impulsief. Alleszins niet moe. Dat lijkt mij meer iets voor te lage bloeddruk. Ik heb alleszins nog nooit gehoord dat iemand moe en lethargisch is door hoge bloeddruk en ik ken toch wel een paar mensen op mijn werk die te hoge bloeddruk hebben en daar nu medicatie tegen moeten nemen.

---------- Toegevoegd om 18:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:42 ----------

Op test zal je je echt een stuk beter voelen dan een oral only cycle. Op test heb je gewoon de hele kuur het gevoel alsof je elke dag met het goede been uit bed stapt. :p

Kan ik ook met winstrol hebben.

Bedankt ik heb me al goed ingelezen in de procedure, wordt de 40mm naald in de glutes ivm de vele zenuwen in de benen. HCG spuitjes heb ik van de week al gemaakt.

heb de tr1iumph van olympic labs binnen, wil deze toch eens testen ondanks dat het namaak is van triumphalis van.. weet naam niet.

Hoe zouden jullie dit doen, 120 tabs van 20mg per stuk. Zat zelf te denken aan 30 dagen 40mg en tegen de zomer aan weer 30 dagen op 40mg per dag. als kickstart/afsluiter van een kuur.

Iemand ervaring met epistane op doseringen van 80-100mg ed voor 4 weken?
Wou ik namelijk gaan doen tijdens mijn cruise waar ik dus 250mg test e ew erbij zet.

Iemand ervaring met epistane op doseringen van 80-100mg ed voor 4 weken?
Wou ik namelijk gaan doen tijdens mijn cruise waar ik dus 250mg test e ew erbij zet.

is een cruise niet alleen test??

Heb je eerder epi gebruikt? Dan weet je toch wel ongeveer wat je aan kan? Ik vond 50mg zat voor mij. In mijn hoofd werdt ik er niet goed van. En het deed zijn werk prima op die dosis.

Precies.....wat is een blast dan bij Chronicle. Ben ook benieuwd naar je massa.....iemand minder dan zeg 110 kg heeft die dosis echt nooit nodig en zelfs dan is het meer dan ik zou aankunnen. Mijn bloeddruk trok dus de 50mg 5 weken al niet.

Lees trouwens in de AAS sectie de bijdrage van BC, die zat wel op zulke dosis.

is een cruise niet alleen test??

Heb je eerder epi gebruikt? Dan weet je toch wel ongeveer wat je aan kan? Ik vond 50mg zat voor mij. In mijn hoofd werdt ik er niet goed van. En het deed zijn werk prima op die dosis.

Ja normaal alleen test, maar heb dit voorbij zien komen in een log van BigCat die iemand op een wedstrijd voorbereidde en die pakte ook orals tijdens cruise en nam ook epistane op de dosering 80-100mg, want epi schijnt pas echt zijn werk te doen vanaf 60mg zei BigCat. Aangezien ik van plan was om licht te gaan cutten tijdens mijn cruise wou ik een droge oral erbij proberen zodat ik niet mijn zojuist gewonnen massa weer verlies en omdat epi ook goed schijnt te werken op je vetpercentage. Het is mijn eerste keer Epi. Niet mijn eerste kuur. Kom net uit een blast van 1000mg test e + 800mg mast e. Heb altijd winstrol gepakt bij mijn kuurtjes maar krijg steeds meer last van mijn gewrichten dus wou eens een andere droge oral proberen en toen kwam ik uit bij epi. Heb jij wel eens gecut tijdens een cruise? Ik wil 3% in die 6 weken verliezen en daarna een cleanbulk erin.

---------- Toegevoegd om 07:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:40 ----------

Precies.....wat is een blast dan bij Chronicle. Ben ook benieuwd naar je massa.....iemand minder dan zeg 110 kg heeft die dosis echt nooit nodig en zelfs dan is het meer dan ik zou aankunnen. Mijn bloeddruk trok dus de 50mg 5 weken al niet.

Lees trouwens in de AAS sectie de bijdrage van BC, die zat wel op zulke dosis.

Op dit moment zijn mijn stats op nuchtere maag sochtends na pissen enz: 100.5kg /12% vet / 1.90m

Mijn vorige blast 1000mg test e + 800mg mast e.
Nu 6 weken cruise op 375mg test e. En wilde tijdens deze cruise 2-3% vet verliezen en massa behouden om vervolgens weer een blast te doen met het volgende:

Week 1-12 500mg test e
Week 1-12 400/500mg mast e
Week 1-10 800/1000mg tren e

80mg epi is dus teveel volgens jou? Ik wil mijn vet wat laten dalen en massa behouden eventueel 1-2kg spiermassa winnen, maar gaat me voornamelijk om die 2-3% vet te verliezen en daarna weer knallen met mn blast. Zou ik dan genoeg hebben aan 50mg epi voor 4-5 weken? En heb jij wel eens gecut tijdens je cruise?

Aha op die manier. Ja als big cat het zegt. Maar voor mij zou het te hoog zijn.

Op 50mg winny had ik geen droge gewrichten, bij 70mg wel.
Vanaf 40mg epi kreeg ik al last van droge gewrichten.

Terug
Naar boven