AndroidHealthClinic

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Ik denk dat je je definitie over "mannen die er heel wat vanaf weten" moet aanpassen :p Mannen die er veel van af weten, dat zou pakweg mezelf of Galen zijn, of als je een echte expert wilt, dan Dr. Michael Scally (heeft overigens een groep gericht op enkel PCT/ASIH op facebook). Wat hier doorgaans als PCT wordt aangeraden is inderdaad vaak wel een joke.

Het belang van HCG tijdens de kuur wordt hier drastisch onderschat, en het gebruik van anti-E's na de kuur drastisch overschat. In plaats dat iedereen staat te zeggen dat je gewoon moet nolva of wat dan nog nemen, nee, die helpen wat, maar een must is het niet. Wat wel een must is is HCG tijdens de kuur omdat testicle size, gevoeligheid en productie gelijk wil houden. Dit is immers de bottleneck bij herstel, niet de afgifte van GnRH/LH/FSH, want die komt relatief vlot terug op gang.
Het belang van hCG wordt inderdaad nog steeds te vaak onderschat, al staat het er al een stuk beter voor dan pakweg 3 jaar geleden. Herinnert me eraan om in m'n boek nog wat aan te scherpen hoe belangrijk hCG nu net is voor herstel.

Ik denk dat je je definitie over "mannen die er heel wat vanaf weten" moet aanpassen :p Mannen die er veel van af weten, dat zou pakweg mezelf of Galen zijn, of als je een echte expert wilt, dan Dr. Michael Scally (heeft overigens een groep gericht op enkel PCT/ASIH op facebook). Wat hier doorgaans als PCT wordt aangeraden is inderdaad vaak wel een joke. Het belang van HCG tijdens de kuur wordt hier drastisch onderschat, en het gebruik van anti-E's na de kuur drastisch overschat. In plaats dat iedereen staat te zeggen dat je gewoon moet nolva of wat dan nog nemen, nee, die helpen wat, maar een must is het niet. Wat wel een must is is HCG tijdens de kuur omdat testicle size, gevoeligheid en productie gelijk wil houden. Dit is immers de bottleneck bij herstel, niet de afgifte van GnRH/LH/FSH, want die komt relatief vlot terug op gang. ---------- Toegevoegd om 17:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:13 ---------- Hoe kom je daarbij ? In de UK kan je nog steeds SD en M1T krijgen die al jaren verboden zijn in de US ? ---------- Toegevoegd om 17:16 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:14 ---------- Wat bedoek je als je zegt tren ? Want dat is nogal verwarrend in dit topic ...
http://www.powermyself.com/brawn-tren-30mg-x-90-tabs.html dit potje

---------- Toegevoegd om 21:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:06 ----------

11 andro verlaagt je cortisol, die tren waarsch ook dus dat zal het wel zijn denk ik

meer koolhydraten om dit tegen te gaan toch?

http://www.powermyself.com/brawn-tren-30mg-x-90-tabs.html dit potje

---------- Toegevoegd om 21:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:06 ----------

meer koolhydraten om dit tegen te gaan toch?

Ik dacht het al :p Dienolone. De reden is dit product, die een redelijk sterk progestageen is. Heeft niks met cortisol te zien. Lage cortisol zorgt voor een lage stressrespons, geeft je alles behalve een moe en futloos gevoel, geeft je meer de neiging om over de rooie te gaan als iets tegen zit, gepaard met aanvallen van lage bloedsuiker, pijnlijkere gewrichten, lager uithoudingsvermogen enz.

Ik dacht het al :p Dienolone. De reden is dit product, die een redelijk sterk progestageen is. Heeft niks met cortisol te zien. Lage cortisol zorgt voor een lage stressrespons, geeft je alles behalve een moe en futloos gevoel, geeft je meer de neiging om over de rooie te gaan als iets tegen zit, gepaard met aanvallen van lage bloedsuiker, pijnlijkere gewrichten, lager uithoudingsvermogen enz.

sterk goedje iig :D heb nog een potje liggen btw kijken wat ik er mee doe

sterk goedje iig :D heb nog een potje liggen btw kijken wat ik er mee doe

Het is maar hoe je het bekijkt, de reden dat dienolone nooit commercieel bruibaar was is omdat het androgeen en anabool een stuk minder sterk is dan nandrolone of trenbolone, terwijl het heel wat sterker progestageen is dan nandrolone. Ik zou het in elk geval nooit nemen, net om die reden.

Het is maar hoe je het bekijkt, de reden dat dienolone nooit commercieel bruibaar was is omdat het androgeen en anabool een stuk minder sterk is dan nandrolone of trenbolone, terwijl het heel wat sterker progestageen is dan nandrolone. Ik zou het in elk geval nooit nemen, net om die reden.

oké dus je heb er meer nadelen van dan voordelen maar vraag me eigen af welk merk ik dan moet nemen om te cutten en en wat massa te krijgen heb het ook gekocht op advies van PowerMyelf btw

Vraagje voor big cat:

Wat vind jij van producten die converteren naar trenbolone zoals tr3n van Olympus labs.
Gaat om trendione

Is het mogelijk om eerst 8 weken 11 oxo te draaien en direct daaropvolgend 6 weken triumphalis & daarna de nakuur of is dit niet goed? Stacken zie ik niet zitten met de lethargie & beide producten heb ik nog geen ervaring mee dus eerst wil Ik ze beiden solo doen..

oké dus je heb er meer nadelen van dan voordelen maar vraag me eigen af welk merk ik dan moet nemen om te cutten en en wat massa te krijgen heb het ook gekocht op advies van PowerMyelf btw

ben niet genoeg bezig met PS/PH om zoveel merken te kennen (ik mss de enige persoon die hoopt dat ze snel illegaal zijn en binnenkort door UG labs aangeboden worden, sorry jongens), maar naar het schijnt kun je met dragon nutrition niet echt verkeerd gaan.

---------- Toegevoegd om 21:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:09 ----------

Vraagje voor big cat:

Wat vind jij van producten die converteren naar trenbolone zoals tr3n van Olympus labs.
Gaat om trendione

Moeilijke vraag, omdat je die vanuit verschillende perspectieven kan beantwoorden. Zoals prohormonen gaan uiteraard uitstekend, want als je tren kan verdragen, dan is tren iets wat je doorgaans ook heel vaak gaat gebruiken.

Vanuit neutraal standpunt bekeken natuurlijk enorm kostelijk, omdat de orale inname ervoor zorgt dat je ongeveer op dagelijkse basis gebruikt om effect te krijgen zowat twee maal is wat je anders wekelijks zou injecteren

vanuit AAS standpunt natuurlijk compleet nutteloos, gezien je naast verlies door orale inname ook maar een heel matige conversie hebt. En waarom zou je er geld insteken als je gewoon tren kan nemen ?

---------- Toegevoegd om 21:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:12 ----------

Is het mogelijk om eerst 8 weken 11 oxo te draaien en direct daaropvolgend 6 weken triumphalis & daarna de nakuur of is dit niet goed? Stacken zie ik niet zitten met de lethargie & beide producten heb ik nog geen ervaring mee dus eerst wil Ik ze beiden solo doen..

Als je gedurende de volle 14 weken HCG pint op 2x500IU per week, geen probleem.

ben niet genoeg bezig met PS/PH om zoveel merken te kennen (ik mss de enige persoon die hoopt dat ze snel illegaal zijn en binnenkort door UG labs aangeboden worden, sorry jongens), maar naar het schijnt kun je met dragon nutrition niet echt verkeerd gaan.

---------- Toegevoegd om 21:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:09 ----------

Moeilijke vraag, omdat je die vanuit verschillende perspectieven kan beantwoorden. Zoals prohormonen gaan uiteraard uitstekend, want als je tren kan verdragen, dan is tren iets wat je doorgaans ook heel vaak gaat gebruiken.

Vanuit neutraal standpunt bekeken natuurlijk enorm kostelijk, omdat de orale inname ervoor zorgt dat je ongeveer op dagelijkse basis gebruikt om effect te krijgen zowat twee maal is wat je anders wekelijks zou injecteren

vanuit AAS standpunt natuurlijk compleet nutteloos, gezien je naast verlies door orale inname ook maar een heel matige conversie hebt. En waarom zou je er geld insteken als je gewoon tren kan nemen ?

---------- Toegevoegd om 21:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:12 ----------

Thx. Had mijzelf de vraag eens gesteld. Leek mij interessant om te stacken bij een methyl?

Wat hier doorgaans als PCT wordt aangeraden is inderdaad vaak wel een joke. Het belang van HCG tijdens de kuur wordt hier drastisch onderschat, en het gebruik van anti-E's na de kuur drastisch overschat. In plaats dat iedereen staat te zeggen dat je gewoon moet nolva of wat dan nog nemen, nee, die helpen wat, maar een must is het niet. Wat wel een must is is HCG tijdens de kuur omdat testicle size, gevoeligheid en productie gelijk wil houden.

Ja maar de discussie ging over de noodzaak van nakuren. HCG is een hele andere discussie en ook geen nakuur maar onderdeel van je kuur. Dat is nolva aanraad als nakuur staat los van dat ik HCG ook een must vind. Ja zelfs tijdens 4-5 weken orals.

Ik heb altijd begrepen dat ook na een kuur met niet aromatische middelen nolva noodzakelijk is. Zeker met prohormonen die feitelijk echte AAS zijn. Omdat een oestrogeen antagonist voor een feedback loop zorgt dat indirect een signaal is voor meer testosteron. Waarom is het volgens jou geen must?

Hoe zouden jullie een Triumphalis kuur indelen? Dacht zelf aan 60mg voor 6 weken op 30mg 'ochtends en 30 mg voor het beginnen van de training. Nakuur van 2 weken nolva op 20mg.

Bedankt voor je antwoord. Echt 2x hcg/ week of is 1x 500iu ook goed? Aangezien ik veel lees dat 1 x 500 iu ook goed is. Als jij zegt dat dit niet het geval is doe ik zoizo 2x 500 iu.

Dat gaat tekort zijn voor de meesten.

Mijn advies op basis van ervaring met het product: doseer 11-oxo laag! Anders ga je helemaal kapot van de lethargie. Hierbij ga ik er even vanuit dat je het gaat gebruiken voor een cut kuur. Voor iets anders is het op zichzelf volkomen ongeschikt.

Mijn advies op basis van ervaring met het product: doseer 11-oxo laag! Anders ga je helemaal kapot van de lethargie. Hierbij ga ik er even vanuit dat je het gaat gebruiken voor een cut kuur. Voor iets anders is het op zichzelf volkomen ongeschikt.

Het is inderdaad om te cutten. Ik dacht 8 weken op 800 me te gaan.. welke dosis raad jij dan aan? Ik lees veel dat op 300 mg niets doet.

Als hij er HCG bij gaat nemen zou die lethargie dan niet meevallen? omdat door de HCG zijn eigen test productie door blijft gaan. Met andere woorden kan HCG als een test base fungeren?

Het is inderdaad om te cutten. Ik dacht 8 weken op 800 me te gaan.. welke dosis raad jij dan aan? Ik lees veel dat op 300 mg niets doet.
300 dat 'niets doet' gaat over kracht/ massa, niet over cutten. Door 800 ipv 300 te doseren gaat je vetverbranding niet noemenswaardig beter maken. Er is zelfs wat voor te zeggen dat het op 300 beter geschikt is om te cutten, omdat je dan minder sides kunt verwachten. Ben je bekend met deze informatie uit de eerste post in dit topic?

In mijn cycle had ik 11-oxo eerst 2 weken op 700 geraaid en daarna 6 weken op 500, maar gestacked met H-drol en pro-stano. De eerste 2 weken ben ik al helemaal kapot gegaan van de lethargie en dat is later in de cycle niet meer goed gekomen. Mijn advies zou dus zijn om niet hoger dan 300 te doseren.

Als hij er HCG bij gaat nemen zou die lethargie dan niet meevallen? omdat door de HCG zijn eigen test productie door blijft gaan. Met andere woorden kan HCG als een test base fungeren?
HCG heb ik zelf geen ervaring mee, dus daar kan ik niet over adviseren. Dat laat ik graag over aan Big Cat en Galen :)

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven