Galen
Peter Bond
Super Mod
Elite Member
15 jaar lid
Supplementen
Anabolen
Technologie
Wetenschap
10.000 likes
10.000 berichten
- Waardering
- 22.778
- Lengte
- 1m96
- Massa
- 102kg
- Vetpercentage
- 11%
Het belang van hCG wordt inderdaad nog steeds te vaak onderschat, al staat het er al een stuk beter voor dan pakweg 3 jaar geleden. Herinnert me eraan om in m'n boek nog wat aan te scherpen hoe belangrijk hCG nu net is voor herstel.Ik denk dat je je definitie over "mannen die er heel wat vanaf weten" moet aanpassenMannen die er veel van af weten, dat zou pakweg mezelf of Galen zijn, of als je een echte expert wilt, dan Dr. Michael Scally (heeft overigens een groep gericht op enkel PCT/ASIH op facebook). Wat hier doorgaans als PCT wordt aangeraden is inderdaad vaak wel een joke.
Het belang van HCG tijdens de kuur wordt hier drastisch onderschat, en het gebruik van anti-E's na de kuur drastisch overschat. In plaats dat iedereen staat te zeggen dat je gewoon moet nolva of wat dan nog nemen, nee, die helpen wat, maar een must is het niet. Wat wel een must is is HCG tijdens de kuur omdat testicle size, gevoeligheid en productie gelijk wil houden. Dit is immers de bottleneck bij herstel, niet de afgifte van GnRH/LH/FSH, want die komt relatief vlot terug op gang.

Mannen die er veel van af weten, dat zou pakweg mezelf of Galen zijn, of als je een echte expert wilt, dan Dr. Michael Scally (heeft overigens een groep gericht op enkel PCT/ASIH op facebook). Wat hier doorgaans als PCT wordt aangeraden is inderdaad vaak wel een joke.
heb nog een potje liggen btw kijken wat ik er mee doe