XXL Nutrition

Sticky Het grote Prohormonen Topic

heb de tr1iumph van olympic labs binnen, wil deze toch eens testen ondanks dat het namaak is van triumphalis van.. weet naam niet. Hoe zouden jullie dit doen, 120 tabs van 20mg per stuk. Zat zelf te denken aan 30 dagen 40mg en tegen de zomer aan weer 30 dagen op 40mg per dag. als kickstart/afsluiter van een kuur.

Triumph adviseren ze op eerst een paar weken 40mg en daarna de rest van de kuur op 60mg. Die potjes kosten niets in de US dus ik zou niet op voorhand je potje in 2 korte kuurtjes verdelen. Kijk hoe het gaat en hoe je je voelt en beslis dan wat je doet.

Ik heb mijn triumph nu ook binnen was USD 44 inclusief shipping. Orbit heeft om de week wel weer een kortingsactie ik had 25% :-)

Triumph adviseren ze op eerst een paar weken 40mg en daarna de rest van de kuur op 60mg. Die potjes kosten niets in de US dus ik zou niet op voorhand je potje in 2 korte kuurtjes verdelen. Kijk hoe het gaat en hoe je je voelt en beslis dan wat je doet.

Ik heb mijn triumph nu ook binnen was USD 44 inclusief shipping. Orbit heeft om de week wel weer een kortingsactie ik had 25% :-)

hmm ja denk het ook dan, ik heb nu 55 betaald dus dat is nog te overzien maar nieuwe pot is weer zo'n fors bedrag in totaal en meer dan ik eigenlijk ooit aan orals wil besteden :P

dubio, kan ook hoger gaan doseren maar denk dat 80 te veel. evt 60 en weekje langer zou ook kunnen

kijk maar uit ph. fucked my life. gyno en alles. lage hormoon waarden test viel buiten de referentie waarden. lage oest ook.
Wel gewoon nagekuurt met novla
Deze shit is gevaarlijk kan beter aan de winny ofzo.
of gewoon de spuit erin :P

Ik ben aan het cutten op 250mg test e en heb zojuist mijn epistane binnen gekregen. Doe weel 1 45mg en daarna 3 weken op 60mg.
Ik zie dat veel mensen hawthorne en meidoorn erbij nemen is dit echt nodig? Bij andere orals zoals winstrol nam ik dat nooit erbij. Of moet je dit speciaal bij een ph nemen?

kijk maar uit ph. fucked my life. gyno en alles. lage hormoon waarden test viel buiten de referentie waarden. lage oest ook. Wel gewoon nagekuurt met novla Deze shit is gevaarlijk kan beter aan de winny ofzo. of gewoon de spuit erin :P

Hoe zag je cycle eruit? Wat, hoeveel enz? Heb je wel lang genoeg nolva genomen?

---------- Toegevoegd om 12:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:23 ----------

Ik ben aan het cutten op 250mg test e en heb zojuist mijn epistane binnen gekregen. Doe weel 1 45mg en daarna 3 weken op 60mg. Ik zie dat veel mensen hawthorne en meidoorn erbij nemen is dit echt nodig? Bij andere orals zoals winstrol nam ik dat nooit erbij. Of moet je dit speciaal bij een ph nemen?

Dit is dacht ik puur voor een hoge bloeddruk (en de nevenverschijnselen hiervan).

kijk maar uit ph. fucked my life. gyno en alles. lage hormoon waarden test viel buiten de referentie waarden. lage oest ook. Wel gewoon nagekuurt met novla Deze shit is gevaarlijk kan beter aan de winny ofzo. of gewoon de spuit erin :P

Dat ben ik met je eens. Snap ook nog steeds niet dat dit in het supplementen deel staat???.

Ik heb zelf Epistane en S-drol gebruikt en dat zijn toch zeker gevaarlijke en sterkere pilletjes dan Winstrol, Anavar of Dianabol.

---------- Toegevoegd om 12:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:36 ----------

Ik ben aan het cutten op 250mg test e en heb zojuist mijn epistane binnen gekregen. Doe weel 1 45mg en daarna 3 weken op 60mg. Ik zie dat veel mensen hawthorne en meidoorn erbij nemen is dit echt nodig? Bij andere orals zoals winstrol nam ik dat nooit erbij. Of moet je dit speciaal bij een ph nemen?

Hoeft niks bij.
Ik kreeg alleen wel last van droge gewrichten toen ik op 50mg zat. (had ik pas bij winny op 70mg)
Viscapsules hielpen redelijk

Hoe zag je cycle eruit? Wat, hoeveel enz? Heb je wel lang genoeg nolva genomen?

---------- Toegevoegd om 12:24 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:23 ----------

Dit is dacht ik puur voor een hoge bloeddruk (en de nevenverschijnselen hiervan).

week 1-4 epi 45mg ed

2 weken nagekuurt met novla.

2 maanden later nog 3 weken aan de novla gezeten.

is al bijna een jaar terug nog steeds last van mn nips lacteren en alles. soms nog haaruitval.

zal maar uitkijken met die troep.

vooral voor jongeren is het heel aantrekkelijk. Maar echt ben zelf achtien. maar ow wat heb ik spijt. had liever gelijk aan de test gemoeten...

week 1-4 epi 45mg ed

is al bijna een jaar terug nog steeds last van mn nips lacteren en alles. soms nog haaruitval.

vooral voor jongeren is het heel aantrekkelijk. Maar echt ben zelf achtien. maar ow wat heb ik spijt. had liever gelijk aan de test gemoeten...

Ook wel heel vroeg begonnen he, ze raden niet voor niets aan te wachten tot je uit gegroeit bent.

week 1-4 epi 45mg ed

Als je gevoelig bent voor die bijwerkingen zou je dat met testosteron waarschijnlijk ook gekregen hebben. t' Is al te stom voor woorden dat je dit op je achttien gebruikt hebt. En dan al zeker als je je stats bekijkt. Ik had liever aan de test gemoeten zou je beter vervangen door ik had liever een paar jaar naturel getraind.

Dat ben ik met je eens. Snap ook nog steeds niet dat dit in het supplementen deel staat???.

Ik heb zelf Epistane en S-drol gebruikt en dat zijn toch zeker gevaarlijke en sterkere pilletjes dan Winstrol, Anavar of Dianabol.

---------- Toegevoegd om 12:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:36 ----------

Hoeft niks bij.
Ik kreeg alleen wel last van droge gewrichten toen ik op 50mg zat. (had ik pas bij winny op 70mg)
Viscapsules hielpen redelijk
Oke thanks man! Ben benieuwd wat ik ga merken. Winstrol vond ik niet zo bijzonder meer en elke keer zere gewrichten ookal nam ik glucosamine en visolie.
Neem nu 4x 1000mg omega 3 en glucosamine + 4,5 gr taurine. Kijken of epi een goeie vervanger voor winstrol is! :)

---------- Toegevoegd om 19:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:36 ----------

Ik gebruik trouwens de epi15stane van Olympic iemand ervaring mee?

Ok hier een uber stomme vraag waarschijnlijk - is er een pro-hormoon die bijna gelijk is aan Test? Alle pro-hormonen die ik gebruikt heb krijg ik een libido shutdown.

Ik zit nu op dag 24 van mijn epi kuurtje (week 1 30mg en daarna 40mg) en ik heb merk helemaal niets, geen krachttoename, vetreductie maar ook geen sides. Wat een domper ik baal als een stekker, met winstrol had ik al een mega krachttoename in 10 dagen.
Ik heb 3 dagen geleden voor het eerst geinjecteert, 250mg test e en dat bouw ik komende weken op naar 375mg of 500mg afhankelijk van hoe ik me voel. Zo wordt het tenminste toch geen verloren kuur.

Nog 2,5 weken epi nemen lijkt me weinig nut hebben aangezien ik overduidelijk een non responder ben, zal ik switchen en nog 2,5 weken triumph nemen? 2 17a orals tegelijkertijd nemen wordt afgeraden maar halverwege switchen kan toch wel?

Zet de test gewoon gelijk op 500mg, hier zal je echt geen spijt van krijgen.
De triumph zou je idd nog wel enkel weken erbij kunnen pakken. Bij mij werkte de Triumph toch al wel redelijk snel. Na 1 week al betere pomp en zag ik er voller uit en bij week 2 merkbare krachttoename.

Ik zit nu op dag 24 van mijn epi kuurtje (week 1 30mg en daarna 40mg) en ik heb merk helemaal niets, geen krachttoename, vetreductie maar ook geen sides. Wat een domper ik baal als een stekker, met winstrol had ik al een mega krachttoename in 10 dagen.

Ik heb 3 dagen geleden voor het eerst geinjecteert, 250mg test e en dat bouw ik komende weken op naar 375mg of 500mg afhankelijk van hoe ik me voel. Zo wordt het tenminste toch geen verloren kuur.

Nog 2,5 weken epi nemen lijkt me weinig nut hebben aangezien ik overduidelijk een non responder ben, zal ik switchen en nog 2,5 weken triumph nemen? 2 17a orals tegelijkertijd nemen wordt afgeraden maar halverwege switchen kan toch wel?

Welk merk EPI? Ik heb afgelope zomer EPI gedaan en ging erg lekker op 30mg per dag! Voor 6 weken! Had het potje wel overgenomen van iemand van het forum toen. Was een zwart met groen potje. Naam zo even onbekend.

Ik heb Epi van dragon nutrition en bij JW gekocht, ik twijfel niet over de echtheid. Ik had het wel al ruim een jaar liggen en ik las laatst dat het gerucht gaat dat de kwaliteit van specifiek Epi snel achteruit gaat. Wie weet...

Ik heb besloten om epi nog een weekje de kans te geven maar ik zal hierna nooit meer epi nemen, die triump bewaar ik voor een volgende keer. Test e is nu een nieuwe compound voor me en ik wil geen 2 nieuwe compounds tegelijkertijd.

Reden waarom ik test e niet meteen op 500mg neem is omdat ik erg gyno gevoelig ben, rustig opbouwen en kijken wat het met me doet. Ik zit nu op 250mg test e en 280mg epi dus dat is ook een halve gram per week.

Je neemt test op een lage waarde om gyno te beperken, maar neemt wel epi op hoge dosis? Althans, zo lees ik het.
Zo ja, dan slaat dat kant noch wal.

Je neemt test op een lage waarde om gyno te beperken, maar neemt wel epi op hoge dosis? Althans, zo lees ik het. Zo ja, dan slaat dat kant noch wal.

Nee ik begin met een lage waarde test om te kijken hoe ik erop reageer, ik bouw dat op. Hoeft niet meteen 2ml de eerste keer. Dit is de allereerste keer dat ik test heb genomen dus ik ben gewoon voorzichtig is toch niets mis mee?.
Epi ben ik vandaag mee gekapt, het doet niets bij me maar is wel slecht voor mijn lever.

Dus het is sinds vandaag een test-e only kuurtje van 250mg en komende woensdag van 375mg. De week erop 500mg hoop ik.

Terug
Naar boven