Fitness Seller

Sticky Het grote Prohormonen Topic

Nee, je bal blijft op formaat maar het produceert niet je test.

Cools zei vorige week nog duidelijk dat je wel degelijk test blijft produceren als je HCG tijdens je kuurtje neemt. Zie blz 110 van zijn beroemde topic

---Quote Cools:
HCG zorgt niet voor shutdown ;)

Het imiteert LH en hecht dus aan de receptoren in je teelballen. Hierdoor is er stimulatie van aanmaak testosteron.

Je eigen LH en FSH productie in de hypofyse stopt dan wel. Maar dit is sowieso bij een langere kuur in hoge dosis
---Unquote

Hierop haakte ik in met de vraag of als je tijdens je kuur HCG neemt dat je dan eigenlijk grofweg 50mg test per week bij je gear kan optellen (je eigen test aanmaak dus naast je gear), dit bevestigde hij ook positief.

Vandaag langs de dokter geweest,omdat ik een bobbeltje achter men linker tepel heb. We zijn nu 2 maand na de nakuur van een 5.5 weken epistane op 30-40-40-40-40. 4 weken nakuur met nolva. Ik heb er dus gyno aan over gehouden.. is het dan nog verstandig om 11 oxo te draaien op 300 mg -> eigelijk 11 andro van brawn nutrition, maar is her zelfde. ( ik weet dat die normaal gezien niet word omgezet maar dit is bij epi ook..)

Vandaag langs de dokter geweest,omdat ik een bobbeltje achter men linker tepel heb. We zijn nu 2 maand na de nakuur van een 5.5 weken epistane op 30-40-40-40-40. 4 weken nakuur met nolva. Ik heb er dus gyno aan over gehouden.. is het dan nog verstandig om 11 oxo te draaien op 300 mg -> eigelijk 11 andro van brawn nutrition, maar is her zelfde. ( ik weet dat die normaal gezien niet word omgezet maar dit is bij epi ook..)

Als je gyno krijgt van je epi, dan is het geen epi, sorry to burst your bubble. best dit merk in de toekomst vermijden.

---------- Toegevoegd om 17:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:38 ----------

Cools zei vorige week nog duidelijk dat je wel degelijk test blijft produceren als je HCG tijdens je kuurtje neemt. Zie blz 110 van zijn beroemde topic

---Quote Cools:
HCG zorgt niet voor shutdown ;)

Het imiteert LH en hecht dus aan de receptoren in je teelballen. Hierdoor is er stimulatie van aanmaak testosteron.

Je eigen LH en FSH productie in de hypofyse stopt dan wel. Maar dit is sowieso bij een langere kuur in hoge dosis
---Unquote

Hierop haakte ik in met de vraag of als je tijdens je kuur HCG neemt dat je dan eigenlijk grofweg 50mg test per week bij je gear kan optellen (je eigen test aanmaak dus naast je gear), dit bevestigde hij ook positief.

50mg lijkt me serieus overdreven :p vergeet ook niet dat procentueel meer van wat HCG produceert omgezet wordt naar estro, in vergelijking met LH. In beide gevallen is het echter verwaarloosbaar. Er hoeft helemaal nergens iets bijgeteld te worden :p

---------- Toegevoegd om 17:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:39 ----------

Ja maar de discussie ging over de noodzaak van nakuren. HCG is een hele andere discussie en ook geen nakuur maar onderdeel van je kuur. Dat is nolva aanraad als nakuur staat los van dat ik HCG ook een must vind. Ja zelfs tijdens 4-5 weken orals.

Ik heb altijd begrepen dat ook na een kuur met niet aromatische middelen nolva noodzakelijk is. Zeker met prohormonen die feitelijk echte AAS zijn. Omdat een oestrogeen antagonist voor een feedback loop zorgt dat indirect een signaal is voor meer testosteron. Waarom is het volgens jou geen must?

omdat HPTA zich pas herstelt als dosis AAS in je lichaam laag genoeg is om niet meer het effect te hebben van minimale test waarden (negatieve feedback valt weg en GnRH/LH/FSH komt op gang). Nolva heeft enkel effect op het reduceren van de negatieve feedback van estrogenen. Als je totale dosis AAS lager is dan een veel te lage dosis test, waar komt dan de estro van die je wil blokkeren met je nolva ?

Juist, nergens, want je hebt helemaal niets om estro van te maken :p Het effect zal dus extreem minimaal zijn door eventueel wat van de estro uit je eerste eigen test te weerhouden van sneller feedback te geven, that's it.

Als je gyno krijgt van je epi, dan is het geen epi, sorry to burst your bubble. best dit merk in de toekomst vermijden.

---------- Toegevoegd om 17:39 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:38 ----------

50mg lijkt me serieus overdreven :p vergeet ook niet dat procentueel meer van wat HCG produceert omgezet wordt naar estro, in vergelijking met LH. In beide gevallen is het echter verwaarloosbaar. Er hoeft helemaal nergens iets bijgeteld te worden :p

---------- Toegevoegd om 17:43 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:39 ----------

omdat HPTA zich pas herstelt als dosis AAS in je lichaam laag genoeg is om niet meer het effect te hebben van minimale test waarden (negatieve feedback valt weg en GnRH/LH/FSH komt op gang). Nolva heeft enkel effect op het reduceren van de negatieve feedback van estrogenen. Als je totale dosis AAS lager is dan een veel te lage dosis test, waar komt dan de estro van die je wil blokkeren met je nolva ?

Juist, nergens, want je hebt helemaal niets om estro van te maken :p Het effect zal dus extreem minimaal zijn door eventueel wat van de estro uit je eerste eigen test te weerhouden van sneller feedback te geven, that's it.

Ik heb toch meerdere keren gelezen over rebound gyno, hebben die dan allemaal geen echte epi? Het was havoc van Rpn.

Ehm, ik heb ook gyno na gebruik van epi ondervonden. (IBE)

Even copy paste:

Epistane zou een 17-methyl analoog van epithiostanol moeten bevatten. Deze zet om naar desoxymethyltestosterone.

Maar zo te zien zit er wel eens wat anders in, zoals bij p-plex: bevat desoxymethyltestosterone en zijn isomeer 17alpha-methyl-5alpha-androst-3-en-17beta-ol.

In Epistane zitten nog wat andere dingen: 17alpha-methyl-2beta, 3beta-epithio-5alpha-androstane-17beta-ol en weer desoxymethyltestosterone.
http://www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/20355167

Pheraplex (DMT) dus.
http://en.wikipedia.org/wiki/Desoxymethyltestosterone

Alhoewel er geen omzetting naar oestrogeen is of progestagene activiteit zijn er soms toch gevallen van bloat en gyno bij Pheraplex.

Bij zogezegde prohormonen als Epistane zou het door dit kunnen komen, maar ook door de andere stoffen erin.

Heb toch ook last gehad na een kuurtje havoc.

Vandaag begonnen met Metha Quad Extreme van Blackstone labs. 2 tabs per dag. De meer ik er over lees dit spul is een van de zwaarste phs momenteel, laatste ph was epi and tr3st wat super was.

Vandaag begonnen met Metha Quad Extreme van Blackstone labs. 2 tabs per dag. De meer ik er over lees dit spul is een van de zwaarste phs momenteel, laatste ph was epi and tr3st wat super was.

Het gaat dan ook van de markt af lees ik.
Laat weten hoe t gaat he

Is die gyno bij jullie nog weggegaan? En wil dit dan zeggen dat ik dit niet meer mag gebruiken? Heb noghalf potje van Rpn en nog een heel potje epi van brawn, ik zou dit niet zomaar willen wegsmijten, net zoals die 11 andro en triumphalis.maar ben er toch wat bang voor geworden.

Is die gyno bij jullie nog weggegaan? En wil dit dan zeggen dat ik dit niet meer mag gebruiken? Heb noghalf potje van Rpn en nog een heel potje epi van brawn, ik zou dit niet zomaar willen wegsmijten, net zoals die 11 andro en triumphalis.maar ben er toch wat bang voor geworden.

Bij mij is het gereduceerd, maar niet weg gegaan.
Als je het nogmaals gebruiken wilt zou ik er arimidex naast nemen. Ook bij Triumphalis. Ook hier zeggen ze dat het niet omzet, maar zijn er gevallen van mensen die gyno klachten hebben ondervonden na gebruik.

Bij mij idem. Nog een beetje maar niet veel.
Gebruik nu nog ph's, voornamelijk van fusion supplements of antaeus lab.

Neem jij iets ter preventie tijdens je cycle ?

Ivm gyno? Nee. Altijd nakuur met nolva en buiten die keer met havoc altijd goed gegaan.
Lever ed wel natuurlijk.

---------- Toegevoegd om 19:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:46 ----------

Heb nu al meer energie (dag 2). Lijkt me geen placebo ben ervaren gebruiker.

Is mij nog nooit gebeurt zelfs met dbol niet

Klinkt al goed [emoji106][emoji106]

Dat moet wel werken want er zitten 4 methyl compounds in :eek:

Erg giftig voor de lever dus met die dosering ook. Wat neem je er bij voor de lever?

Wel interessant goedje, zeker ook de recensies, maar denk dat de giftigheid toch zoals superdrol moet zijn.

Milk thistle - that's it. 4 weken cycle

dag 3 - vanmorgen insane workout, veel meer energie was anderhalf uur bezig voordat ik echt moe werd, normaal binnen een uurtje, wtf is going on lol

Bij mij is het gereduceerd, maar niet weg gegaan.
Als je het nogmaals gebruiken wilt zou ik er arimidex naast nemen. Ook bij Triumphalis. Ook hier zeggen ze dat het niet omzet, maar zijn er gevallen van mensen die gyno klachten hebben ondervonden na gebruik.

Ik ben aan het overwegen om aromasin mee te draaien ipv ari, omwille van het rebound effect en meer kans op zere gewrichten bij ari. Maar op welke dosis? Zou 10 mg voldoende zijn?maar de vraag waar ik het meeste mee zit: heeft het wel zin om aro mee te laten lopen ,aangezien ik nu de gyno ook 2 maand na de nakuur gekregen heb en niet tijdens de kuur?

Weet je dat zeker maat? Zelf nog nooit Epi of wat voor pro hormoon dan ook gebruikt maar van Epi is 't toch vrij bekend dat je een tijdje na je kuur gyno kunt krijgen? Tijdens idd niet maar erna zeker wel.

Ik ben aan het overwegen om aromasin mee te draaien ipv ari, omwille van het rebound effect en meer kans op zere gewrichten bij ari. Maar op welke dosis? Zou 10 mg voldoende zijn?maar de vraag waar ik het meeste mee zit: heeft het wel zin om aro mee te laten lopen ,aangezien ik nu de gyno ook 2 maand na de nakuur gekregen heb en niet tijdens de kuur?

Het is me niet duidelijk met wat en wanneer je aromasin wilt laten meedraaien maar hier is een goed stukje over aromasin waar ik veel aan heb gehad:

http://forums.isteroids.com/anabolic-steroids-questions-answers/79833-aromasin.html

Terug
Naar boven